Afrika: Sierra Leone

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Sierra Leone

Een bloedarm land na een absolute kutburgeroorlog en dat is nog te merken. Er is nog een forse UN legermacht maar dat zijn niet allemaal Europeanen. Vrij veel Pakistani. In het westelijk deel van Freetown (Aberdeen) rondom het UN hoofdkwartier , het Mamma Yoko hotel, is dus ook de zone waar legio meisjes opgepikt kunnen worden, met name op de weg langs Lumli Beach. s Middags in de strandtenten en s avonds 'unter die Laterne'. In de clubs is er ook keus genoeg, vooral Paddy's heeft rondom de grote bar keuze zat; je wordt besprongen. In de weekends zijn er in de andere hotel in de buurt van Mamma ook disco's open en je hoeft echt niet lang zonder te zitten. Ze staan buiten op je te wachten want geld om entree te betalen is er niet. Vrij nieuw is in de heuvels buiten Freetown 'the Old School' . Een grote dubbele disco; the place to be for the rich (=blank), young and beautifull (= de lokale meisjes).
    Taxi's rijden 'town trip' dan gaan ook anderen eventueel mee of charter (uitgesproken chacha) en dan heb je hem voor jezelf

Re: Afrika: Sierra Leone

Een goede vriend van me is er laatst geweest. Hij raad het iedereen af om er naar toe te gaan. Tenzij je van negerinnen met slappe tieten houd en vaak belaberde lichamen hebben. Als je lekkere negerinnetjes wilt spanken... dan zul je toch naar een ander land moeten zoeken.
    het is er ook zo corrupt als de neten!
    Dus doe maar even niet.....

Commentaar

Het is - denk ik - ook geen land waar de gemiddelde wandelaar met vrouw en kind op vakantie gaat.
      Laat staan dat hij daar alleen naar toe gaat om eens - onbespied door vrouw lief - goedkoop van bil te gaan met een lokale dame.

Sierra Leone, een land met veel problemen waar je als simpele westerse toerist niet tussen wilt komen.
      Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door flevoman62 Bekijk bericht
        Het is - denk ik - ook geen land waar de gemiddelde wandelaar met vrouw en kind op vakantie gaat.
        Laat staan dat hij daar alleen naar toe gaat om eens - onbespied door vrouw lief - goedkoop van bil te gaan met een lokale dame.

Sierra Leone, een land met veel problemen waar je als simpele westerse toerist niet tussen wilt komen.
        De bedoeling/strekking van je opmerking ontgaat me.

Wat bedoel je?
        Is het land niet aantrekkelijk om op vakantie te gaan?
        Of is er weinig te "wandelen" ?

Welk land is volgens jou wel aantrekkelijk om als "gemiddelde" wandelaar met vrouw en kind op vakantie te gaan ? (al dan niet onbespied?)
        Love the life you live,
        live your dream,
        don't dream your life
        and live the life you love !

Commentaar

Wammie, excuus voor de late reactie van mij. Ik was helemaal vergeten dat ik hier een reactie geplaatst had.

Wat ik bedoel is het volgende:

Sierra Leone is geen aantrekkelijk vakantieland. Er zal ongetwijfeld voldoende te wippen zijn voor de wandelaar.
          Maar wie naar Sierra Leone gaat, gaat daar heen voor het werk. Denk bv aan een journalist die de presidents strijd komt verslaan.

Met de gemiddelde wandelaar bedoel ik een man die getrouwd is en samen hebben ze de statistische 2 kids. Hij werkt in een midelmanagement functie of lager. Zij werkt partime en past op de kids thuis.
          Op vakantie wil zij graag shoppen en door de stad lopen, hij wil neuken met een lokale dame.
          En terwijl zij een middagje met de kids shopt, ligt hij te ketsen met een meisje uit de buurt.

Dit gezin heeft werkelijk niks te zoeken in Sierra Leone.
          Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Discussie mag verder via de im. Nu weer gewoon ervaringen posten heren.

Arturo.
            La Espada De Bolivar Por America Latina!
            Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Aan het werk...
            X