Afrika: Benin

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Benin

Hoi forumleden,

Ik ga in januari naar Benin. Heeft iemand recente ervaringen met dit land? Alvast bedankt voor jullie bijdragen!
    Ik kan het niet laten.

Re: Afrika: Benin

even voor de duidelijkheid, om mis verstanden te voorkomen. Er zijn twee Benin's. De ene is het land Benin en er is ook stad of provincie in Nigeria dat Benin heet.
    Ik ben zelf in het land Benin geweest. Ik heb toen geen gebruik van de lokale dames gemaakt, maar er wordt genoeg aangeboden op straat en in de clubs.
    Kijk anders eens op http://www.internationalsexguide.inf...read.php?t=860

Ik heb gehoord dat benin is getroffen door een grote overstroming en dat 2/3 van het land onder water staat. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Graag alles posten als je terug bent.

groeten,
    Cali

Commentaar

Het district La Jonquera is gekend als ****en (maar spijtig genoeg ook drugs) buurt.
      Daar is café pataya gerund door een fransman en de buitenwipper is Chico.
      Daar is het relatief veilig en er komen heel mooie meisjes.
      Als je met de auto naar daar rijdt, geef chico een goede fooi (1000cfa) en er kan u niets gebeuren. Voor de rest van uw verblijf heb je dan parking juist voor het café den sta je veilig.
      s'avonds kun je ook naar café/restaurant laverdure aan de oude brug.
      Goed eten en mooie meisjes.
      s'nachts is the place to be disco new york new york
      Zelf heb ik bijna een jaar in cotonou geleefd en heb er nog altijd heimwee naar.
      Indien ik u alles moet vertellen zou ik eigenlijk een boek moeten schrijven
      Veel plezier daar en doe de meisjes en chico de groeten.

Commentaar

Hoi Ugo,

Dank voor je reactie! Kan je de meisjes gemakkelijk naar je hotel meenemen? En zijn er ook hotels of kamers voor korte duur? Wat is de marktprijs daar? En tenslotte: kan je ook buiten Cotounou iets vinden?
        Ik kan het niet laten.

Commentaar

Ik was in het marina hotel (voormalig sheraton) en daar was het geen probleem indien de meisjes een paspoort konden tonen.
          Rond la jonquera zijn er kleine hoteletjes waar je een kamer kan huren voor een paar uur.
          Altijd eerst afspreken wat je gaat betalen.
          Dat gaat van 3000 cfa tot 40.000 cfa (5€ tot 60€).
          Het is te zien waar je het meisje ontmoet.
          In porto novo is er ook wat te vinden.

Commentaar

Tijd voor mijn verslag! Op wandelvlak is Benin een saai land. Ik verwachtte me aan bars bomvol meiden, maar dat was dus niet het geval. Buiten Cotonou zijn alle steden eigenlijk stadjes waar 's avonds enkel de hoofdweg verlicht is, en dan nog. Vervelend als het al om 6 uur 's avonds donker is en je ten stelligste wordt afgeraden om als enige blanke de straat op te gaan. Toch geprobeerd en geen problemen gehad, maar echt op je gemak voel je je toch niet. Jammer genoeg waren alle bars bovendien volkomen verlaten.

In Cotonou, waar ik de laatste twee dagen was, is het al wat drukker, maar zelfs dan is het niet om over naar huis te schrijven (niet dat ik dat van plan was ) De actie is inderdaad het zichtbaarst in de wijk Jonquet, en dan met name de Rue des Cheminots waar alle duidelijk erotische bars zich bevinden. Ik ben er overdag een paar keer doorgewandeld omdat ik gelezen had dat je er dan ook heel wat kan zien en beleven en omdat het dan veiliger is dan 's nachts, maar dat klopt dus niet: overdag is het volkomen uitgestorven. Tegen een uur of vijf beginnen de eerste ****tjes op te duiken, maar dat waren allemaal Nigeriaanse die agressief sisten. Een afknapper en niet meteen veelbelovend voor de actie achteraf, dus had ik mezelf voorgenomen om op aanraden van de lectuur eens te gaan kijken in het restaurant La Verdure nabij de baai en nabij mijn hotel (Hotel du Lac) om achteraf in het donker terug te keren naar Le Jonquet.

Nou La Verdure zat wel vol met meisjes, en omdat het nog vrij vroeg was (uur of zes), geen enkele blanke (er zijn in Benin zeer weinig blanken in het algemeen in januari). De knapste van de hoop stapte vrij verlegen op mijn tafeltje af en vroeg of ze me gezelschap mocht houden. Mocht uiteraard. Bijzonder aangename babbel mee gehad, afgesproken om 's avonds biertje te komen drinken. 's Avonds dus gewoon meteen maar naar La Verdure getrokken in plaats van het ongure Jonquet. Er zaten drie oudere blanken (ik ben eind de 20) met enkele niet onknappe dames te babbelen, die meteen blikken mijn richting uitwierpen. Ik ging afzijdig aan de bar zitten, ik kwam immers voor iemand anders. Toen Estelle binnenkwam bleek dat de goede keuze. Ik heb eerlijk waar nog nooit zo'n knap ****tje gezien, en ik heb er veel gezien :-) Estelle was waarschijnlijk trouwens een amateurtje, want ze vertelde me dat ze overdag kapster was maar dat de baas de zaak nu twee weken gesloten had om met vakantie te gaan. En zat zij dus vermoedelijk zonder salaris.

Ze had een zeer strak zwart jurkje aan waar haar C-cup net niet vulgair in zat gepropt, en niet te hoge naaldhakken die haar kleine maar duidelijk zwarte kont naar achter deden knallen. We hebben daar elk drie biertjes gedronken, de laatste op kosten van het huis. Daarna achterop een brommertaxi naar New Yor New York, de bekendste discotheek van de stad. Daar wemelde het van de meisjes, de een al knapper dan de ander en allemaal bijzonder vriendelijk en niet agressief. Ik zou dus zonder twijfelen New York New York aanraden boven Jonquet. Maar ik was er eerlijk waar met de mooiste meid van allemaal, dus heb ze afgewimpeld. Leuke avond gehad, beetje gedanst en gedronken. Opnieuw het huis dat trakteerde, dus veel geld aan drank ben ik niet kwijtgespeeld.

Dan uiteindelijk op haar vraag naar het hotel getrokken. Wel afgezet door de brommertaxis die dubbele van de normale prijs vroegen om ons terug te brengen, maar je zit daar aan het andere eind van de stad dus je kan niet anders en de anders zo frele chauffeurs zijn plots spierbundels dus je wilt ook niet weigeren. En uiteindelijk komt het afzetten neer op 1,5 euro in plaats van 1 euro, dus echt zagen mag ik niet doen.

In het hotel moest Estelle haar pas aan de balie achterlaten, maar voor de rest was er geen enkel probleem op het grijnsje van de man aan de balie na. In de kamer moest er natuurlijk eerst een muziekzender opgezet worden, waarna er wat geil gedanst werd, vervolgens gekust en dan het bed op waar er eerst wat werd drooggewreven in lingerie. Een bijzonder geile bedoening met hoog GFE-gehalte. Daarna gevingerd wat zeer geapprecieerd werd. Op mijn vraag om te pijpen kwam eerst een frons tevoorschijn, maar werd dan toch toegezegd. Ik had al gehoord dat echte Afrikanen niet dol zijn op het geven van orale seks (ontvangen wel, maar hey, ik ben de klant!). Estelle kon het ook echt niet, dus ik vermoed dat dat wel eens zou kunnen kloppen. Dan maar overgegaan tot het echte neuken. Zij eerst on top, met zicht op een prachtig stel natuurlijke maar toch zeer stevige borsten met grote bruine tepels. Dan hondjes, waarbij één vinger in het kontgaatje verdwenen, wat gretig werd toegestaan. Uiteindelijk in die positie haar klaargevingerd en ik dan ook klaargekomen.

Oh, ik heb zelf moeten wijzen op een condoom en het zelf moeten omdoen, dus ik vermoed dat zonder geen probleem was maar dat is mijn ding niet.

Dan liefdevol naast elkaar geslapen waarbij zij jammer genoeg lichtjes snurkte en het geheel 's morgens nog eens loom overgedaan.

Vervolgens op het gemak douche gepakt en terug in de kamer lag de portefeuille nog steeds op dezelfde plaats dus die test heeft ze ook met glans doorstaan. Heb haar gevraagd of ze wat cab money wou, dat mocht. Ik mocht geven wat ik wou, heb haar 10.000 CFA gegeven, ofte 15 euro en daar was ze tevreden mee. Zaagde lichtjes of ik 's avonds wou terugkomen maar heb de boot afgehouden. Achteraf gezien had ik wel nog s gewild, maar meestal heb ik na de daad een dag of drie geen zin meer dus is er niet van gekomen.

Al bij al dus een bijzonder kalme uitstap, waarvoor mijn excuses :-) Better Luck next time!
            Ik kan het niet laten.

Commentaar

Aan het werk...
            X