Afrika: Rwanda

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Rwanda

aantal dagen geweest hier en heb 1 keer een vrouw kunnen versieren in het hotel,was een chique hotel,meer boeiende hotels heb je daar niet geloof ik
    IK sliep in Hotel Novotel Umubano met goed eten etc...
    Betaalde voor het vrouwtje echt zo rond de 35dollar en dat voor 2uur en ze was vrij mooi en jaartje of 25 en ze gaf zichzelf echt over met volle overtuiging,ze ging helemaal los..
    die 2 dagen daarna dat ik er tegenkwam in de lobby wilde ze weer met me gaan enzo

Voor twee jaar ook in Kigali, Hotel Milles Colines. Oud Sabena hotel met een zware geschiedenis.
    In de bar zaten ook enkele dames waarvan duidelijk was dat ze daar niet enkel waren om een wijntje te drinken.
    Bij het naar de kamer gaan gewoon een knipoogje en nummer van de kamer op een briefje afgegeven.
    Prachtmeid stond na 5-tal minuten inderdaad voor de deur. Twee uur stomende sex en ik heb haar geloof ik 20 USD gegeven, wat ze prima vond.
    Denk dat je in "zwart" Afrika zowat overal aan de slag kan voor een redelijk bedrag en hotels maken meestal geen probleem (is wel anders in noord Afrika).
    Ook reeds meermaals in Dakar geweest (Novotel en Le Meridien), ook daar zelfde ervaring. Ofwel zitten de dames je op te wachten in de bar ofwel vraag je gewoon aan de Bell-Boy of hij je iemand voor een goede massage kan sturen. Begrijpen ze daar wel.

Commentaar

Afrika Rwanda

Voor de avonturiers die naar Rwanda gaan: Twee discotheken, de Cadillac en KBC (Kigali Business Centre, what's in a name...)Leuke discotheken met te gekke Afrikaanse dansmuziek (geen trommels en zo maar gewoon goeie dance-beat uit Kenia, Congo, Zaire etc). De vrouwen en meiden (vanaf 18, jonger heb ik ze gelukkig niet gezien) zijn erg willig, ze willen allemaal erg graag met een buitenlander. Ze dansen allemaal prachtig, mooie konten en borsten, en er zitten ook erg mooie en geile types tussen (als je van donkere vrouwen houdt natuurlijk hetgeen ik zeker doe, Afrikaanse vrouwen zijn erg sensueel, sterk en trots en zeker niet lusteloos, integendeel...) Je kan de hele avond/nacht met ze dansen, als je maar wat drankjes betaalt hetgeen logisch is toch?(en ook voor hun vriendin/vriendinnen, en als je 'vast' gaat met iemand ook nog het broertje,net zoveel tot je stop zegt...). Natuurlijk willen ze met je mee naar je hotel hetgeen ook geen enkel probleem is bij de receptie van de hotels, ik sliep 2 keer een week in het Novotel) Je kan geweldige sex hebben met deze Rwandese schoonheden, het zijn meestal Tutsi's want die zijn lang en slank. Maar Tutsi of Hutu is geen issue in die disco's. Ze zijn geen 'prostitute' zeggen ze zelf, want dat zijn de 'sloeries' die op straat staan bij de hotels 's nachts. Deze disco meiden zijn gewoon 'girlfriends' die een westers vriendje willen hebben, voor een nacht, voor een week of voor een jaar (er zijn veel ontwikkelingswerkers/internationaal bedrijfsleven types in Kigali). Over geld wordt inderdaad niet gepraat tijdens de taxirit naar het hotel, ook niet op de kamer. De volgende ochtend verlangen ze wel een financiele bijdrage aan de locale economie in de vorm van Euro's of Dollars. Deze bijdrage wordt geinvesteerd in mooie jurkjes, mobieltjes, hair extensions, nepnagels en pumps, de gebruikelijke oorlogsuitrusting van de dames van plezier, en de rest gaat naar de familie voor het huishoudgeld. 50 euro is genoeg voor een nacht en voor Henriette, Diane, of Annifa een hoofdprijs waarvoor nachtenlang wachten in de disco de moeite waard is.
      Het liefst hebben ze een vaste vriend(dus vast inkomen) dus een ambassade medewerker of zo. Dan hebben zij en hun familie de hoofdprijs. Ik ken meiden die een auto reden van hun 'boyfriend'! Als je het gezellig met ze hebt moet je zelf aangeven wat de grenzen zijn want ze nemen het zekere voor het onzekere en wachten dan niet meer in de disco op je maar gaan gewoon naar het hotel toe de volgende avond, kan leuk zijn maar kan ook slecht uitkomen haha dus je moet duidelijk zijn. Deze vorm van een 'girlfriend' is gewoon afrikaans, in alle landen heb je dat en het komt natuurlijk door het welvaartsverschil, jij bent rijk en zij niet. Zij zijn echter weer erg rijk vergeleken met familiegenoten die niet gezegend zijn met met een mooi uiterlijk! En helemaal vergeleken met landgenoten op het platteland waar de mensen straatarm zijn. Let wel, dit is het continent waar als een jongen een meisje wil trouwen dan ook gewoon met 20 koeien moet aankomen voor z'n aanstaande schoonvader!
      Deze dames kunnen gewoon klasse call girls zijn, je haalt de goeie types er zo uit, natuurlijk heb je ook veel mindere er tussen zitten. Ik heb geweldige dagtripjes met ze gemaakt, zwemmen in een meer, shoppen in het centrum van Kigali en natuurlijk, je mag alles afrekenen maar dat is gewoon normaal toch?Zo heb het ook meegemaakt in Fortaleza Brazilie.
      Ik vond mijn 'girlfriend' zo leuk dat ik vanuit Nederland regelmatig geld overmaakte via Western Union, totdat ze een nieuwe boyfriend had. En dan nog belt ze wel eens om te zeggen dat ze naar me verlangt omdat Karl uit Duitsland zo vaak moe is 's avonds en ik haar beter beminde...
      Dus geen primitieve types maar geraffineerde vrouwen,(soms maar 18, 19 jaar!) maar toch erg sensueel. Ze zijn ook schoon en verzorgd en erg op veiligheid, een keer had ik even geen condooms (ze liggen meestal op de kamer, door het hotel gesponsord!!) en twee meiden die ik meehad begonnen te jammeren dat er niet geneukt kon worden, ze werden wanhopig, zo geil waren ze. Dus Kigali een 10!
      Laatst gewijzigd door hooked on hookers; 14-03-06, 10:08. Reden: naam

Commentaar

Re: Afrika: Rwanda

Zo fijn om positieve reacties over " le pays des milles collines" hier te lezen!!! Miss u so much......

Commentaar

Topic was 4 jaar oud!
          En dan ook nog bumpen met een nietszeggende reactie.

Commentaar

Leuke verhalen African lover, ik heb ze bijna allemaal gezelen !

Commentaar

Af en toe een aantal kilo vis kopen, paar pakken drinken x 12 25 kilo rijst wordt in de afrikaanse cultuur heel erg op prijs gesteld, dingen geven vinden zij leuker en liefdevoller dan dat je met een paar papiertjes geld zwaaid.

Ja african lover meestal alles wat nieuw is is mooi toch hahahaa, mooie frisse blaadjes zijn heerlijk hahaahah
              Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 22-01-15, 23:25. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Binnenkort ben ik in Kigali, en ik zou graag een dame met enorme borsten (cup H+) willen ontmoeten daar. Kan iemand mij op weg helpen?

Commentaar

Hallo, moet volgende maand een week in Kigali zijn, nog iemand tips en advies?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door scorpio2 Bekijk bericht
                    Hallo, moet volgende maand een week in Kigali zijn, nog iemand tips en advies?
                    in iedere discotheek vind je leuke dames, of eventueel in hotel lobbies, of vraag naar horeca waar veel expats komen, daar komen ze uiteraard op af.

Commentaar

Ik biman ga deze maand ( vorig jaar niet door gegaan) zijn er nog nieuwe tips?

Commentaar

Aan het werk...
                      X