Afrika: Kaapverdie

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Kaapverdie

Ben van plan om binnekort Kaapverdie een keer aan te doen. En ben nu dus op zoek naar wat nuttige informatie over de vraagprijzen van de dames?, kun je ze meenemen naar je hotel?, de beste wandelplekken en wat andere algemene informatie voor een wandelaar zoals de prijzen voor eten, de pinmogelijkheden e.d., waar je op moet letten?. Ben er al wel uit dat ik (waarschijnlijk?) in Santa Maria moet zijn en dat het sextoerisme er in opkomst is en allemaal nog een beetje in de kinderschoenen staat. Ik spreek redelijk goed portugees dus dat mag geen probleem zijn.Ieder info is welkom. Als ik terug ben zal ik mijn bevindingen zeker plaatsen.

Re: Kaapverdie

Ik ben in nu in Kaap Verdië, zoals bijna elke toerist vanuit Amsterdam geland op het eiland Sal. Twee nachten verbleven in dorpje Espargos vlak naast de luchthaven. Daar is niks te beleven. Echt mijn best gedaan, maar helemaal kansloos. Daarop met lokale mini-busje voor 100 cve (110 cve = 1€, dus zeg maar een euro) naar toeristische badplaats Santa Maria gereden. Daar kwam ik in een kort straatje tussen de twee hoofdstraten Lovely tegen, geen Kaapverdiaanse, maar wel goed zwart Afrikaans. Ze bood massage aan voor 50€, uiteindelijk voor 2000 cve (= iets minder dan 20€) geweldig half uur gehad. Ze wilde alleen niet zoenen. Wel heerlijk borsten met geweldige tepels. En ik mocht mijn witte sap niet op haar borsten spuiten, want ze had geen douche.... Enfin, ze had alle tijd en het was zalig. Ze vertelde dat ze hier geheel uit vrije wil was, dus niet gedwongen werd.
    Later sprak ik haar vriendin Sophia uit Ghana, 22 jaar heel slank figuur, zij wordt wel gedwongen. Alvast even haar kamer gezien en haar gezoend, dus bij terugkomst op Sal ga ik nog even bij deze liefhebster langs.

Van Sal doorgevlogen naar Vincenté. Rotterdamse Kaapverdiaan vertelde me dat het hier feest is. Nou eerste avond, een donderdag, weer weinig op straat te beleven. Kroegen ook nog niet druk. Maar iets verderop bij een soort van parkje Praca Amilcar Cabral, speelde een band en was er veel loos. Daar nodigde vrolijk Gilda me uit om naast haar te komen zitten. Erg slank, pretoogjes en erg druk. Dus voor ik t wist zoende ze me... en ik dus verkocht. Mee genomen naar mijn goedkope shit hotel Residencial Atlantida rechts schuin tegenover jachthaven als je haven afloopt) erg goedkoop 1000 cve. Hier heerlijke verwen beurt gehad met zoenen en spuiten over die kleine bruine borstjes van haar. En dat voor 10€ plus 500 cve, ik had niet meer. Ze had wel een beetje haast... verder geweldig leuke vrouw.

Later door naar Antao, mooiste eiland van Kaap Verdië qua natuur... ben benieuwd hoe t daar verder is......

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robglover
      Hallo Surerlover01,

Ik heb een vraag praten deze boven genoemde dames ook engels of alleen portugees?

MvG Robglover

De meesten op Sal zijn niet Kaapverdiaans, Ghana Nigeria, en spreken dus goed engels. Later in Praia nog een schone ontmoet, die sprak echt alleen Portugees- Creools, en dat wass lastig. Maar niet onoverkomelijk voor veel plezier.

Commentaar

Ik kom net terug uit Sal, zat in Santa Maria, de grootste badplaats in het zuiden van het eiland.

Overdag zul je niet veel merken van de scene, maar zodra het avond wordt verschijnen de mooiste vrouwen. En ja, je moet er wel oog voor hebben. Staan vaak in de zijstraatjes, soms half onder een lantaarn of zo. Dus niet te snel voorbij wandelen :-)

Sal heeft 2 "grote" winkelstraten, die verbonden worden met allerlei kleine zijstraatjes.

Overigens, de dames vinden jou ook wel, maak je geen zorgen, vooral niet als je alleen wandelt. Langs het strand, beetje aan het einde van de beide hoofdstraten zit een mooi en groot en bijna niet te missen appartementencomplex, Porto Antiguo. Daar hangen vooral wat meisjes rond, omdat 1 van de eigenaren van zo'n appartement zijn kamer per uur verhuurt.

De dames spreken uiteraard vaak Portugees, maar zeker ook genoeg Engels om je bezig te houden.

Leeftijden allemaal zo tussen de 20 en de 30.

De lokale munteenheid is escudo, 110 escudo voor 1 euro. Overigens, de euro is inwisselbaar met de escudo. Iets kost bv 500 escudo en je betaalt met 5 euro. Of iets kost 1000 escudo, je betaalt met 20 euro en je krijgt er nog 1000 bij terug. Tip:L direct lokaal geld pinnen, want vanwege de vaste wisselkoers 1 euro vs 110 escudo ben je dus 10% goedkoper uit in lokaal geld.

Dames vragen vaak 50 euro voor een uur of zo (tijd speelt amper een rol, het lokale motto is "No stress") maar meestal is het snel naar 20 euro.

Sal is een absolute aanrader, meiden zijn jong en gewillig, doen niet moeilijk en bezorgen je een heeerlijke tijd!

Commentaar

Re: Afrika: Kaapverdie

Vorige week naar Kaapverdië - Sal - Santa Maria gegaan. Mooie vakantie bestemming, vriendelijke bevolking. Alleen het wandelen viel zwaar tegen. 2x laat in de avond / begin nacht naar het centrum gegaan. Eerste keer in contact gekomen met een rare meid uit Nigeria die geen "nee" wilde horen, en uiteindelijk mij de hele stad achterna liep, schreeuwend naar mij in een onbekende taal. Niet zo fijn.
          2de keer (op een woensdagavond, rond 23-0u) vele malen rond gelopen en in totaal 5 dames gezien die tippelden. Niet moeders mooiste. Uiteindelijk met 1tje afgesproken (helaas, bleek al snel). 40 euro afgesproken voor alles (sex e.d.). Met haar meegelopen naar een vieze flat buiten het centrum. Binnen gekomen werd het ineens 40 euro voor massage, en voor meer moest ik bijbetalen. Daar ben ik niet van gediend, en na veeeeel gedoe, geschreeuw weg gegaan en haar 10 euro voor de moeite gegeven om er vanaf te zijn. Stomme vrouw.

Kortom, weinig te beleven in Santa Maria.

Commentaar

Kaapverdie is niet echt voor wandelaars , het staat allemaal nog in kinderschoenen daar.
            Ik ben er zelf geweest ca dec.2015 / jan 2016 in een groot all in resort van RIU vlak bij Sante Maria.
            Santa Maria daar staan de hoeren onder lantarenpalen in de zijstraatjes , vaak uit Senegal ed zo zwart dat je alleen hun tanden ziet in het donker , daar moet je van houden..............
            Op het resort zaten we met 5000 man dus daar zaten ook zat leuke meiden tussen uit met name Engeland, die
            je gewoon aan de bar kan versieren en die niets kosten behalve een beetje aandacht en liefde :-)

Als je wil wandelen ga dan naar Dom. republiek of Fortaleza of Zanzibar alles is bijna beter als Kaapverdie.

Mijn absolute nummer EEN is FORTALEZA let op dat je aan de goede kant van de stad je hotel boekt want de stad is 4 miljoen inwoners groot !! Club Ibiza in Fortaleza is van een NL eigenaar als je daar in de buurt iets boekt is succes verzekerd, verder zijn de meiden daar in giga overschot maar net als in Portugal gewoon blank. Je wordt letterlijk versierd op straat als je over de boulevard loopt door die meiden. Je moet ze letterlijk van je af slaan.
            Ik heb meerdere keren meegemaakt dat de hele discotheek vol meiden was op 3 man na :-)

https://www.youtube.com/watch?v=jofhJGWu9qM

Ook is de muziek daar SUPER ! tenminste niet de hele tijd die Salsa zooi.

Dus als je een n**kvakantie wil neem Fortaleza in je overweging mee !

Commentaar

Een resort van 5000 man, wow, en dat op een eilandje met slechts enkele duizenden inwoners. Indrukwekkend.

Commentaar

Ik bevind met momenteel in Kaapverdie, en ik moet zeggen dat het toch vrij eenvoudig is om hier dames tegen betaling te vinden.

Ik verblijf in het toeristisch plaatsje Santa Maria op het eiland Sal. Het weer is er prachtig, maar voor de rest is er ook vrij weinig te beleven.

Santa Maria heeft 2 grotere winkelstraten in het centrumpje. Als je hier vanaf een uur of 10 in de avond doorheen loopt, dan word je vanzelf aangesproken door de dames. Deze bevinden zich met name aan het einde van de straat.

De dames zijn veelal afkomstig van het vaste land, dus uit bijvoorbeeld Senegal, en dus erg donker gekleurd. Lokale dames heb ik eigenlijk niet gezien.

De prijzen die ze in eerste instantie vragen zijn idioot hoog. Bijv 100 euro voor een massage met happy end. Als je een beetje afdingt / doorloopt, zal je merken dat de prijzen beginnen bij 20/30 euro / 2000/3000 escudo.

Ik heb begrepen van lokale mensen dat het mogelijk is om ze mee te nemen naar je hotel, maar je kunt ook in hun eigen appartementjes genieten. Dit is veelal niet meer dan een kamer met een matras erin, maar voor de snellere behoefte is dat prima.

Mocht iemand nog wat meer informatie willen, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

Commentaar

Hoi! Ik vertrek over enkele weken naar Santa Maria Sal,
                  Nou vraag ik me af (kan een domme vraag zijn hoor) of je voor "actie" echt s avonds laat nog de straat op moet of kan je met bijvoorbeeld het vrouwelijk personeel in het hotel iets regelen?
                  Alvast bedankt!

Commentaar

Hi Wobble,
                    Was er een aantal jaar geleden en er was een barretje met goede muziek en mooie meiden. Daar toen een meisje uit Ghana mee naar het hotel genomen. Dat was dus wel in de nachtelijke uurtjes.

Commentaar

Aan het werk...
                    X