Syrie

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Syrie

Tot mijn verrassing moet ik binnenkort naar Syrie. Helaas lees ik niks over dit land op deze site. Iemand ervaring? Waar vind ik een leuke meid in Damascus of daarbuiten?

Re: Syrie

vrij logisch dat je er niks over vind
    een land in het midden oosten waar zeer zware straffen op prostitutie staan
    ook als bezoeker loop je enorm risico
    dit land word geregeerd door de baath partij net zo iets wat in irak zat
    een geheime dienst die precies weet wat je doet en waar je zit
    ,eerwraak is daar normaal
    maar als je perse zoekt:

http://static.rnw.nl/migratie/www.we...tml-redirected

http://www.mo.be/index.php?id=61&tx_...rt_id%5D=20255

hier gaat het dus om meiden die onder dwang werken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door teisteis Bekijk bericht
      Tot mijn verrassing moet ik binnenkort naar Syrie. Helaas lees ik niks over dit land op deze site. Iemand ervaring? Waar vind ik een leuke meid in Damascus of daarbuiten?
      Ik heb even snel lopen zoeken op het forum van InternationalSexGuide en vond wat verhalen van mensen op het forum van InternationalSexGuide die het vooral hadden over de stad Aleppo.

Voor het verdere hoe en wat in Syrie kan ik je aanraden om de berichten over Syrie door te lezen. Hier is de link: http://www.internationalsexguide.inf...5&page=1&pp=15

Er zijn wel maar vier pagina's te vinden over Syrie, maar er zit wel wat nuttige informatie ertussen.

Commentaar

Aabieren zijn bekend erom dat ze alles wat los en vast zit ne****n dus h...en zijn er genoeg. De kunst is om als buitenlander die te vinden en jezelf niet in problemen brengen. De straffen zullen echt niet zeer streng zijn maarja smeergeld komt er dan wel van pas .De probleem is vaker niet de politie maar de pooier lol, De 2 p's die de wereld onveilig maken.

Ik ken een en het andere over sommige landen in de regio maar niks over syrie. Zoals gewoonlijk is het geen plek voor een onbekende wandelaar maar als je met iemand bevriend raakt die daar woont zul je verbaasd staan over Het aanbod. Prostitutie wordt door de mannen in meeste landen als iets normaals gezien zeker in deze regio dus maak je geen zorgen, elke man weet waar het te vinden is. Taxi chaufeurs etc. Je kan zelfs in een restauant door de ober worden gevraagd of je een vrouw zoekt, maar......

Bij world sex guide is het handig om de egyptenaar die erheen ging om raad te vragen. Want in de duurste hotel/bars waar alle buitenlanders verblijven ga je 20x de gangbare prijs betalen.

Sorry niks echt zinnigs te vertellen maar hoop wel dat je ons informeert over hetgeen je aantreft daar

veel plezier

Commentaar

je hebt waarschijnlijk geen tijd of zin om te chatten anders zijn er zat chatrooms met verveelde arabieren lol. Paltalk en andere sites.

Commentaar

En zijn dat arabieren van het mannelijk geslacht?
            Of zitten daar ook verveelde dames bij?
            Want als de dames in Syrie vergelijkbaar zijn met Libanese dames.... wow!

Commentaar

libanese vrouwen zijn inderdaad wow lol
              maar je in een plek als syrie moet je toch eigenlijk iemand kennen die je weg wijs maakt of arabisch spreken.

Commentaar

Hey,

Paar jaren terug paar weken met de moto in Syrie vertoefd, rond getoefd. Irak was toen in volle gang. Iedereen verklaarde me zot.

Het klopt dat het regime in Syrië een 'reputatie' heeft. En er zal wel heel wat controle zijn achter de schermen.
                Maar het regime houdt ook een strikte scheiding van kerk en staat voor ogen, of eerder religie en staat. En dat ervaar je ook. Ik ben nog in ander landen geweest in Noor Afrika en Syrië is bij de top wat als het erop aankomt om je op je gemak te voelen. In damascus zul je gesluierde vrouwen hand in hand zien lopen met verdomd sexy geklede vrouwen.
                Je zult er ook veel minder mensen op onmogelijke plekken zien stoppen met hun bezigheid om te bidden. Er zijn er wel, maar minder dan in veel andere Noord Afrikaanse landen. 't Gaat er gewoon gemoedelijker aan toe.

Syrië is geen rijk land (heeft geen eigen olie he). Maar toch zie je er weinig mensen die 'verloren' lijken. Er zit iets van een oud communistisch trekje in het land en de mensen zorgen nog voor elkaar. Ik heb ook in heel wat dorpjes schooltjes gezien, er leek mij een serieuze effort gedaan te worden om onderwijs te verschaffen aan iedereen.

Heb eigenlijk geen enkel onveiligheids gevoel gehad in het land. En er is ook niks gestolen. Op het einde liet ik mijn helm, vest,... gewoon op de moto liggen.

Maar wat dames van plezier betreft kan ik je niet helpen. Denk idd dat je best via een hotel uit de upper-class kan informeren.

In alle geval één van mijn beste reis-ervaringen ooit, ma dan heb ik het dus niet over sex he.

Ah ja: qua archeologie is Syrië één van de meest miskende plekken op de wereld. Ongeloofelijk wat je daar kan zien en waar je nog in kan rondwandelen. (tot en met ondergrondse waterciternen van de Romeinen zo groot als kerken, te gek voor woorden).

Ma bon, dit is echt wel hééééééél ver off topic. Sorry, maar dat land heeft toen mijn hart gestolen en ze gaan gebukt onder een (naar mijn persoonlijke mening) onterecht media campagne.

Commentaar

Mooi bericht, Plezierke.

Heb je wel iets ondernomen op het geibed van niet-betaalde sex?
                  Of kun je daar wat over vertellen?

Commentaar

Hoi allemaal,

Ik heb net als "Plezierke69" enige jaren terug een paar weken rond gereisd in Syrië en daarom begrijp ik zijn enthousiasme over dat land zeer goed en dat deel ik dan ook met hem.

De meeste mensen zullen een beeld hebben van Syrië als een streng Islamitisch land, maar het ligt toch iets genuanceerder.

Zoals "Plezierke69" al schrijft zijn "religie en staat" gescheiden en zijn er naast het Islamitische geloof (ongeveer 58 % is Soeniet) onder andere ook nog Christenen (ongeveer 14 %) en Alawieten.

Met ongeveer 11,5 % van de bevolking en omdat president Assad uit hun midden komt zijn de Alawieten (volgelingen van een afscheiding van het Islamitische geloof) de belangrijkste minderheid in Syrië. Zij leven voornamelijk in de streek rond de havenstad "Latakia" dat aan de middellandse zee ligt. In deze streek valt het op dat er zo weinig moskeeën zijn en dat de meeste vrouwen er ongesluierd bij lopen.

In Latakia kom je vrouwen (Alawieten) tegen in strakke spijkerbroeken en in strakke bovenkleding waardoor je de cupmaten van hun borsten redelijk tot goed kunt inschatten. Gezien hun wijze van kleden vermoed je dan dat deze vrouwen ook wel te versieren zullen zijn...

De vrouwen zijn te benaderen als je bijvoorbeeld de weg wilt vragen. Zij geven dan beleefd antwoord, maar een vrouw versieren in zo'n land is heel moeilijk, want het gesprek over laten gaan in "ditjes en datjes" is al niet te doen.

Wel jammer, want ik was zeer onder de indruk van het vrouwelijk schoon in Latakia. Buiten hun lichamelijke vormen maakten hun lange zwarte haren en hun grote amandelvormige ogen diepe indruk op mij.

Ik heb in die weken dat ik daar was toch nog twee keer sex gehad. De eerste keer was dat met een Duitse stewardess van Lufthansa, die alleen rond reisde in Syrië en die ik ontmoette in de bus naar Aleppo. Ik verbaasde mij erover dat deze slanke 32 jarige dame in dat land gewoon rond liep in een sportbroek (waar elke keer als zij bukte haar slipje boven uit kwam) en een kort (blote buik) mouwloos hempje. En ik was niet de enige die onder de indruk was van haar. Je had die blikken van de Syriërs moeten zien!

De tweede keer was in het wat strengere Damascus. Ik stapte in een taxi en de chauffeur vroeg of ik zin had in een vrouw. Het was eerder mijn nieuwsgierigheid dan mijn geilheid wat mij positief deed antwoorden en de chauffeur bracht mij naar een pand waarvan wij de bovenverdieping betraden. Daar binnen gekomen bracht hij me naar een kantoortje in dit verder zo op het oog leegstaande pand.

In dat kantoortje zaten twee mannen en op een gegeven moment werd er een vrouw binnen geleid. Daarna begon het onderhandelen over de prijs die erg hoog was. De onderhandeling verliep moeizaam vanwege het weinige Engels dat de heren spraken en vanwege mijn gebrek aan kennis van de plaatselijke taal maar ook omdat de prijs niet echt naar beneden ging.

Op een gegeven moment zei ik tegen de chauffeur dat bij me beter naar mijn volgende bestemming kon brengen waarop de prijs wel omlaag ging. De prijs bleef na nog wat onderhandelen hoog (het bedrag weet ik helaas niet meer), maar aanvaardbaar dus na "de deal" gemaakt te hebben werd ik naar een andere kamer gebracht.

Daar trof ik de vrouw aan met massagetafel en voor de rest was de kamer leeg. Ik kleedde mij uit en de ongeveer 25 jarige vrouw trok haar BH uit, maar hield haar broek aan.

Ze masseerde mij een beetje en ondertussen mocht ik met haar borsten spelen. Later trok zij mij af en dat was het. Een gesprek was niet mogelijk want zij sprak alleen een taal die ik niet machtig was.

Al met al was het eens leuk om zoiets mee te maken, maar de sex (in zoverre daar al sprake van was) was niet geweldig.

groet,

HL 69.
                    In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Aan het werk...
                    X