Afrika: Namibië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Namibië

Mooi land dat Namibië. Niet alleen qua landschap, maar ook qua vrouwen.

Er zijn twee mogelijkheden om aan de vrouw te komen: gewoon in restaurant of ergens in de stad (windhoek) een meisje aanspreken. De meeste zijn wel in voor een avontuurtje.
    Zo heb ik ooit een prachtihe 18 jarige meid gewoon aangesproken en 5 minuten later zat ze met me te vozen in een klein paviljoentje in het park op independence ave.... lekker aan haar kleine tietkes zuigen en haar vingeren. ze werd botergeil. Even uit eten en daarna.....Je snapt wel waar we daarna heen gingen.

Ook een ander meid in datzelfde restaurant twee dagen later aan de haak geslagen. Ze vroeg of ik haar wilde helpen haar gordijen op te hangen.... haha, je snapt wel waar dat heen ging. Nog nooit zo weinig slaap gehad..
    Ik heb nogsteeds contact met haar en zie haar zo af en toe. Ze is nu getrouwd en woont in Europa :-)

Voor de straathoertjes zijn er twee plekken: Op de hoek van Bülow en Mandume Ndemufayo zit en snackbar. Daar hangen wel eens meiden rond die je vragen of je wilt neuken.
    En s'avonds speelt het zich af wat verderop (zuidelkijk) aan Mandume Ndemufayo, en de afsplitsing met Tal

Prijzen weet ik niet want ik had mijn handen vol zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen.

ben hier ook 3 jaar geleden geweest,
    sliep in hotel safari court en heb er genoten,je kon er uitgaan ook,je had 2 tenten en Michael Jackson werd veel gedraaid in die club waar ik kwam en nam zelfs 1 keer een meisje gratis mee gewoon.
    Dag later was ik ergens in een cafe waar je kon snookeren ook en daarkon je meisjes meenemen tegen betaling,heb me ook laten pijpen eerst in de toilet daar en later is ze hele nacht met me meegeweest en was maar 50dollar kwijt en dat is echt weinig voor hele nacht.

Commentaar

Re: Afrika: Namibië

In Swakopmund staan ’s avonds altijd een aantal dames op de hoek van Moltke Street met Libertine Street.
      Dat is vlakbij het Hohenzollern huis (een mooi barok gebouw) en de Kucki’s Pub (restaurant en cafe).
      Je kan deze dames meenemen naar je hotel of samen naar een afgelegen plek in de buurt van het strand gaan.
      Ik heb voor het laatste gekozen. Daar mocht ik haar borsten likken en haar uitgebreid beffen en vingeren.
      Daarna heeft ze me een lekkere pijpbeurt gegeven en ben ik zalig klaargekomen.
      Het was een (ont)spannend halfuurtje voor 300 Namische dollar, dat is omgerekend 30 euro.

Ook in Strand street en het einde van Woermann street lopen ’s avonds vrouwen rond.

Commentaar

Re: Afrika: Namibië

Iemand nog recente ervaringen in Namibië? De laatste dateert alweer van 6 jaar geleden

Commentaar

Namibië is een land met weinig inwoners, maar alles is mogelijk.
          Ik heb Brigand zijn advies gevolgd en heb in Swakopmund enkele mooie momenten gehad.
          Maar je kan daar bijna alle vrouwen krijgen.
          In Kamnjab ben ik met de wagen aan het zoeken naar een garage.
          Ik zie 2 gewone dames staan waarvan eentje wel in mijn smaak viel.
          Ik ben gestopt en gevraagd naar de garage. Na de uitleg vroeg er eentje of ik werk voor haar had.
          Even verder gepraat en na de garage terug gereden. Na een half uur in de garage geweest te zijn zie ik dat ze alle twee nog aan het wachten zijn.
          Terug een babbeltje en aan mijn favoriet de vraag of ze voor 1 uur mijn lady wou zijn?
          Ik heb ze naar huis gevoerd en wat dacht je. Brrr
          Alles kan in Afriika. Mss niet van de eerste keer prijs maar dat is vissen.
          Succes.

Commentaar

Aan het werk...
          X