Afrika: Nigeria Benin-city

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Nigeria Benin-city

Hier even mijn verslag dit keer op stap zonder Tracy...

Voor de liefhebbers van ebony babes hier een kort verslag van mijn verblijf in nigeria benin city. Benin ligt ergens onderaan in het midden van nigeria en bevat wat mij betreft de lekkerste babes van alle bevolking groepen wat.. Ibo yoriba edo en nog wel meer. Ten eerste raadt ik iedereen af om er alleen naartoe te gaan. Je bent echt afhankelijk van iemand die plaatselijk goed op de hoogte is om niet in de problemen te raken en ook te onderhandelen over de prijs..als westerling denken ze altijd dat je rijk bent en graag van je geld af wilt en vaak gaat dat gepaard met een hoop gezeik als je de verkeerde treft. Heey white men i will chop you're dollar !!

Na een vlucht van 6 uur aangekomen in lagos en zal hier de nacht verblijven voor ik verder vlieg naar benin. In Lagos valt vast ook een hoop te beleven maar besluit om hier alleen te overnachten. De volgende ochtend met de taxi naar het lokale vliegveld...hier gaat het meteen al mis voor de taxi driver..per abuis rijden we verkeerde weg in. Zijn beloning een klap met de wapenstok van een agent. Deze verzoekt me ook uit te stappen en andere taxi te zoeken. Gelukkig weet mijn nigeriaanse vriend hem om te praten en kunnen we verder....pfff welkom in nigeria.

Na een vertraging van een uur komen we eindelijk na 35 minuten aan op benin city..dus redelijk soepel voor nigeriaanse begrippen.

Meteen verder met de taxi richting hotel en ingechecked. Ready for action al met al was de trip niet echt vermoeiend ook daar er geen tijdverschil is met nederland.

Beneden bij het zwembad aan de bar gaan zitten en na een telefoontje van mijn vriend waren de eerste babes on there way.

Half uur later waren ze daar..helaas waren ze niet zo lekker als verwacht.. nigerianen hebben een andere smaak kwa vrouwen als ons. Maar een ervan kon ermee door she was having the horny face for me en keek me veel belovend aan. En heb nog genoeg dagen voor me om verder te zoeken naar lekkers.
    Haar meegenomen naar mijn hotelkamer en het spel kon beginnen. Na wat getonged te hebben met haar fluisterd ze me tegen verwachting in suck me! Meeste zijn namelijk alleen neuken gewend maar ook hier veranderen de tijden... Meteen afgedaald tussen haar benen en me geconcentreerd op haar klit...nadat ze haar beide voeten op mijn schouders had gezet zodat ze haar strakke kutje in de juiste positie kon bewegen kwam ze schokkend klaar..zo nu was het mijn beurt. Vooral je condoom niet vergeten neem deze ook zelf mee want ze zijn hier gewend zonder... Na haar een aantal minuten geneukt te hebben bleek ze hiervan niet echt een liefhebster..ze was zelf al reeds gekomen en haar interresse was weg..oftewel this one had to go..

Volgende dag wat prive zaken gedaan en op de terug weg naar hotel in een van de plaatselijke restaurants wat gaan eten. Onderweg hier naartoe zagen we een leuke meid en spraken haar aan of ze ook naar het restaurant wou komen. Na 5 minuten in het restaurant te hebben gewacht kwam ze binnen lopen samen met haar Ibo sister die er nog beter uitzag. Gezien mijn ervaring met african babes met super looks ging ik toch voor de andere .. Meestal zijn deze een stuk geiler en beter in bed dan hun super mooie sisters...

...cinthia was haar naam 24 was ze en zag er al met al lekker uit met haar strakke top en spijkerbroek mooie volle mond en verder overal goed gevormd en een kont om bij te watertanden...Even relaxed lopen spelen met deze babe en de nodige complimenten. ze houden er namelijk van om een beetje versierd te worden en een beetje humor kan geen kwaad.

Afgesproken dat ze in het begin van de avond naar het hotel zouden komen. For sure i will come....en zo reden ze weg achterop de bromtaxi waar het hier van stikt.

Zo terug naar het hotel beetje bijkomen van de lange dag in deze temperaturen .. Graad of 30 is normaal in deze periode.

Even later belt de receptie there is girl here cinthia for youre room. Okay send her up. Paar tellen later wordt op de deur geklopt....ik open de deur and yeah there she is .. Black ebony queen.. Ze komt binnen met een en al vrolijkheid en begint te swingen op de muziek die op lokale mtv gespeeld wordt..wow this girl nows how to shake her ass.

Twee tellen later lagen we hevig tongend in elkaars armen op bed. Ze liet er geen gras over groeien en voor ik er erg in had zat ze bovenop me en zat ik al diep in haar strakke kutje. Onderwijl masseerde ze me overal en met tussenpozen hevig tongend genoten we van elkaar. Deze babe had echt haar eigen stijl en weet niet van ophouden. Elkaar diep in ogen aankijkend gingen we op in elkaars ritme en bij iedere stoot begon ze harder te kreunen. In mijn hotel kamer stond ook een leren stoel...ze ging achterof zitten op de leuning leunend op haar armen...met haar benen zo weid mogelijk. Nu had ik pas echt toegang tot haar liefdes grotje...nu kon echt beginnen om het af te maken. Ik heb haar zeker zo 20 minuten geneukt tot ze het uiteindelijk niet meer uithield en trillend klaarkwam onderwijl hevig kreunend ... En liet al haar sappen lopen...tjezus

Zelf was ik nog steeds ok..nadat ze bijgekomen was zijn we nog zeker een uur verder gegaan op bed.

Nu had ik er een luxe probleem .. Wat moet ik doen deze babe wegdoen en verder rondkijken. Het aanbod aan babes is hier zo overvloedig dat het zonde is omdat niet te doen...maar ik weet al dat ik niet zo makkelijk een tweede van dit kaliber vind. Dus nadat ze de nacht bij me verbleven was toch maar even haar telefoon nummer gevraagd..deze gaf ze meteen. Ze wou ook de mijne hebben ...wees hier voorzichtig mee ik zelf geef altijd het nr in nigeria van mijn vriend. Je wil niet dat ze je lastig gaan vallen op je nummer in nederland.

Volgende avond wou ik niet in het hotel blijven hangen en had reeds gehoord van een lokale club die time out heet waar het vol zou zitten met lekkere babes.

Met de taxi ernaar toe bleek achteraf niet nodig te zijn was nog geen 5 minuten van mijn hotel vandaan om de hoek. Na door de security gecontroleerd te zijn kan ik naar binnen...schrik ook niet van de security deze lopen allemaal met een ak47 rond..blijkbaar nodig voor je eigen veiligheid.
    Binnen is het nog niet echt druk en de muziek die ze spelen is een mix van africaanse rap met goed ritme. Later zal er een liveband optreden en dan zal het vast drukker worden. Na verloop van tijd wordt ook drukker en het keuze aanbod begint te groeien. Stuk voor stuk allemaal jonge meiden die er allemaal mee door kunnen. Ik had er al aan het begin van de avond gechecked deze babe..half lang haar denk 1.70 en super slank parmantige borstjes en een vris en vrolijk gezicht.strak blauw jurkje maakt alles af Seintje gegeven aan de ober en even later komt ze naast me zitten. Haar naam is joy net 21 en erg vriendelijk in conversatie..beetje verlegen maar dat komt wel goed.

Na een uurtje of 2 van de band, bier en gepepert vlees te hebben genoten tijd om naar het hotel te gaan. In de hotelkamer aangekomen wilde ze eerst douchen en even later kwam ze naakt de badkamer uit..en mijn ogen hadden me niet bedrogen dit was een echte beauty .. Vooral haar lange benen en stevige borstjes kon ik waarderen. Eenmaal op bed begon ze met mijn tepels te spelen en ik was al snel op oorlogsterkte. Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijdt onderwijl bleef ze met mijn tepels spelen. Nadat ik een condoom had omgedaan stote ik bij haar binnen. Ze bewoog lekker met me mee tijdens het neuken en ik genoot van haar ranke benen en kleine borstjes. Daar ze verder niet al te veel initiatief nam besloot ik maar snel klaar te komen in haar...al met al een leuke babe maar geen blijvertje. Eerst nog even wat eten voor haar besteld en gaan slapen. In de ochtend werd ze om 6 uur wakker ging douchen en daarna ervandoor.

Daar ik de rest van de week geen zin had in verdere teleurstellingen de volgende dag cinthia gebeldt...ze zei dat ze me miste en op mij telefoontje zat te wachten. Afgesproken met haar in het hotel en wat ik de rest van week allemaal met deze babe heb uitgespookt was boven mij stoutste verwachtingen...uiteindelijk mocht ik haar zelfs anaal nemen . wat ze nog nooit gedaan had.

Zaterdag ..laten we is kijken wat het weekend mij brengt..overdag met cinthia mijn tijdelijke vriendinnetje rond het zwembad gehangen en een filmpje geschoten met haar in de hotelkamer. Daarna vetrekt ze en komt zondag avond pas weer dus tijd voor wat anders...niet dat er echt aan toe ben..maar toch ..

Besloten om weer naar time out club te gaan en daar is het nu een stuk drukker ..moest zelfs entree geld betalen om binnen te komen. Lopen weer een hoop mooie meiden rond ..helaas de enige die me geil lijkt is al bezet. Dus dan maar een beetje van de muziek genieten en de danseressen die er een kunst van hebben gemaakt om met hun fine ass te schudden..dit is bubbling in al zijn kunst vormen.

Rond 12 besloten om terug te gaan naar hotel....terwijl we een bromtax zoeken om ons terug te brengen....staan er nog hoop lekkere babes langs de weg te wachten.

Dan zie ik aan de overkant een echte babe met de overbekende looks voorbij lopen...in de drukte ontglipt ze ons bijna.. Met haar strakke lichaam lange benen met laarzen en lange haar verdwijnt ze in de verte...tijd voor aktie. Mijn vriend gaat er achteraan en weet haar terug te halen. Damn this babes have the looks. Prijs afgesproken voor de hele nacht...niet dat ik haar de hele nacht nodig heb maar dat is hier de gewoonte...en terug naar hotel. Samen op de brommer zit ze voor me en ik voel al hoe strak ze is...ze blijkt alleen een strak geel jurkje aan te hebben..slipje ze vergeten..en voel haar stoppeltjes op haar kutje. Ze glimlacht en fluister in mijn oor nice ebo men... Ebo betekent blanke...
    Eenmaal in hotel aangekomen verdwijnen we op bed en ze laat met wat een kunstenares ze is in pijpen onderwijl zuig ik ook aan haar klit.
    Even later gaat ze doggie op bed zitten en neuk ik haar een tijdje zo...daarna het afgemaakt in missionares stijl....en ik ben tevreden.

Hierna wil ze ook weer weg wat wat mij betreft okey is...ik wil slapen nu. Hierna ontstaat er nog een half uur durende discussie met mijn vriend over de prijs..die ze uiteindelijk wint we hebben geen zin in gezeik en zo vetrekt ze met een paar naira extra. Please call me tomorrow if you wanna see me again....Welterusten.

Oftewel al met al kan ik het iedereen aanraden die van donkere schoonheden houdt het een keer te proberen.

Voordelen
    Iedereen is vriendelijk op politie na..heey lijkt nederland wel.
    Geen taal barriere iedereen spreekt engels
    Veel keus uit mooie jonge babes
    Babes zijn goedkoop
    Niet te ver vliegen geen tijdverschil
    Weer is wat anders dan thailand

Nadelen
    Duur vliegticket .. Viel dit keer mee
    Duur hotel
    Je bent in afrika dus verwacht alles..let op met wat je eet..ben wederom weer 2 dagen ziek geweest..was wel eigen schuld

Wil je echt meer info mail me.

Re: Afrika : Nigeria Benin-city

Mooi verhaal! Echt leuk dat je zoveel moeite hebt gedaan om het allemaa op te schrijven.

Toch nog wat praktische vragen...
    Wat zijn de prijzen voor een nacht (ook al maak je maar een paar uur gebruik van de diensten)? En hoe zit het met je spullen in je hotelkamer, als je zo'n meid meeneemt, ben je dan niet bang dat ze de volgende dag je spullen rooft?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wolly Bekijk bericht
      Mooi verhaal! Echt leuk dat je zoveel moeite hebt gedaan om het allemaa op te schrijven.

Toch nog wat praktische vragen...
      Wat zijn de prijzen voor een nacht (ook al maak je maar een paar uur gebruik van de diensten)? En hoe zit het met je spullen in je hotelkamer, als je zo'n meid meeneemt, ben je dan niet bang dat ze de volgende dag je spullen rooft?
      Je hebt kluis in je kamer .. hotel is goed voorzien ... en op het moment dat een dame het hotel verlaat .. wordt ze tegengehouden door de bewaking en deze belt je dan op of ze kan gaan.

en voor 25 eurie blijven ze meestal de hele nacht ....

Commentaar

Hier one of the babes ... cynthia
        [IMG]www.dutchebony.nl/images/img0381.jpg[/IMG]

Commentaar

Hoi ik ga binnenkort ook naar Benin. Kun je me vertellen in welk hotel je verbleef en wat je der voor betaalde?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door john109 Bekijk bericht
            Hoi ik ga binnenkort ook naar Benin. Kun je me vertellen in welk hotel je verbleef en wat je der voor betaalde?
            Randheki en kost 100 euro per nacht

Commentaar

Ik ben er een paar jaar geleden geweest toen vlogen de kogels net niet om je oren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pretman Bekijk bericht
                Ik ben er een paar jaar geleden geweest toen vlogen de kogels net niet om je oren
                Yep klopt tis nu een stuk rustiger . men is zelfs druk bezig om nieuwe wegen te maken en een hoop nieuwe restaurants. In 2004 was het een stuk minder daar.

Commentaar

Afgelopen maand weer geweest... dit keer samen met Tracy wat weer een hele andere wending aan het verhaal zou geven

De babe van vorige keer had ik al op de hoogte gebracht dat we zouden komen en kon niet wachten om naar het hotel te komen. Helaas helaas ging het niet helemaal lekker tussen de babes .. blijkbaar kwam ze alleen voor mij en liet dat ook blijken... oftewel nadat ze de volgende ochtend wegging (wel nog even flink met haar gespeeld snachts) ook meteen verteld dat ze weg kon blijven... sfeer moet wel leuk blijven... en er was ook al een lekkertje onderweg uit lagos ontmoet in een van de groups op internet met dezelfde interresses als tracy....naija date girls only ..... mmmmm .. en haar naam was best

Volgende ochtend belde ze dat ze onderweg was en zou bellen als ze er was.....

Eindelijk in de avond laat belde ze dat ze in benin.....pffff das een echte afrader met een busje door nigeria rijden. Meteen een taxi gestuurd om haar op te halen en een 20 minuten later kwam ze de hotel kamer binnen.

wauw !!!! this babe is hot .. long legs .. nice face and lips and good shape

Best plofte in een van de stoelen neer om bij te komen van de reis en de dames begonnen meteen te babbelen en ik wist meteen dat het goed zat.

Zelf maar even een naar beneden gegaan naar de bar ... beter om eerst de dames aan elkaar te laten wennen. Na een uurtje weer terug na de kamer...en ze waren nog steeds aan het praten. Maar dat duurde niet lang.... Tracy liet er geen gras over groeien en zij : lets go to the bedroom...

En voor we het wisten lagen we met z'n drieen naakt op bed.

Tracy bovenop zoenend met Best en ik zelf erachter om de dames om en om te vullen met mijn paal .... Dit was echt een goeie positie daar Best een stuk langer is dan Tracy kon ik er lekker bij om haar goed te neuken. En allebei kreunde ze dat het een lievelust was.....Tjezus i'm in heaven. En zo zijn we zeker 2 uur met elkaar bezig geweest nadat we alle hoeken van het bed hadden gezien .... uiteindelijk tussen de meiden in slaap gevallen allebei dicht tegen me aan.

Dan midden in de nacht wordt ik wakker met best bovenop me... tjeee ik slaap. Maar voor ik het wist probeerde ze me naar binnen te lootsen...oops ... gelukkig had ik de condooms al onder me kussen gestopt... en kon nog net op tijd deze erom heen doen. (tja altijd opletten hier). En weer kon ik aan de bak ... wat was dit een lekker ding zeg.

tot zover ... zal later de rest hier neer pennen.

Commentaar

alvast een pic van ons filmwerk .. van tracy en best

[IMG]www.dutchebony.nl/images/prisc6.jpg[/IMG]

ps the babe that didn't worked out was helaas cyntia zie eerdere foto van vorige trip...had graag tracy en haar bezig gezien...maar je kan niet alles hebben...

heb al zoveel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tracy_oba Bekijk bericht
                      en er was ook al een lekkertje onderweg uit lagos ontmoet in een van de groups op internet met dezelfde interresses als tracy...
                      Wat voor soort group is dit?
                      En heb je daar een link van?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pants Bekijk bericht
                        Wat voor soort group is dit?
                        En heb je daar een link van?
                        besloten groupje op facebook bi/lesbian girls only living in nigeria dus niet voor mannetjes .. en je wordt alleen toegelaten na phone check inmiddels 250 vrouwelijke leden. Heeft allemaal te maken dat het niet echt done is bi/lesbians in nigeria..daarover later meer.

Commentaar

Ben op het ogenblik in Benin City en was 2 weken geleden ook in Lagos. Wat de vrouwen aangaat, zijn de Nigerianse babes helaas niet mijn smaak.

Groeten,

Vlaamse leeuw
                          Ik ben een chippendale, ik heb de dikste steel

Commentaar

Re: Afrika : Nigeria Lagos

Nigeria Lagos

Pat's place op Victoria Island is een prima tent waar veel expats komen, en dus ook veel Nigeriaanse meisjes. Ik heb twee leuke avonden daar gehad, zaterdagavond erg druk, goeie muziek, lekker gedanst, en eergisteravond nog Manchester-Chelsea gekeken, samen met veel Britten maar ook dus veel dames. De dames varieren van erg onaantrekkelijk tot prachtige vrouwen. Ik heb na beide avonden hetzelfde meisje meegenomen naar het hotel. 10.00 Naira betaald, zo'n 50 euro. Het zal wel weer teveel zijn, maar ik heb twee leuke nachten gehad met een mooi meisje van 23 en dat was het mij waard. Mijn 'vriendinnetje' moest zich even als 'guest' inschrijven in het gastenboek van het luxe hotel waar ik verbleef. Geen probleem dus. Als reden van het bezoek op de kamer gaf ze op 'Business' Haha!
                            Pat's place is dus een veilige plek met goeie security, en de dames heb je voor het uitzoeken. Van rustige afwachtende types tot de bekende Afrikaanse aanpak van recht op het doel af. Mijn vriendinnetje was van het rustige soort en ze liet zich ook nog gewillig fotograferen de volgende ochtend. Prima Afrikaanse ervaring dus.

(PS, ook in mijn hotel op Victoria waren dames actief, die zich ophielden in de lobby en op het terras, en die toespelingen maakten, zoals fluisterend in je oor je kamernummer vragen, vuurtjes vragen etc)
                            Laatst gewijzigd door Arturo; 06-03-11, 05:59. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Aan het werk...
                            X