Afrika: Algerijë

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Algerijë

Algerije
    Ik zou in Algiers naar de bar van het Sheraton gaan ,daar heb ik de laatse 3 jaar wel mooie dames ontmoet, als je een paar woordjes Frans spreekt is dat wel makkelijke met het onderhandelen over de prijs. Ik heb voor een paar uur nooit meer als Dinar 7000 betaald is ca.€75.- Neem haar mee naar je hotel en meldt aan receptie dat je een (zaken)relatie mee neemt, ze bent hier in een Islamitisch land. De dames zijn over het algemeen correct en hygienisch, maar neem voor de zekerheid wat rubber mee voor het geval je tegen een armzalige fraaie jonge studente aanloopt. Ik heb nooit slechte ervaringen met de girls gehad.
    Ik weet niet of al eerder Algerije bezocht hebt, ik raad je aan om een veilig hotel te nemen(Hilton/Sofitel/Mercure kost iets meer ca. €130,- ,maar is helaas nodig, ik ben 's-avonds meerdere keren bedreigd, helaas dus oppassen als je alleen gaat wandelen.
    Morocco; Hier zal je veel easier kunnen scoren; ik heb alleen ervaring in Casablanca het was eenvoudig wat moois te vinden; ga naar een restaurant of bar in het centrum zoek oog contact en de rest gaat vanzelf ; prijsnivo is laag betaal niet meer dan zo'n €40,- en je hebt een paar uur fun als je mazzel hebt de hele nacht voor die prijs. Uit de verhalen moet het in Agadir erg makkelijk zijn zo'n pittig Marrokaanse dame te verwennen , ze zijn schoon gewillig, behandel ze met respect dan is veel mogelijk op sex gebied het prijs-nivo ligt veel lager dan in Europa.
    Laat t.z.t eens wat horen , zowel in Algeria als Marokko zit op iedere hoek van de straat een Cybercafe.
    Succes
    Krukas
Aan het werk...
X