Afrika, welk land voor eerste keer?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika, welk land voor eerste keer?

Beste Afrika bezoekers,

Het lijkt mij leuk een keer naar een Afrikaans land te gaan. Ik wil dan zowel van mooie stranden als vrouwen genieten. Ik heb op dit subforum wat gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zouden jullie mij kunnen helpen een geschikt land uit te zoeken? Belangrijke dingen voor mij zijn:
    1. Veiligheid -> geen overvallen of geweld
    2. Prijs
    3. Taal -> ik spreek Engels en Spaans, geen Frans

Hebben jullie ook tips voor goedkope tickets? Ik zie bijvoorbeeld nu tickets naar Kenia voor 700-1000 euro. Dit moet toch goedkoper kunnen?

Alvast hartelijk bedankt!

Re: Afrika, welk land voor eerste keer?

Misschien moet ik hierbij zeggen dat ik met mooie vrouwen negerinnen bedoel

Commentaar

Gambia,
      Hou het relaxed, behandel de bevolking en de dames met respect en je hebt een geweldige tijd!

Commentaar

Gambia is inderdaad een aanrader.
        Twee keer geweest, oktober 2004 en april 2006.
        Oktober was temperatuur te hoog.
        April was beter.
        Beide keren massage op strand gehad, en meisje opgepikt.
        Moet vaak in hotel tip aan portier geven anders mag meisje niet mee op de kamen.
        Maak er voor het meisje ook een leuk dagje van, neem ze mee uit eten,en je krijgt voor weinig geld de avond en/of nacht van je leven.
        Zorg wel voor een relaxte kamer, in 2004 had ik geen airco maar een rammelende ventilator aan het plafond, kon door de herrie (en het meisje) niet slapen en de ventilator uitzetten was geen optie, dreef uit bed (van het zweet, niet van het meisje).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Adrianus Jozef Bekijk bericht
          Gambia is inderdaad een aanrader.
          Twee keer geweest, oktober 2004 en april 2006.
          Oktober was temperatuur te hoog.
          April was beter.
          Beide keren massage op strand gehad, en meisje opgepikt.
          Moet vaak in hotel tip aan portier geven anders mag meisje niet mee op de kamen.
          Maak er voor het meisje ook een leuk dagje van, neem ze mee uit eten,en je krijgt voor weinig geld de avond en/of nacht van je leven.
          Zorg wel voor een relaxte kamer, in 2004 had ik geen airco maar een rammelende ventilator aan het plafond, kon door de herrie (en het meisje) niet slapen en de ventilator uitzetten was geen optie, dreef uit bed (van het zweet, niet van het meisje).
          De laatste keer dat ik er was, was in 2004. Dus over prijzen nu enz. moet je me niet vragen. Wel herken ik de situatie van "power break" en die komen meer voor in Gambia dan je lief is, tenzij de accommodatie is voorzien van een aggregaat voor noodstroom. Maar tip geven aan een portier is toch een kwestie van "verkeerde" locatie. Gewoon ter plaatse een appartement boeken, evt. vragen naar de voorwaarden voor meenemen vrouwlijk bezoek en die zijn er bij bosjes waar dat niet aan de orde is. Ik herinner me nog een oppik van strand, jong ding (wel >18 jr.) uit Senegal (goed om mijn Frans op te halen). Van strand naar apt. gelopen (Seabreeze) en 2 uur lekker bezig geweest. Haar geld gegeven, durf hier niet te schrijven hoeveel, maar ze was meer dan content plus geld voor vervoer naar Serekunda waar ze woonde. Maar goed, ondanks dit positieve verhaal, is Gambia voor mij een gepasseerd station.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Almeetx Bekijk bericht
            Beste Afrika bezoekers,

Het lijkt mij leuk een keer naar een Afrikaans land te gaan. Ik wil dan zowel van mooie stranden als vrouwen genieten. Ik heb op dit subforum wat gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zouden jullie mij kunnen helpen een geschikt land uit te zoeken? Belangrijke dingen voor mij zijn:
            1. Veiligheid -> geen overvallen of geweld
            2. Prijs
            3. Taal -> ik spreek Engels en Spaans, geen Frans

Hebben jullie ook tips voor goedkope tickets? Ik zie bijvoorbeeld nu tickets naar Kenia voor 700-1000 euro. Dit moet toch goedkoper kunnen?

Mijn eerste ervaring in Afrika was een bezoek aan Zuid-Afrika. Omgeving Kaapstad en de Tuinroute is prachtig. Voordeel is dat men overal goed Engels spreekt, nadeel de langere vliegtijd en de veiligheid in de grote steden.

Kenia ken ik niet maar bijv. in september kan je met Turkish Airlines (met tussenstop in Istanbul) voor ca. € 475 van A'dam naar Nairobi vliegen.

Commentaar

Turkish Airlines heeft toch ook een tussenstop even voor of even na Amsterdam
              Sjaka

Oorspronkelijk geplaatst door jetsetter Bekijk bericht
              Mijn eerste ervaring in Afrika was een bezoek aan Zuid-Afrika. Omgeving Kaapstad en de Tuinroute is prachtig. Voordeel is dat men overal goed Engels spreekt, nadeel de langere vliegtijd en de veiligheid in de grote steden.

Kenia ken ik niet maar bijv. in september kan je met Turkish Airlines (met tussenstop in Istanbul) voor ca. € 475 van A'dam naar Nairobi vliegen.

Commentaar

Kenia is ook aan te raden. Ben zelf een aantal maal in Mombassa geweest. Ongeveer iedereen kun je daar oppikken en als je al moet betalen is het maar een paar duizend shilling (1000 shilling is 8,5 euro). Vaak heb je dan een dame voor de rest van je verkantie.
                De hotels laten vaak niet toe dat je een meisje meeneemt, je zult voor haar dan ook moeten betalen.
                Vermijd wel de sloppenwijken, maar dat spreekt voor zich.

Commentaar

Iedereen bedankt voor de reacties! Kijken of ik in de winter een last-minute naar Gambia of Kenia kan krijgen. Mocht ik gaan, plaats ik hier uiteraard mijn belevingen.

Commentaar

Ghana is een zeer goede keus. Engels sprekend, redelijk beschaafd land, en vol prachtige meiden die erop uit zijn een blanke man aan de haak te slaan.
                    Mooie stranden ook en je kunt wat aan toerisme doen. Je kan ook een leuke meid uitzoeken en haar voorstellen een rondrit te maken van een paar dagen door het binnenland. Er zijn mooie natuurparken en zo.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Almeetx Bekijk bericht
                      Beste Afrika bezoekers,

Het lijkt mij leuk een keer naar een Afrikaans land te gaan. Ik wil dan zowel van mooie stranden als vrouwen genieten.
                      In Zuid-Afrika ben je al voor R100 (=7 euro) koopman. Je kunt er met engels terecht, en veel mensen daar verstaan ook min of meer nederlands. Vliegen? Kijk op http://matrix.itasoftware.com/
                      Nog een link naar een artikel over het Quirinale Hotel in Johannesburg: http://www.independent.co.uk/news/se...g-1525617.html

Commentaar

Gambia is een goede keuze, goedkope aanbiedingen, leuk nachtleven en afrikaanse parels genoeg.
                        Boek wel een apartment i.p.v. hotel dan is het makkelijker en goedkoper om vrouwen mee naar binnen te nemen bijvoorkeur in kololi dicht bij de strip met bars, restaurants en nachtclubs. Kenia mobassa is ook leuk maar meer op resorts dus weinig te doen in de avond buiten de resorts. Bovendien is het een stuk langer vliegen en dus ook aanmerkelijk duurder. De vrouwen in nachtclubs in Gambia zijn komen meestal uit Sierra Leone, Ghana en Nigeria. Beter vraag een beetje rond bij bewakers, taxi chauffeurs, etc. meestal hebben die wel nichtjes die het leuk vinden als ze vrij gehouden worden met jou je vakantie door te brengen. Hele fijne vakantie alvast. Gr Mike

Commentaar

Aan het werk...
                        X