Afrika: Ethiopië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Ethiopië

liefhebbers van zwart vrouwelijk schoon kunnen zeker terecht in Ethiopië. ik heb enkel het zuiden én de hoofdstad gedaan. In Addis vind je wel cafeetjes in de buurt van de grote hotels met meisjes aan de toog, of aan tafeltjes. Je pikt ze er zo uit en anders lonken ze zelf wel. In het zuiden vind je in cafeetjes voor truckchauffeurs of kleine hotelletjes die een bar hebben meisjes, jong en mooi maar ook jong en erg lelijk... Prijzen zijn wel niet te min, ze zien natuurlijk dat je toerist bent en durven wel 20 euro vragen. In Konso betaalde ik dit voor een 18-jarig zwartje, erg knap overigens! Ook in Jinka zijn er verschillende bars rondom het vliegveld met meisjes die meer doen dan enkel drankjes serveren.
    Sommige hotelletjes hebben een speciale knop boven het bed, als je erop duwt komt er iemand langs die je vraagt welk meisje je op 't oog had. Nadien komt ze zonder problemen naar je kamer, zolang je wil...
    Succes.

Afrika Ethiopie

Voor Addis Abbeba Ethiopie: vraag taxichauffeurs naar een discotheek waar pretty girls zijn en ze rijden je naar een goeie tent met veel meiden. Er zitten mooie tussen, je kunt herrlijk met ze dansen, zoenen, en ze gaan graag met je mee. De volgende ochtend geef je 50 euro en wat taxi money en je hebt een leuke nacht gehad. Ook in mijn hotel (Hilton geloof ik) zaten wel 'tribal women' de vrouwen van het oudste beroep. De discotheek waar ik was was erg gezellig, je voelt je ook erg veilig, geen bedreigende sfeer, ze weten dat je een goeie geld injectie geeft aan de locale economie en behandelen je met respect. Dus jij moet ook de meiden met respect behandelen, doe je dat kan je veel terug krijgen, afrikaanse vrouwen kunnen erg mooi en sensueel zijn...
    Laatst gewijzigd door hooked on hookers; 14-03-06, 10:09. Reden: naam

Commentaar

Re: Afrika: Ethiopië

In de hoofdstad van Ethiopië is een hoop vekrijgbaar.
      In de goede hotels: Sheraton, Hilton, Ghion, etc. zijn altijd wel wat dames (met klasse).
      Voor het oppikken zijn plaatsen als club Memo, maar vooral Dome aan te raden.
      Club Dome ligt onder hotel Concord. Dus als genieten het doel van de reis is kun je daar het best verblijven. Heb er zelf nog nooit overnacht.
      Dames zijn niet duur. 10 Euro is al aardig wat en voor 20 moet het zeker gaan. In de clubs althans. Er zijn ook goedkope barretjes in een soort "red-light-disctrict" daar liggen prijzen vaak onder de euro. (één euro) Maar dat is lastig te vinden.

Club Dome (hotel Concord) is tot 23:00 een plaats waar tradionele dansvoorstellingen gegeven worden (luchtig gekleed). Na 23:00 gaat de disco muziek aan en stromen de ****en met tientallen binnen. Binnen tien minuten met 5 verschillende dames spreken is geen moeite.

Condooms zijn verkrijgbaar. Lokale condooms zijn idd niet altijd van goede kwaliteit.

Commentaar

Wat deepcore zegt over disco "Dome" kan ik met goed geweten beamen. Na 23.00 uur gaan de Discomuziek aan en komen de dames van het oudste Beroep dat de wereld kent binnengestroomd . Prijzen zij verhandelbaar. Je moet de vrouwen zelfs niet aanspreken. De hotels doen ook niet moeilijk als je een dame mee naar je kamer neemt. Ze moet gewoon aan de receptie haar Identiteitskaart afgeven en krijgt die de volgende ochtend terug als ze het hotel verlaat.

In hethotel waar wij verbleven (Wij zijn mijn collegas en ik) zaten er ook een paar dames in het restaurant te wachten. De dame die je mee wil nemen gewoon aanspreken en mee naar je kamer nemen was geen probleem.

In ieder geval wel oppassen, want safer sex is een must, we willen ja gezond naar huis komen
        Ik ben een chippendale, ik heb de dikste steel

Commentaar

Was verleden week in Addis .Hotel Atlas .(55 dollar/nacht)
          De straatmeiden vragen 200 tot 400 birr voor ST (23birr/euro)
          In de disco met naam MEMO vragen meiden 100 dollar .
          De gevraagde prijzen zijn overdreven voor dit land .Gewoon loon is tussen 500 en 1000 birr/maand .Meer informatie kan je vragen per IM.
          Het knopje boven je bed om DVP op te vragen is komplete nonsens .Het dient om roomservice op te roepen .Er is ook een taalprobleem met de meiden .Beperkte kennis van engelse taal .Dit land is niet top inzake avonturen met DVP.Kenia is betere bestemming .

Commentaar

Twee avonden wezen stappen in Addis. De eerste avond club Dome onder Concord hotel. Een prima tent, ik was er al eens eerder geweest, meende ik mij te herinneren. Drankjes niet duur, topbediening van saluerende obers! Fantastische veelal Afrikaanse muziek, heerlijk gedanst met Tina, een mooie maar o zo handige meid die haar marktwaarde goed kent.Iets voller dan slank, precies mijn smaak. Geil dansjurkje dat steeds langs haar dijen opkroop bij het dansen, en dansen deed ze zeer goed. Op de hotelkamer (Jupiter hotel, 20 dollar bijbetalen voor mijn gast, Tina was zelf spijkerhard in haar onderhandelingen, 100 dollar of niets... ) een leuk feestje gebouwd. De volgende ochtend had mevrouw echter geen zin in een tweede ronde, die toegift kon ik op mn buik schrijven want mevrouw had zich algauw omgekleed tot een keurig meisje dat nu, op zondagochtend, naar de kerk ging...
            De andere avond naar Club Memo. Om elf uur was daar nog weinig te doen, maar gelukkig kwam ze daar naar binnenlopen. Soliana, een prachtig 19 jarig schepseltje met lange krullen, en ze leek sprekend op Rihanna... Natuurlijk was ik meteen verkocht.
            Binnen een half uur was de Memo, op een doordeweekse avond, stampvol. Mooie meiden, maar mijn Rihanna was de mooiste. Na een paspoort-check (ze zag er jonger uit dan 19) Soliana meegenomen naar mn hotel en daar met muziek,whiskey en sigaretten een gezellig sfeertje gebouwd dat eindigde in een wilde neukpartij. De volgende ochtend een toegift die er wederom niet om loog, deze choco-bambi verandert in een wilde boskat zodra de seks begint. Ze had een prachtige ass, mooie kleine tietjes en een droomfiguur. Maar ook deze jongedame kent haar marktwaarde, dus 100 dollar, maar mij hoorde je niet klagen...
            Telefoonnummer op aanvraag via IM

Commentaar

Aan het werk...
            X