Afrika: Afrikaanse vrouwen algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Afrikaanse vrouwen algemeen

Liefhebbers van Afrikaanse vrouwen opgelet: Op het Zandpad 160-1 Utrecht werkt 's avonds Linda, naar eigen zeggen van oorsprong uit Senegal. Ze is lang, slank en heeft dat typisch opgeruimde vrolijke karakter wat ik zo leuk vind aan Afrikaanse vrouwen die ik ontmoette in Kenia, Oeganda, Rwanda, Ghana, Senegal en Ethiopie. Linda heeft een mooi gezicht, mooie ogen, volle lippen, lang zwart haar, slanke benen, smalle taille en kleine tietjes, dus ze is niet zo'n dikke African mamma. Mijn tweede bezoek legde ik vannacht af, en het was alsof ik weer in Afrika was! Lekkere muziek, relaxte sfeer, Linda was erg blij mij weer te zien, ik betaalde 100 euro voor een uur maar het werden er anderhalf. We rookten samen enkele jointjes, dronken een Bacardi Cola (zij) en een biertje (ik) we kletsten heel wat af en o ja, ook nog eens goede GFE seks. Details verklap ik niet, maar als ze je mag is er veeel mogelijk, eigenlijk alles behalve neuken z.c. wat natuurlijk taboe is en blijft, godzijdank.

Re: Afrikaanse vrouwen algemeen

Wie van Afrikaanse vrouwen houdt en heimwee krijgt naar van die typische kroegen in Afrika waar de vrouwen leuk en gewillig zijn heb ik een goede tip: Bar 't Keteltje in Antwerpen aan de Vingerlingstraat. Het is alsof je in Senegal bent, of Oeganda, of Rwanda. Een biertje 2,50, en overal om je heen van die vrolijke dames, met wie je je prima kunt vermaken, iets drinken, je geeft ze een flinke tip en als je zin hebt samen naar een hotel (heb ik niet gedaan, maar wie weet een volgendfe keer)

Commentaar

voor zover ik weet is het keteltje in antwerpen al zeker een jaar dicht(of het moets terug open zijn)
      tis maar dat je niet voor niets naar antwerpen rijd
      groetjes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sudsandsoda Bekijk bericht
        voor zover ik weet is het keteltje in antwerpen al zeker een jaar dicht(of het moets terug open zijn)
        tis maar dat je niet voor niets naar antwerpen rijd
        groetjes
        Was er twee weken geleden nog, en het was druk, en gezellig!

Commentaar

Keteltje is gewoon open,ben er afgelopen zondag nog binnen geweest.
          Wel iets minder meisjes aanwezig en ook nog vrij jong.

Commentaar

keteltje is ni dicht hoor ..........
            alleen oppassen met de dames , worden niet medisch gekeurd .......
            soms gevaarlijk , zeker voor een beffer als ik .....

Commentaar

Aan het werk...
            X