Afrika: Tunesië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Tunesië

Oorspronkelijk geplaatst door Bandito
    Oorspronkelijk geplaatst door Afther
    Ik ga in januari naar Djerba. Heeft iemand ervaring met die meisjes van plezier?
    Let vooral op of er Oostblokdames zijn, deze dames komen daar meestal voor sex. Betaald of niet. Door ze lief te behandelen en wat te drinken te geven kom je een heel eind.

Dames van plezier vindt je doorgaans in bars, discotheken of als je er als man alleen bent worden ze je aangeboden op straat.

Ben in Tunesië geweest in november. Is beslist af te raden. Zeker als je, zoals ik, andere Afrikaanse landen gewend bent. In tegenstelling tot verhalen op deze site bieden de dames zich niet aan in hotels noch op straat en in disco's. Ik was trouwens in Sousse en Monastir. Tunesië is voor ons wandelaars te netjes zal ik maar zeggen. Via via hoor je daar dat er wel sporadische bordelen zijn maar die zijn te vies om te betreden. Tunesië is gewoon te ontwikkeld. Het is het rijkste land van Afrika. Dames hebben daar een gewoon beroep en ik heb de indruk dat de plaatselijke bevolking het ook niet zou tolereren wanneer dames zich zo openlijk aanbieden als in zwart-afrikaanse landen, zoals Gambia. Voorts een erg rustig, ja saai land. Niets voor ons avonturiers.

Commentaar

Van de lokale vrouwen moet je het ook niet hebben. Wel van Russische en Poolse vrouwen die daar op neukvakantie zijn.

Commentaar

was in Tunis dit jaar en sliep in het IBN Khaldoun hotel
        we gingen uit met een maatje van me in een soort restaurant met arabische muziek,heel chique was het.
        SAADI heette die tent,1e dag zijn we flink genaaid
        we betaalden gewoon met euros 2 x 50 aand e dames gegeven en ze namen aparte taxi en volgden ons gewoon
        wij zaten taxi eerder, en toen keken we plotseling om waren ze verdwenen,wij werden gek toen maargoed dag later teruggekomen en niks gezien van ze verder.
        Andere vrouwtje meegenomen en toen 40dollar betaald voor 3 kwartier sex,had geluk dat de Manager niks zag anders moest ik een extra kamer nemen.
        Sex was goed,pijpen deed ze niet aan en zoenen ook niet
        maar wel wild!
        Laatst gewijzigd door Spring; 25-12-05, 21:02.

Commentaar

Re: Afrika: Tunesie, Tunis

Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt opgedaan.
          In Tunis kun je uitstekend uit de broek als je dat wilt.
          In de Medina (oude stad) zit een straat vol met dames
          die je al vanaf 20 dinar (ong. 13,50 euro) volkomen ten dienste staan!
          Ook voor hotel Africa (op de avenue Habib Bourguiba) kun je vaak
          een leuke dame oppikken. Meestal vragen die rond 100 dinar
          voor een hele nacht. Je moet wel een aparte kamer voor de dame
          in je hotel nemen, daar het hotel anders problemen krijgt met
          de politie.

Commentaar

Re: Afrika: Tunesie, Tunis

Ook in Tunis geweest en heb een goeie ervaring opgedaan,kwam er voor zaken.
            In de oude town medina wat hier aangegeven werd kon ik kiezen uit veelal dames,1 ging uiteindelijk mee,betaalde voor een xtra kamer dat wel helaas en de dame zelf was denk ik omgerend 17euro ofzo
            Heb een goeie beurt gekregen alleen pijpen kon ze niet zo en een bos haar viel wel mee,had het erger verwacht

Commentaar

Re: Afrika: Tunesië

Wat het Tunesiese eiland Djerba betreft, kan ik jullie wel uit de droom helpen.
              Wat betreft de Dames uit de oude oostblok, dat die het voor geld doen heb ik nog niet gehoord.
              Zoverbekend wippen die gewoon voor de fun.
              Overigins 90% van de andere alleen rijzende dames op Djerba, die komen om zich een jonge Tunesier aan de haak te slaan, die ze dan maandelijks de nodige euries over kan maken, want het gaat hem zo slecht want die andere vriendinnen hebben het weer eens te laat gestort, snapje.
              Of zijn vader is ernstig ziek enzz enzzz.
              Maar goed dit terzijde.

Wat betreft de dames op Djerba, die zijn er, voor het groot vergenoegen.
              Laatje met een taxi (kost niks) naar hotel macic live brengen als je daar aankomt, zeg je bowling het licht dan rechts van je.
              die tent heet ook zo de bowling.
              en zo is er nog een.

Voor bij, richting zuiden. hotel Royal Garden is ook een bowling, zo van af 23.00 uur, 00.00/01.00uur is beter,aantal rond de 10 je ziet ze zo zitten lachen je aan knipogen wat,in de laatst genoemde bowling, als je knikt richting uitgang loopt ze daar heen gaat om de hoek op een bank zitten met de handy laten ze je zien wat het kost.
              Nou dat kost 75 dinnar dat is 48 euro of 2 dat is geen probleem.
              Ze gaan met je mee naar je hotel of je appartement ???
              Ze vragen room of hotel dus? vermoed wel dat er ergens goedkopen hotelletjes zijn waar de daad dan geschiet dat weet zij dan wel denk ik spreken Frans.
              Ik weet niet hoe je gaat? samen in de taxi of met iemand??? geen idee.
              Zo ver ben ik nog niet gekomen met mijn ondekkings reis, of ze goed zijn weet ik dus ook niet, men spreekt er niet veel over je moet het weten waar die plekjes zijn.
              De dames komen uit Libie Algerije, en uit Tunesie Zijn zwaar opgemaakt (niet te missen dus) je valt er vind ik wel mee op iedere Tunesier die weet dat ze niet de toilet juffrouw is.
              Ze zien er goed uit, zijn hele mooie bij, mooie ogen en een mooi lijf, niks mis mee als ze dan ook nog goed zijn dan is dat een koopje of het voor de nacht is of hoelang weet ik niet.

Om nog even op de eerste bowling terug te komen daar zitten er ook ik weet niet hoeveel op dit moment.
              Die bij royal garden is beter.

(EEN TIP:als je daar voor gaat dan boek je een vlucht jetair bvb van af Brussel, of azurreizen voor Amsterdam voor vaak nog geen 100 euro heen en terug en neem je daar een appartement voor 250 euro pw als je uit kijkt heb je het goedkoper handel is daar veel.
              Eten is ook goedkoop veel zon veel bruine kippen op het strand is zo verkeert nog niet.
              Dus ik bedoel maar.)

Nog bedankt over dat van Tunis in de oude stad, goed te weten.
              Als nog iemand vragen heeft????

Groetjes Imer......

Commentaar

was dus een grote flop , door de ramadan was er nergens iets te doen
                binnen 2 maand keer ik er terug en dan hopen op iets meer

Commentaar

Cuba-fan,
                  Ik was van de zomer in Sousse maar heb daar nrgens red lights gezien. weet je waar dat zou precies zitten? als in de oude stad is het belangrijk heel precies te weten want doolhof daar vind je anders nooit

Commentaar

Goedemiddag,

Vorige week was ik in Sousse en ik vond daar wel een 'massage-salon' waar ook extra diensten mogelijk waren. Stel je overigens niet te veel voor van de salon. Hij ligt aan een doorgang onder een groot hotelgebouw. Je kunt het vinden aan de lange boulevard langs het strand tussen hotel Riadh Palms en Café Tunisiana (op 200 mtr van Café Tunisiana). Je ziet een poortje met een bord 'Mise en reform'; (ofzoiets/frans). Dan loop je naar binnen en zit het aan de doorgang die onder een hotel doorloopt naar de straat die evenwijdig aan de boulevard loopt.

Er zijn altijd 3 dames aanwezig waarvan de oudste (ik denk 35-40 jaar) een beetje de bazin is en 2 jonge meiden. De bazin masseert geweldig; de jonge dames moeten nog wel veel lereen. Maar die jonge meiden willen een extra zakcentje verdienen, wat dan niet tegen de bazin gezegd mag worden natuurlijk.
                    Massage kan inclusief Hamman en dan staan die meiden je te wassen en zitten al non-stop aan je slurf. Voor 10 dinar extra krijg je een handjob en dat was lekker. Zeker omdat ze ter stimulering haar bovenstukje uittrok en ik aan haar heerlije tepels mocht zuigen en dat allemaal voor die 10 Dinar (is zoiets van € 5,50). Voor 20 dinar extra was sex mogelijk. Heb dat toch maar niet gedaan om te voorkomen dat ik de tunesische politie achter me aan krijg (want het blijft toch een islamitisch land dus andere regels en gebruiken). Of je krijgt last met de een of andere uitbater van die tent.
                    En ook de hygiene nodigde niet hiertoe uit.
                    Maar goed, die keuzes moet iedereen voor zichzelf maken.
                    Oh ja, taal is lastig. Ze praten beiden beperkt frans, duits, engels. Een paar woorden maar.

Nogmaals, stel je van de entourage even niks voor, allemaal een beetje 'achteraf-straat-achtig'.
                    Kijk maar of iemand hier iets aan heeft.

Grtz Big45

Commentaar

In sousse is er een gedoogde rosse buurt, met rode lantaarns ipv rode lampen

die vind je in de medina, het oude stadsecntrum, het is een doodlopend straatje dat door een muur is afgesloten van het zicht van de buitenwereld

voordeel: goedkoop, 12 of 20 dinar (7 a 11 euro)
                      nadeel: hygiene?, bijna geen mooie vrouwen

verder zijn er illegale prostituees die op hun eigen werken, die zijn knap en kom je tegen in discotheken

conclusie: voor prostitutie moet je niet naar tunesie gaan maar wie weet kom je wel een bloedmooi arabisch volbloed tegen in een discotheek

Commentaar

Re: Afrika: Tunesië Sousse

Oorspronkelijk geplaatst door Cuba-fan
                        Ik lees op internet van een legaal Red Light District in Sousse.
                        Heeft iemand hier ervaring mee??

Cuba-fan
                        Ben er net geweest in Sousse. De eerder genoemde massagesalon is er volgens mij niet meer. Behalve een bordje vestaat de zaak niet meer.
                        De rosse buurt bestaat inderdaad en kent een tweetal straatjes. Allebei te bereiken door een ingang. Waar? Ga de medina binnen door bab el finga. Ddirect na de poort linksaf. Door een muurtje dat de inhoud aan het oog ontrekt.
                        de poort ligt net boven de poort die toegang geeft tot de medina. Er ware nopudere en jongere vrouwtjes die er wel zin in hadden

De rosse buurt vind je door via de poort bab el finga de medina binnen te gaan. Direct na de poort lionks. De wijk 2 straten is door een muur aan het oog ontrokkken. verschillende joge en oudere meiden. ga maar ens kijken
                        erik

erik
                        Laatst gewijzigd door Arturo; 25-07-11, 05:29. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

nee prizen ken ik niet. je moret je wel realiseren dat je hier stevig mag onderhandelen. dat is een leuk begin van de fun. wat je ook betaald het is altijd meer dan een tunesier betaald. ga er dus maar eens lekeer voor zitten.
                          op youtube staan ook wat filmpjes
                          erik

Commentaar

Re: Afrika: Tunesië Sousse

Oorspronkelijk geplaatst door erikutrecht Bekijk bericht
                            Ben er net geweest in Sousse. De eerder genoemde massagesalon is er volgens mij niet meer. Behalve een bordje vestaat de zaak niet meer.
                            De 'salon' bestaat nog wel; ik ben er afgelopen maandag nog geweest. Maar het is lang niet altijd open dus het kan zo maar zijn dat Erik er op een 'verkeerd' moment voorbijgekomen is.
                            Of op een 'goed' moment haha want het is nog verder op z'n retour. De bazin is vervangen door een man die een beetje Duits kan. Er was een meisje, niet de dunste. Van het masseren maakte ze echt niks, het was meer een bad dat je liggend kreeg met zeeeeeeeeer aangelengde massageolie. Aftrekken kon voor 20 dinar.
                            Hamman was er trouwens niet meer. De douche is zeeeeeeeer dringend aan vervanging toe.

Ben toen nog even binnengestapt bij Hotel Sousse, Ave. Habib Bourghida (teruglopen richting Medina) waar je ook een Hamman met massage kon krijgen en de masseuse niks tegen naaktheid had en ook niet flauw was om je slurf ook lekker mee te nemen. Maar daar was een verbouwing aan de gang op de 2e etage (waar de 'Spa' zat). Meisje weg. Jammer.

Grt Big45

Commentaar

Ik van de week teruggekomen uit Sousse Tunesie. Ben naar de massagesalon aan de boulevard geweest. Het was alleen moeilijk te vinden, daarom even een nog betere uitleg. De salon is gevestigd in Hotel Justinia, en staat links van hotel Gondolla (als je met je rug naar de zee staat). Aan de rechterzijde is de hier al veel genoemde gang met eenmaal binnen aan de rechterzijde de salon.
                              De matige massage van een half uur kost 30 TD (2TD = 1€). Een handjob is extra service en kost 20 TD. Daarbij toonde de masseuse haar goddelijke borsten, waar ik lekker aan mocht likken. Ook nam ze mijn pik tussen haar borsten. Al met al wel genoten.
                              Later ontdekte ik ook de ****enbuurt in de medina linksaf bij entree el Fringa. Daar pijpen met condoom en neuken in hoogtempo voor slechts 20 TD (10€). Veel keuze, maar weinig beauties. Ook hier vermaakt.

Commentaar

Getipt door Superlover010 in vakantie eens gaan kijken in Medina Sousse. Hier is kaartje van medina te vinden: http://www.planetware.com/map/sousse-map-tun-sou_c.htm Genoemde ingang bestaat niet - wel een die iets anders heet : Bab el Finga. Vanaf de ingang bij de grote souvenirshop is dit preies de andere kant van de oude stadswal: rechts bij taxi standplaats omhoog lopen (minuut of 10 in de hitte). Boven aangekomen is er direct links naast de poort (goed opletten) inderdaad een ingang afgescheiden door twee betonblokken. Is ERG onguur daar en heel donker - maar geen dame te bekennen. Lokale NL-Tunesier heeft mij gewaarschuwd: oppassen voor locals die je toerist info willen gaven - altijd tegen betaling en ze lokken je ver de medina in als je niet oppast. Veel last van straatroof in dat deel van Medina - minder in toesritisch deel aan de voorkant bij plein en moskee. Als Superlover010 aanvullende info geeft ga ik volgend jaar weer kijken - maar me deze info kon ik helaas helemaal niets

Commentaar

Ik weet dat je in Hammamet connecties moet hebben en dat er dan heel veel mogelijk is. De eigenaar van Latino bar die kent veel meisjes, Tunesisch of Russisch. Deze meisjes gaan al voor 50 euro met je mee voor een hele nacht.

Eigenaar is ong 1.70 en is half kaal en heet Zuhair. Succes lopers!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wipneuspim28 Bekijk bericht
                                    Getipt door Superlover010 in vakantie eens gaan kijken in Medina Sousse. Hier is kaartje van medina te vinden: http://www.planetware.com/map/sousse-map-tun-sou_c.htm Genoemde ingang bestaat niet - wel een die iets anders heet : Bab el Finga. Vanaf de ingang bij de grote souvenirshop is dit preies de andere kant van de oude stadswal: rechts bij taxi standplaats omhoog lopen (minuut of 10 in de hitte). Boven aangekomen is er direct links naast de poort (goed opletten) inderdaad een ingang afgescheiden door twee betonblokken. Is ERG onguur daar en heel donker - maar geen dame te bekennen. Lokale NL-Tunesier heeft mij gewaarschuwd: oppassen voor locals die je toerist info willen gaven - altijd tegen betaling en ze lokken je ver de medina in als je niet oppast. Veel last van straatroof in dat deel van Medina - minder in toesritisch deel aan de voorkant bij plein en moskee. Als Superlover010 aanvullende info geeft ga ik volgend jaar weer kijken - maar me deze info kon ik helaas helemaal niets
                                    Hi Wipneus, ja die ingang is correct Bab el Finga en dat is inderdaad helemaal bovenaan de Medina. Als je die poort inloopt is links direct een stalen poort en dan kom je in een afgesloten deel van de Medina waar toen ik er in mei was echt heel veel dames hun diensten aanboden. Je loopt aan de binnenkant van de grote muur die om de Medina heen staat, dus maar panden aan één zijde. Er hing een prettige sfeer en ik heb er heerlijk rondgekeken, sommige dames waren wat opdringerig, maar die wimpelde ik rustig af. Na een paar rondjes erg genoten. Ik wilde er 's avonds terug, maar toen was de poort gesloten. Dus alleen overdag blijkbaar open en dat is het er niet donker. Dus Wipneus volgende keer gewoon in de middag gaan. Meer info heb ik niet, veel plezier. En succes.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Superlover010
                                      Ik was er mei 2012 en genoten... zie eerdere berichten.
                                      Ok, dank je, Superlover010 ! Goed nieuws....
                                      Ik ga zeker wandelen in Sousse en mogelijk in Tunis, van 3 tot 12 maart 2013.
                                      Verslagen volgen !

Groeten....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door KahliMehro
                                        Geen berichten meer uit Tunesie?

Voor de duidelijkheid: Sousse red-light district is gesloten.

Tunis, dat is er wel nog, "het straatje".

Ik ben heel benieuwd hoe de bezoeker van deze site het daar hebben gesteld, deze maand.
                                        Naar het schijnt is er een nieuwe rosse buurt daar met zeer goedkope prijzen en mooie meiden.
                                        Aanrader om weg te gaan zou discotheek Hassan zijn veel locals te scoren

Commentaar

Wel nog even een paar tips, over Tunesië.

1) Koop er geen juwelen, ze verkopen alleen maar troep! Ook al hebben ze een echtheidscertificaat aan de muur en is het een overheidswinkel, ze lichten je op, nogmaals koop geen juwelen! Als je juwelen in Nederland koopt weet je tenminste zeker dat het echt is, want het is gemerkt en van een zeer goede kwaliteit afgewerkt.
                                          2) Geef geen geld aan gidsen, je hebt ze niet nodig. Je kan bijvoorbeeld net doen of je gek bent door in een buitenlandse taal tegen hun te praten, of je zegt gewoon meteen dat je hem nooit van je leven, geld gaat geven.

Dus landgenoten, als je er heen gaat weer enorm op je hoede en vertrouw niemand en voor het wandelen is het al helemaal waardeloos.