Afrika: Zimbabwe

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Zimbabwe

Hallo medewandelaars,

Afgelopen zomer ben ik naar Zimbabwe geweest. Dit is me prima bevallen. Met het openbaar vervoer heb ik rondgereisd en dat gaat redelijk goed. Van de politieke onrust en slechte economie heb ik wel wat van gemerkt, maar geen last van ondervonden.

Wat betreft de dames kun je je daar prima vermaken. Zeker omdat het economisch met de week slecher gaat (wekelijks wordt de waarde van de zimdollar gecorrigeerd), zijn steeds meer vrouwen geneigd om op een makkelijke manier een centje bij te verdienen.

In Bulawayo heb ik overnacht in het Cecil Hotel.(double is 20 tot 25 USDollar per nacht) In een barretje vlakbij heb ik vervolgens een zeer vriendelijk leuk meisje ontmoet. Ze heette Sandra, 24 jaar, half Zimbabwaans half Zambiaans. Na een paar drankjes heb ik haar meegenomen naar m'n hotelkamer. Na wat knuffelen op het bed, ben ik met haar in bad gegaan. Al kletsend (engels) en knuffelend kwamen we een uurtje later de badkamer weer uit.

Wat betreft je veiligheid. kun je hier het beste met condoom wippen, aangezien 1 op de 4 mensen HIV/Aids heeft. Tot m'n verrassing begon ze er zelf over. Ze wilde niet zonder condoom. Zelf had ze ze niet bij zich, maar uiteraard was ik goed voorbereid .

Ik heb met haar heerlijk gezoend, geknuffeld, gevingerd en gewipt. Na wat TV kijken (James Bond!) vervolgens tegen elkaar in slaap gevallen. In de ochtend nog een keer gewipt en weer in bad. Vervolgens afscheid genomen.

Al met al een hele prettige nacht om niet te vergeten!

Wandelmaar

Re: Afrika: Zimbabwe

Ook in HARARE in het GEORGE HOTEL in de wijk Avondale vind je knappe gewillige dames. Trouwens weinig blanken in dit hotel, maar wel leuke afro-sfeer.
    Vergeet inderdaad condoompje niet.

Commentaar

Aan het werk...
    X