Baku, Azerbaijan

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Baku, Azerbaijan

Heeft iemand ervaringen in Baku? Ik ga hier volgende maand voor mijn werk heen en ben benieuwd.

Groeten

Re: Baku, Azerbaijan

Ik heb laatst een meisje in Amsterdam te dans gevraagd die op vakantie was gekomen voor een week van Baku. na 2 liedjes gedanst te hebben ging ze aan mijn pik zitten. na half uur kwam ze met me mee naar huis. Omdat ze ongesteld was mocht ik in haar mond spuiten. Ze heeft me uitgenodigd om naar Baku te gaan. Aangezien ze er goed uit zag en heel gewillig was vraag ik me of de vrouwen daar even geil zijn. Dan lijkt het me feest daar.

Commentaar

Italiaanse vriend van me die in Kiev woont gaat regelmatig naar Baku voor werk. Hij heeft me verteld dat je daar niet heen hoeft te gaan voor gewone vrouwen op te pikken maar dat het de beste plaats is voor DVP's.

Ruime keuze uit lokale en oost europese vrouwen die voor alles in zijn. Prijzen wist hij me niet te vertellen omdat hij daar met hoge mensen van de overheid werkt en die alles kostenloos voor hem regelen. Ik ga proberen even wat nummers en adresjes van m te krijgen om op de site te plaatsen.

Denk dat ik binnekort een keer met hem mee ga. Hij wilde overigens de mensen van daar een weekendje Nederland geven. Denk dat ik ze mee naar yin yang neem of naar een FKK dat is weer iets wat daar niet gekend is.

Commentaar

Afgelopen week enkele dagen naar Baku geweest!
        Echt top!

Infinity Club
        Night Office Club

...

In nagenoeg iedere club/café kan je meisjes meenemen op hotel of andere locatie

Prijs: +/- 125,00 euro (duurtijd hangt af van het meisje en van jezelf)
        Sommige hotels rekenen extra bed aan.

Commentaar

Maar in welke taal wordt hier gecommuniceerd, is Engels de voertaal in de clubs, of moet je echt Russisch of iets dergelijks hier kunnen ?

Commentaar

Aan het werk...
          X