Afrika: Malawi

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Malawi

Beste vrienden,

Heeft iemand enige ervarin(en) in Malawi, ik moet er naar toe voor het werk.
    Ik heb wel oude berichten gevonden op de web, maar absoluut niets recent.
    Enig idee inzake hotels, places to be ....

erg bedankt voor de moeite

groetjes

Re: Afrika: Malawi

Waar ga je naartoe? Blantyre of Lilongwe? Ik heb een tijdje in de buurt van Blantyre gewoond. Iedere vrouw die je in een café tegen komt is een ****. Gewone vrouwen gaan niet op café. Enkel in de duurdere ex-pat plekken (doogles lodge en cactus bar in Blantyre) kom je gewone vrouwen tegen.

Commentaar

Hoi,
      Bedankt voor de reactie. Ik moet op beide plaatsen zijn, ook in Mzuzu en
      daar tussen doe ik nog enkele godverlaten "dorpen" aan.
      Ik ben er zelf nog nooit geweest. Alleszins zal ik maar best eigen C's meenemen.
      Heb je nog enige tips voor mij inzake - places to be - do and dont's - gangbare prijsjes (zodat ik niet aan overpricing doe) - misschien een ervaring van jezelf.

Alleszins bedankt en groetjes

Commentaar

Vorige week nog even in Malawi geweest. In Blantyre en Lilongwe is er een "chez Ntemba" nightclub. Als je hier op stap gaat spreken de meiden je vanzelf aan. Eén van deze meiden mee naar je hotel nemen voor de nacht kost 3 a 4000 kwacha (15 euro).

Ik ben een lekkere meid van 25 jaar tegengekomen bij Chez Ntemba in Lilongwe. Ik heb Astrida mee naar mijn hotel genomen, en een heel leuke nacht gehad. Zij werd lekker nat, en is verschillende keren klaargekomen. Ik zelf ook. Midden in de nacht begon zij mij nog eens spontaan te pijpen.'s Morgens samen een douche genomen, en toen is Astrida naar huis gegaan.

Commentaar

Aan het werk...
        X