Egypte

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Egypte

Valt er buiten de Rode Zee nog iets anders te beleven in Hurghada?

Weinig.
    Ik heb er een half jaar gewoond maar prostitutie -althans met locale meisjes- is niet mogelijk. Het is uiteindelijk een streng islamitisch land.

Meer kans maak je bij de talloze roemeense en russische dames die in grote getale werkzaam zijn binnen de animatieteams van de betere hotels.
    Zelf heb ik er geen gebruik van gemaakt (was met mijn toemalige echtgenote daar) maar ik weet dat sommigen voor ongeveer $100 á $150 wel in zijn voor een paar uurtjes stomende sex.

Cairo biedt meer perspectief om het een keer met een egyptische te doen, maar dan moet je echt de weg weten.

In ieder geval succes.

Commentaar

ben net terug van een paar dagen Hurghada,
      en neem van mij aan dat er genoeg te neuken valt,

inderdaat kan je in de hotels genoeg Russische meiden vinden, maar als je dat liever niet wil, kan je het beste je ogen goed open houden voor een taxibusje met rood knipperend hartje achter het raam.

of gewoon wachten tot de chauffeur van een voorbijreidende taxi je aanspreekt en vraagd of je een vriendin hebt. als je daarop reageert krijg je zonder problemen een vriendin aanbgeboden

nadeel is dat je dan meemoet om het meisje uit te zoeken, dit is meetal in een achterbuurt in een nogal louche koffiebarretje waar je ongeloofelijk afgezet word je betaald dan ongeveer 10 keer de normale prijs voor een drankje (is nog goedkoop trouwens)
      absurd mooie meiden gezien daarzo, spreken weinig engels, maar jah da's nie echt belangerijk toch?

er werden mij verschillende vrouwen aangeboden, wisselend tussen jong slank tot iets ouder en stevig.
      prijzen tussen de € 30-50 voor paar uurtjes plezier.

als je een leuke last minut boekt naar Hurghada kan je perfect voor weinig centjes geweldige sex hebben, en daarbij ook nog heel veel lol, en natuurlijk een beetje zon op je bol ;D

(oh jah, wel ff om denken dat je een prijs afspreekt voor alles wat je gaat doen, als je niets van te voren afspreekt moet je altijd de VEEL betalen.
      dus ook als je met zo'n taxi meegaat om een meisje te zoeken, moet je afspreken wat je voor de taxi gaat betalen)

Commentaar

ben net terug uit egypte Hurghada en heb een paar dagen achter elkaar sex gehad met een russisch meisje van 20 die daar met haar moeder ook op vakantie was.
        contact gelegd met haar in het zwembad en uiteindelijk lag ze nog diezelfde dag bij mee in bed..... de rest van de week heb ik heerlijk met haar opgetrokken. Heb haar in totaal 300 euro gegeven en hiervoor heb ik toch zeker 5 dagen heerlijke sex gehad met haar en in het zwembad lekker met elkaar spelen dus echt een gfe met een russische.
        Wel grappig echt een amateur die gelokt werd door die 300 euro. Ze was echt geil en het leuke was... moeder dacht dat ze echt een vriendje had... ik wist wel beter.
        Taal is alleen wel lastig... maar het was echt een heerlijke tienermeid kleine borstjes b, nauw kutjezacht huidje. Kortom probeer het eens een keer in je eigen hotel........... mij is het gelukt

Commentaar

Re: Egypte: Sharm el Sheik

Oorspronkelijk geplaatst door lexwim
          Wie heeft er ervaringen met Sharm el Sheik, Egypte ?

Ga er af en toe naar toe om te duiken, het valt me op dat er ook veel mooie oost europese meiden zijn.

en aangezien ik niet vies ben om ook sávonds te duiken ( 20 cm diep )

Zijn er speciale bars ? of hotels ?
          Ga naar de shops in het Hilton hotel, er is daart een antiker/tapeiten handelaar, als je daar rondkijkt, nodigt hij je uit voor een kopje thee, deze man kan alles voor je regelen, geef hem 10 dollar en vraag om een jong mooi meisje. Hioj kan er voor zorgen dat er s'avonds een mooi jong vrouwtje op je kamer komt. 50 dollar voor een uur, 200 voor de nacht, alles MC. ze vragen hele hoge prijzen voor ZC ca het dubbele, maar alles is mogelijk, de hotels doen niet moeilijk, ze komen zelf naar je kamer en gaan alleen weg. succes en laat eens weten, wat je beleefd hebt.

Commentaar

Re: Egypte

ik lees hier van alles , wat je moet doen waar je naar toe moet gaan !!!! en hoeveel je moet betalen ,
            mannen , ik kom nu al een jaar of 8 regelmatig in egypt minimaal 4 x p/jaar sharm or hurghada , als je wilt wippen , gewoon in de lobby van het hotel goed rond kijken , en een beetje brutaal zijn ......
            en betalen .......... ???? samen wat drinken , en even naar de club ! in hurghada papa`s beach or calypso ........... meer dan genoeg , de russische girls doen dan alles voor je , geef alleen niet je huis adres in ned .......!!!!! voor je het weet staat er eentje op de stoep bij je !! ik ga morgen 21 april voor twee wkn hurghada , sea-gull hotel , de beste keus in down town ... met de meeste mooie russische girls 20 / 30 , nog een kleine tip kiev ukraine ook super ........... als er nog mensen iets willen weten , ook in juni ben ik de hele maand in hurghada
            succes allemaal !!

Commentaar

ik ben zelf een egyptenaar en weet alles over prostituties in cairo ..

hier een paar plaatsen in cairo om te gaan:

- Habas El Ha3ad
              - Gamit El Dawl El Arabia (Mohandiseen)

dit zijn 2 plaatsen in cairo waar je na 23.00 uur allemaal egyptische vrouwen daar zal zien rondlopen wachtend om opgepikt te worden, let wel heel goed op als een meid daar je vraagt om naar haar plek te gaan NOOIT doen vooral niet als toerist omdat je dan in je naakie op straat word gezet en alles kwijt bent kleren geld etc.
              jij moet de dame uitkiezen en de prijs afspreken van te voren en jij neemt haar mee maar haar ook niet van tevoren vertellen waar je naar toe gaat anders komen der mannen met vuurwapens je kamer in terwijl je aan het neuken bent het lijkt gevaarlijker dan het is maar je moet wel goed nadenken!
              laat het voor de meid een beetje mystirieus zodat ze geen gebruik kan maken van je informatie !

Commentaar

Een tijdje geleden in Hurghada geweest. Het is nogal moeilijk om een dame te vinden die betaalde seks wil. Het stikt er van de Russische meiden op straat. Die komen uiteindelijk allemaal voor de neuk. Heb daar geen ervaring mee. Zijn vooral geïnteresseerd in lekkere, getinte, Egyptische mannen die allemaal Russisch spreken. De dames spreken nauwelijks Engels. Heb begrepen dat je ze vooral in disco's als Papa's Beach en Calypso kan vinden.

Ik heb één keer een poging ondernomen tot betaalde seks. Op straat rijden 's avonds normale taxi's rond met een rood hartje op de voorruit. Deze kunnen allerlei dingen voor je regelen (zeggen ze). De chauffeur vraagt wat je wil, hoe oud. Alles is zogenaamd mogelijk. Ik ben erin getrapt. 600 pond betaald voor een meisje. Na 3 minuten zegt de chauffeur: "Stap maar uit, ik kom over 15 minuten met het meisje en in het huis aan de overkant ga je seksen." Natuurlijk zie je de chauffeur niet meer terug. Ik ben er helaas ingetrapt. Snap nog steeds niet hoe ik zo stom kon zijn, maar het gebeurde.

Commentaar

Re: Egypte (El gouna)

Nou Bibas,

Plaatselijke schonen kennen ze niet in El Gouna, want dit is een verzameling hotels op een plek waar 10 jaar geleden alleen nog zand was.
                  Het beste kun je kijken in de hotels of er Polen of Russinnen zitten. Meer keus heb je in Hurghada (er is een rechtstreekse busverbinding met Hurghada, volgens mij om de 2 uur, taxi is ook betaalbaar).
                  Zie de commentaren over Hurghada bij het kopje "Egypte".

Commentaar

heren,

Voor leuke dames moet je niet in egypte zijn .Daar is niks te vinden in de grote badplaatsen ,tenminste als we het hebben over meisjes waar deze site op betrekking heeft.

In de plaatsen sharm en hurgada bestaan geen leuke tentjes met vrouwen van plezier ik ken een aantal egyptenaren die daar wonen.en zij hebben mij gezegd dat die tenten er niet zijn.

Dus als iemand die tenten weet graag met naam en adres.

Rode hartjes met taxi bestaan er zeker ,maar meisjes hebben ze niet

Russiche meisjes zijn er genoeg in de hotels te vinden,maar die doen niet echt voor het geld dus moet je geluk hebben,maar dat is in nederland ook ,dus hoef je echt niet naar egypte

Commentaar

Re: Egypte Hurghada

Nou er is wel degelijk wat te beleven. Ik was met mijn partner. Wilde een excusrsie boeken en was op de afgesproken tijd in de lobby, de hostess was er ook een Struise Blonde Nederlandse!! Mijn vrouw was wat later en ik denk dat ze zag dat ik haar bijna met mijn ogen uitklede. Ze vroeg hoe het was...... etc etc. Van het een kwam het ander, en ze vertelde dat ze ook wat bij scharelde!? Ik heb haar daarna gebeld en alleen gezegt wat dat scharelen inhield Ze zegt dan kom je toch eens langs, ik afgesproken, zitten ze met hun uniformpjes nog aan gezellig te kletsen, ik kom binnen zegt ze nou kies maar uit, ik doe dat hup naar de kamer, 150 euris, dat dan weer wel, en twee uur geweldige sex massage etc etc. Als iemand het nummer wil PM me maar dat vind ze geen probleem vertelde ze. Leuke, schone en gezellige meiden beetje eind 20 midden 30. Maar met verstand van zakken sorry zaken

Commentaar

Er valt nog wel wat te neuken, maar dan moet je er voor half november zijn, daarna is seizoen over. Behalve als je op de bejaarden mikt.
                        Het punt is dat de meeste Egyptische dames in Sharm (en Hurghada) uit Caïro komen, en na zes maanden terugkeren. De jongere dames die in de massage-afdeling van de hotels werken staan op het einde van het seizoen zeer open voor seks, maar hebben wel angst voor betrapping. Russische dames blijven het eenvoudigste, omdat primo je geen problemen hebt met het Egyptische personeel (die niet-toeristen zelden door laten) en secundo hun mannen zich de hele dag lam zuipen en niet voor prestatie vatbaar zijn. Voor hen hoef je echt geen Russisch te spreken, enkel wat aandacht geven. Alhoewel, wat let je via Google wat flatterende woorden zoeken?
                        PS: anders dan wat het liedje van Sardou bezingt, Russinnen hebben minder taboes dan Egyptische vrouwen.

Commentaar

Re: Egypte (Hurghada)

Ben net terug van een duikvakantie in Hurghada. Als je iedere dag gaat duiken, dan kan je natuurlijk niet blijven hangen in de dancings/pubs waar ook in november nog heel wat mooie, jonge Russische meiden zitten.
                          Ik ben wel 's avonds een paar keer met een local op stap geweest (old town). Prostitutie bestaat dus wel degelijk ook bij hen (en ook bij de moslims), maar heb daar geen mooie vrouwen aangetroffen. Zijn allemaal wat rondere types (zoals de Egyptenaren het graag hebben) maar is weinig hygienisch. Tongzoenen beginnen ze onmiddellijk te doen en als je een blowjob wil, dan ga je gewoon met haar in een ander hoekje van de koffiebar zitten. Alcohol kon je daar niet krijgen, maar pijpen gebeurt bijna in het openbaar... Rare ingesteldheid. Neuken was mogelijk in een andere kamer of ze willen ook mee naar het hotel, maar ik had daar geen 250 pond (35 euro) voor over. Voor mijn Eyptische vriend waren het trouwens dezelfde prijzen.
                          In het toeristische centrum (Sakala) zijn er ook verschillende mogelijkheden voor "Chinese massage". Dit is een klassieke Thaïse massage, waarbij je op het einde manueel bevredigt wordt (100 pond voor 1u massage en 100 pond voor een "happy ending"). Ben zo in verschillende salons binnengeweest. Mooie vrouwen zoals in onze Thaïse salons heb ik niet gezien, maar deze salons zijn dan ook gericht op de locals en minder op de toerist. Blowjob was soms mogelijk, seks niet. Waarschijnlijk kan je hen wel eens op uw kamer uitnodigen nadat ze u een paar keer gezien hebben.

Commentaar

@ Nomyfan. Kijk maar eens op sites zoals vakantiewijzer. Wanneer je bij een hotel/resort een aantal recensies ziet staan waarin melding wordt gemaakt van 'bovenmatige' aanwezigheid van Russen, dan kun je dat interpreteren als een aanrader.

Eenmaal op locatie moet je wel een beetje opletten dat je niet de verkeerde chica benadert. Een vriend was op een gegeven moment goed bezig met een plaatje van een Russische meid. Echt, je derde been rees spontaan je zwembroek uit. Ik was echter niet de enige die zag dat 'ie goed bezig was. Twee tellen later stond zo'n Vladimir helemaal over de kook tegen hem te ouwe****en. Hij sprak louter Russisch, maar het was heel duidelijk dat die vriend van mij moest opsodemieteren omdat hij anders een knal te pakken had. Hij probeerde het nog vriendelijk af te handelen met die Russische gast, maar dat was als olie op het vuur. Ik lachte me ondertussen helemaal kapot natuurlijk.

Commentaar

@ vivnick
                              Vertel eens iets meer over je ervaringen in Egypte.

Ik hoorde net van een russisch meisje dat ze in Januari al naar Egypte gaat.
                              Nu is zij een redelijk saaie schooljuf of zoiets, maar toch.

Commentaar

In Sharm el Sheikh heb je een ****entent.

Dit is een groot huis met een grote grindparkeerplaats ervoor. Verder staat er niets aangegeven en heeft het ook geen naam.

Dit komt omdat de prostitutie in Egypte streng verboden is.

Ik ben er vier keer geweest en er waren elke keer andere mooie meiden.

De meeste taxichauffeurs weten waar het is.

Commentaar

Ik ben inmiddels terug van Hurghada, pfff wat een mooie russische vrouwen helaas in mijn hotel allemaal met man. Het klopt idd dat elke taxichauffeur weer waar dit is en ik stond 1x op het punt om met de taxi naar deze plek te gaan maar heb me op het laatst bedacht omdat ik alleen was en me niet helemaal veilig voelde, je bent toch maar alleen en wie weet wat er kan gebeuren.

Commentaar

Ik heb inmiddels in verschillende resorts gezeten in Hurghada en El Gouna. Resorts lijken zich toe te spitsen op bepaalde nationaliteiten. Zo zat ik eens in een resort in El Gouna waar ik geen Rus heb gezien. Terwijl in andere resorts het voornamelijk Russen zijn. Aan het zwembad zie je dan modelletjes langskomen, niet te geloven gewoon. En er zijn er bij die er niet vies van zijn. Maar dat geldt niet alleen voor de Russische dames trouwens. Maar eerlijk is eerlijk, ze komen niet naar je toe met de vraag of je zin hebt om te neuken natuurlijk. Je zult even wat moeite moeten doen.

Met het betaalde werk in Egypte heb ik geen ervaring. Je ziet sowieso weinig (Egyptische) dames in het openbaar. Hier blijkt de cultuur eigenlijk al uit. Deze observatie doortrekkend is het niet zo vreemd dat prostituees niet gemakkelijk te vinden zijn. Desondanks zal prostitutie ongetwijfeld voorkomen. Maar het is niet zo dat zoals in Amsterdam iedere leek ze zo weet te vinden.

Zo'n slanke Arabische meid zou ik nog graag eens doen moet ik wel bekennen.

Commentaar

Chinese Massagesalons

ter info: De chinese massagesalons in Hurghada zijn allemaal opgedoekt, helaas.
                                      Vragen over: Pattaya, vluchten, hotels, scams, gogo bars, bargirls, stuur een PM.
                                      Mei 2016 Pattaya. Biertje drinken in een bar met mooie dames.

Commentaar

Dag allemaal, weet er iemand of er in Safaga iets te vinden is? Het is een havenstad dus moet toch haast wel :-) Ik kan zelf absoluut niet ontvangen en liefst tussen 3uur in de middag tot ong 1900uur. Bedankt alvast!

Commentaar

als je in cairo/gizza bet heb je CABARET je betaalt 350 pound 38 euro en zit daar van 12.00 uur savonds tot 7.00 uur smorgens. je krijgt standaard wat bier of whisky. de ****en lopen daar rond er komt vanzelf een bij je zitten stopt 20 pound in haar tieten 3.00 euro en ze zit de hele nacht bij je. en neemt haar nummer en kan je met haar afspreken waar je wil. let wel op dat seks in egypte verboden is en je er 3 jaar voor kan zitten. in alexandrie heb je het zelfde maar dan in de discotheeken. sharm/aswan/hurghada en andere tourist paatsen zijn voornamelijk oostblokkers

Commentaar