Afrika: Tanzania

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Tanzania

Binnen enkele maanden zit ik in Tanzania.... heeft er iemand ervaring, of straffe verhalen??? En vooral... waar(??) valt er wat (??) te beleven???

Re: Afrika: Tanzania

Valt ernog wat te beleven in Zanzibar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hoefje
      Ik wilde deze zomer op vakantie naar Tanzania om te kijken hoe het er voor staat nadat ik er 5 jaar geleden op stage ben geweest. Dat gaat zijn in het binnenland, Arusha vooral. Nu lees ik veel over Zanzibar enzo, maar zijn er ook mensen met ervaringen ergens anders?

Toen ik er stage liep had ik een gids, en die vermelde me dat ik altijd 1500 shilling op het nachtkastje moest leggen nadien. Altijd wel gedaan, maar dat was ook in mijn eigen stulpje dat ik daar huurde. Hoe gevaarlijk is het daar buiten de comfort zone van je eigen omgeving? Of is dat overdreven allemaal? Op stage binnen het bedrijf ook contacten gehad, maar dat was meer omdat iedereen zijn of haar dochter aan mij voorstelde :P ik was het niet alleen . Dus eigenlijk geen ervaring met prostitutie daar, maar misschien is dat een beetje raar om te zeggen, de gids vertelde dat betalen voor ontbijt standaard was ook voor Tanzaniaanse mannen, dus ik hou me er maar aan en zeg dus dat ik daar nog niet bekend ben met de prostitutie....

Of werkt het gewoon zo? Ik nam altijd aan dat een prof er wel meer voor kan vragen dan 1500 shilling.

Iemand tips voor binnenland van Tanzania?

ik ben in tanzania geweest en er valt totaal geen ene moer te beleven daar. echt helemaal niks. je kunt het beste aanpappen met zo'n grietje van een of andere non-profit organisatie. heb ik ook gedaan met een dame uit noorwegen. blond haar, prachtig gezichtje en een heerlijke dikke, volle reet. (heb haar dan ook urenlang liggen baffen als een hond) kostte me geen stuiver en heb haar de beste seks gegeven die ze ooit zal gaan krijgen in haar leven.

en ik raad je ten strengste af om naar de binnenlanden te reizen van tanzania. er zijn daar veel al-qaeda elementen actief, die uit dar es salaam zijn verjaagd door de overheid.

Commentaar

Net terug uit Dar es Salaam, Tanzania
        Ik doe het niet graag, maar ik moet ALPAcino89 een heeeeeel klein beetje ietsiepietsie zo'n heel klein beetje zo (Samsonstemmetje) gelijk geven. Niet dat er geen h**ren zijn in Dar, o nee, die vind je in heel Afrika bij bosjes. Het hoofdprobleem is de taal: mensen spreken bijna geen Engels. Alleen Swahili. Ik ben een talkative guy, en dus liep ik daar redelijk alleen te wezen.
        Hotels zijn duur, dat is een nadeel van Afrika, zeker als je het vergelijkt met Azië. Ik was in het Colosseum, toch een 4 sterren, 110 euro, ik ben er na één dag gaan lopen: lawaai 's nachts, zwak ontbijt en ik was ribbedebie. Double Tree by Hilton, 200 euro voor een nacht, dat was wel de perfectie. Maar voor die prijs mag dat ook hé. Maar dan komt het probleem voor onze hobby: dame binnenbrengen = bijbetalen! Dat haat ik. Ze hebben ook altijd een aantal dametjes in the house. Maar het is niet omdat het de Hilton is dat de h**ren er ook vier sterren zijn.
        Clubs: Q-bar en Maïsha. De eerste is eerder een groot café, het tweede een moderne disco. In beiden vond ik niet mijn gading, maar ik was er dan ook op maandag en dinsdag, kalme avonden.
        Op maandag ga je best naar de volkswijk Sinza: Corner bar is eigenlijk een geheel van barretjes, heel volkse en leuke sfeer, veel volk zelfs op een maandag, erg jonge straathookers lopen er rond, gegarandeerd aan bodemprijzen. Maar dus weer: geen woord Engels!
        Overdag ging ik naar Coco beach, een volks strand met aan het einde een aantal strandbars waar je overdag aldus de dagploeg vind. Hier sprak een dame wel goed Engels, veel ervaring met buitenlandse klanten waarschijnlijk, maar ze kon mij toch niet bekoren. Ik ging liever zwemmen tussen de chocolaatjes: jonge meisjes met natte T-shirtjes, borstjes komen erdoor kijken. Een badpak of bikini hebben ze niet, vinden ze onzedig, te onthullend!
        Dar moet je dus in het weekend doen, ik ben er zeker van dat de prachtwijven er zijn, het zou anders Afrika niet zijn, maar dus slecht Engels… Voor mij hoefde het niet en ik besluit: ga naar Kenia, daar spreken ze allemaal perfect Engels. Daar kan je ook in de gewone weekdagen feesten.
        (zie mijn verslagen in de sectie Kenia)

Commentaar

Iemand recent nog ervaring gehad met dames van plezier in Zanzibar?

Commentaar

Aan het werk...
          X