Bahrein

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bahrein

Ben onlangs 2 weken in Bahrein geweest voor mijn werk en ik moet zeggen dat het een waar paradijs is. Voor wandelaars is er 7 dagen per week, meestal in de avonduren een heleboel te beleven en op te halen. De meeste meiden, vnl Chinees, Thais, Philipijns zitten in de grote hotels in de bar of vaak zit er een soort van disco bij. Er speelt altijd wel een lifeband, met repetoire van Guns & Roses enz. De goede plekken zijn o.a. de Club F1, The Warbler, het Al Bustan hotel voor een Thaise. Prijs is ca. 40 bahreinse dinar(€70,-). De Harvester in het Crown Plaza is ook een hele goede met af en toe een Thaise of Philipijnse. Bij de Club F1 tref je veel Chineese dames en ik had daar een Koreanse lady ontmoet met de naam Eileen. De prijzen daar zijn rond de 80 dinar, dat is ca. €140,- voor een hele nacht. Je neemt ze mee naar je hotel. De sex was voortreffelijk. Een paar dagen later heb ik ze weer opgehaald uit de zelfde club. Het Royal hotel moet men mijden, daar zitten Afrikaanse ladys die de boel willen belazeren. Wat ik wil adviseren voor Bahrein is een goed hotel in de diplomatic area, het centrum van Manama (de hoofdstad waar alles plaats vind) is dan niet verder dan 10 min. lopen. Ook een taxi is een goede mogelijkheid. Het verkeer is er behoorlijk hectisch. Ik had zelf een rental car.

Re: Bahrein

Ga naar BestWestern hotel, daar is een bar met cowboy thema.
    Voldoende vrouwtjes daar!
    Ofwel naar RockBottom cafe, altijd wel een leuke Thaise te vinden!

Good luck!

Commentaar

Re: Bahrein

Ben vorige maand in Manama geweest en heb ik het centrum enkele hotels bezocht waar ze alkohol schenken. Ik kwam in het Adhari hotel terecht en daar in de bar liepen een heleboel chinese meisjes rond. Met een van hen ben ik na een drankje gedronken te hebben naar boven gegaan. Je betaalt 30 BD voor de dame en 20 BD voor een uur de kamer huren. Voor een klein beetje meer huur je de kamer de hele nacht, maar dat was deze keer niet mijn bedoeling. De kamers zien er niet geweldig uit en mijn chineesje gebruikte haar eigen schoonmaakdoekjes in plaats van de hotel handdoeken. Ze heette Kienie en zag er redelijk uit. Ze was ook wel vriendelijk maar niet erg sexy. Op de kamer kleedde ze zich uit, vroeg om af te rekenen en ging zich wassen. Ik deed hetzelfde en daarna ging ze op bed zitten en stak ik mijn pik in haar mond. Ze begon er gewillig aan te zuigen en ik kwam vol in haar mond klaar. Toen ging ze meteen naar de badkamer en hoorde ik een hoop gespoel en gerochel om alles weer schoon te maken. We hadden van het uur nog 55 minuten over. Dus ik wilde nog wel een keer, maar dan moest ik bijbetalen. Kijk daar houd ik dus niet van, eerst een prijs per uur afspreken en daarna vertellen dat je maar 1 keer klaar mag komen. Eigenlijk had ik haar moeten slaan, zoals een Arabier dan zou doen, maar daar had ik geen zin in en bovendien word ik daar ook niet opgewonden van. We hebben nog wat gefriemeld en na een drie kwartier hield ik het wel voor gezien want van gezeur over geld word ik niet geil.
      Terug in de bar kwam er een ander chineesje bij me staan, ook haar weer wat te drinken gegeven en wat gekletst. Europese mannen schijnen erg populair te zijn, want ondanks dat ik zei dat ik mijn kruit al verschoten had en dus haar niet mee naar boven ging nemen bleef ze bij me staan in de hoop een volgende keer mij te kunnen scoren. Als dat ooit nog gaat gebeuren maak ik wel betere afspraken, in de trant van onbeperkt klaarkomen gedurende een uur of ik heb het recht je te slaan als je ongehoorzaam bent, want dat is wat de Arabieren ook doen en waarom de europeanen zo populair zijn.

Commentaar

Aan het werk...
      X