Frans Guyana

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frans Guyana

Hi allemaal,

Zit nu zo'n 3 maanden in Frans Guyana en ook hier is het neuken tot je erbij neervalt...
    Als je jeuk hebt dan kan je in Cayenne, rond 22.00 uur heel wat dames vinden die op straat te vinden en makkelijk te herkennen zijn. Deze dames zijn over het algemeen van creoolse afkomst, een enkele braziliaanse daargelaten. De mooiste dames zijn toch wel in de discotheken te vinden. Hier in Cayenne hoef je als chinees zijnde soms niet te betalen voor de entree, drank en soms ook de meisjes (18+). Tis maar net hoe je eruit ziet en hoe je beurs gevuld is etc. Rond 02.00 is t stampvol in de meeste discotheken met 99.9% Braziliaanse meisjes. Ik raad je dan ook aan om iets eerder te gaan 01.00 ofzo om de sfeer een beetje te proeven, stap dus niet gelijk op de eerste beste die je ziet; want de keus wordt steeds beter na een tijdje ( als je tenminste op Braziliaansen valt). Kosten zijn laag...denk aan 30 euro per nacht. Ja gewoon met euros hier in Frans Guyana. Zo ook van het weekend zat ik in een disco (naam vergeten..kom erop terug)...beetje sfeer proeven en ik zag niks wat ik mee wilde nemen...ben ik nou zo kieskeurig of ???
    afijn ik besloot een andere disco op te zoeken. Het was rond 02.30..en net toen ik wilde zegrijden zag ik in mijn ooghoek 3 van die jawel meiden waar ik dus op val..(om maar aan te geven dat het wachten zeer loont naar wat later zal blijken)....even kletsen met de dames...beetje aanvoelen (tis moelijk, maar oefening baart kunst en kennis van frans/spaans/portugees is best handig) wat de dames in gedachten hadden...om een lang verhaal kort te maken...de dames gingen mee voor 50 de meid..en ik heb die nacht, ochtend en middag opvolgend niet echt de slaap kunnen vatten. Quel un temperament...Olala..ik hoef hier toch niet in details te treden toch?...t was heel erg lekker.. ;D

Paar uurtjes toch maar wat wel geslapen en rond 20.00 ofzo gingen we met zn allen eten in een van de vele eettentjes die Cayenne rijk is..men moet ook een hapje eten.. ..die drie weken niet van me zijde..Ten slotte hadden ze gezien in wat voor auto ik wegreed en hoe de auto er van binnen uit zag ..(ben gezegend met een erfenisje)...ze gaan echt voor t geld, maar dat was al duidelijk mag ik aannemen..?
    Nou in principe deze avond, nacht, ochtend, voor middag wederom niks bijzonders behalve dan u-weet-vast-wel-wat...
    Daarna de stad in gegaan en gaan eten en shoppen en al die onzin waar vrouwen zich de hele dag mee bezig kunnen houden...totale kosten waren ongeveer kleine 1200...let wel voor die dames, eten en shoppen bij elkaar.
    Dus t viel zeer zeker mee.
    Wel oppassen. ze zijn vaak geneigd om het jasje te vergeten in hun enthousiasme bij t neuken ...maarja wat wil je? Het zijn braso's.......pijpen is gewoon ZC..anaal ook mogelijk en uiteraard safe..veel is vaak mogelijk als je een soort van band hebt...die vaak verdwijnt al de dame ook verdwijnt.....ik check meestal de monden voor wondjes etc..veiligheid voor alles (waar al die scheikunde lessen allemaal niet goed voor waren)

Kom net terug van Cacao...hier is de keuze wat minder er wonen hier denk ik 150 man/vrouw..maar toch wat gevonden ....heb er gewoon een neus voor denk ik..
    afijn dit keer met 1 meisje paar dagen in de jungle vertoefd..kosten...zo laag dat ik me best wel schaam om t te melden...dus doe ik t maar niet...zelfs als je steun trekt, kan je je dit echt wel veroorloven ...bedoel er verder niks mee
    ok vooruit t was 20... ;D...Heb wel met haar afgesproken om in Cayenne af te spreken om te gaan shoppen.......zo'n klootzak ben ik nou ook weer niet 8)

Van de week naar St. Laurent, Rochambeau Courou en andere plekkies gaan en bekijken wat daar te beleven valt, dan zal ik hier wel t e.e.a. vermelden..

Voor nu
    Hasta luego y/et au revoir..tis frans/spaans/braziliaans de hele dag door.... ;D
    Eric aka Rico

Persoonlijk vind ik t hier beter dan Thailand...Thailand is een beetje passe...ik val ook meer op latino's..dus dan is de keuze ook snel gemaakt

zou er volgend jaar ook eens graag naar toe willen misschien in combinatie met een van die eilanden in de caraïben jamaica, cuba, guadaloupe....
    Indien ik er gemakkelijk werk zou vinden, zou ik er misschien wel blijven. ;D

graag zou ik iets willen weten over prijzen van hotelletje of app en de prijs om een wagen te huren enz...maw is het er duurder dan vb aziatische landen als thailand; indonesië

Ben ook compleet weg van die latino type dames :P.

je mag me ook info geven via m'n berichten als je dat liever wil.

greetz & merci pour l'info ;D

Commentaar

Allo M. Pink

comment allez vous?

Had net een lapje tekst getikt, besloot mn pc maar om te rebooten waardoor ik alles dus opnieuw kan in tikken..
      Dus nu in telegramstijl....sorry hoor

Prijzen hotels nagenoeg gelijk als in Europa 4-5 *
      scheelt eurootje hier en daar
      ticket is goedkoper dan retourtje Thailand...
      ik neem altijd enkeltjes omdat ik nooit vantevoren weet wanneer ik weder keer nach Europa..
      maar de kosten voor plezier is daar weer lager...alhoewel...als je vorige verhaal gelezen hebt, lees je ook dat t soms nada kost.
      En latina's zijn toch mijn favorieten. had t vorige keer over latino's...dit moet dus latina's zijn....val niet op jongens........ no offence
      Nog iets vanavond (donderdag) ga ik stappen jajajaja en t wordt een leuke avond/nacht
      Striptease met en public sex door de stripster...olala.
      ben benieuwd wie dit keer de lul is... LOL
      en M. Pink.....nog een tip... tis binnenkort carnaval...need I to say more??
      Ok vooruit........t wordt hier nog moeilijker een keuze te maken

volgende is meer voor de moderators ter editing
      Wat is standpunt tov sex (betaald al dan niet onbetaald)
      met <18...
      heb laatst een mailtje gehad van zo'n persoon die opzoek was naar <18...heb helaas mail gedelt...stom stom..
      Laat ik dit zeggen......
      Er WAS een discotheek hier die 50-60 meiden tewerk had......meeste illegalen en sommige ja helaas wel onder de 18... :'(
      de eigenaren zitten nu boter, kaas en eieren te spelen en af en toe worden ze van achteren uitgehold........
      De Gendarmerie hier is bikkelhard...
      Voor al die sicko's een waarschuwing....de jungle is niet ver weg....lopen zonder voeten is ...tja niet fijn....
      en als je me niet gelooft ...neem dan maar de proef op de som...(koop wel een enkeltje..tis dan goedkoper ;D...krijg je gelijk een survival training..die je waarschijnljk niet overleeft..net goed
      ook nog...nieuwelingen (zowel ontvanger en gever.....huh snappen jullie t nog?) pikken we er zo uit..
      denk aan accent, taal, huidskleur (niet racistisch bedoeld maar meer in de geest van zon-gebakken)
      en het is hier net een dorp..ons kent ons

De groeten
      Vaiking

Commentaar

O nog wat vergeten.........
        qua huren van vervoer enzo is t dus ook gelijk aan Europa
        En wanneer die jailbirds eruit komen om hun tent weer op te starten???......Ja denk t wel.......

Ciao
        Vaiking

Commentaar

Re: Frans Guyana

Niets meer nieuw ?

Is intussen iemand daar geweest ?

Ik weet enkel dat elke dag een vliegtuig von Parijs naar Frans Guyana gaat.

Maar; hoe is nu de situatie voor ons daar ?

Clubs, discos, freelancer - maakt het nog zin ?

Commentaar

Aan het werk...
          X