Brazilië: Fortaleza

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Fortaleza

Ter uwer informatie, mijn beste collega's ;D

Gelezen in de AD van zaterdag 27 maart jl.;

"Seat only" via Q international vanaf €189 voor een reis korter dan 9 dagen.

Kijk, daar heb ik (jullie nu ook ;D) wat an!!

Vraagje; wie gaat er ook die kant op in de periode, van zeg maar, eind augustus tot ca. september??

nog wat extra info?? zie volgende link. Veel info over hotels/app. en uitgaansagenda.

Http://fortaleza.pagina.nl

Hopende U op het goede pad te hebben gezet ;D

Frankypanky
    Koning, Keizer, Admiraal...neuken moeten ze allemaal!

Dit klopt niet helemaal het bedrag is geen 189 euro,maar 259 euro voor een reis korter dan 9 dagen. Voor ISLA Margarita geld die prijs van 189 euro wel,echter komt er nog 99 euro tax bij, 25 euro reserveringskosten,3,40 cal. fonds en 30 euro vertrekbelasting. Dus uiteindelijk ben je toch een behoorlijk bedrag kwijt !

Commentaar

he jongens hoe zit het daar met hiv en anderen soa,s in fortaleza

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buttiboy
        he jongens hoe zit het daar met hiv en anderen soa,s in fortaleza
        Het noorden van Brazilie kent, in tegenstelling tot Rio en Sao Paulo, nauwelijks HIV. Qua SOA's weet ik het niet precies, maar dat zal ook wel meevallen. Relatief zijn er in Brazilie wel veel SOA's, maar dat geldt denk ik niet voor de prostituees die met Europeanen neuken zoals in Fortaleza, omdat de brave Europeanen altijd condoom gebruiken. Ik heb ruim een jaar geleden een heleboel meisjes in Brazilie zc geneukt (ook een stuk of tien anaal zc) en er niks opgelopen.

Commentaar

Wat naief zeg!

Ook ik ben vorig jaar naar fortaleza geweest , heb daar heel wat sperma in een condoom geschoten of in een warme mond, maar wat me zo opviel was dat je zo verschrikkelijk veel hele jonge meisjes tegenkwam die zwanger waren.
          Misschien weten we nu van wie.
          Voor een leuke avond , een klein beetje geld doen ze dit graag.
          Terwijl je een biertje drinkt en alleen staat komen ze stuk voor stuk op je af en hebben er geen moeite mee jouw hand in hun slipje te laten verdwijnen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bookertje
            Dit klopt niet helemaal het bedrag is geen 189 euro,maar 259 euro voor een reis korter dan 9 dagen. Voor ISLA Margarita geld die prijs van 189 euro wel,echter komt er nog 99 euro tax bij, 25 euro reserveringskosten,3,40 cal. fonds en 30 euro vertrekbelasting. Dus uiteindelijk ben je toch een behoorlijk bedrag kwijt !
            Oi bookertje!!

Dat is lekker dan.
            Maar ja, niet alle info dat in de krant staat, is ook correct.

Toch nog es surfen langs Q.

Frankypanky

Commentaar

kijk eens op www.fortaleza.pagina.nl en ga met vragen of voor informatie aldaar naar de prikpagina, zeer actueel en veelbezocht door ervaren Fortalezagangers
              veel succes.

Commentaar

Wat betreft de soa's kan ik uit eigen ervaring mededelen dat zo'n ongewenst souveniertje ook makkelijk daar op te lopen is.

Ondanks het altijd neuken met condoom toch een druiper opgelopen, de vrouwtjes pijpen je daar wel altijd zonder, vervelend maar goed..ik heb er wel van genoten en na een paar dagen pillen slikken was ik er weer vanaf.

Commentaar

en franky panky heb jij geen ervaringen
                  met soas????

Commentaar

Hi Buttiboy,

Sambura is niks verkeerds mee. Het is geen luxe , de kamers zijn wat klein , maar wat heb je nu nodig?
                    Een bed en een douche is toch voldoende.
                    Ik moet met genoegen terugdenken aan de dingen die ik in fortaleza beleefd heb
                    Zowel de sex als dat het toch dicht bij het paradijs moet liggen.
                    Omdat ik weet wat er te krijgen is zal ik er zeker weer terugkomen , maar of het dit jaar is weet ik niet.
                    Ik raad het wel aan gewoon met condoom te doen. De braziliaanse vrouwtjes doen het met wie het maar wil zonder en als je ziet hoeveel hele jonge meisjes (hoog)zwanger zijn en toch nog willen scoren vraag ik me wel het een en ander af.

Commentaar

bedankt voor de info!!
                      ik doe ook altijd wel een condoom om maar ik was verledenjaar september ook daar en toen is er 2 keer me condoom geschuert en dat wil ik ook niet nog een keer meemaken en daarom vraag ik of daar veel hiv is kijk anderen soas zijn met een paar pillen slikken weer over ,maar hiv ben je zwaar de lul natuurlijk.

Commentaar

Nog 1 keer dan!

Ik was in fortaleza in oktober. Toen ik een keertje op excursie ging naar Canoa Quebrada vertelde men mij dat je daar moest overnachten.
                        Dat heb ik gedaan en voor het avond was liep ik toch nog even langs een winkeltje waar je condooms kon kopen. Je weet maar nooit.
                        Daar heb ik 's avonds de gezelligste avond gehad.
                        In een pousada van een engelsman een kamer genomen en wat een vrouwen in het wild. Ik heb sex gehad in de openlucht ( hangmat en strand ) en je waande je echt in de natuur.
                        Het is maar een tip!

Commentaar

Het is wel een eindje van forta, maar als je gewoon een dagexcursie neemt gaat niet mee terug en dan weer een dagexcursie terug ben je klaar.
                          Met 1 overnachting erbij kost het niet meer dan 50,60 euro.
                          Het drank is daar nog goedkoper, de vrouwen kijken hem je broek uit en als dat niet gebeurt dan helpen ze wel een handje. Ze willen ook graag jouw hand wel in hun broekje hebben.
                          Wat kunnen braziliaanse vrouwen geil kijken, maar dat zal je wel weten vanuit iracema.

Commentaar

Ach ja, wie heeft er nou geen lieffie!
                            Op zoek naar een puta moet je ook niet , maar alle vrouwtje willen toch graag een beetje verwend worden door een europeaan en daar doen ze een hoop voor.
                            Ze willen een gezellige tijd met genoeg geld en als het kan naar Nederland ( dat vind ik zielig en ik kan het weten).
                            Zorg wel dat ze niet zielig gaan doen over geld voor een ziek familielid of dat ze overvallen zijn.
                            Coco Beach! Dat is wel het toppertje ja en een meisje kan ik me nog wel qua naam herinneren. Evangelica ( of zoiets)
                            Heb je ook al een heerlijke massage (geen sex) op het strand gehad?
                            Vraag of zo´n meisje dat op je kamer wil doen! Zij hoeft dan niet bijna alles aan haar baas te geven en misschien gaat ze wel verder ook.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door buttiboy
                              trouwens waar overnacht jij ???
                              apartement of hotel???
                              Heb nog geen accomodatie.
                              Denk erover om een appartement te huren. Maar ik wil natuurlijk niet geflest worden. >.
                              Ik zag dat er over een hotel met de naam Sambura werd gesproken. Graag meer info.

Voor wat betreft je Soa-vraag. SCHAAMLUIS, gelukkig het eerste (en zeker de laatste soa) die ooit heb opgelopen.

Frankypanky

Commentaar

heb je die soa opgelopen in fortaleza????

ja hotel sambura is een leuk hotel en goedkoop,s,morgens een ontbijt buffet,en je kan je wijfie meenemen zonder problemen voor 50 real,en ze moet de legitimatie afgeven bij de receptie,en sochtends als ze vertrekt wordt er ook netjes naar je kamer gebeld of je nog alles hebt enz+ je kan er nog gek doen ook ik was met een paar maten en als we snachts terug waren liepen we te schreeuwen over de gangen met die wijven we lagen die wijven zowat in de gang te wippen al.dus zeker een aanrader voorderest moet je er niet te veel van voorstellen.

kijk maar bij de adfertenties van qinternationaal dat is het goedkoopste hotel wat ze aanbieden.

trouwens ga je ook in juli naar fortaleza.

Commentaar

Nein, scheisse nichts > >

Kan pas na de zomervakantie naar Fortaleza (elk nadeel hep ze voordeel; tis dan wel wat goedkoper reizen ). Denk aan midden september tot begin oktober.

Schaamluis inderdaad op vakantie opgelopen, maar dat was in Paramaribo. Erg? Niet echt, heb daar een wereldtijd gehad. Meneer & mevrouw Schaamluis (en de kinderen) kwamen pas veel later langs

Frankypanky

Commentaar

Heb dit "opgevangen van een Amerikaanse Hooker-site. Is het daar echt ZO slecht geworden??? :'( :'(

Hoop het niet, want ik moet nog maar twee maanden voor ik ook los kan.........

QUOTE:

Hi guys,

just back from three weeks in FOR. Been there 7 times and each time I get back I find the whole scene getting worse and worse. Four or five years ago girls were everywhere, happy to hook up with a foreigner to spend some time together and, obviously, get some money (everyone needs food, ok?).

30-40R$ a day were the word, but many times they just wanted a small tip at the end of the "relationship".

Expecially in the last year, since a new disco was opened (Dom Angelo, now Kapital), everything has turned to business. Every given night the same show going on, with first time italians or dutchmen laughing at the table with some hardcore hooker ready to rip them off. Plenty of young tourists, even under 20yo, acting as they are in Ibiza or something like that.

Now price is always negotiated (and this is an advice, as many girls will threaten you when problems come out in the room), and it's 100R$ minimum, with some asking up to 250-300. The overall quality is poor, in Praia de Iracema, around Cafè do Mar and Kapital there are around about 200-300 girls, with 50-100 male tourist (this goes for late April-early May, in August ratio goes up to 1:1 and girls are more than happy to go back to the disco to pick up another you when you're "finished").

As I said 200-300 girls are there every night, monday night, when the Pirata is opened, the number increases to almost 500, I think, but cuties are 5-10, with no 9, and 1 to 3 eights. Man, I was desperate.

Inside Kapital music is LOUD, where they play Forrò, and LOUDER inside the disco itself, on the upper level.

Girls' attitude is terrible, some girls living in a "favela" acting as princess, with tourists behind her trying to make her sit at their table, girls shouting in the face of some poor guy, same old lesbians I know since 1999 playing pool, pimps for their female friends.
                                    I found all of this very sad, and I admin I felt uncomfortable many times in this vacation, maybe as I never felt before.

It's a market, all part of a business, with girls travelling to Europe 3 or 4 times with 3 or 4 different partners speaking to you in Dutch or Italian, with clear signs of 1 or 2 babies in their past.

Beira Mar is full of beggars and people trying to sell you the most unuseful things of the world, with hookers, mostly 3's and 4's, looking at you.

Last week police shut down Bikini Bar and Europa Bar because of some underage girls inside with fake documents, looking for some money or, worse, to frame some tourist threatening to call the police if you don't pay. Some foreigners were fined 400R$ for not having their passport, and were taken to the police station all night.

Cearà governement is looking at what is going on at Praia Iracema, and Kapital and Cafè do Mar are still opened thanks to their lawyers. One of them is a local politician, too (hey, this is Brazil after all). During last 4-5 nights there were policemen (with the shirt "poder judiciario") inside the disco, checking the scene.

I did not enjoy my last time in Fortaleza, and I won't go back because of these reasons, better go for luck in some other place in the world.

Commentaar

hoi franky

ik ben zelf 3 keer in 8 maanden naar fortaleza geweest.
                                      alle verhalen die hier her en der staan kloppen allemaal aardig.verder weinig aan toe te voegen ga gewoon zelf kijken.helaas klopt het amerikaanse bericht ook.

het is alleen niet helemaal eerlijk: degene die het geschreven heeft is daar in 99 geweest en heeft vergelijkings matriaal van toen jij en ik niet!

het is een toeristisch gebied wat door steeds meer mensen ondekt word dus steeds drukker wordt en de prijzen gaan ook omhoog.
                                      ben er dus 3 keer geweest en heb het spelletje wel door daar.

maar ja? nadelen? nee niet echt als je het vergelijkings matriaal van 99 niet hebt niks aan de hand.

ga er gewoon heen gebruik je gezonde verstand en je hebt een top tijd. geloof me maar!

Commentaar

De sextoeristen hebben het idd een beetje zelf verziekt door te veel te betalen. Niet alleen de Amerikanen, maar ook de Italianen. Fortaleza heeft gelukkig meer te bieden dan alleen praia irecema. Je kunt zelfs de bediende in je hotel versieren, bij wijze van spreken. Je moet gewoon een beetje verder kijken dan je neus lang is. En ook hier geld zoals in heel de wereld, als je nog wat jonger bent en er goed uit ziet heb je de voorkeur. Veel meisjes willen graag je vriendinnetje zijn. Ga er gewoon respectvol mee om, betaalt zich vazelf uit. Veel mannen echter kunnen thuis geen fatsoenlijke vrouw versieren en weten vervolgens niet met de rijkdom aldaar om te gaan.
                                        Ben 3 weken geleden terug gekomen en er is wel het een en ander veranderd. Er veranderen wat bars van naam, komt wat nieuws bij, zo gaat dat continu. Ook is er constant nieuwe aanwas. Vergis je niet, veel meisjes slagen er in om daadwerkelijk met een Europeaan iets te beginnen. Laat je niet gek maken! Onthouft dit goed, dan kan je weing gebueren. Volgende maand ga ik er voor de 3e keer heen.
                                        Nogmaals, vraag de locals naar de places to be, probeer je te mengen ipv alleen de dronken sextoerist uit hangen in de bars in irecema.
                                        Piratabar is een mengeling van pro's en non-pro's. Zien de vrouwen er echter uit alsof ze geen cent te makken hebben komen ze er echter niet in.
                                        Wat je ook koopt in fortaleza, ding altijd af! Laat je kostbaarheden (dure horloge) liever in NL. Het is er niet gevaarlijk, maar je kunt het jezelf wel gevaarlijk maken. Loop dus niet met geld te zwieren.
                                        Wil je lekker eten, ga naar Dallas Grill, Cocu Bambu....restaurants in Aldeota (wijk nabij Beira mar)
                                        Ga niet in de restuarant van Irecema eten, tenzij je veel wilt betalen en constant lastig gevallen wilt worden door de straatverkopers en bedelaars. Probeer te doen alsof je jou niets wijs kunnen maken anders kun je er behoorlijk moe van worden.
                                        Voor vragen, stel ze. duron0821@yahoo.com

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fortabeauty
                                          De sextoeristen hebben het idd een beetje zelf verziekt door te veel te betalen. Niet alleen de Amerikanen, maar ook de Italianen. Fortaleza heeft gelukkig meer te bieden dan alleen praia irecema. Je kunt zelfs de bediende in je hotel versieren, bij wijze van spreken. Je moet gewoon een beetje verder kijken dan je neus lang is. En ook hier geld zoals in heel de wereld, als je nog wat jonger bent en er goed uit ziet heb je de voorkeur. Veel meisjes willen graag je vriendinnetje zijn. Ga er gewoon respectvol mee om, betaalt zich vazelf uit. Veel mannen echter kunnen thuis geen fatsoenlijke vrouw versieren en weten vervolgens niet met de rijkdom aldaar om te gaan.
                                          Ben 3 weken geleden terug gekomen en er is wel het een en ander veranderd. Er veranderen wat bars van naam, komt wat nieuws bij, zo gaat dat continu. Ook is er constant nieuwe aanwas. Vergis je niet, veel meisjes slagen er in om daadwerkelijk met een Europeaan iets te beginnen. Laat je niet gek maken! Onthouft dit goed, dan kan je weing gebueren. Volgende maand ga ik er voor de 3e keer heen.
                                          Nogmaals, vraag de locals naar de places to be, probeer je te mengen ipv alleen de dronken sextoerist uit hangen in de bars in irecema.
                                          Piratabar is een mengeling van pro's en non-pro's. Zien de vrouwen er echter uit alsof ze geen cent te makken hebben komen ze er echter niet in.
                                          Wat je ook koopt in fortaleza, ding altijd af! Laat je kostbaarheden (dure horloge) liever in NL. Het is er niet gevaarlijk, maar je kunt het jezelf wel gevaarlijk maken. Loop dus niet met geld te zwieren.
                                          Wil je lekker eten, ga naar Dallas Grill, Cocu Bambu....restaurants in Aldeota (wijk nabij Beira mar)
                                          Ga niet in de restuarant van Irecema eten, tenzij je veel wilt betalen en constant lastig gevallen wilt worden door de straatverkopers en bedelaars. Probeer te doen alsof je jou niets wijs kunnen maken anders kun je er behoorlijk moe van worden.
                                          Voor vragen, stel ze. duron0821@yahoo.com
                                          Hierbij stel ik een vraag daar de link naar je E-mail niet werkt (ten minste bij mij niet).
                                          Welk hotel prefereer je?
                                          Ik heb voor mezelf drie keuses;
                                          *Sun-Flower, eigenaar schijnt problemen te hebben?
                                          *Hotel Porto Futuro, all-inclusive "gevangenis"?
                                          *Sambura hotel, te ver van het centrum?

Graag je deskundige advies ;D. Enne andere deskundig collega's mogen ook reageren.

Frankypanky, open voor advies

Commentaar