000: Over leugens en armoede.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 000: Over leugens en armoede.

Bij wijze van uitzondering een nieuw onderwerp. Ditmaal niet het gebruikelijke klant-prostituee verhaal, maar een gelegenheid om ervaringen te posten van relaties met (ex) prostituees. Het gaat hier dus uitdrukkelijk om ervaringen, en niets anders. Dat is het in het kort.

Nu de details:
    Waar zitten jullie?
    Mannen die een relatie hebben of hadden, of getrouwd zijn (geweest) met een Zuid-Amerikaanse (ex) prostituee.
    Hoe heb je dit ervaren?
    Vaak is het zo, dat deze meisjes het prostitutieverleden ten ene male ontkennen.
    Zonder blikken of blozen kunnen ze de waarheid ontwijken of pertinent liegen om hun gelijk te halen. Wat westerlingen zien als leugen is voor hen niets anders dan een logische manier van doen en men vindt ons westerlingen maar heel vreemd als we niet liegen.
    Het is gewoon onderdeel van het leven. Liegen is niet immoreel of zoiets.
    Een ander punt is de overlevings strategieen die ze in hun armelijke omgeving hebben moeten toepassen. Een veel gehoorde kreet: "Hun kut is hun enige handelswaar." Grof, maar waar?
    Heb jullie die ervaring ook? Dat deze meisjes vanuit westers oogpunt zo immoreel zijn dat ze daardoor als het ware geboren prostituees zijn? En daarmee als vaste relatie totaal onbetrouwbaar?

Bovenstaande is gebaseerd op een idee van een lezer. Ik nodig jullie hierbij uit om diverse ervaringen te posten. Dit kan natuurlijk geheel anoniem, wil je niet met je nick op ’t forum, kun je me persoonlijk een interne post sturen, dan zet ik het als anonieme bijdrage in het onderwerp.
    La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Re: 000: Over leugens en armoede.

Hey Collegea!

Ik woon er niet maar heb inmiddels zowat elk plekje in Latijns-amerika bezocht:

Waar zitten jullie?
    momenteel in het mooie zuid-amerika met z`n o zo`n mooie latina`s...
    Stuur de Europese dames vanaf 18e levensjaar hier verplicht op cursus: hoe verwen ik de man (cursusleider: een latijnse vrouw), hoe waardeer ik de europese man (cursusleider: een latijnse man). De vrouwen mogen pas terugkomen zodra beide cursussen met een positief resultaat zijn behaald. Geloof maar dat ze beide onderdelen vrijwillig gaan behalen als ze in Zuid-Amerika zijn (met dank aan de latijnse man). Zodra dit realiteit is verandert Europa spoedig in het ultieme paradijs!!!

Mannen die een relatie hebben of hadden, of getrouwd zijn (geweest) met een Zuid-Amerikaanse (ex) prostituee. Hoe heb je dit ervaren?
    Heb hier géén ervaring mee.
    Ik heb een zwak voor latina`s maar mijn gezonde verstand overheerst alsnog. Natuurlijk zitten er tussen de hele zak rotte appels ook goede exemplaren. Net zoals er in Europa tussen de appels ook rotte exemplaren zitten.

Vaak is het zo, dat deze meisjes het prostitutieverleden ten ene male ontkennen.
    Zonder blikken of blozen kunnen ze de waarheid ontwijken of pertinent liegen om hun gelijk te halen. Wat westerlingen zien als leugen is voor hen niets anders dan een logische manier van doen en men vindt ons westerlingen maar heel vreemd als we niet liegen.
    Het is gewoon onderdeel van het leven. Liegen is niet immoreel of zoiets.
    Een ander punt is de overlevings strategieen die ze in hun armelijke omgeving hebben moeten toepassen.
    Deel bovenstaande uitspraken. Zowel de mannen als de vrouwen (prostituee en niet prostituee) maken van liegen een sport. Het is voor ons als Europeanen niet voor te stellen hoe goed ze hierin zijn en hoe vaak ze het doen!!!!
    Bijv. vrijwel iedereen heeft meerdere telefoonkaarten om (al) hun partners om de tuin te leiden. Partners zijn zo stinkend jaloers en wantrouwend ten opzichte van elkaar dat je er gewoon van gaat liegen om de vrede te bewaren. En als een niets omvattende leugen werkt waarom dan niet eens snoepen om vervolgens steeds verder in het spel te gaan.
    Veel zuid-amerikanen zijn zwaar gelovig dus prostituee zijn is een (gods) zonde en wordt maatschappelijk gezien absoluut niet getolereerd. Vreemd want als er een business is die uitermate goed floreert in Zuid-Amerika is het wel de sex business.
    In Europa prostituees er ook niet mee te koop maar kunnen ze wel bij overheidsinstanties terecht.

Een veel gehoorde kreet: "Hun kut is hun enige handelswaar." Grof, maar waar?
    Heb jullie die ervaring ook? Dat deze meisjes vanuit westers oogpunt zo immoreel zijn dat ze daardoor als het ware geboren prostituees zijn? En daarmee als vaste relatie totaal onbetrouwbaar?
    Gedeeltelijk mee eens. Vrouwen hebben vaak géén kans. Krijgen géén opleiding en om een baan of beter baan te krijgen moeten ze sexuele handelingen verrichten met de meerdere. Voor goede resultaten op school zijn vaak ook sexuele handelingen vereist.
    Een deel van de vrouwen stel ik niet op gelijk niveau als een prostituee in bijv. Europa. Waarom: Veelal werken de vrouwen in de branche uit noodzaak (bijv. echtgenoot laat ze in de steek, verkrachting!!! of vader onbekend) en niet voor de luxe. Je zult denken de anticonceptie pil, abortus of een morning-after pil. Vaak zijn deze zaken niet verkrijgbaar (afgelegen gebieden), ontbreekt het geld, wegens geloofovertuiging of wegens de wet!!!! verboden. Waarom prostitutie dan zul je denken: het minimum loon schommelt in Zuid-amerika rond de 100-150 EUR per maand (Zie daar maar eens met 1 of meerdere kinderen van rond te komen). Een (achterlijke) buitenlander betaalt dat voor een uurtje plezier!!!
    En in Europa gaat bovenstaande verhaal merendeels niet op en is het voor de vrouwen niet noodzakelijk om als prostituee te werken maar een vrijwillige keuze.

Vaak wordt gesteld dat latina`s buitenlanders vanwege het geld liefhebben, nou dit ontken ik niet, maar vaak zien ze ons ook als betere partner (trouw, gelijkwaardigheid, respect etc.). Maar laat een Europese vrouw eens kiezen tussen twee identieke mannen maar de ene arm en de ander rijk. Denk dat we allemaal wel weten welke ze kiezen dus uiteindelijk zijn ze hetzelfde en op zoek naar de partner die beste zekerheid bied voor het gezin (laat dat nou net de buitenlander zijn). Een geheel natuurlijke vrouwelijke eigenschap!!!

Tot slot: Heren geniet van de latina`s maar laat ze bij voorkeur in de oorspronkelijke omgeving rondhuppelen...

Commentaar

Het volgende verhaal (twee delen) kwam via de interne post binnen.
      Deze ervaringen zijn dus niet van mij persoonlijk.
      ----------------------------------------------------------------------

Mijn 1e ervaring met een latina is van een jaar of 6 geleden. Had al wel wat ervaring met dvp's van zuidamerikaanse afkomst en merkte dat ik me wel erg tot hun aangetrokken voelde. Maar goed. Op een zekere dag deed ik boodschappen en had erg veel oogcontact met een zeer sexy ogende latina in de supermarkt. Na elkaar een keer of 3 indringend aangekeken te hebben dacht ik...hier moet ik werk van maken...enzo geschiedde...babbeltje gemaakt....bleek een colombiaanse dame te zijn en ze gaf me gelijk haar telnr en vroeg of ik die avond bij haar kwam eten....flabbergasted natuurlijk....en ik hapte nog niet direct....ik zei ik bel je vanavond en dan spreken we wat af...zo gezegd zo gedaan en een afspraak gemaakt...ze wilde graag voor me koken (dorado ) dus nouja dat laat je je geen 2x zeggen...

Ik wist inmiddels het een en ander van haar en wist ook dat ze inwonend was bij een nederlands ouder stel die ze zo een beetje als haar eigen ouders zag....Nou ik een aantal dagen later vol goede moed naar haar huis...aardigheidje meegebracht....wat schertst mijn verbazing....het nederlandse oudere stel zat ook aan tafel.... ..alsof ze goedkeuring nodig had van hen.. best bizar natuurlijk om op een 1e date gelijk 'je eventueel toekomstige schoonouders' te ontmoeten. Dat maak je met een nederlandse dame toch niet mee. Nouja ik kwam door de keuring en ik had het idee dat ze me wel een een geschikte partner zouden vinden voor 'hun dochter'. Ik vervolgens met haar naar haar kamertje en het was bizar wat ik daar aantrof aan kleding, laarzen, schoenen etc...Een alarmbelletje ging toen natuurlijk wel rinkelen....maar er kwam niet echt een antwoord hoe ze nou aan al die spullen kwam....pas weken later en na een aantal keer goed doorvragen bleek ze idd werkzaam te zijn in den haag...

Dan zit je ook nog met het paspoortverhaal. Ze was nu een jaar of 3 in Nederland en een oudere gefortuneerde man (niet de mensen waar ze bij woonde) bleek garant te staan voor haar. Deze persoon moet een vast inkomen en verblijfplaats hebben. Ik zei tegen haar dat doet ie waarschijnlijk ook niet voor niks dus wilde toch wel weten wat daar tegenover stond. Aap kwam uit de mouw en ze trok elke week een dag op met deze man. Op zich logisch want ze wilde gewoon graag haar nederlandse paspoort hebben. Die zou ze krijgen als ze 5 jaar bij deze man geregistreersd stond. Ze was ook wel heel lief en trouw aan deze man en sprak nooit slecht over hem. Ze heeft haar paspoort inmiddels al een aantal jaar maar nog steeds zoekt ze deze man wekelijks op...gewoon omdat hij zo goed voor haar is geweest.

Het gekke was...ik had veel moeite dat ze werkte...de relatie die ze met die andere man moet onderhouden voor haar paspoort...maar was ook best gek op haar....en zij op mij....terwijl ik nooit en te nimmer dacht dat ik een relatie met een dvp aan zou gaan...toch voelde het beter dan een relatie met welke nederlandse dame maar ook...ik had echt lol met haar en beleefde gekke avonturen...een klein voorbeeldje..ik zwaaide een keer van een afstand naar een exje toen ik met haar was...ze ging helemaal door het lint toen ze vroeg wie dat was en ik daar eerlijk op antwoordde...wow wat een zeer heftige woedeuitbarsting tot gevolg had.. en binnen 10 minuten had ze haar vele spullen bij mij thuis gepakt... en reed de taxi voor om haar op te pikken...echter 10 minuten later stond madame alweer met hangende pootjes en haar spullen voor mijn deur... niets zo veranderlijk als een latina...

Waar ik wel gek van werd is het gezeur om spullen als je met haar door de stad liep. Koop je dit voor me...koop je dat voor me??? Ik ben hier NOOIT op ingegaan want volgens mij is dan het einde zoek...
      Buiten dat, studeerde ik toen nog gewoon, en kon ik het me financieel gewoon niet veroorloven.
      Ze had hier volgens mij wel respect voor want madame was gewend elke kerel om haar vinger te winden en overladen te worden met cadeau's. Kijk ik ben echt de lulligste niet en kocht ook wel eens een presentje voor haar, lekker uit eten natuurlijk etc maar dat komt het wel uit mezelf en niet omdat madame er zo om aan het zeuren was.

Ik ben een maand of 3 met haar omgegaan...nooit echt wetende of ik nou echt een relatie met haar zou willen aangaan vanwege al die complexe zaken die speelden....tot ik een nederlandse vriendin kreeg....nou toen was de beer los zeg...stalken stalken stalken etc....Ik heb ook nog een x met haar afgesproken en ze was gehaaid hoor....ze had mijn telefoon te pakken en terwijl ik met haar in mijn auto zat..belde ze het nr van mijn nederlandse vriendin die vervolgens ons gesprek volgde... . Haar toch wel zeer duidelijk gemaakt dat dit echt niet kan.

Wordt vervolgd....

Commentaar

En hierbij het tweede deel.
        --------------------------------------------

Mijn relatie met de nederlandse dame hield toch stond ondanks dit voorval. Een jaar of 2 geleden kwam ik mijn colombianita weer tegen. Ouderwets leuk en gezellig en ze zei dat het goed ging met haar en uit de bizniz was...Ze houdt er nu een paar hele rijke kerels op na die ze regelmatig ziet en haar onderhouden.

Toch heeft deze dame wat los gemaakt bij mij want latina dames zijn me altijd blijven trekken. Mijn relatie met de nederlandse dame hield dan ook geen stand en na 2 jaar was ik weer vrijgezel.

Op naar een LATINA zei mijn hart. En via internet ontmoette ik een lieve en mooie Equadoriaanse dame. Ook goed in de kleding etc dus ik had alweer mijn vermoeden. En ja hoor. Na een tijdje bleek dat deze dame een zeer ruim prostitutieverleden had opgebouwd en zo een beetje in elke grote Europese stad gewerkt had. Moet wel eerlijk zeggen dat deze dame wel echt een ander leven wilde en daar ook haar best voor deed. Ze leerde Nederlands en zocht een normaal baantje. Toch is dat best wennen voor deze vrouwen want ze zijn veel luze gewend en opeens moeten ze rondkomen van 1250 euro per maand. Ik heb nog steeds contact met haar en het gaat haar goed. Ze woont samen en heeft haar normale baantje nog steeds. Wat ik kwijt wil over haar is dat ze wel heel trouw is naar haar huidige partner. Ik zie haar nog steeds wel eens maar dan blijft het gewoon bij een drankje.... Toch iets wat je juist wel veel ziet bij latina's moet ik zeggen. Als ze eenmaal gekozen hebben voor je zijn ze je erg trouw en lief voor je als jij dat ook voor hun bent.

Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan...en last but not least ontmoette ik, ook via internet, een braziliaanse dame... slim, goed ingeburgerd en ze was niet voor prostitutie naar nederland gekomen maar met haar vader voor een betere scholing en leven. Toch is deze dame ook aan het werk gegaan omdat ze financieel in zwaar weer kwam toen haar huwelijk stukliep...Toch is ze in de periode dat ik met haar ben omgegaan weer uit de prostitutie gestapt en weer een wat normaler leven gaan leiden. Vergeet niet dat deze dames allemaal familie in het thuisland onderhouden en er bakken geld die kant opgaan. Toch hield ook deze relatie geen stand omdat ik toch moeite bleef hebben met haar prostitutieverleden. Ook met haar heb ik nog regelmatig contact maar zij is momenteel ook weer in love...en zeer trouw aan die persoon!! Dus helaas geen sexuele uitspattingen met haar meer helaas....

Kortom. Ik heb in nederland 3 latina's leren kennen en alledrie werkten in de prostitutie of hadden een verleden. Hier moet je wel mee om kunnen gaan. Toch blijf ik erg positief over deze dames. Ik vind ze zeer sexy, pittig, tikkeltje dominant op een grappige manier, lief, relaxed, koken zeer graag voor je en je kan erg met ze lachen. Jaloezie is deze dames zeker niet vreemd maar dat zie ik dan maar als positief. Als je goed voor hun bent (wat ik zelf helaas niet altijd was) zijn zij goed voor jou en naar mijn mening bereid om hun leven voor jou over een andere boeg te gaan gooien.

Ik vrees dat ik het niet kan laten en wederom op zoek zal gaan naar een latina. Het liefst zou ik een keertje naar Zuid-Amerika gaan en wie weet daar een heel leuk, lief, onbedorven meisje schaken.

Cheers!

Commentaar

interessante topic!

ik ben gek op latina's en heb het geluk te hebben mogen meemaken hoe het is om een (weliswaar korte) relatie met zowel een Spaanse als ee Latina te hebben. Trust me... big difference!!

Spaanse: conservatief, serieus, maar enorm vrij in sex

Latina: vurig, knokken voor haar bestaan en eveneens enorm vrij in sex

De latina was werkzaam in de pleasure bizz toen ik haar heb ontmoet (op die manier ook). Ik heb na die superleuke nacht contact met haar gehouden en ben een jaar later haar wezen opzoeken in haar land, Venezuela. Haar familie ontmoet, haar echte leven gezien en meegemaakt.

Wat niet echt als een verrassing kwam was dat alleen haar zusje wist wat ze af en toe deed om geld bij te verdienen voor haar, haar zoontje en de rest van haar familie.

Een noot hierbij is dat de dames in Nederland hier ook niet zomaar op elke verjaardag over beginnen en vaak in een andere stad werken dan waar ze wonen.

Ze was naar mij heel open en vertelde me wat anekdotes van haar werk, maar vertelde er ook gelijk bij dat ze dit nog nooit met iemand had gedeeld, dus dat het een beetje vreemd voor haar voelde. Maar omdat ik normaal geïnteresseerd was en niet geschokt reageerde op haar verhalen, heeft ze me vele interessante dingen verteld.

Ik heb het helemaal eens met de stelling dat de latina's dit werk puur uit noodzaak doen om hunzelf en hun familie een kans op een iets betere toekomst te geven. Naast deze dame heb ik betaald wel vaker contact gehad met latina's en omdat ik Spaans spreek, vraag ik ook naar hun leven. Het is mij opgevallen dat het vrijwel allemaal alleenstaande moeders zijn en dat ze dit werk doen zodat hun kinderen dit werk niet hoeven te doen.

Dat neemt niet weg dat latina's vurige dames zijn en (vaak) oprecht zelf genieten van de sex die ze met hun klanten hebben.

Latina's worden over het algemeen ook snel verliefd en inderdaad, zijn dan hondstrouw! Zolang jij haar laat weten/voelen dat zij de mooiste en meest speciale vrouw is die op deze wereld rondloopt, heb je aan een latina een lieve en trouwe vrouw voor een heeeeele lange tijd...

Over de opmerking "hun kut is hun enige handelswaar"... ja, vaak wel ja
          ik ben in andere landen wel eens met een leuke latina in bed beland na een gewoon nachtje stappen waarbij ik de volgende dag dan wel samen met haar een hele week boodschappen voor haar en haar kindje stond te kopen... Dit vinden ze echt doodnormaal, zij heeft dat nodig en jij kunt het betalen: win-win toch?

Tijdens mijn relatie met de Venezolaanse begon ik mij wel op een gegeven moment te irriteren aan het feit dat ik altijd degene was die alles betaalde. Toen ik hier een keer een opmerking over maakte, was haar reactie verbaasd: maar ik ben een vrouw, ik heb nooit geld bij me

Toen ik haar uitlegde hoe dat in Nederland werkte, was ze echt enorm verbaasd en vond ze Nederlandse vrouwen halve mannen (waar ze in vrij veel gevallen niet zo gek ver naast zat, naar mijn mening... )

Goed, een relatie met een latina: ja!! ze zijn in mijn ogen de leukste, de mooiste, de gezelligste en de spannendste dames om een relatie mee te hebben. Geen boring moment!!
          een relatie met een latina uit de bizz: ja, waarom niet? Als ze voor jou kiest, blijft ze ook echt bij jou, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Wat er tussen mij en de Venezolaanse is gebeurd? Ik ging terug naar NL, we hielden contact, praten over kindjes, trouwen, haar verhuizing naar NL, maar ik wil helemaal niet trouwen... na een aantal maanden afstands-contact liet ze me weten dat ze het niet meer trok om elkaar zo weinig te zien en te spreken en dat ze verder zou gaan met haar leven.

Ik heb nog steeds contact met haar. Ze heeft nu een lokale vriend en ik ben eind dit jaar bij toeval weer in Venezuela, we hebben al afgesproken dat we elkaar dan weer zullen zien... ik ben benieuwd...

Commentaar

Arturo,
            Pas nu lees ik dit topic en ik zie dat je mijn ontboezeming aan jou als intro gebruikt hebt. Prima. De reacties zijn ook heel eerlijk open en aardig. Ik heb de laatste tijd wat contact met een expert op dit gebied (een psycholoog die veel te maken heeft met relatieproblemen tussen Europeanen die met latina's zijn getrouwd) en dat is toch we allemaal heel triest. Ik weet het. De vrouwen zijn aantrekkelijk, liefdevol, trouw (en ook jaloers), maar leven eigenlijk in hun eigen fantasiewereld. Ze komen uit zulke ellendige situaties thuis (die voor hen heel gewoon zijn), dat ze er alles voor over heben, alles verzinnen als het moet, om een betrouwbare man met wat geld aan zich te binden. Of hij nu getrouwd is of niet. En als ze liegen, zijn ze zich daar niet echt van bewust. En op een bepaald moment in de relatie komt die ellende van hun jeugd eruit. Ze kunnen dan plotseling hard en wreed zijn, met name tegen hun kinderen (de vicieuze cirkel). Het is voor een Europese man heel moeilijk te begrijpen. Ik bedoel: de vrouw kan er niets aan doen. Het gebeurt gewoon. Een groot dilemna voor een man die met een latina begint.

Commentaar

Bovenstaande berichtjes doen me een beetje opbeuren in de zin dat mijn situatie met een latina (colombiana) dus zeer verre van uniek is.
              Half jaar geleden latina leren kennen via een vriend, had meteen al mijn vermoedens, laten we zeggen, had meteen al tegenmezelf gezegd: dit is een escort-girl. Maar toch begonnen met het avontuur, niet als avontuurtje, maar in de hoop dat het toch echt wat kan worden. Eerste 5 maanden nooit geld of cadeaus gegeven, maar af en toe verdween ze even 3 dagen, of hadden we een week ruzie, en dan waren we weer tijden achtereen bijelkaar... In die tussenperiodes was ze dan aan het bijklussen. Na 3 maanden heb ik haar geconfronteerd met het feit dat ik dacht dat ze prostitue was( ja hallo hoe kan ze anders ook altijd in gucci rondlopen, groot appartment hebben enzovoorts??!!), en ze heeft het toen half bekend. Later meer over gepraat en alle spannende verhalen wel gehoord van hoe het werkt. Soms zei ze dat ik haar moest verlaten, daarna toch weer koek en ei. Enfin laatste periode heb ik besloten een poging te doen haar te onderhouden, wat ik gezien mijn economische situatie gemakkelijk zou kunnen doen, ware het niet dat deze vrouw 1000 euro voor een wip ontvangt. Ze beweerde uiteindelijk ook gewoon naar een leven te streven met man en familie, en dat ze dit gewoon deed om te "overleven" en dat als ze er echt werk van maakte ze al miljonair had kunnen zijn. (ondertussen altijd platzak... kan niet met geld plannen...althans niet langer dan een maand). Ik heb haar toen gezegd dat ik haar elke maand 2500 euro kan geven om van te leven. Dit was dus de trial of ze haar bijbaantje zou kunnen afzweren.... Maar niet het geval dus... In de kringen waar deze mensen in verkeren is altijd een geld shortage links of rechts, altijd wel familie met problemen... Zo ware het dat mevrouw me vertelde dat ze 3 dagen met het vliegtuig naar Spanje moest voor haar visum. Dit was dus haar smoes om er 3 dagen tussenuit te kunnen piepen, immers we waren altijd samen. Maar die dagen dat ze zou vliegen was er niet eens een vlucht naar haar bestemming, enfin ik heb haar ermee geconfronteerd toen ze terug was, maar ze bleef ontkennen ontkennen ontkennen, met alle feiten op tafel glashard, zelfs de bal terugkaatsen, dat ik haar slecht behandel om haar zo te bespioneren en ten onrechte ergens van te beschuldingen... En met al dit zelf zo jaloers als de pest zijn. Ik hoef maar met een andere vrouw even te praten waar ze bij is en ik krijg het later te horen. Als we ergens een paar dagen op vakantie zijn is ze ervan overtuigd dat ik in dat half uurtje dat ik even weg was een wip met de buurvrouw heb gemaakt om dat ik daar de dag tevoren een babbeltje mee maakte enzovoorts... Voor mij moraal in elk geval, dat een latina onderhouden haar niet van haar ritme zal afhouden.....althans met mijn latina zo... en dat had ik anders gehoopt, want we zijn een mooi stelletje samen en hebben het zo leuk.
              Op zich kan ik haar bijbaantje ook nog wel accepteren...aangezien ze zo grof betaald wordt... Maar zij kan weer niet accepteren dat ik het kan accepteren.
              Ze wordt woest als ik het goed vind dat ze wat bijverdiend, want dan houd ik blijkbaar niet van haar dat het me geen fuck interesseert als ze een wip ergens anders maakt.
              Dus ze moet het dan stiekum doen en ik maar doen alsof mijn neus bloed? phfff.....
              Maar de noodzaak is er dus niet meer voor haar. Van 2500 euro in de maand kun je prima rondkomen... maar dan nog kruipt het bloed waar het niet gaan kan... altijd wel weer ergens geld nodig binnen de familie...bodemloze put lijkt het.
              ik draai de geldkraan in elk geval al na een maand weer dicht als het toch weinig verandert.

Met al dat gezeur dat ik met haar gehad heb de afgelopen maanden, toch de tijd van mijn leven gehad, altijd spannend, spanning, topvermaak, uitgaan, sex zonder limits. Is het een soort spreuk in latina wereld, dat een goede vrouw tussen de lakens voor haar man de **** moet zijn? Dat zegt ze altijd: haar theorie is dat anders de man het zelf ergens anders gaat zoeken, dus de man moet topbehandeling in bed krijgen.....
              Nouja.. nu heb ik het ook zo bol in de kop om maar eens een maandje naar colombia, en wel Cali, te gaan eens te kijken of ik nog een unspoilde latina kan vinden waar het zo mee klickt als haar....

Dit was trouwens mijn 2de latina, de eerste latina was een ander meisje uit colombia, die gewoon elke dag keihard werkte voor 1200 per maand, en absoluut niks met prostitutie deed, en ook naar europa was gekomen voor beter economisch leven. Echter hier klikte het weer niet van mijn kant... misschien niet spannend genoeg?

Trouwens mochten er nog mensen naar cali gaan in januari/februari 2008...probably i will be there....

Commentaar

Ik ga lekker wel trouwen met een Colombiaanse . En inderdaad deze komt niet van de straat en ik ben er nog niet eens ingestonken ook nog.
                Zo zie je maar weer dat het wel goed kan gaan en er zijn hier meerde forumgangers die geen bord voor de kop hebben zoals ik.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Korsou Bekijk bericht
                  Arturo,
                  Pas nu lees ik dit topic en ik zie dat je mijn ontboezeming aan jou als intro gebruikt hebt. Prima. De reacties zijn ook heel eerlijk open en aardig. Ik heb de laatste tijd wat contact met een expert op dit gebied (een psycholoog die veel te maken heeft met relatieproblemen tussen Europeanen die met latina's zijn getrouwd) en dat is toch we allemaal heel triest. Ik weet het. De vrouwen zijn aantrekkelijk, liefdevol, trouw (en ook jaloers), maar leven eigenlijk in hun eigen fantasiewereld. Ze komen uit zulke ellendige situaties thuis (die voor hen heel gewoon zijn), dat ze er alles voor over heben, alles verzinnen als het moet, om een betrouwbare man met wat geld aan zich te binden. Of hij nu getrouwd is of niet. En als ze liegen, zijn ze zich daar niet echt van bewust. En op een bepaald moment in de relatie komt die ellende van hun jeugd eruit. Ze kunnen dan plotseling hard en wreed zijn, met name tegen hun kinderen (de vicieuze cirkel). Het is voor een Europese man heel moeilijk te begrijpen. Ik bedoel: de vrouw kan er niets aan doen. Het gebeurt gewoon. Een groot dilemna voor een man die met een latina begint.
                  Dit is wel een zeer oud verhaal maar ik lees het zojuist voor het eerst heb pas sinds kort dit forum ontdekt. ben al meer dan 20 jaar met een colombiaanse vrouw die in die wereld heft gezeten en kan mij er wel in vinden wat er gezegd word over trouw liefde en jaloezie en noodzaak. nu heft mijn huwelijk een aantal jaren geleden een dike knauw opgelopen waar we eigenlijk geen van 2 schuld aanhebben. ook kan ik mij vinden in wat er gezegd word over dat wrede met de kinderen die vicieuze cirkel zeg maar. dus nu las ik hier over die psycholoog die expert zou zijn in europese latina problematiek en daar zou ik graag mee in gesprek komen. heb wel al het 1 en ander geprobeerd via huisarts en maatschappelijk werk maar die mensen snappen het toch gewoon niet waar het uiteindelijk om draait. cultuur verschillen traumas van vroeger leugens om Eigen bestwil enz. vind het zonde om zoveel jaar huwelijk weg te gooien en ook voor de kinderen is het niet goed. dus aub hulp om in contact te komen met zo een expert.

Commentaar

Tja ik denk dat die vrouwen met een leugen klier zijn geboren.
                    Een jaar of 4 geleden leer ik zo,n meid kennen in de Dominicaanse Republiek en die heb ik 2 keer naar Nederland laten komen.
                    Terwijl ze altijd zei dat zij toch geen visum zouden krijgen.
                    Maar nooit maar dan ook nooit genoeg geld en ze liegen nog harder dan dat ze fluiten.
                    Ze vraagt het 3 de visum aan en de ambassade belt mij tot ze bang zijn dat ze niet meer terug keert.
                    Waarop ik zei dan moeten jullie haar het visum niet geven waarop ik te horen kreeg maar u staat wel garant voor haar.
                    Om een lang verhaal kort te maken ze krijgt vrijdags haar visum en zit s, maandags in Spanje en had mij uiteraard niet meer nodig.

Dus ik naar Spanje en haar opgezocht en gevonden en ja hoor weer de ene leugen naar de andere.
                    Ze zit daar nu ruim 2 jaar en nog steeds als illegale.
                    Kom ik s,avonds in Madrid op de Plaze Jancinto Benavente een wat oudere Dominicaanse puta tegen.
                    ( Dominicaanse hebben nu eenmaal mijn voorkeur )
                    Met die meid mee gegaan en geweldige seks gehad.
                    Het klikte gewoon van beide kanten en toen vroeg ze mijn e mail adres.
                    Paar maanden zitten mailen en toen had ik haar uitgenodigd om naar hier te komen met de kerstdagen.

Ze komt en ze wou eigenlijk gelijk blijven uiteindelijk is ze terug gegaan naar Madrid en 3 maanden later woonde we samen.
                    Madame ging aan het werk via een uitzendbureau voor Spaans talige en ging werken in de schoonmaak.
                    Wat ze verdiende daar deed ze heel geheimzinnig over en dat vertelde ze beslist niet.
                    Ze verstopte zelfs de loonstroken.
                    Maar als die in de bus lagen en ik hield ze tegen het halogeen spotje dan kon je het bedrag zien wat ze verdiende.
                    Was toch elke maand tussen de 1000 en 1100 euro.
                    En never nooit geen geld hebben.
                    Uiteindelijk heeft ze hier 8 maanden gewoond en is terug gegaan naar Madrid.

Ze was daarna 7 maanden naar Santo Domingo geweest naar haar moeder want die scheen ze 3,5 jaar niet gezien te hebben.
                    Uiteraard van het geld wat ze hier in Nederland verdiende.
                    Nu is ze weer terug in Madrid en zoekt weer contact want je raad het al geldproblemen.

Verleden maand is ze hier een weekje geweest en ik dacht dat ze werkelijk veranderd was, maar schijn bedriegt.
                    Na 4 dagen begon het gezeur over geld weer.
                    Of ik haar kon helpen want ze kon de huur niet opbrengen maar madame woont er nog steeds.
                    Volgens haar eigen zeggen heeft ze er dagen bij dat ze geen ene euro verdient in Madrid

Of dit waar is het zou kunnen, ze wordt binnenkort 55 jaar en ik denk dat de mannen niet voor haar in de rij staan.
                    Hoewel ze zelf wel steeds zegt dat het wel zo is.
                    Waarop ik vroeg waarom zoek je dan steeds contact met mij, waarop ik geen antwoord kreeg.
                    Leugen en bedriegen dat kunnen ze als de beste maar qua omgang, ik heb nog nooit zo,n gewillig wijf gehad.
                    Het huis was altijd pico bello en als ik thuis kwam van het werk stond het eten klaar en samen onder de douche.
                    En de seks buiten gewoon en altijd maar zin alle dagen weer.

En of ze toentertijd bij mij is gekomen omdat het crisis is in Spanje dat weet ik niet, zelf zegt ze van niet.
                    Nu wil ze terug komen maar ze stelt zulke belachelijke eisen dat ze lekker in Madrid mag blijven.
                    Maar ik geloof wel dat ze een zwaar leven heeft in Madrid.
                    Ze zal wel wat verdienen maar dat zal geen vetpot zijn.
                    Het is nog steeds dikke crisis en madame is bijna 55 jaar dan wordt het toch allemaal een stuk moeilijker.

Zelf ben ik laatst in Madrid nog even met een andere Dominicaanse puta aan de haal geweest en dat heeft ze gezien en dat heeft ze mij niet in dank afgenomen.
                    Zij ziet dat als vreemdgaan waarop ik zei jij doet het zelfde met meerdere mannen.
                    Maar dat was niet zo want dat was haar werk.
                    Het zijn zeer gevaarlijke vrouwen maar ze zijn o zo lekker.

Groet Johan.
                    Fijn spul voor de lul

Commentaar

Latina vrouwen zijn heerlijk je kan er van m'n
                      Tests The Best

Commentaar

Weet niet hoe de vorige reactie is geplaatst was er aan begonnen maar bedacht me moderator schrappen alstublieft...

Goed maar wat ik daar in zei klopt wel.

Latina vrouwen zijn heerlijk.
                        Leugens ja en nee volgens onze begrippen leugens voor hun vaak noodzakelijk. Reputatie is alles in Zuid America. Ik heb zelf informatie en foto's van een paar meiden als ik die aan hun partners of familie stuur dan kunnen ze maar beter permanent emigreren.

Dat is dus ook de rede dat ze niet alles vertellen of een goed verhaal hebben ik noem het geen leugens.

Armoede klopt gewoon in veel gevallen in Panama zitten meiden uit Cuba Colombia Venezuela omdat daar geld te verdienen is en niet alleen in de prostitutie ze gaan ook illegaal normaal werken voor 500 dollar per maand

Overigens is 500 dollar in Panama niet veel omdat bijna alles het zelfde kost of meer in Panama als in Nederland

In Colombia is het maand salaris iets van 750.000 800.000 pesos wat neer komt op 240 dollar daar kan je alleen misschien van rondkomen maar niet met een kind of meer ouders die je moet onderhouden etc.

Venezuela ligt het salaris op 200.000 Bolivar wat volgens de zwarte markt prijs van vandaag iets van 8 dollar is. Daar kan je in je eentje nog niet van eten voorbeeld is een kip in Venezuela kost 40.000 Bolivar.

De relatie met een Zuid-Amerikaanse nu heb ik al eens een kortstondige relatie gehad met een Colombiaanse prof in Nederland dat is leuk gezellig gepassioneerd zij loog alleen alles bij elkaar niet om te liegen naar uit schaamte en zichzelf te verklaren.

Het beste kan ik de relatie met mijn vrouw nu omschrijven zij komt uit een goede familie in VZ en kon via een vriendin aan het werk in Nederland waarna er eigenlijk druk op haar werd gezet om ook te gaan prostitueren wat ik niet heb toegestaan.
                        Zij is een mooie vrouw heel trouw kan elke man krijgen die ze wil maar als een Venezuelaanse kiest voor haar man dan kan alleen de man dat verpesten iets dat je veel hoort.
                        Haar probleem dat ze naar Nederland kwam was dat ze ook al komt ze uit een goede familie die geld had ook deze familie op het moment problemen heeft.

Over ontrouw in Zuid-Amerika kan je online trouwens verschillende onderzoeken lezen.

Colombiaanse Venezuelaanse Peruaanse vrouwen zijn erg trouw.

Terwijl 82% van de panamese vrouw vreemd gaat.

Nog 1 ding wil ik benoemen Europese normen gaan niet op voor latina.
                        Latinas zeggen graag in Europa te willen wonen maar zijn in het hart allemaal vrij nationalistisch en willen naar huis en naar familie.

Latinas zijn ook niet als westerse vrouwen je bent in de relatie niet gelijk als in Nederlandse relaties je moet sterk in je schoenen staan en haar laten weten. Dat jij de baas bent dat verwacht ze ook van je.

Ze verwacht dat jij het geld beheerd en dat jij beslissingen neemt jij bent verantwoordelijk voor haar.
                        Iets waar een latina een gruwelijke hekel aan heeft is als ze je vraagt wat gaan we eten en je zegt zeg jij het maar. Zeg dan weet het nu niet kom er zo op terug.

De Latijnse vrouw wil vooral het niet te bezig zijn met beslissingen daar ben jij de man voor.

Veel Europese of mannen uit de usa die ik hoor hebben daar het probleem zitten dat de relatie stuk loopt. Want als je je niet als een echte vent gedraaid heeft ze nog liever een Latino zonder geld die haar af en toe een nep verkoopt.

Maar dat zijn een paar van mijn observaties.
                        Tests The Best

Commentaar

Ik kan me goed vinden met de visie van voorgaande schrijven , meisjestester .

Ook ik kom er met enige regelmaat in landen als Panama en heb daar al vele Colombiaanse dames meegemaakt. Sinds een jaar of 2 ben ik blijven hangen aan een inmiddels 23 jarige schone.
                          Het leuke van de Latijnse dames vind ik dat ze zichzelf als een echte prinses gedragen. Ze blijven rustig in de auto wachten totdat je de deur van de auto opendoet, en verwacht dit ook bij restaurants etc.
                          Verder kleden ze zich alsof het een feest avond is. Rokje , hoge hakken, nagels keurig laten lakken etc. Ik ben daar gek op. Hier in NL zie je dat heel erg weinig.

Het klopt ook dat ze idd een bloedhekel hebben als je niet de leiding neemt met de keuze van restaurants. Kunnen dan letterlijk uit hun vel springen als je daar een discussie over begint. Überhaupt zijn de latijnse dames vrij spontaan in het exploderen en geven erg snel aan wat ze leuk en niet leuk vinden. Ze willen echt een leider maar ze hebben ook een eigen mening en zijn heel erg nationalistisch.

Behalve dat het een kostbare aangelegenheid is (ik betaal inmiddels al haar huur) blijf ik het een prettige ervaring vinden om met latijnse vrouwen om te gaan. Ze hebben mijn absolute voorkeur.

Commentaar

meisjestester

Ik denk dat de "Meisjestester" het vrij aardig ziet. Wel wil ik graag het onderscheind maken tussen upper class, middenklasse en onderklasse. Daar zit namelijk een wereld van verschil tussen in veel Latijns-Amerikaanse landen. Midden- en upperclass dames die ik ken, hebben er vrijwel allemaal wat van weten te maken. Onderklasse dames vrijwel allemaal niet. Voor een deel zijn dat ook de dames die na jaren nog zonder officiële papieren een beetje van vent naar vent hobbelen. Het klinkt misschien grof, maar dat zijn ook de vrouwen daar die af en toe gewoon een peer nodig hebben van hun latino vriendje.

Een deel van die dames komen ook met volledig verkeerde verwachtingen naar Europa. Ze hebben allemaal wel een neefje, tante of oude schoolvriendin in de VS of in Europa. Status is alles, dus men zal vrijwel altijd wel voordoen dat het de hemel op aarde is, dat de vloer met goud bezaaid is en dat je geld maar uit bomen hoeft te trekken. Eenmaal in Europa valt dat tegen. Veel klitten dan 'n beetje naar elkaar toe en zitten elkaar op te naaien onder het genot van een vallenato. Nederlanders zijn kameleons. Zet ze op de Noordpool neer en ze passen zich wel aan. Latinas zijn het tegenovergestelde.

Vaak valt de "rijkdom" van hun partner ze ook gewoon tegen. Er is namelijk nog wel een verschil tussen 'n Nederlander die op vakantie nergens naar kijkt, omdat het daar allemaal geen fluit kost, of een Nederlander die met 'n modaal of krap boven-modaal inkomen het moet zien te rooien in Nederland. De lol is er dan snel af. Voor veel latinas is het namelijk altijd vakantie. Financiële zaken, rekeningen en beslissingen die niet direct invloed op haar hebben, daar moet je ze vooral niet mee lastig vallen. Op zeker spelen, lange termijn denken, financiële planning, stiptheid, bezoek vooraf aankondigen, ... allemaal dingen waar veel latinas weinig mee hebben. Van een broertje aan dood tot een bloedhekel.

Voor de familie betekent een dochter die naar Europa of de VS trekt, natuurlijk jackpot. Dat verwacht men ook. Eenmaal geld gestuurd, gaat men daar ook naar leven.

Ook leren Nederlanders hun latina vriendinnetjes vaak kennen in toeristische gebieden waar het alle dagen feest is. De overgang naar de helft van de tijd regen, een vervelende winter en de dorpskroeg in Appelscha is dan ook wel erg groot.

Verder zijn latina vrouwen stikjaloers en liggen ze door hun temperament en geroddel voortdurend overhoop met elkaar.

Kortom: niks voor de mannelijke muurplant. Beste kun je ze af en toe eens goed hard doorneuken en je verder niet al teveel bemoeien met hun financiële handel en wandel.

Commentaar

Aan het werk...
                            X