Colombia: Cali, Juanchito, Colombian Palace.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Colombia: Cali, Juanchito, Colombian Palace.

Gezien het feit dat 't weer eens tijd is voor een update, maar ook omdat blijkbaar half (sensatie zoekend) Nederland met smart zit te wachten op een bericht van Arturo: Hier gaat ie dan weer.
    Vergeet vooral niet om het te manipuleren, overtrekken, de Telegraaf te bellen, actiegroepen op te richten, afijn jullie zien maar.

Cali wordt steeds meer het ontmoetingspunt voor hookeraars uit heel Europa.
    De afgelopen maanden zijn er weer een aantal collega's op bezoek geweest, onder andere uit Zweden, Duitsland, Engeland en de US.
    In september komt ook iemand uit Belgie een kijkje nemen, awel tof.

De laatste dagen ben ik op stap geweest met Beijo, uit het zuiden van Nederland.
    In de helaas veel te korte periode heeft ie zich ontpopt als een goede vriend, en nu hij weer terug is mis ik 'm best wel. Houdoe!

Recensie tijd dus!
    Een zaterdagavond namen we de beslissing om hardcore-Cali te doen.
    Ondanks 't feit dat ik redelijk bekend ben in Cali, was het toch wel weer even wennen, dit natuurlijk omdat de laatse trips al weer jaren geleden plaatsvonden.
    Als eerste met de taxi naar "La 20" in barrio San Nicolas gegaan. Dat was vroeger een vaste stek, en een bezoekje was dus verplicht.
    La 20 was (en is) een hotel met daaronder een bar. Meest normaal publiek, niet duur.
    Toen we uitstapten en ons ontdaan hadden van allerlei parasieten, was de eerste verassing al een feit.
    Er zijn nu twee "La 20", aan elke zijde van de straat één. Allebei stampvol, man en vrouw natuurlijk.
    Eenmaal binnen hadden we snel een tafeltje. Twee biertjes 3000 pesos, geen geld.
    Het unieke systeem van deze tent is het rouleren van de meisjes. Ze staan in groepjes van drie bij elkaar, kijken in het rond tot iemand ze roept.
    Na een paar minuten verdwijnen ze en komen er weer drie nieuwe, zodat je steeds andere gezichten ziet.

Aan het tafeltje naast ons zat een slank meisje, bij een stel Colombianen. Het is niet gebruikelijk om een meisje van een andere tafel aan te spreken, dus eigenlijk was ik op zoek naar iets anders....Maar al snel voelde ik dat ze naar me zat te kijken.
    Toen ik het niet kon laten om toch even te kijken, zo terloops, waren onze blikken plots strak op elkaar gericht.
    Tranen sprongen in haar ogen en ze omhelsde me, al zoenend.
    Ik had ook een brok in m'n keel, het was immers Sandra, een meisje dat ik negen jaar geleden een paar keer flink had genomen.
    En ze herkende me gelijk (slik)...!
    Toendertijd resulteerde ons contact in een nachtelijke busrit naar Tulua, Valle.
    Het zou de bedoeling zijn dat ik bij haar in huis zou gaan wonen. Dat ging me toen net iets te ver, en sindsdien ben ik niet meer terug geweest.

Helaas, jarenlang de prosti uithangen eist z’n tol. Sandra, hoewel nog steeds erg mooi, was duidelijk onder invloed, en het was vast geen alcohol.
    Ik dacht gelijk een patient gevonden te hebben voor Beijo, maar die had er totaal geen trek in.
    Het was zaterdag, de tent zat stampvol en de beste meisjes waren vrijwel allemaal bezet.
    Omdat er nog veel meer te zien was die nacht, stelde ik voor om de volgende tent op te zoeken.
    Onder luid protest van Sandra verlieten we “La 20”. Gelukkig stond er een taxi voor de deur, want deze wijk is vrij gevaarlijk.
    La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Re: Colombia: Cali, Juanchito, Colombian Palace.

Next stop was la carrera 15 ter hoogte van calle 34.
    Ook een oude stek (sorry, ik ben nu eenmaal een nostalgies type) “El Nuevo Son” wat tegenwoordig “Son de las Muñecas” heet.
    Daar had ik een bijnaam “el demonio”, ik vertel ooit wel eens waarom. Gelukkig is er nu ander personeel, dus met frisse moed weer naar binnen.

Dit is een tent waar je verplicht moet drinken. Rum, Aguardiente, Brandy of iets dergelijks. Een halve fles kost iets van 30.000 + dus da’s best duur.
    We kregen meteen de beste zithoek, Beijo begon zich al prima te vermaken met eens superslank grietje en voor mij hadden ze een negerinnetje uitgezocht....Alle meisjes lopen rond in scholieren-uniform, wat bestaat uit een minirokje en wit, weinig verhullend bloesje.

Tja, we wisten niet goed of we hier nu helemaal los gingen of niet.....maar het was nog vroeg en omdat we nog een derde locatie op het oog hadden.....deden we het toch nog even rustig aan.
    In elke tent is ’t een probleem om de alcohol niet te snel op te maken. Deze meiden zuipen aan één stuk door, delen ook nog uit aan vriendinnetjes en voor je ’t weet zitten ze te zeuren om de volgende fles.
    Niet omdat ze ’t lekker vinden, maar omdat ze comissie krijgen.

Inmiddels was m’n donkere scholiere flink teut, ze begon te vertellen over haar familie enzo, dat is dus het signaal; er kan van alles betast worden.
    Uitgebreid zat ik te rommelen met haar tietjes, en gewillig spreidde ze haar benen en onderzocht ik ook haar kale venusheuvel.
    Zo interessant was alles dat ik Beijo totaal vergeten was! Nog even lekker gedanst en natuurlijk flink met ’t stijve lid tegen haar gewreven, tijd om aan te vallen.

Como es el negocio contigo? Oftewel hoe zit dat met jou?” vroeg ik haar.
    “Yo soy pa’ lo que sea con el que sea” was het antwoord. “Ik ben in voor alles en iedereen”, vrij vertaald.
    Dat was dus weer net de postcode loterij, een grote prijs. Meenemen die handel, maar eerst nog even spoedoverleg met Beijo.

De drank was inmiddels op. Het liep al tegen twee uur, sluitingstijd. We besloten niets meer te bestellen, maar in plaats daarvan naar onze laatste bestemming te reizen.
    Eenmaal buiten, had ik nog de hoop om m’n donkergekleurde half dronken estudiante tegen het lijf te lopen, maar helaas. Ze was nergens meer te vinden.

Commentaar

Re: Colombia: Cali, Juanchito, Colombian Palace.

Goed, ’t mocht niet zo zijn dus we namen wederom de taxi, ditmaal naar jawel: “El Puente Pa’lla” – een gezegde wat elke taxichauffeur in Cali dondersgoed begrijpt.
      Het mekka van de prostitutie, drank, vagebunderia.....waar zelfs de bijbelse stad Sodom bij verbleekt.
      Juanchito is geen tent, nee het is een heel dorp!
      Als de normale discotheken en bordelen in Cali zelf sluiten, gaan de die-hards nog even door. In Juanchito wel te verstaan, want daar is er geen beperking wat betreft sluitingstijden.

Let wel dat ’t hele dorp ik-weet-niet-hoeveel gelegenheden telt. Van bordelen tot discotheken tot restaurants, onmogelijk in één avond te bezoeken.
      De routine van een hookeraar: Je gaat vrijdag naar Juanchito. Alleen.
      Je zoekt een puta, laat haar zoveel mogelijk drinken. Zelf drink je je natuurlijk ook een stuk in de kraag, des te meer lol.
      Zaterdag slaap je met je puta in een motel, na haar van alle kanten flink genomen te hebben.
      Gaat ze na het spektakel weg, laat maar. Er is nog genoeg voorhanden!
      Inmiddels wakker en hopelijk sober, een hapje eten zoeken. Bij voorkeur een flinke hap, want ’s avonds ga je natuurlijk weer flink los.
      Zo tegen acht, negen uur duik je weer het bordeel van je keuze in.
      Is je puta nog steeds bij je, dan zit je al gelijk gebeiteld. Zoniet, nieuwe zoeken en weer hetzelfde ritueel als op de avond ervoor.
      Tweede nacht in een motel, bij voorkeur een ander. Alles doen waar je zin in hebt met een dronken puta.
      Zondagmorgen is de nice-guy routine. Waarom? Zondagavond is er geen rumba, en omdat zelfs hookeraars werken, waarschijnlijk maandag weer vroeg op. Dus kun je de tijd mooi besteden aan het thuisbrengen van je puta, restaurantje pakken, een paar schoenen kopen, noem maar op.

Dit alles natuurlijk met één gedachte, het bemachtigen van een telefoon nummer, en indien dit lukt ben je vrijwel zeker van een “paga uno lleva dos” scenario, oftewel de volgende keer gratis.

Maar om niet teveel af te dwalen van het onderwerp, de taxi vroeg ongeveer 15000 pesos, flinke stijging helaas. Vroeger kostte dit nog maar 8000 pesos.
      We zijn uitgestapt bij “La bomba”, het benzinestation. Even een korte rondleiding gedaan met Beijo, die z’n ogen uitkeek.
      Omdat we alleen waren, konden we niet zonder meer naar binnen in een reguliere discotheek, daarvoor moet je een stelletje zijn.
      Geen probleem, de eigenaar van voornoemde tent “Son de las Muñecas” is ook eigenaar van “Senegal”, een groot bordeel in Juanchito.
      Naar binnen dus. Ehh...niet dus, er waren geen tafels vrij.
      Dan blijft er nog één mogelijkheid over: COLOMBIAN PALACE.
      Jawel, ooit ging ik hier compleet uit m’n dak en wederom bleek het een gouden greep.
      Wat een vreselijke teringzooi! Wel te verstaan, dit is precies wat we zoeken.
      Ook hier was het bemachtigen van een tafeltje niet makkelijk, maar de juiste personen aanspreken bleek een zeer effectieve methode, een zithoek pal voor de dansvloer was uiteindelijk snel geregeld.
      En in Colombian Palace is dit het beste wat je kunt hebben.

Nou, zeg ik tegen Beijo, hier zitten we goed. Beijo is duidelijk niet op z’n gemak.
      Er lopen putas werkelijk overal. Ik zit al her en der billen te voelen en krijg geile blikken van ondeugende Caleñas. Pardoes loopt er een puta tegen me aan. “Heee....wat ga jij doen?” Vraag ik ‘r.
      “Weet ik veel” zegt ze. Nou ik wel! Zitten dus.
      Nou ja, het gebruikelijke ritueel van tieten voelen enzo heeft ditmaal niet het juiste resultaat, ik bedoel ik krijg argwaan en wil haar zo snel mogelijk lozen.
      5 Minuten later laat ze een beker water vallen, ik nat en zij exit..

Nu kan het feest echt beginnen. De drank staat op tafel, rum, en we beginnen vol goede moed.
      Inmiddels is er een show aan de gang, één van de vele die avond. Ditmaal een soort Michael Jackson danser, heel knap gedaan. Daarna een werkelijk schitterende striptease-show uitgevoerd door een hele mooie puta.

Tijdens de dreunende salsa-beat zit ik helemaal op m’n plek, terwijl er voor me een supergeile negerin en een donkere Caleño ontzettend geil dansen. Met rode oortjes zit ik te kijken, Caleño ziet dit en gebaart me dat ik zijn plaats in mag nemen!
      Dat is echt tof, maar toch sla ik z’n aanbod dit keer af.
      Achter mij, bij de rugleuning, staat een ander meisje heel subtiel tegen m’n hand te rijen.
      Da’s geen probleem, ik keer m’n hand om en wrijf ‘r flink tegen haar doos.

Nu zit er dus een zoveelste slachtoffer op de bank, maar de onderhandelingen lopen vast; deze meid zegt dat ze niet naar het motel gaat.
      Ik roep zo’n vent die daar rondloopt en vraag ‘m vriendelijk deze puta te verwijderen. Zo gezegd zo gedaan: Ze kust me op de mond, “Que le rinde”. Exit dus ook voor haar.
      Colombian Palace is vrij te betreden voor de meisjes. Het komt dus voor dat er meiden lopen, die niet direct puta zijn maar wel een graantje mee willen pikken.
      Dus het is raadzaam om gelijk even te peilen wat voor vlees je in de kuip hebt, voordat je 2 flessen rum armer bent en er dan pas achter komt dat er niets te wippen valt.

Beijo had al vanaf ’t begin een klein, rond duveltje aan de haak geslagen. Ze was van het type ex-New York, pech dubbele pech want dan weet je al gelijk dat ze véél te verwend is.
      Lozen, zeg ik tegen Beijo. Maar klaarblijkelijk is hij dit niet gewend, en de rest van de nacht moeten we het met deze diablita stellen.
      Omwille van de nieuwsgierigheid vraag ik haar nog hoeveel ’t kost.
      “Tachtig duizend pesos” zegt ze. “Je hebt dan zeker een gouden kut?” is m’n antwoord.
      Maar een verassing is dit natuurlijk niet. Oppassen, pretpark bezoekers: Onderhandelen begint bij 25.000, en kan oplopen tot 60.000 voor de hele nacht. 80 of meer is echt te duur.
      “Wat had jij dan in gedachten?” vraagt ze. “Maximaal 30.000” zeg ik.
      “Noooooo.....Nunca” klinkt het teleurgesteld.
      Je raadt ’t al......Exit!

Al met al is het bijna zes uur ‘smorgens, zondag. We zijn allebei een beetje gaar, helaas gaan we dus niet ’t motel in met een puta naar keuze, maar ach.....Ik geloof dat we onzelf best vermaakt hebben.
      De volgende keer (Wat nu, de volgende keer?) hehehe, ahum de taktiek een beetje aanpassen.
      Dan niet eerst half Cali afstruinen, maar gelijk naar Juanchito en Colombian Palace, zomogelijk Senegal.

Het is over zessen als we eindelijk de taxi induiken. De chauffeur is door en door Caleño en we raken al snel aan de praat.
      Er zijn twee ongelukken op de enige uitvalsweg. We staan nog een tijdje in de file.
      De chauffeur verteld dat er die nacht twee doden zijn gevallen bij één van deze ongevallen met een motorfiets.
      Een andere taxi kruipt ons langzaam voorbij, zingende putas op de achterbank.
      “Dat is het lekkerst” zegt de chaufeur. “Als ze zo dronken zijn kun je ze lekker in hun kont nemen de hele nacht”
      Ik zei het toch?

Noot:
      De volledige tekst is en blijft copyright Hookers.nl.
      Als je stukken tekst overneemt of elders plaatst, doe dit dan met bronvermelding, linkje bijvoorbeeld.

Noot 2:
      Dit is een recensie topic. Discussies of gezwam graag in Colombia Algemeen.

Commentaar

Aan het werk...
      X