000: Brazilië: Fortaleza Geouwezwam

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 000: Brazilië: Fortaleza Geouwezwam

Ik heb een nieuw Topic geopend geouwezwam . Daarvoor is deze Topic Geopend door mij , hiermee wil ik zeggen dat je hier eventueel Tips kan geven Reminders en andere hete gegevens . En als je wilt ouwezwammen over je tijd in Fortaleza kan dat dus gewoon . 8)

Grtz , Bebezinho

halodio

Over 2 en en halve week (31 januari) ga ik samen met 3 vrienden 9 dagen naar fortalesa toe.

We kunnen op dit moment kiezen tussen 2 hotels

sambura en fortalesa praia

ik heb al het een en ander gelezen op deze site en daar staat naast veel gelul toch ook wel goeie tips op.
    ik hoorde dat je als je bij Sambura zat dat je 50 real betaalde als je iemand mee nam.

weet 1 van jullie toevallig of je bij fortalesa praia ook vrouwen kunt meenemen en liggen deze hotels niet ver buiten de stad>????

ik hoop dat jullie mij en mijn vrienden hier verder kunnnen helpen. Vrouwen in Nederland zijn op zich ook prima maar als ik de verhalen hoor zijn de vrouwen daar wat gepassioneerder.

groetjes VAN DIJK

Commentaar

Een tip: Je zou ook een los ticket kunnen kopen.
      En dan kamers kunnen huren bij http://www.hotelcasadepraia.com.br/

Dit zijn mooie kamers, waar je meisjes mee naar toe mag nemen. Verder zit er een ontbijt bij de prijs en is het personeel heel behulpzaam. Dit hotel ligt een 500 meter van de uitgaanswijk af.

Bij zowel Sambura als Fortaleza Praia kom je aan het betalen als je een meid meeneemt naar je kamer.

Het is maar een tip, je hoeft er niets mee te doen.
      Ik heb zo een een tijdje terug gedaan en het was me beter bevallen dan die hotels waar jij het over hebt.

Commentaar

dank je voor je snelle bericht

we hebben ook wat mailtjes gestuurd voor een appartement en ik ben net gebeld door
        Hij heet rene van Doorn en gaat een appartement proberen te regelen. Hij zegt dat hij best veel contacten heeft en komt best betrouwbaar over.

de prijzen zijn als volgt
        1 appartement 3 kamers voor 4 personen is 40 euro perdag

als hij dat niet kan regelen kunnen we kiezen voor 2 appartementen. A 35 per dag.

is het verstandiger om dit te nemen???

alvast bedankt

Commentaar

De rubriek geouwezwam bestaat al,en inderdaad er wordt wel een beetje errug veel geouwe dame van plezierd op dit fortaleza topic door een aantal mensen.
          Door de brij aan niet relevante zaken is dr bijna nix zinnigs meer te vinden. Bovendien zou het overgrote deel beter via IM zijn verstuurd.
          groet mottley ???

Commentaar

We gaan woensdag om 1405 vliegen!! Dus zet t bier alvast maar koud daar...

Commentaar

Hey Menino,

Uit je bericht versta ik dat je in hotel casa de praia niet moet betalen als je een meisje meeneemt, klopt dat ?

Heeft er soms iemand ervaring met het verblijven in hotel Casablance ? Ben daar vorig jaar een paar keer binnengevallen met een meisje en vond dat wel een leuk hotel maar zou willen weten of het daar goed is om als vast hotel te nemen.

Alvast bedankt en veel plezier

Commentaar

tegenover casablanca zit hotel americas, hier hoef je zeker niks te betalen voor je bezoek, plus de kamers zijn er +/- 40 real per nacht afhankelijk van de periode en het aantal dagen dat je er verblijft.
                heb er in november 3 weken verbleven en dit was goed bevallen, hotel is wat ouder en niet zoveel luxe,maar het is schoon en heeft airco en koelkast, warme douche en een goed bed, dat is alles wat ik nodig heb.
                Ik heb overigens vernomen dat ze bij Sambura tegenwoordig 100 real vragen om je meisje mee te mogen nemen

Commentaar

Na een te lange ziekbed wil ik op vakantie naar
                  Brazilie. (even uitleven als t lukt) Maar omdat dit
                  mijn eerste reis naar Fortaleza wordt, zoek ik
                  mensen die ook van plan zijn om nog naar Forta-
                  leza te gaan . voor gezelschap maar ook om wat
                  meer wegwijs te worden maar gewoon wat tips
                  geven vind ik ook best.

Commentaar

ik ga komende zomer waarschijnlijk naar fortaleza (met wat vrienden) en ben dan van plan om een appartement te boeken in combinatie met een seat-only ticket. mijn vraag;

hoe lang kan ik 'wachten' met het reserveren van zo'n seat only ticket?

ik wil, zo hollands als ik ben, natuurlijk niet teveel betalen...en als ik zo die prijslijst bij qxxl zie, dan maakt het nogal wat uit of ik pas 2 weken van tevoren boek...of dat ik al 2,5 maand van tevoren boek. maarr.... ik wil natuurlijk ook niet naast het net vissen, m.a.w. dat er geen seats meer vrij zijn naar fortaleza op het moment dat ik wil boeken.

zijn er ook mensen die goeie ervaringen met bepaalde appartementen hebben en voor mij website/prijzen hebben hiervan?

8)

Commentaar

Dat is natuurlijk altijd een gok, maar als je buiten de seizoenen gaat (july- aug/kerst/nieuwjaar) dan kun je gerust afwachten, kun je behoorlijk wat mee besparen, ik boek zelf ook altijd op het laatste moment. voor appartementen zou ik eens bij www.fortaleza.pagina.nl gaan kijken daar staan genoeg (nederlandse) appartement aanbieders. succes

Commentaar

Ik ben van plan om binnekort voor twee of drie weken naar Fortaleza te gaan. Mijn plan is om een paar dagen in de stad te gaan en daar een leuke Braziliaanse te ontmoeten en met haar naar leuke kustplaatjes te gaan.
                        Het liefts wil ik een appartament huren, maar ik wil niet voor een week reserven. Weet iemand waar je een appartament per dag kan huren? En heeft iemand ervaring met het "oppikken"van een meisje voor een langer tijd en met haar wat van het land te zien?

Commentaar

VIA VENETO FLAT
                          AV.ANTONIO JUSTA, 2324 - MEIRELES

daar schijn je voor 80 plaatselijke piekies = ca 22 euro per nacht te kunnen huren, of het ook voor 1 nacht kan weet ik niet.

als er nog collegas tussen 9 en 20 feb in forta zijn en zin hebben in een biertje en een babbel dan kun je mailen!

wetshoot@hotmail.com

ik heb daar vorig jaar erg veel plezier gehad en zit over 4 dagen weer in het vliegtuig ;D

vorig jaar in iracema flat gezeten op de 20 e verdieping... dit jaar naar sambura, maar voor eventuele actie huur ik er een appartementje oid bij.
                          ik heb ook nog het adres van een poussade halverwege praia futura bewaard, kost een paar reaal en ze regelen alles voor je qua eten en drinken, er is zelfs een klein zwembadje bij...
                          hoewel je er volgens mij dag en nacht veilig bent, zit ik er liever overdag, 's avonds is er geen lantarenpaal te bekennen en dat geeft toch wel een gevoel van :-\

grtz en plezier aan alle fortagangers!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stan
                            Ik ben van plan om binnekort voor twee of drie weken naar Fortaleza te gaan. Mijn plan is om een paar dagen in de stad te gaan en daar een leuke Braziliaanse te ontmoeten en met haar naar leuke kustplaatjes te gaan.
                            Het liefts wil ik een appartament huren, maar ik wil niet voor een week reserven. Weet iemand waar je een appartament per dag kan huren? En heeft iemand ervaring met het "oppikken"van een meisje voor een langer tijd en met haar wat van het land te zien?
                            leer in ieder geval portugees, anders geef ik je weinig kans

Commentaar

leer in ieder geval portugees, anders geef ik je weinig kans

Mijn ervaring is dat je met Spaans ook een heel eind kan komen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door manlove
                                zijn er ook voor mannen jongens beschikbaar voor sex?
                                en zo ja waar dan in Fortaleza
                                hoop dat dit berichtje geplaatst mag woorden

Commentaar

Ik ben er in december/januari nog geweest en hoorde toen bedragen van 100 - 120 reais voor de "portier".
                                  Redelijk absurt dus.
                                  Zelf heb ik altijd een appartement, daar heb je nooit gezeur.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wetshoot
                                    Hey beste mensen,
                                    vergeleken bij vorig jaar (nu is 13/2/2005) zijn de hotels veel duurder geworden als het om gasten meenemen naar je kamer gaat
                                    ik zit nu in sambura (overigens geen aanrader wat betreft de situering en uitrusting van de kamers, ik heb in de 2 dagen dat ik hier ben al veel mensen zien verhuizen) en daar moet je nu 120 reaal betalen om je vriendinnetje mee naar boven te nemen...

een betere oplossing is een taxi naar sol y mar (een motelletje) te nemen: geen gezeur over id´s en voor 40 reaal ben je een paar uur onder de pannen (incl biertjes en een broodje als je wilt)

locatie van dit motel is: ongeveer 10 min met een taxi vanaf beira mar richting praia futuro.

grtz en have fun!

Commentaar

op die manier kunnen ze bij sambura de tent wel sluiten
                                      ze moesten het daar van de sextoeristen hebben, veel gezinnen waren er al niet.
                                      typisch braziliaans om met dit soort acties hun eigen ruiten in te gooien, ze denken op dit moment flink te vangen, maar hebben niet door dat die mensen niet meer terug komen
                                      Beter is heet om gewoon hotel Americas (iracema) te boeken, voor 40 real per nacht en geen gezeik of kosten voor je meisje.

Commentaar

Eind januari ook dertien dagen in Sambura geweest! Hotel was niet onaardig. Geen enkele keer gezelschap meegenomen maar meestal naar het Love Motel geweest. Wij hadden daar met zijn 3-en een kamer en dan is het een prima uitvalsbasis. Voor een eerste keer is het niet verkeerd!

De volgende keer wil ik wel in een appartement gaan zitten. Fortaleza is wel een paradijs op aarde!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door luckyboy
                                          Zelf heb ik goede ervaringen met hotel Americas op Iracema. Geen gezijk of extra kosten voor je meisje, s'morgens als ze alleen het hotel wil verlaten wordt je gebeld als ze haar identiteitskaart bij de balie ophaald.
                                          Hotel is wel wat ouder, niet zo luxe, maar de kamers zijn schoon, voorzien van airco en koelkast, douche met warm water. ook de ligging is gunstig ten opzichte van het uitgaansgebeuren(iracema/dragao) rondom het hotel zijn diverse restaurants en een internetcafe
                                          Ik begrijp niet dat mensen een motel extra bij gaan boeken, dit hotel is voor mij ideaal, en als je een paar weken blijft zit je er voor ongeveer 40 real per dag, wel onderhandelen natuurlijk.
                                          Wat appartementen betreft heb ik geen goede ervaring het betreft hier vaak normale appartementencomplexen waar een beetje de middenklas Braziliaan woont
                                          Deze mensen zitten absoluut niet op buitelandse toeristen te wachten, die iedere nacht een andere moca de programme meenemen, kan problemen opleveren, mocht je zoiets willen huren vraag dit vantevoren aan de verhuurder, zodat je niet alsnog iedere nacht met je meisje naar motel tranquillo kan, dat schiet niet op.
                                          Verder is via venetto goed, al moet je daar wel voor je bezoek betalen, Wat Sambura betreft ik heb begrepen dat je daar 100 real moet betalen om je meisje mee te kunnen nemen, dus dat zou ik ook maar niet meer boeken.

Commentaar