Mexico: Cancun

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mexico: Cancun

mocht er ooit iemand naar Cancun mexico gaan
    en de taxi chauffeur vraagt aan je of je sex wil zeg dan NEE omdat hij je dan naar placa 21brengt
    deze tent light midden in de woestijn
    en doet een beetje denken aan de film from dusk till dawn
    dit is echt de grootste griebustent die er bestaat
    alleen mexicaanse mafia en drugs dealers
    ik ben er toen geweest en moest een pooier afkopen voor 50dollar alleen om heelhuids de tent uit te komen
    dus mensen ga hier nooit naar toe
    in cancun zelf zitten leukere
    [SIGPIC][/SIGPIC]

inderdaad salma hayek miste ik wel
    voor diegene die naar cancun gaat
    ga naar club shampoo daar zijn veel lekere meisjes die ook voor weinig geld mee gaan naar je hotel
    alleen pas op dat de directie van het hotel het goed vind
    in mijn hotel (holiday inn cancun) vonden ze dat geen goed idee en mocht niemand van de plaatselijke bevolking meenemen in de kamer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Mijn ervaring in la Amerika is dat dat bij de wat goedkopere hotels helemaal geen probleem is. Mijn aanpak: van te voren 2-persoonskamer reserveren (via Internet bv) en in het midden laten wie er behalve jezelf komt.

"Gemiddeld"ben ik dan wel met 2 personen
      en... soms met 3 , want die van die lekkere latina's bij je in bed is niet mis hmmm

Maar, zoals gezegd: Holiday in etc accepteren het niet, maar bij dat soort hotels, zoals ook Hilton, kan je er zeker van zijn dat er 's-vonds veel meises in de buurt tippelen , voorbeelden: Lima, Tegucigalpa (Honduras), Quito en San Jose (Costa RIca) en..... natuurlijk Cuba

Erik 2002

Commentaar

Mexico: Cancun, Playa del Carmen

Oorspronkelijk geplaatst door smilly
        Mexico Playa del carmen, een echte aanrader is de bar MARLIN SAFARI :P is een soort kruising tss striptease bar met paaldanseressen en bordeel waar je met de meisjes kunt gaan plezier maken in een aparte kamer (prijzen vanaf 150 dollar) voor alles erop en araan. Dit is een bar die normaal voor de eigen bevolking, daarom ook de mooiste grieten en geen oplichting van toeristen vermits er geen toeristen aanwezig zijn. Maar echt wel
        zeer vriendelijke en eerlijk personeel. Naar het schijnt was er ook een andere bar CHILLI WILLY maar daar ben ik niet geweest, naar het schijnt zuiver voor toeristen... met alle gevolgen van dien, zoals ik daar al hoorde waren er al enkele buitengegaan met een slecht gevoel over hun portefeuille... Voor de rest waren die grieten echt wel super en een enorme keuze tss meisjes, ik denk wel een stuk of 20.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fatboy
          Vandaag dit bericht opgemerkt en even een reactie hierop

Als je in Playa del Carmen geweest bent dan heb je uiteraard Clilli Willys niet gevonden. Playa del carmen ligt zo'n 35 km weg van Cancun en Chilly Willys is in Cancun. Inderdda een paaldans-striptease en neuktent voor buitenlanders. je hebt hier ook wel een grote kans een prachtige Amerikaanse of Candese aan te treffen die zogezegd blijven hangen is inMexico en zonder geld zit om terug te reizen. Wel zoals gemeld ook aan de dure kant.
          Zoek je het iets lokaler heb je een paar honderd meter van Chilly Willys een club genaamd El Coyote. Een lokaleplaats en je waant je hier in een cowboyfilm tussen al de dronken lokale Mexicanen. Alleen maar Mexicaanse meisjes aanwezig. Hier kun je voor 50 € lekker laten piipen en neuken.
          In het centrum van Cancun zelf zijn er nu ook een paar stripteaseclubs waar niets te halen valt dan een stijve lul.
          Fatboy

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchbed
            Tijdens een werkverblijf in Merida, Yucatan te Mexico had ik het genoegen om een verjaardag van een vriendin te vieren in Playa del Carmen te vieren.
            Na wat rondzwervingen op de locatie the Blue Parrot, DE hotspot in Playa was ik de meeste partijgangers kwijt geraakt (de meiden waren waarschijnlijk met een of andere mexicaan op het strand bezig :-*).
            Aangezien het al laat in de nacht was, ik dronken was maar wel met spermastuwing zat was ik aangenaam verrast door Giovanna, een "cajetera" die vroeg of ik zin had. Ontmoeting was op de hoek van Avenido 5 en Calle 12 geloof ik. Ze huurde een kamertje een 100 meter verderop en ik koos voor een pijpbeurt voor 200 pesos (= nog geen 14 euro) dit gezien mijn staat van drank. Ze heeft daar nog een behoorlijke tijd voor bezig moeten zijn. Maar ik was er wel aan toe!
            En ik kan nu dus ook een Maya-meisje aan mijn palmares toevoegen. ( ok half dan)

Commentaar

Mexico: Playa del Carmen

Hallo wandelaars. Ben zojuist terug uit playa del carmen. Hier heb ik een leuke dame (elena) gevonden bij de Spa Ha aan de 10e avenue en calle 38. De massage kost je zo'n 35 euro. Daarna vraagt de dame of je nog wat extra wilt. Voor 100 euro maar de full service (pijpen + neuken alle met condoom) genomen. Prima ervaring daar. Je hebt in playa ook nog een animeer bar nl marlin safari maar daar ben ik niet geweest.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jordanxl
                Ik ga binnenkort naar Mexico en ik wil weten hoe het daar zit op het gebied van prostitutie. In het topic over Brazilië heb ik al gelezen dat je goed moet uitkijken met de prijzen. Ik het topic van Mexico lees ik veel over clubs. Maar wat ik wil weten is of je de hoeren ook gewoon tegenkomt op straat? Waar de beste plekken zijn om een hoer op te pikken? Aangezien ik niet alleen ben zal ik dit zorgvuldig aan moeten pakken dus tips zijn welkom.

veel redelijk recente postings hier:

http://www.worldsexguide.com/guide/N...xico/index.htm

Commentaar

shemales in Cancun Mexico

Wie heeft ervaring met shemales in cancun? Binnenkort ga ik deze streek bezoeken en wil graag weten waar deze dames zich bevinden. Alvast bedankt!

Commentaar

Re: Mexico: Cancun

Iemand nog ervaringen met vrouwen in Cancun?

Commentaar

Re: Mexico: Cancun

Ik vond het er toen erg tegenvallen (2 jaar terug)
                      Zat ergens een striptent maar in het normale stapleven hoef je het niet te zoeken !!!
                      Mogelijk hebben andere leden een heel andere ervaring maar ik vond het echt helemaal niks..
                      Het land zelf is wel super !!

Gr

Commentaar

Re: shemales in Cancun Mexico

Oorspronkelijk geplaatst door translover_xl Bekijk bericht
                        Wie heeft ervaring met shemales in cancun? Binnenkort ga ik deze streek bezoeken en wil graag weten waar deze dames zich bevinden. Alvast bedankt!
                        Iets gevonden?

Commentaar

Aan het werk...
                        X