Curaçao: Club Amigo's, Santa Rosaweg

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Curaçao: Club Amigo's, Santa Rosaweg

Ben inmiddels helaas alweer terug in Nl,
    Heb genoten in club Amigo's en met name van zwarte Paola een leuke Dominicaanse welke mij een heerlijke tijd heeft bezorgd (Ik ben gek op zwarte dames). De eerste keer dat ik haar bezocht hebben we kennis gemaakt via een ander ook Dominicaans meisje die een beetje engels sprak haar naam was ook Paola ook een leuk mooi meisje, lang enigszinds blond haar 1.60 lang met een redelijk flink postuurtje maar niet beslist niet dik naar mijn mening danste ze het beste en mooiste aan de paal ze kronkelde er overheen als een slang ook onderste boven was voor haar geen probleem , ze had een mooi klein kutje en was ik niet met zwarte Paola geweest had ik me beslist ook aan haar tegoedgedaan. Bij m'n tweede bezoek trok ze me af en pijpte me al aan de Bar stopte m'n kleine jan inmiddels op oorlogssterkte gekomen in haar witte wijn coctail en sabbelde er lustig op los Dat er andere mensen om ons heen stonden deerde haar niet zoveel maar voor de "baas" moest ik een beetje voor uitkijken had een eilandbewoner me vertelt. Maar daar heb ik niet zoveel last van gehad en ze deed zulke heerlijke dingen met me, dat het me op gegeven moment ook natuurlijk na het nuttigen van de nodige Solero's geen donder meer uitmaakte Ik ben met Paola naar de kamer geweest voor 100 US$ en heb daar beslist geen spijt van gehad! Verder ga ik hier niet op in want ik was/ ben ineens nogal verliefd op haar geworden Ik wil nog graag een dagje naar de beach met haar maar dat zal tot mijn volgende bezoek aan Curacao moeten wachten Ben nog een tweede keer met haar naar de kamer geweest nu voor een betere prijs NAF.125.- Dat schreef ze tijdens de onderhandeling netjes op een briefje voor me neer en met behulp van een bijzondere vriendelijke nederlands sprekende barvrouw (Paola sprak alleen maar Spaans) Maar dat heeft mijn plezier er niet minder opgemaakt bodytalk vind ik toch de mooiste taal en bovendien begin ik dat Spaans toch al redelijk goed te verstaan. Verder was er nog een lange blonde stoot ook Dominicaans lachte wel heel vriendelijk had mooie grote tieten lang haar maar een naar mijn mening haast Nederlands gezicht een beetje langerekt niet mijn type gewoon.
    Verder heb ik, nog steeds in Amigo's nog een heel knap meisje gezien ook Dominicaans lang sluik zwart haar lekker figuurtje heb er nog wat aan gefrunnikt maar ze kwam een drankje halen en maakte zich dan weer uit de voeten naar een andere klant deze types houd ik niet van en ben ik snel over uit gepraat voor de rest was er nog Chantal geblondeerd type met heerlijk figuur wilde nog met me naar de beach maar ik moest vanwege solidariteitsredenen afhaken ik heb wel lekker met haar gedronken en ze paaldanste ook verrukkelijk trouwens en ze had een wonderbaarlijk strak figuur voor een meisje met vijf kinderen thuis Chantal is columbiaans overigens. de laatste week waren er nog twee meisjes bijgekomen maar toen was het ineens een struk drukker in Amigo's en ook in alle bars en clubs en begon naar mijn mening de verhouding een beetje zoek te raken teveel kerels om me heen dus. Er kwam ook een bord te hangen aan de deur dat petjes niet meer mochten pantoffels (badslippers) en korte broeken mochten niet meer Maar het hoogseisoen begon ook dus was ik tijdig weg.
    Maar goed, Amigo's see you next time it was a plessure to be here!
    Feelgood
    Weet je moeder wel dat je hier bent?

Re: Curaçao: Club Amigo's, Santa Rosaweg

Lange tijd mijn favoriet maar de laatste tijd sta ik voor een gesloten deur.
    Ik hoop dat deze club toevallig net even zijn deuren dicht in verband met te weinig drukte in het seizoen ofzo...
    Hoewel...donderdag en vrijdagnacht....zou open moeten zijn?

Commentaar

Curaçao: Club Amigo's, Santa Rosaweg

Kan iemand mij duidelijk vertellen hoe ik naar deze clubs kan rijden en wanneer ze open zijn. Ik ga vaak naar Havanna maar wil ook het verschil met deze clubs zien.

Ik ben op zoek naar een duidelijke routebeschrijving vanaf Havanna of het Marriott hotel.

Weet iemand ook hoe die bar heet in de buurt van Selina die pas 's nachts opengaat tot 800 s'ochtends, hier komen vaak de meiden uit de clubs na 3 uur als ze klaar zijn met werken.

Ik ben er 1 keer geweest tot 7 uur, het was toen al licht, een rare ervaring!

Thanks,

Patrick

Commentaar

Re: adressen en route naar Amigoes en Club Race en nachtbar??

routes...

voor beide de julianabrug over vanaf Marriott. neem aan dat dat bekend is. De ring vervolgens rechtdoor rijden, dus langs Mac Donalds / KFC etc.

Vervolgens kom je langs de Pizza hut aan je rechterhand, links staan de gebouwen van EY en ING bank.

Even verder splitst de weg zich
        1) voor Amigoes daar rechts aanhouden en met de bocht flauw naar rechts rijden. Na een paar honderd meter zie je Amigoes aan je rechterhand. neon verlichting

2) voor club race ga je rechtdoor, en kom je langs RBTT / KPMG. Het kruispunt daarna met verkeerslichten nog rechtdoor en op het volgende grote kruispunt bij benzine station Biesheuvel ga je rechtsaf. Weg gaat langzaam omhoog. Bovenaan is een driesprong, daar de weg naar links aanhouden (doorgaande weg). Weg buicht nog wat naar links en direct daarna zie je club race. ook een neon bord buiten. staat een muur omheen.

de nachtbar die je bedoelt is denk ik de Uggly Caot op Salinja. Zit midden in Salinja, naast Frederik benzine station / 7-10 bar

succes met alles en laat weten als je meer info wilt

Ben

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ben7110
          routes...

voor beide de julianabrug over vanaf Marriott. neem aan dat dat bekend is. De ring vervolgens rechtdoor rijden, dus langs Mac Donalds / KFC etc.

Vervolgens kom je langs de Pizza hut aan je rechterhand, links staan de gebouwen van EY en ING bank.

Even verder splitst de weg zich
          1) voor Amigoes daar rechts aanhouden en met de bocht flauw naar rechts rijden. Na een paar honderd meter zie je Amigoes aan je LINKERHAND. neon verlichting

2) voor club race ga je rechtdoor, en kom je langs RBTT / KPMG. Het kruispunt daarna met verkeerslichten nog rechtdoor en op het volgende grote kruispunt bij benzine station Biesheuvel ga je rechtsaf. Weg gaat langzaam omhoog. Bovenaan is een driesprong, daar de weg naar links aanhouden (doorgaande weg). Weg buicht nog wat naar links en direct daarna zie je club race. ook een neon bord buiten. staat een muur omheen.

de nachtbar die je bedoelt is denk ik de Uggly Caot op Salinja. Zit midden in Salinja, naast Frederik benzine station / 7-10 bar

Die club is waarschijnlijk inderdaad Coyote Ugly. Hij zit een paar honderd meter verderop als dat Ben zich herinnert.
          Practisch tegenover Madonna Kledingwinkel (groot uithangbord). Madonna zit naast restaurant Avallon/Fitnesscentrum Atrium. Officieel heet het daar al Caracasbaaiweg maar daar moet je je niet aanvast houden aangezien die weg zo een beetje van Salina helemaal naar Jan Thiel loopt! Als je de omschrijving van Ben volgt kom je uit bij een Zuid amerikaanse dansclub met de naam Oxygeno. Mooie dames maar geen werkende dames!

succes met alles en laat weten als je meer info wilt

Ben
          Patrick ik heb nog geen tijd gehad voor je mailtje maar je hoort snel van me! Ben, we bezoeken dezelfde clubs merk ik steeds. Binnenkort eens ergens een biertje drinken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Glory Hole
            Patrick ik heb nog geen tijd gehad voor je mailtje maar je hoort snel van me! Ben, we bezoeken dezelfde clubs merk ik steeds. Binnenkort eens ergens een biertje drinken?
            laat maar weten..

Commentaar

Ik doe mee.

Coyote Ugly is een duistere bar, maar daar hou ik wel van.

Ik ben een keer met een vriendin daar geweest (Dayenna) maar zag zowel andere mooie vrouwen daar.

Alleen niet naar de WC gaan, wordt 1x per week schoongemaakt (denk ik?)

Patrick

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patricksteen
                Ik doe mee.

Coyote Ugly is een duistere bar, maar daar hou ik wel van.

Ik ben een keer met een vriendin daar geweest (Dayenna) maar zag zowel andere mooie vrouwen daar.

Alleen niet naar de WC gaan, wordt 1x per week schoongemaakt (denk ik?)

Patrick
                Glory Hoole, we bedoelen hetzelfde, zit achter 7-10. mijn omschrijving (en naam) was inderdaad niet zo duidelijk.
                en yeb een duistere bar, maar wel leuk en mail even om wat af te spreken komende week, de 1e vertrek ik weer naar SXM en Aruba

Commentaar

Club Amigo's is wel erg stil hoor de laatste tijd.
                  Weinig klanten en de kwaliteit van de dames ligt een stuk lager als een jaar geleden...

Commentaar

Hallo fooks,

Iemand nog een recente update over deze bar?
                    Ga namelijk volgende week 25 augustus t/m 13 september drie weken naar curacao.
                    Bijv. dank Feelgood!

Commentaar

Omdat er niemand reageerd op mijn laatste vraag nu 6 jaar geleden maar even een recente update op nb mijn eigen vraag! Ik ben bij Amigo's geweest en daar waren 8 vanaf woensdag weer 8 nieuwe meisjes allemaal leuk en lekker maar vrij blank en dat is mij te licht 2 meisjes met beugeltjes en voor mij leken ze pas 16 te zijn maar ik ben tenslotte een ouwe lul Maar lust nog wel een jong blaadje. Ik heb er mijn kunstje niet gedaan maar voor het gros van de mannen was het weer om je vingers bij af te likken.
                      Ook nog steeds de barvrouw van 6-10 jaar terug met bijpassende service!
                      Het neuken is nog steeds 125 naffen maar heb dat zelf niet gedaan omdat mijn gezelschap naar moeder de vrouw moest en ik als gast bij hem verbleef.
                      Hopelijk word er nog eens in deze rubrieken gerecenseerd anders ben ik er ook klaar mee goed,
                      feelgood.

Commentaar

Aan het werk...
                      X