Brazilië: Florianopolis

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Florianopolis

De regel voor Brazilie: hoe meer naar het zuiden, hoe schooner de vrouwen.
    Dit is zeer zeker waar.
    In Florianopolis vind je de beste stranden, meer dan 100 ! en het klimaat is er draaglijk aangenaam voor Europeanen. Alle Europese immigranten zitten dan ook in de staat Santa Catharina waar Florianopolis toe behoort.
    Het is een vakantiebestemming voor Surfers en veel Argentijnse en Braziliaanse gezinnen.
    Vrouwen vind je overal, maar niet uitdrukkelijk. Het meeste hotel personeel wil wel wat bijverdienen. Zo was er eentje die 150 Rs vroeg om bij haar thuis te komen, maar na haar adres gechecked te hebben bleek dat ze in een favella woont. Dat risico heb ik toch maar niet genomen. Op de weg 401 tussen de noordstranden en Florianopolis vind je wel wat tenten, alsook in Florianopolis centrum rond de brug met het vasteland. 30Rs inkom incl drankje en 150 Rs voor een uurtje, af te dingen. Daarna komen ze voor 300Rs een ganse nach bij je op hotel.
    uitgaansbuurt is pal in het midden van het eiland in Lagoa de Consescao.
    Stikt daar van bars en discos.
    Wat ook lukt is een auto huren en als er een kip staat te liften neem je ze mee en leg je kontakt.
    Met een auto ontdek je ook gemakkelijker de prachtige surf stranden en vermijd je de gezinnen die aan het hotelstrand blijven plakken.

Re: Brazilië: Florianopolis

Zie nou voor het eerst de rubriek "florianopolis"......laat ik mijn ervaring er dan maar gelijk bijplaatsen.

Ik kan bovenstaande alleen maar bevestigen....over het algemeen ZEER MOOIE vrouwen (beter dan fortaleza en natal was mijn ervaring).
    Meestal blond...(normaal niet direct mijn stijl maar in florianopolis zijn ze echt super mooi....braziliaans figuur met blond haar...nice!! )

Wel veel surf/hippies feesten daar...... als laatste tip herinner ik mij nog dat ik met een lokale gozer naar een 'casa' ben geweest waar echt zeer mooie vrouwen waren....als ik het me goed herinner heet deze plaats "casa azul" (het is ook een blauw huis). Volgens mij komen er doorgaans alleen brazilianen zelf maar het ligt ongeveer 5 minuten met de taxi van het busstation in florianapolis.
    can't we all just get along ?

Commentaar

Aan het werk...
    X