Caribisch gebied: Jamaica

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Caribisch gebied: Jamaica

Weet er iemand waar ik moet zijn op jamaica om de avonden in goed gezelschap door te brengen?

Alle tips zijn welkom DO'S en DONT ' S
    Thx

In Jamaica zijn de vrouwen getrouwd met hun man ... de mannen blijkbaar niet met de vrouw dus als vrouw is het goed troeven daar ...
    Maar Jamaica telt ook een hoge graad van HIV besmetting dus oppassen ... en altijd een rubbertje gebruiken

Dit is zowat alle informatie die ik nog onthouden heb uit een reportage die ze onlangs hebben uitgezonden op de televisie

Commentaar

paar jaar geleden in Montego Bay geweest, daar had je in de jachthaven een openlucht disco genaamd Pier-one waar veel meiden rondliepen. deze dames waar zeer gewillig om met je te dansen en daarna verder contact te maken voor een diepgaand onderzoek :P. Een vriend van mijn had de 1ste avond gelijk beet en heeft veel geld uitgegeven aan deze dame gedurende 2 weken, want behalve betalen voor de sex moet je ook de kamer betalen van een hoteltje iets verder op waar de meiden je mee naar toenemen. Soms liepen er ook pooiers rond in deze disco die de dames proberen te slijten voor veel dollars, tevens lopen hier veel zakkenrollers rond die letterlijk en figuurlijk je zak legen.Als de disco sluit is het hollen naar de taxibus en snle deur sluiten anders ben je een prooi voor zakkenrollers en andere duistere figuren.

Commentaar

plus dat ze op jamaica special sexvakantie resorts hebben

Commentaar

Re: Midden Amerika: Jamaica

Jamaica is niet Midden Amerika maar Caribe.

Veel zwart, je moet er van houden, en vooral veel aids net zoals op Haiti.
          Voordeel is dat je er met Engels terecht kan, terwijl de rest van het wereldeel voornamelijk Spaans en Portugees spreekt.

Groetjes
          Arturo
          La Espada De Bolivar Por America Latina!
          Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Re: Caribisch gebied: Jamaica

Heeft er iemand nog wat recentere ervaringen in Jamaica

Commentaar

Caribisch gebied: Jamaica

Hoi,

Iemand ervaring in Jamaica?
              Ik vertrek er volgende week naartoe voor 2 weken, kan iemand mij tips geven?

Commentaar

Woon nu een tijdje in Jamaica en sex in Jamaica is meer open dan in Nederland, de vrouwen hier hebben er weinig problemen om met je mee naar huis te gaan om alleen sex te hebben.
                Discotheken zijn een goede optie om dames te ontmoeten die zeer gewillig zijn om met je naar huis te gaan.
                Een andere goede optie zijn de stripclubs, je betaald omgerekend zo'n 5 dollar om naar binnen te mogen en de dames daar zijn zeer bereid om tegen een vergoeding met je mee te gaan en je een heerlijke nacht te bezorgen

Commentaar

Iemand de laatste tijd nog enige ervaring in Jamaica

Commentaar

Heeft er iemand ervaring met het resort "Hedonism-II" in Jamaica?

http://www.superclubs.com/brand_hedo...rt_hedonismii/
                    Laatst gewijzigd door Arturo; 08-05-09, 06:50. Reden: Link toegevoegd...was een beetje onduidelijk.

Commentaar

Aan het werk...
                    X