Sint Maarten: Club Carolina (Vanessa II)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sint Maarten: Club Carolina (Vanessa II)

Gedurende een verblijf op Sint Maarten de tips op dit forum nagetrokken op zoek naar wat aktie.
    Afgaande op de rij-instructies kon ik ze niet allemaal vinden.
    Vroeg op de avond(maandag) in club Carolina terecht gekomen.
    Als je vanuit Philipsburg richting Oyster Pond rijdt linksaf bij "Madame Estate"
    (what's in a name) enkele honderd meters verder zie je links op de hoek een hel verlichte winkel "Johnnie's" gelijk links zit aan de rechterkant Crystal Club
    en er tegenover volgens onze kenner Carolina, alhoewel ik die naam niet tegenkwam. Het vroegere hotel heette Blue Sky hotel, hierin zijn de kamertjes gevestigd. In de disco was niks te beleven maar ik was er waarschijnlijk te vroeg ( 18.00u of zo ) maar enige tijd later kwamen er twee dames binnengelopen. Eéntje zat al in het voorbijlopen aan me te plukken. Toen Vanessa (2), want zo heet ze, eenmaal haar werkkleding aan had viel ze gelijk aan. die had er zin in.
    En ik ook dus we belandden al vlug op de kamer. Vanessa 2 beschikt ook over een al meer genoemd goddelijk lichaam en ik heb dat grondig onderzocht.
    Iemand verklaarde dat echte borsten opzij zouden moeten vallen wanneer je haar op de rug legt, nou mooi niet deze bleven fier rechtop staan en waren zeker echt.(Die meiden hebben überhaupt geen geld voor een boob-job).
    Vanessa 2 hield er ook van om mijn nippels te bewerken alvorens ze pikmans
    naar binnen liet glijden. Wat een caribbean ride!!.
    Uiteindelijk toen ik het bijna niet meer hield draaide ze zich op haar knieën en
    had ik niet lang meer nodig dankzij haar heerlijke aanmoedigingen.
    Waren in Europa de meiden ook maar zo.
    Ben toch benieuwd naar Vanessa 1

Re: Sint Maarten: Club Carolina (Vanessa II)

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchbed

Gedurende een verblijf op Sint Maarten de tips op dit forum nagetrokken op zoek naar wat aktie.
    Afgaande op de rij-instructies kon ik ze niet allemaal vinden.
    Vroeg op de avond(maandag) in club Carolina terecht gekomen.
    Als je vanuit Philipsburg richting Oyster Pond rijdt linksaf bij "Madame Estate"
    (what's in a name) enkele honderd meters verder zie je links op de hoek een hel verlichte winkel "Johnnie's" gelijk links zit aan de rechterkant Crystal Club
    en er tegenover volgens onze kenner Carolina, alhoewel ik die naam niet tegenkwam. Het vroegere hotel heette Blue Sky hotel, hierin zijn de kamertjes gevestigd. In de disco was niks te beleven maar ik was er waarschijnlijk te vroeg ( 18.00u of zo ) maar enige tijd later kwamen er twee dames binnengelopen. Eéntje zat al in het voorbijlopen aan me te plukken. Toen Vanessa (2), want zo heet ze, eenmaal haar werkkleding aan had viel ze gelijk aan. die had er zin in.
    En ik ook dus we belandden al vlug op de kamer. Vanessa 2 beschikt ook over een al meer genoemd goddelijk lichaam en ik heb dat grondig onderzocht.
    Iemand verklaarde dat echte borsten opzij zouden moeten vallen wanneer je haar op de rug legt, nou mooi niet deze bleven fier rechtop staan en waren zeker echt.(Die meiden hebben überhaupt geen geld voor een boob-job).
    Vanessa 2 hield er ook van om mijn nippels te bewerken alvorens ze pikmans
    naar binnen liet glijden. Wat een caribbean ride!!.
    Uiteindelijk toen ik het bijna niet meer hield draaide ze zich op haar knieën en
    had ik niet lang meer nodig dankzij haar heerlijke aanmoedigingen.
    Waren in Europa de meiden ook maar zo.
    Ben toch benieuwd naar Vanessa 1

dutchbed.. dat was zeker Carolina en inderdaad wat vroeg. als je na 2200 uur komt zit die club stampvol en inderdaad beter dan Crystal Club die er tegenover ligt. Als je op de weg rechtdoor was gereden bij madama estate kom je alle andere clubs tegen te beginnen bij de Seaman's Club en eindigend bij de Border Bar, daar tussen nog een stuk of 5 clubs en allemaal aan dezelfde weg.

ENOF ze geld hebben voor die boob jobs. de meeste hebben het aardig laten oppompen in hun eigen land.

Commentaar

Aan het werk...
    X