Chili: Viña del Mar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chili: Viña del Mar

Om redenen die er hier even niet toe doen moet ik momenteel mijn verblijf in Argentinie onderbreken voor een paar weken Chili...kon het niet laten na te gaan hoe het hier zit met het uitoefenen van onze hobby...had er tot nu niet veel positiefs over gelezen en tot disver moet ik zeggen dat dat zeker klopt: als je er niet voor andere zaken moet zijn (Chili is echt een prachtig land, dat valt niet te ontkennen) zou ik er niet naar toe gaan voor de dames want de scene is hier redelijk conservatief (meisjes vaak slechts via telefoonnummers van clubs in kranten te vinden, zonder prijzen, vaak zonder aanduiding van wijk etc) en als je er dan een vindt (in dit geval in Vina del Mar) in een club (Avenida Valparaiso 309-3 hoog) dan wordt je belazerd dor de eigenaar in persoon: een heerschap dat plotseling ook geen spaans meer verstaat als ik mijn verhaal ga halen: ik betaalde 20.000 pesos voor een uur (ongeveer 30 Euro) voor een meisje (knap, jong, 19 jaar maar wel veel over geld babbelend) en toen we na ongeveer een kwartier het eerste (en laar later bleek ook het laatste) hoogtepunt hadden afgewerkt kleedde het meisje zich doodleuk weer aan met de mededeling dat ik wel nog een uur met haar mocht vol prtane en verder niets, " zo werd er nu eenmaal hier gewerkt", kortom : ze belazeren de kluit gewoon...DUS : HIER NOOIT NAARTOE GAAN!!!. Ik snak al weer naar het moment dat ik de grens met Argentinie overga .... Overigens: de prijzen in Chili liggen zeker hoger dan in Argentinie. En..spreek je gene Spaans dan zou ik het verblijf in Chili benutten om ui te rusten van het wel genoten plezier in Argentinie...

Re: Chili: Viña del Mar

vorig jaar ook in Vina del Mar geweest in dezelfde straat maar in een andere tent.
    Het zag er vreselijk ranzig uit. De kamers leken wel cellen uit een zuidamerikaanse gevangenis met één peertje aan het plafond. De sex was niks en ik was binnen een kwartiertje buiten. Koste me omgerekend ongeveer 40 euro.

Commentaar

Aan het werk...
    X