Guyana

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Guyana

Heeft iemand ervaring met ****enlopen in Guyana? Ik ben er zelf een keer geweest, maar ik heb niet veel ervaring met ****enlopen. Het is niet één van de meest vanzelfsprekende landen om naar toe te gaan, maar het vrouwelijk schoon mag er wel degelijk zijn! Een kennis van me zei: "With money you can fuck the country." HIV/AIDS is evenals in vele andere Caribische landen een groot probleem. In een plaatselijke krant las ik dat er ca. 15.000 HIV-besmettingen zijn. Dat betekent: altijd een condoom gebruiken. Er worden veel commercials op TV uitgezonden om mensen op de gevaren van onveilige seks te wijzen.
    Sheriff Street in de hoofdstad is 's nachts een bruisende straat. Locals noemen het: "The street that never sleeps." In het weekend schijnt het aldaar te wemelen van goudzoekers die daar hun geld opmaken aan drank en vrouwen. Een paar bars (= het plaatselijke jargon voor bordeel) die ik me kan herinneren zijn: Sheriff en Tenessee. Er is ook een grote discotheek, Buddy's genaamd, waar je gemakkelijk een dame kunt versieren. Verder weet ik dat er in Robb Street een bar is die Red Dragon heet. Daar werken (voornamelijk) Braziliaanse dames. Het is wel verstandig om in de hoofdstad op je hoede te zijn voor louche figuren die je willen beroven. Om je in het donker te verplaatsen kun je het beste een taxi nemen. Vermijd Alberttown en Tiger Bay. Daar schijnt het heel erg gevaarlijk te zijn (door drugs-gerelateerde criminaliteit).