Guyana

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Guyana

Heeft iemand ervaring met ****enlopen in Guyana? Ik ben er zelf een keer geweest, maar ik heb niet veel ervaring met ****enlopen. Het is niet één van de meest vanzelfsprekende landen om naar toe te gaan, maar het vrouwelijk schoon mag er wel degelijk zijn! Een kennis van me zei: "With money you can fuck the country." HIV/AIDS is evenals in vele andere Caribische landen een groot probleem. In een plaatselijke krant las ik dat er ca. 15.000 HIV-besmettingen zijn. Dat betekent: altijd een condoom gebruiken. Er worden veel commercials op TV uitgezonden om mensen op de gevaren van onveilige seks te wijzen.
    Sheriff Street in de hoofdstad is 's nachts een bruisende straat. Locals noemen het: "The street that never sleeps." In het weekend schijnt het aldaar te wemelen van goudzoekers die daar hun geld opmaken aan drank en vrouwen. Een paar bars (= het plaatselijke jargon voor bordeel) die ik me kan herinneren zijn: Sheriff en Tenessee. Er is ook een grote discotheek, Buddy's genaamd, waar je gemakkelijk een dame kunt versieren. Verder weet ik dat er in Robb Street een bar is die Red Dragon heet. Daar werken (voornamelijk) Braziliaanse dames. Het is wel verstandig om in de hoofdstad op je hoede te zijn voor louche figuren die je willen beroven. Om je in het donker te verplaatsen kun je het beste een taxi nemen. Vermijd Alberttown en Tiger Bay. Daar schijnt het heel erg gevaarlijk te zijn (door drugs-gerelateerde criminaliteit).
    Tijdens mijn verblijf in Guyana logeerde ik bij een kennis in New Amsterdam. Het is heel erg opmerkelijk dat het land nog veel Nederlandse plaatsnamen heeft die nog dateren uit de tijd toen het een Nederlandse kolonie was. In New Amsterdam zijn een paar bars waar veel Indiaanse meisjes werken. Velen zijn nog maar amper 18. Uiteraard wordt het assortiment aangevuld door Creoolse en Hindoestaanse dames. Toen ik daar uitgekeken was, ben ik met mijn kennis vanuit New Amsterdam met een veerboot de Berbice River overgestoken. Daar kwamen we aan in een plaatsje dat Rosignol heet. We namen een taxi en reden naar naar een bar in een nabijgelegen dorpje dat Cotton Tree heet. Bij een grote moskee draaide de chauffeur naar links waar een plaatselijke bar was. Daar werkten drie meisjes en ééntje was voor mij onweerstaanbaar. Het was een prachtige Hindoestaanse die naar eigen zeggen 19 jaar was. Verder was er nog een andere Hindoestaanse en een Dougla (= een mix van Hindoestaanse en Creoolse ouders). Veel mannen gaan naar een bar om louter te drinken en om met de dames te praten. Mijn kennis had het ****tje naar mijn voorkeur naar onze tafel geroepen. Daar dronken we wat biertjes met het ****tje. Uiteindelijk kwam ik met de hamvraag hoeveel het kost om naar een kamertje te gaan om te neuken. Haar prijs was 3000 Guyana dollar (= ca. 15 euro) voor een half uur. Ik vond het opmerkelijk dat ik zelf mocht weten welke handelingen er verricht werden. En ze deed ook nog eens heerlijk mee. Ik heb heerlijk aan haar tietjes gesabbeld nadat ze me gepijpt had. In de missionarishouding ben ik uiteindelijk in haar strakke kutje klaargekomen.
    Heeft iemand misschien nog verdere informatie over Guyana? Wanneer ik weer de tijd en het geld heb ga ik z.s.m. terug. Het was een leuke combinatie met respectievelijk Frans-Guyana, Suriname en Trinidad. De volgende keer ga ik wat doelgerichter op zoek naar ****en.
Aan het werk...
X