Cuba: Verslag rondreis, FAQ en tips (3 delig).

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cuba: Verslag rondreis, FAQ en tips (3 delig).

Part 1/3
    Hey Folks,

Ben nog niet zo lang geleden begonnen mijn verhalen neer te pennen. Gezien de afwezigheid van vele internationale/exotische bestemmingen geef ik nog graag mijn reis van December 2005 naar Cuba mee (13/12 - 28/12). Denk niet dat het out-dated is. Zoniet zal de MOD zijn werk wel doen.

Veelal vind je tips die je zelf kan gebruiken. Hoe de sex eraan toe gaat ... les gouts et les couleurs ...

Wil wel ff meegeven dat ik zeer regelmatig in Cuba vertoef, de té toeristische stekjes vermijd (Varadero en Havana) en vrij vlotjes mijn weg vind in het Spaans. Bovendien ben ik eerder te vinden in de lokale Cubaanse cafes en resto’s dan de hotels e.d. Motto is .. (als het kan) niet betalen voor Sex. Ik betaal ook met lokale munt alle cubaanse instellingen. Sommige resto’s kunnen zelfs geen Peso Convertibles aanvaarden en weigeren je enkel daarom.

Het begon dus allemaal begin december November. Ik wou er een W/E tussenuit… you know…. 2-3 dagen disneyland of zoiets. Prijs viel mee, 400 Euro. Maar tja, voor een beetje meer ben je in Egypte aan het duiken. En voor ik het wist ging ik dan maar ff 2 weken naar Cuba . Dit sprak al iets meer tot de verbeelding van mijn schoonbroer die dan ook maar besloot mee te gaan. Yeah, Christmas in Cuba met je schoonbroer… life’s a bitch .
    Set-up : Varadero (noorden) tot Santiago De Cuba (Zuiden) zonder reservaties en Hotels

Vlucht via Jetair naar Varadero (dus technisch ben ik er wel al geweest

Dag 1 : Op de luchthaven een gezellige West-Vlaming ontmoet op weg naar zijn (toekomstige) vrouw. Besloten om tot Camaguey een Taxi te delen (bijna even duur dan een bus) maar om niet direct te lang/ver te hoeven (gingen de zuidelijke kant op) gestopt in Sancta Spiritus. Een klein stadje. Hele nacht de straten afgeschuimd en rond 23.00 de plaatselijke parochiezaal aka disco ingetrokken. Normaal heb je wel ietwat succes maar noppes… buiten onze WestVlaamse vriend die met een grote superslanke maar vrij jong ogende dame s’ochtends aan het ontbijd verscheen aangezien ik er zelf niet aan gesprutst heb kan ik weinig extra info geven

Volgende etappe : Camaguey. Pfff hoe wil je het.
    Dag 2 : Terwijl mijn schoonbroer naar de markt was (had hoofdpijn) kwam er een vrij leuke meid naast me zitten in een Rapido/straatcafe’tje. Bleek een danseres in een cubaanse folkloristische groep die s’avonds in een groot hotel optreed. Awel, uw hoofdpijn gaat er niet van over maar het was de moeite. Zat een uur later, 20+10 dollar + 100 gram lichter verder hoofdpijn te hebben. (20 voor het meisje, 10 voor de kamer) Maar is wel de eerste keer dat er mij iemand kwam pijpen terwijl ik stond te plassen. Is dan op mij komen zitten en heeft “a la Shakira” gedanst. Kon mij niet lang inhouden moet ik toegeven, was echt nieuw voor mij. Blij dat er niks gebroken is. Was niet zozeer op en neer of link/rechts maar meer cirkeltjes. Zij me nadien ... zo heb je nog nooit gevreeën hé... ze had gelijk . 19 jaar +-1.55 groot, 45 Kg strakke B-cup. Vroeg trouwens 2 extra gunsten op weg naar terug in bicytaxi : 1 lekkere zoen én of ik naar haar optreden wou komen kijken... natuuuuurlijk wil ik dat. Heb het niet gedaan.... Sorry Chica

Dag 2 : Avond. Via de Bicytaxi een straatcafe (Rapido) aan de rand van Camaguey opgezocht waar al de jeugd heengaat als de disco sluit. Mijn hoofdpijn was over (had wat geslapen) en was in vorm. Een prachtige meid ontmoet. 23 jaar 1.80 groot, B-cup, slank. Ze volgt kunstonderwijs. Vind haarzelf een vrije geest (oke, ik kan soms best serieus blijven). Haar Pa woont in Amerika en zij heeft niets nodig. Haat de bijverdienste van de cubanen. Gezien ze uit principe niet in een Casa Particular wil vertoeven zijn we maar bij de Bicytaxi chauffeur thuis geweest (op een Cucaracha meer of minder kijken we niet hé) tot een uur of 07.00 s’ochtends. Zacht en teder de hele nacht doorgebracht. Dit was magisch. Eigenlijk bijna niet gesext, maar mekaar bewonderd en samen geslapen. S’ochtends … ik kon “hem” echt niet verstoppen… hem toch verstopt
    Kosten : 15 dollar voor de hele nacht Bicytaxi incl de man zijn slaapkamer. Mijn schoonbroer (met haar vriendin naar een casa geweest) had minder geluk. Meisje had een kindje en behoefte aan wat hulp (€€) 15 dollar voor een casa + 15 aan het meisje. Was geen pro trouwens, en bovendien, hij moest zijn taxi niet betalen

Dag 3 : Direct vertrokken met de ViaZul (Comfort-class reisbussen voor de lange afstand)
    www.cuba.tc/Viazul_Bus_Transfers.html naar Santiago De Cuba
    The only thing I like in a girl... is ME

Re: Cuba rondreis. FAQ en tips verslag (3 delig)

Part 2/3

Dag 4 : Ai Caramba? Zo’n super opdringerige gasten op elke hoek van de straat. Erger dan en bende Cucaracha’s (kakkerlakken) . Pff. Bovendien is er tegenwoordig zeer veel politie. Santiago had wat de reputatie misdaad aan te trekken, ern daar weet “El Barbu” wel oplossingen voor (zijn Polizia Revolutionario). Aangezien we een 3-tal dagen in Santiago bleven, wilde ik dan ook een “vriendin” ipv een PRO. Was dus zeer moeilijk om normale meisjes te ontmoeten, omdat je hier toch iets meer tijd insteekt. Een babbeltje in het park, een etentje, bezoekje aan disco. Politie laat echt geen ctc toe. Collega wandelaars .. een tip..Ga ervan uit dat je met een lokale Cubaanse ergens heengaat, maar meestal niet samen ernaartoe reist. Een pro zal veeleer samen met jou gaan, een leuke vriendin niet. Wil niet samen met een toerist gezien worden, en zeker niet opgepakt door de politie. Uiteindelijk aan de Kerk iemand ontmoet en snel afgesproken. Kerstmuziek bij 30° het heeft echt iets. Aangezien het meisje langer in mijn gezelschap vertoefde ken ik ook haar naam nog. Yanisleidis was amper 18 jaar. Een beetje donkere mulata. +-165 groot en superslank. Mooie A-cup en leuke lachebek Direct een namiddag in de kamer mee doorgebracht. (gedurende het verblijf in Santiago : Eigen casa gebruikt). Volgende nachten aan haar zijde doorgebracht. Geen nood aan andere scharrels. Keek me bij het vrijen steeds aan met grote ogen. Wou zich precies altijd vergewissen of oik wel genoot Cubaanse meisjes hebben een goede en afdoende truuk om hun partner op overspel te controleren. Als ze bij mij kwam... eerste sexen. Als dit vlot lukt, had ik nog geen andere sex gehad –slik-.

Vlak buiten Santiago heb je een leuk strand (10 min in taxi) waar je normaal ongestoord met je vriendin heen kan.

De truuk die je met de eigenaar van een Casa Particular moet afspreken = Zij moeten meisjes/bezoek eigenlijk inschrijven. Hebben hiervoor Max 24 uur (moeten dit aanmelden op lokale politiebureau). Maar is dus meer dan ik nodig heb Ik vroeg beleefd of ze het meisje haar ID konden bijhouden in hun boek, zodat ingeval van nood een kleine Admin moest plaatsvinden. Gebeurde er niets, geen controle e.d. en het meisje vertrekt, krijgt zij haar ID terug.

Man, man man, aangezien we dag 6 zeer vroeg vertrokken is Yanisleidis mij met haar familie komen uitwuiven al in de namiddag van dag 5 komen uitwuiven . Leuk maar een beteke loco. Ik moest vroeg gaan slapen dus we hadden na het winkelen (zie bij kosten)geen plannen meer.
    Kosten : (en met zulke ontmoetingen vind ik dit een banaal/vulgair woord) : 17 Euro want ik heb haar een mooie verzilverde halsketting gekocht. Nadien nog 2.5 Euro extra kost omdat ik haar nog enkele malen getelefoneerd heb

Dag 5 avond :. Om nu niet om 18.00 onder de wol te kruipen iets gaan drinken in de Rapido. Was een meisje haar terugkomst in Cuba aan het vieren. Woont in het buitenland. Had leuke vriendin bij. Inspecteur van Hygiene voor de staat. Met haar mee naar huis gegaan. Woont achter de haven in een appartement. Geweldig rechtop gesext in het voorportaal van het appartement. Weinig tijd gehad voor maten en gewichten te noteren. +-165 – 55 Kg – B-cup. Ggggrrrrr lekker. Voor de eerste keer in mijn leven in Cuba bang geweest op weg naar huis. Op een trage bycitaxi door de haven in je ukkie ..... Beloofd haar de dag nadien op de middag op te pikken. Wel gebeld dat ik ervandoor was Kostprijs : 1 pak vanillewafeltjes en 1 biertje gedurende de taxirit. Denk een goede 2.15 Euro + 5 Euro voor de Bicytaxichauffeur. alles samen heeft die kerel 1.5 uur getrappeld en 30 minuten in het pikdonker op straat staan wachten. Heb hem nog een koekske gegeven in het terugrijden. Ewa extra suiker zeg maar

Dag 6 : Aangekomen in Bayamo – Gepland voor 1 dag (zijn er meer geworden . De marmerontginning in Cuba gebeurd hier. Dit piepkleine stadje is supergezellig. De hoofdstraat is volledig gemarmerd, superproper, heeft net zoals bij ons open winkeltjes voor een frisdrank en gebakjes (marquezitas .. mmmm)

Dag 6 : Avond : Had gewoon zin in snelle sex. Een mooi zwarte stapte voorbij. PRO met dringend geldgebrek om haar video af te betalen. Zij heeft een Casa gezocht want mocht in mijn casa niet binnen (Pro’s zijn gekend en niet overal welkom – niet aandringen). Ze zullen niet zeggen dat jouw gezelschap een Gineteria is, maar als jij denk dat je de vriendin van je leven vond, is dit jouw eerste Euro die moet vallen !!
    Uiteindelijk een mooie madam, 160 groot +-60 Kg, C-cup maar sex al iets minder. Haar uurwerk belangrijker dan mijn tong
    Kon mij nadien ook niet douchen want (bij geprek aan toilet op de kamer had ze in de douche geplast)
    Dag 7 : Avond : Mijn schoonbroer wou mij opzadelen met het allerlelijkste meisje van de stad . Al had ze geld nodig voor haar kindje, toch bedankt. Met enkele locals (de begoede jeugd) en een Italiaan die daar woont gaan drank kopen aan de rand van de stad (=goedkoper) Ikke achteraan op de motor. De CU kochten voor hun, met hun geld trouwens, Bier. Ik kocht mij 1 fles witte rum (3 Euro). Yaritza kwam een cola kopen. 5 minuten later reden we met drie terug. Yaritza is 3 dagen bij mij gebleven. (Zie ook vorige verhaal). Ik schat haar +-1.80 meter en 55 Kg. B-cup. Had aan haar navel een kleine Ops gehad. Jammer van dat litteken. Alhoewel ze zich scheerde veel haartjes rond haar tepels. Niet echt mijn ding. Maar ogen waar je in verdrinkt . Zoals je al kon lezen, een lerares Engels. Deze meid mocht mee binnen van mijn moeilijke huisbaas. Was haar gekend als een eerlijk meisje (aangezien ze aan haar dochter les gaf – Bizarre situatie huh . Uren geluisterd naar Engelse muziek op m’n MP3’tje. Jammer genoeg wou ze soms meezingen, en dat was niet haar beste kant, in tegenstelling tot haar onderkant, bovenkant, voorkant, achter... allez je snapt het . Heeft familiebezoek uitgesteld. Heb zelf een latere ViaZul rit voor haar betaald... 11 Usd ipv haar geplande trip met de Astro.

Dit is ook mijn einige kost. Heb haar wel voor onderweg enkele koekjes en 2 cola's meegegeven (+-4 Euro). Zijn samengebleven tot de 9e dag s’ochtends

Ter info .. Cubanen mogen, als ze net als iedereen anders betalen, perfect met de ViaZul reizen. Zit de bus vol, moeten zij wel achterblijven. Ze moeten dus als laatste instappen. Reis je samen ,kan je samen opstappen. Geen controle, maar loop in de uitstap/stopplaatsen niet met je vriendin samen voor de politie. In de bus... have fun.

Commentaar

Re: Cuba rondreis. FAQ en tips verslag (3 delig)

Part 3/3

Dag 9 Avond : Camaguey : Om niet te lang op de bus te zitten hier opnieuw gestopt. Leuk meisje ontmoet toen we op zoek waren naar een resto. Heeft zich de longen uit het lijf gelopen om een Casa Particular te vinden. Prijs 10 Euro Kamer + 10 Euro meisje + 2 frisdrankjes voor mijn schoonbroer en haar vriendin die een uurtje verplicht smaen aan de bar zaten.

Dag 10 : Taxi genomen naar het Playa Sta Lucia. Verbleven in hotel Tararaco. 25 Usd/nacht en voor 10 Usd doen de wachten een oogje dicht Meisje kan me binnen. Wachten begeleiden haar weer buiten, jemoet hen roepen. Dit maakt het ook veilig voor jouw materiaal (en waarschijnlijk vragen ze aan haar eveneens een beetje commissie . “Val Verde” aka Cultureel centrum. Alle meisjes in de geburen komen naar hier. Leuk en niet duur.

Jingle Bells Jingle Bells, Als 2 klojo’s in onze short en T-shirt maar met kerstmuts op het Caraibische strand.... Ho ho ho...

Dag 13 : Vetrek naar Santa Clara // Villa Clara

Dag 13 : Avond : Grotere stad. Dichter bij Havana dus ook meer luxe (o.a. grote cinema). Hier is een hele Gay en Shemale scene. Hebben zelfs een eigen disco. Zal misschien iets neerschrijven voor onze collega’s die ook dit leuk vinden. Ikzelf niet dus kan ik jou niet mee helpen. Maar minder toerisme is leukere mensen. Hebben bijna hele namiddag met een heel leuk koppel Gays opgetrokken. Zeer vrouwelijke kereltjes . Hele namiddag dikke fun gehad. Weinig tot geen politie te zien. Algemeen, jammer genoeg weinig intresse van de normale meiden. Wel enkele kansen voor betalende sex, waarin geen interesse. Wel een superleuke Bodeguita waar nog een kwartet oude cubanen hun klassiekrs komt zingen (maar dat intereseerd jullie niet zeker
      De meisjes voor betalende sex liggen er rond de 30-40 Euro, loop je gewoon tegen het lijf op de Plaza central. No Prob. In de disco’s binnengaan is een beteke strange. Je kan er enkel binnen als koppel. (ze zetten een eerlijke mens aan tot overspel zeg ik je ... dus het eerste het beste grietje wil wel met jou mee. Betaald als je haar niet ziet zitten wel zelf haar entree. Gebruikt jou immers net zoveel als jij haar. Is het “liefde op het eerste gezicht” is het voldoende om haar direct een drankje aan te bieden. De rest regelt zij wel voor jou

Dag 14 : Zelfde scenario Een beetje vriend worden met een homopaar had wel zijn voordelen. Hij had een superknappe zus. Werkelijk gasten, die meid was mooier dan Shakira. Is mij jammerlijk niet gelukt haar te strikken. Bovendien kent hij wel Lesbische vriendinnen die ook iets wilen bijverdienen (dus geen hetero’s die wat faken en mekaar aan de tenen strelen, maar twee echte lesbische meiden die sexen en die het koud laat als je alleen wil kijken). Ai mi corazon Hier was mijn schoonbroer rap bij. anders is het nogal ne slome

Dag 15 : Druk, taxis, luchthaven, vliegtuig, en 14 uur later in het slechte weer. Gelukkig was het enkele dagen later Nieuwjaar...

foto's, ahum, het is een hier niet beschreven partij die de fotokes bij de fotograaf moet oppikken. alles wat in de zon gebeurde kan geen kwaad. Als 't licht uitging was het iets anders Nu heb ik ook een nieuw digitaal fototoestel. Er komt van dit najaar een nieuw verslag. En nu probeer ik het met fotos. Pros zullen dit toelaten. Weet niet van de rest of ze naakt kunnen.

Dit lijkt jullie misschien dikke lol, goede sex, veel GFE etc.. voor een regelmatige cubaganger lijkt het er echter sterk op dat de “scene” een heel pak rustiger is geworden.

Voor de liefhebbers. Het lokale bier Cristal is voor 50% een joint venture met Labatt in Canada dat 100% inhanden is van Inbev. Dus je drinkt bij na een Belgische pint. Alhoewel ik geen alcohol drink lijkt het mij een fris pintje..

Cubaanse meisjes hebben graag sex, genieten er ook echt van. De meeste meisjes zijn helemaal geen ****tjes. Vergeet dat niet. Respecteer hen ook en je beleefd een heerlijke tijd.
      De echte ****tjes zitten tegenwoordig in Havana en Varadero. Je bent al vlug tussen de 50 en 100 Euro kwijt en vind dezelfde waanzinnig gemotiveerde dames als in bE achter de vitrines, al hebben ze in CU waarschijnlijk geen pooier.

Gebruik bovendien/indien nodig hulplijnen maar kies zelf: Waar jij drempelvrees hebt zal een taxichauffeur die iets extra kan verdienen dat hoegenaamd niet hebben Zie je een meid die je aanstaat, vraag de taxichauffeur haar te vragen met jou mee te gaan als je niet durft. Doe dat nu niet met een wildvreemde taxichauffeur hé gasten. Je moet er al een ritje op zitten hebben, hem een pintje betalen, en zeggen dat je toch zo alleen bent. Je kent de regels van het spel waarschijnlijk beter dan ik. al shij begrijpend jaja knikt heb je pech Als hij vraagt wat je zou kunnen helpen ..

Op de bussen kan je ervan uitgaan dat de lokale Cubaanse meisjes bijna allemaal Pro’s zijn die goed verdienen. ze hebben immers geld/sponsor voor de dure tickets. Knoop een leuke babbel aan met hen. Zij kennen veel goedkope hotelletjes (o.a. in Varadero) en weten welke dure disco’s etc je moet vermijden. Ze zijn misschien Pro, maar vooreerst toch .... allemaal superaangename mensen.

Je kan me steeds mailen voor meer info. Heb ook nog een heel verslag van interessante bezienswaardigheden (cultuur hé gasten) en een conduct met de locals....
      P.S. Deze hele trip koste ons 850 a 900 Euro elk... ALL-INCLUSIVE

Hasta la victoria, Siempre !!

Commentaar

Aan het werk...
      X