000: Oproepen voor reisgenoten

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 000: Oproepen voor reisgenoten

In dit topic kun je oproepen plaatsen om een reisgenoot te vinden.
    De bedoeling is dat je de vertrek datum en plaats van bestemming post, en eventueel hoe lang je van plan bent om te gaan.
    Alleen het eerste contact loopt via dit onderwerp. Verdere details kun je uitwerken via de interne post.
    De oproep wordt automatisch gewist als deze niet meer actueel is.

Arturo.
    La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Re: 000: Oproepen voor reisgenoten

Vanaf 19-10 op Curacao voor 11 dagen met twee man die allebei graag wandelen! mede hikers gezocht want hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ervaring is geen pré maar wel gemakkelijker voor ons. Ik hoor graag wie een keertje mee gaat

Commentaar

Veel plezier hier op het eiland!
      Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 14-10-16, 22:43. Reden: quote verwijdert er is een reageer op discussie knop!

Commentaar

Re: 000: Oproepen voor reisgenoten, wie wil met mij naar Havana reizen?

Ik wil in mei 2017 graag 2/3 weken, naar Havana, vrienden van mij hebben daar een heel mooie Casa aan de Malecon.
        Ik zoek iemand die met mij mee wil reizen, ik ben reeds 4x daar geweest, weet dus van de hoed en de rand!!

Leeftijd speelt geen rol, graag spoedig bericht ivm het kopen van tickets.

groeten, Omer.

Commentaar

Ik wil eind mei of ergens in juni/juli voor ongeveer 2 weken naar Colombia Medellin/Cartagena/Cali of Brazilie Rio.
          De 2 weken kunnen gepland worden ergens tussen 15 mei en 30 juli
          Staat nog allemaal niet vast omdat ik nooit in zuid-amerika ben geweest.

Dus ik sta open voor bestemming suggesties. Maar door de weken onderzoek die ik heb gedaan online zijn de 4 bovengenoemde steden voor mij interessant.

Zoek iemand die samen wil reizen en voor 80% daar is voor de vrouwen/sex en 20% voor de cultuur[zoals mij]

Liefst dat je beetje Spaans of Portugees kan en/of vaker in Colombia/brazil ben geweest.<--- is wel een belangrijke punt want ik kan alleen perfect Engels/NL/Russisch en een paar zinnen Spaans

Tot max 45 jaar ofso zodat het verschil niet te groot is ben zelf 24.

Stuur gerust een berichtje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door KeepItHoReady Bekijk bericht
            Ik wil eind mei of ergens in juni/juli voor ongeveer 2 weken naar Colombia Medellin/Cartagena/Cali of Brazilie Rio.
            De 2 weken kunnen gepland worden ergens tussen 15 mei en 30 juli
            Staat nog allemaal niet vast omdat ik nooit in zuid-amerika ben geweest.

Dus ik sta open voor bestemming suggesties. Maar door de weken onderzoek die ik heb gedaan online zijn de 4 bovengenoemde steden voor mij interessant.

Zoek iemand die samen wil reizen en voor 80% daar is voor de vrouwen/sex en 20% voor de cultuur[zoals mij]

Liefst dat je beetje Spaans of Portugees kan en/of vaker in Colombia/brazil ben geweest.<--- is wel een belangrijke punt want ik kan alleen perfect Engels/NL/Russisch en een paar zinnen Spaans

Tot max 45 jaar ofso zodat het verschil niet te groot is ben zelf 24.

Stuur gerust een berichtje

Hey man wil je nog samen gaan?
            Gr

he

Commentaar

In december naar Havana. Wie gaat er mee?

Commentaar

Dit jaar Colombia....???? Maanden mei, juni? Mensen die dan ook die kant op[ willen, misschien iets afspreken? Oh ja, niet echt voor de cultuur ofzo Maar gewoon om zwaar de beest uit te hangen met het vrouwelijk schoon aldaar! PS. ben zelf 40+

Commentaar

Mede brasileira lovers,

Wie gaat er binnenkort nog eens?

Wie is er recent nog naar Fortaleza geweest en kan me wat update geven van de huidige situatie?

Ben van plan eind december te vertrekken en daar zo'n 3 weken te blijven. Wie kan me een appartement aanbevelen vnuit zijn ervaringen? Bewaking/goede ligging (Prijs en evt andere info).

Heb voorlopig nog niet geboekt. Is 3 weken te lang of beter een all in 9-daagse deal boeken met hotel en vlucht?

En vooral hoe zit het met al dat schoonheid qua tarieven tegenwoordig? (Per nacht)

Vr de rest wat random info over kosten:
                  -taxi, maaltijd

Aanbevelingen van goede eettenten, clubs ivm:
                  Hou van het meer vollere werk, (rijper mag ook). Maar ik twijfel er niet aan dat overal te zullen aantreffen.

Als jullie ng interessante tips/info hebben hoor ik het graag.

Muito obrigado por seus ajuda!

Grt

Commentaar

Aan het werk...
                  X