Brazilië: Canoa Quebrada

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Canoa Quebrada

Iemand ervaring met Canoa Quebrada? wil er binnekort een weekendje naartoe ben vooral geintereseerd welk hotel/pousada girlfriendly is
    zal over een paar weken een uitgebreid verslag uitbrengen van mijn ervaringen aldaar

Re: Brazilie- Canoa Quebrada

Oorspronkelijk geplaatst door luckyboy
    Iemand ervaring met Canoa Quebrada? wil er binnekort een weekendje naartoe ben vooral geintereseerd welk hotel/pousada girlfriendly is
    zal over een paar weken een uitgebreid verslag uitbrengen van mijn ervaringen aldaar
    Dit is een heel mooie plek , zeker als je een relax vakantie wil beleven....
    ik ga van uit dat je alle info al hebt maar vond toch 2 mooie webside van dit plek voor jou als je daar interesse in hebt , de webside zijn wel in het portugees....

www.canoa-quebrada.com.
    www.barracachegamais.com.br

ik heb deze plek niet in de normaal reis gidsen kunnen vinden dus je ga naar een vakantie plek dat niet bekend is als een echte neuk plek.....
    met andere woorden zal het best wel mee vallen qua girlfriendly, alleen vrees ik dat de antal bewooners daar niet echt massaal is dus of er vrouwen in groote antal aanwezig zijn zo als in de rest van de land is zeer de vraag....op eerst gezicht lijk het me meer een
    " Surfer Hide Out "
    ik ben benieuwd naar je ervaring.....

Cheers

Stealth

Commentaar

Re: Brazilie- Canoa Quebrada

De hotels/pousadas in Canoa doen lang zo moeilijk niet als die in Forta. Iedereen is welkom zolang je het ietwat beschaafd houdt.

Voor de vrouwen; die haal je best in Fortaleza en neem ze mee op uitstap naar Canoa. De plaatselijke bevolking zelf was, voor zover ik me herinner, niet veel meer dan wat hippies die je wat rommel proberen aan te smeren.

Maar Canoa zelf is eigenlijk maar een erwt groot. Een weekend daar in leuk gezelschap is zeker een aanrader (heb ik ook gedaan). Maar als je daar een hele week moet zitten denk ik dat het zal gaan vervelen. Buitend het weekend valt er ook niet zoveel te beleven qua uitgaan.

Commentaar

Re: Brazilië: Canoa Quebrada

Ik ben er een paar weken geleden voor de 2e keer geweest met mijn Braziliaanse vriendin. Het is er heel mooi en rustig, weinig westerlingen en ook puta's zijn er niet of nauwelijks. In het weekend is het er drukker en erg gezellig in de straat "Broadway" met restaurants en barretjes.

Ik heb denk ik een stuk of 4 puta's gezien. Beter kun je een reisgenoot zoeken in Forta of Natal en dan naar C.Q. gaan. Vanaf Forta neem je de bus naar Aracati en vandaar een andere bus of taxi. Dit is maar zo'n 6-7 kilometer. Of een huurauto natuurlijk wat ik altijd doe.

Er zijn ook daar altijd wel vrouwen die geïnteresseerd zijn in een loslopende Nederlandse man maar dit geldt eigenlijk voor heel Brazilië. Op dit moment koop je er kavels bouwgrond voor maximaal 8.000 euro op 100-300 meter van het strand. Sinds November 2005 zijn er 1400 kavels in de duinen in de verkoop en er zijn er al 1000 verkocht waaronder 1 aan ondergetekende. De kavels zijn 429 m2 groot. Direct aan het strand waren 3X duurder en zijn allemaal al verkocht.

Succes,

C.Q.

Commentaar

Ik ben ook in Canoa geweest met mijn Braziliaanse vriendin en ik heb wel interesse in het kopen van een stukje grond. Ik vind het een geweldige plek.
          Kan je mij daar wat meer over vertellen. Hoe werkt dat, is dat te vertrouwen en bij wie moet ik zijn.

R

Commentaar

Ja hoor dat is safe. Stuur me maar direct een berichtje want ik kan mij voorstellen dat deze site daar niet voor is.

Commentaar

Aan het werk...
            X