Brazilië: Búzios

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Búzios

He vakantie gangers....
    heeft iemand van julie informatie over de vakantie plaats - Buzios ????
    kennis van mij wil 1 week hier naar toe met name naar de hotel " Pousada Corias E Conchas " val hier ook iets te neuken hoe is het met de vrouwen hier ????

Re: Brazilie - Buzios

Eerst even naar Rio om wat dames uit te nodigen om mee naar Buzios te gaan, want daar zijn niet zoveel mogelijkheden; zeker niet als het regent (behoorlijk saai).
    Het is echter wel een mooie badplaats met mooie stranden.
    Veel plezier.

Max

Commentaar

Re: Brazilië: Búzios

He Stealth,

Dat moet niet al te moeilijk zijn.
      Hoewel ik hier nog niet geweest ben, hoor ik van brasiliaanse vrienden dat deze kustplaats redelijk wat mooie meisjes uit Rio trekt die daar op zoek zijn naar Europese mannen. Trouwens de lokale meisjes willen zeker ook niet achterblijven. Er zitten een aantal discotheken waar je dames kunt treffen en eenmaal binnen dan even de kat uit de boom kijken en je favourite dame benaderen en je hebt een vriendin voor de rest van je vakantie. Zeker als je blond bent.
      De leukste contacten doe je toch op aan de strandpromenade, daar schuivelen de meiden aan je voorbij en je hoeft maar 1 x te kijken en je hebt er zo contact. Ook daar heb je z.g. lovehotels waar je voor een aantal uur een kamer kunt huren. Echter in de meeste pousada's is het wel toegestaan om een vriendinnetje mee te nemen.
      De dames zijn vol overgave en meestal ervaar je echte GFE.
      Geef in geen geval je telefoonnummer of adres, eenmaal terug in NL zijn de dames aardig hardnekkig om je te blijven stalken met 10-tallen telefoontjes per dag en verassingen per post. Kan redelijk onthutsend zijn.
      Let wel op haar ID-kaart en check haar leeftijd. Meisjes lijken daar een stuk ouder dan ze in de praktijk zijn.
      Oppassen dus....

Succes, ik zit in Mei wederom een paar weken in Brasil.

Commentaar

Re: Brazilië: Búzios

Buzios is een dorp!! Daar is niks! Ja als je geluk hebt in het weekend zijn er wat meiden uit elite families die in de meest trendy tenten op stap zijn.. maar zeker niet op een "gringo" zitten te wachten.. Tenzij je er uit ziet natuurlijk als Brad Pitt en een zelfde bankrekening hebt.. Oh ja..Portugees spreken is ook handig.

Als je voor vrouwen gaat moet je daar niet zijn! Die kan je daar overigens wel mee naar toenemen als je ze meevraagd (uit Rio oid) gaan ze graag met je mee.. maar dan is het wel je "vriendin"...

Have Fun!

Oorspronkelijk geplaatst door hunk23
        Buzios niks van prost. gezien. Wil niet zeggen dat het er niet is. Als dat het hoofddoel is lekker in Rio blijven

Commentaar

Aan het werk...
        X