Curaçao: Club Havana Viejo

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Curaçao: Club Havana Viejo

Weet iemand nog of het barmeisje Dayenna hier nog werkt, ik heb een weekje wat met haar gehad maar toen begon ze over trouwen ect en dat zag ik niet zo zitten.

Dayenna werkt niet voor de sex maar staat alleen achter de bar.

De laatste keer dat ik hier was was in oktober 2005

Er komen zeer leuke dames in deze tent maar ik heb geen zin in een barvrouw die mij kwaad gaat aankijken omdat ik een ander meisje mee wilt nemen.

Zoals jullie wanderlaars wel weten kunnen dominicaanse zeer jalours zijn.

Hopend op een antwoord,

Patrick

Re: Curaçao: Club Havana Viejo

Patrick,

Ja, Dayenna werkt er nog steeds. Is dit de lange magere of de wat kleinere. In ieder geval ben ik dinsdag 28-3 nog bij de lange magere (volgens mij is dat Dayenna) thuis geweest omdat haar moeder jarig was en ze een feestje gaven. Dit meisje had wel een zoontje van een jaar of 3 en woonde dicht bij Piscadera baai.

Ikzelf was er met Anaconda. Een Dominicaans meisje met geblondeerd haar, klein en vol energie.
    Ik wil wel eens weten of iemand haar kent?

Oorspronkelijk geplaatst door patricksteen
    Weet iemand nog of het barmeisje Dayenna hier nog werkt, ik heb een weekje wat met haar gehad maar toen begon ze over trouwen ect en dat zag ik niet zo zitten.

Dayenna werkt niet voor de sex maar staat alleen achter de bar.

De laatste keer dat ik hier was was in oktober 2005

Er komen zeer leuke dames in deze tent maar ik heb geen zin in een barvrouw die mij kwaad gaat aankijken omdat ik een ander meisje mee wilt nemen.

Zoals jullie wanderlaars wel weten kunnen dominicaanse zeer jalours zijn.

Hopend op een antwoord,

Patrick
    Mi ta ju Korsow

Commentaar

Beste chinga

Volgens mij is dit niet Dayenne, zij komt uit de Dom Republiek.

Dayenne is wel slank en heeft donker lang haar, meestal in ee staart.

De laatste keer dat ik met haar omging woonde ze in het huis ( dameshuis ) achter Havana, hier wonen ook alle dames die in Havanna werken.

Dayenne heeft geen moeder op het eiland en geen dochtertje.

Weet je zeker dat het Dayenne is?

Wil je hierop nog even terugkomen anders kan ik weer niet naar Havana in mei want dan begint dat trouwverhaal weer.

Patrick

Commentaar

Beste chinga

Volgens mij is dit niet Dayenne, zij komt uit de Dom Republiek.

Dayenne is wel slank en heeft donker lang haar, meestal in ee staart.

De laatste keer dat ik met haar omging woonde ze in het huis ( dameshuis ) achter Havana, hier wonen ook alle dames die in Havanna werken.

Dayenne heeft geen moeder op het eiland en geen dochtertje.

Weet je zeker dat het Dayenne is?

Wil je hierop nog even terugkomen anders kan ik weer niet naar Havana in mei want dan begint dat trouwverhaal weer.

Patrick
        Patrick,

Klopt. Er waren twee meisjes. Degene waar ik thuis ben geweest is niet Dayenne! Dayenne is een stuk kleiner en inderdaad met lang zwart haar. Ik heb aan Anaconda gevraagd of ze naar je wilt vragen bij Dayenne. Je hoort dus nog wel want ik heb nog steeds contact met mijn vriendinnetje. Ik zal nog wel vragen of ze nog steeds in het huis achter HV zit. Ook weet ik dat ze uit de de Dominicaanse Republiek komt. Ze is het echt!
        Dus voor jou geen HV in mei, of je zou trouwplannen moeten hebben. Of moet ik je bezoek vast aankondigen? Was trouwens best wel een leuk meisje. Rommelde niet met de klanten (de andere wel).
        Mi ta ju Korsow

Commentaar

Ze is inderdaad lief, ze werk inderdaag alleen achter de bar.

Doe ze maar de groeten en ik zal kijken of ik in mei langs zal komen.

Patrick

Het probleem is dat ze geen Engels spreekt en ik geen Spaans en dat is toch lastig.

Commentaar

Ze is inderdaad lief, ze werk inderdaag alleen achter de bar.

Doe ze maar de groeten en ik zal kijken of ik in mei langs zal komen.

Patrick

Het probleem is dat ze geen Engels spreekt en ik geen Spaans en dat is toch lastig.
            Ze was 'muy feliz' (heel blij) om van je te horen. Ze heeft haar telefoonnummer gegeven met de vraag of je haar wilt bellen. Laat maar weten.
            Mi ta ju Korsow

Commentaar

Chingi,

Ik heb je een prive bericht gestuurd.

Patrick

Commentaar

Heeft iemand recent deze bar nog bezocht? vertrek morgen naar curacao vandaar.
                Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

leuke club op een leuke plek. meestal een 10-15 dames aanwzig. goede sfeer en aardige shows. leuk om een avond te beginnen.

Commentaar

Gisteren avond even wezen kijken. Trof 10-15 lekkere dames aan, allen colombiaans.

Was een leuke verrassing... leuke aanvulling nu Campo wat "leeg" is.

Commentaar

Expact

Ik heb een tijdje wat gehad met Dayenne, de barkeepster daar. Super dame.
                      Ralatie was moeilijk, ik kom hoogstens 2x per jaar voor mijn werk op Curacao.
                      Wil je haar even de groeten doen.

Ze kent mij als Patrick Pascal.

Ik denk dat je de gehele avond gratis drink en waarschijnlijk komen er nog wat vriendinnen naar je toe.

ik ken de eigenaar en de uitbater ook, begin maar een verhaal over Italie, hij gaat gelijk los(positief)

Ik kom in juni weer.

Wil je Dayenna vragen mij te mailen op patrick.steen@hotmail.com

Alvast bedankt,

Ps: Chingy ben je er nog?

Noot moderator: Contact maken en emails graag via de interne post, dankewel. Arturo.
                      Laatst gewijzigd door Arturo; 02-01-07, 04:52.

Commentaar

Expact

Ik heb een tijdje wat gehad met Dayenne, de barkeepster daar. Super dame.
                        Ralatie was moeilijk, ik kom hoogstens 2x per jaar voor mijn werk op Curacao.
                        Wil je haar even de groeten doen.

Ze kent mij als Patrick Pascal.

Ik denk dat je de gehele avond gratis drink en waarschijnlijk komen er nog wat vriendinnen naar je toe.

ik ken de eigenaar en de uitbater ook, begin maar een verhaal over Italie, hij gaat gelijk los(positief)

Ik kom in juni weer.

Wil je Dayenna vragen mij te mailen op patrick.steen@hotmail.com

Alvast bedankt,

Ps: Chingy ben je er nog?

Noot moderator: Contact maken en emails graag via de interne post, dankewel. Arturo.
                        Ik las iets over gratis drank dus ik heb maar de vrijheid en de honeurs genomen...

Dayenna was blij van je te horen en ze vroeg wanneer je weer kwam. Nog voordat ik je emailadres gaf vroeg ze hoe ze met je in contact kan komen. Ik gaf je emailadres maar ze is geloof ik niet zo een email fan. Ik moest haar telefoonnummer van haar naar je doormailen. Deze komt over een paar dagen. Ligt namelijk ergens in de auto en weet niet precies waar want ik was vrij zat van al die gratis baco's die ze me bleef voeren...

Commentaar

Je hebt dus een leuke avond gehad!!

Ik kom eind juni, wil je dit tegen haar zeggen.

Ik ben er 10 dagen.

Wat was haar nummer? (even via prive hookers)

Patrick

Commentaar

Je hebt dus een leuke avond gehad!!

Ik kom eind juni, wil je dit tegen haar zeggen.

Ik ben er 10 dagen.

Wat was haar nummer? (even via prive hookers)

Patrick

Absoluut gezellig! Wel handtastelijk hoor die dames die er rond lopen..Maar och je moet wat over hebben voor een gratis drankje....
                            Het is een zware opgave maar ik zal van de week nog een keer langsgaan om te zeggen dat je eind juni komt...

Het nummer ligt in je postvakje.

Commentaar

heeft iemand info over website's. Dan kan ik even binnen gluren, hiero

Commentaar

IK geloof niet dat ze een website hebben. Internet is hier nog niet zover.
                                Ik kan deze club echter wel aanraden. Er is altijd wel wat te doen en veel stripteases...

Commentaar

Sinds deze week weer leuker. Afgelopen maand was het erg doods sinds ruim de helft van de vorige lichting al vroegtijdig weg was. Nieuwe lichting is deze week gearriveerd en heeft er ook echt zin in; alleen een beetje jammer dat er slechts 6 dames zijn in deze lichting.
                                  Wat ook een aanrader is is de zondagavond vanaf 1930 uur. Dames lopen tijdens dit "happy hour" in korte broek maar strippen extra vaak (om de ca. 10 minuten).

Commentaar

Oh oh oh wat een arrogante dames toch....
                                    Ze kijken niet naar de klanten maar naar zichzelf in de spiegels. Contacten verlopen moeizaam.
                                    Van alle clubs op Cur bengelt deze toch wel onderaan mijn lijstje op dit moment.

Commentaar

Ben eens met glory. Ben 4 maanden geleden voor het eerst bij Havana geweest en zat bij de bar. Erg onpersoonlijk en arrogante jonge meisjes. Blijven op afstand kijken en wachten dat je de eerste stap zet. Ik ben wel heel wat anders gewend elders. Ook gedragen sommige meisjes zich erg onprofessioneel. Ze zijn erg gevoelig voor drank en blijven hangen rondom eenzelfde fles met wat gehuppel als er een leuke beat afgespeeld wordt. Een striptease wordt nog gedaan maar relatief afstandelijk.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X