Venezuela: Caracas

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Venezuela: Caracas

Colegea,

Zit zeer binnenkort in Caracas, wie o wie heeft enkele culturele tips?

Alvast mijn dank!

Groetjes,
    Bosso

P.S: tuurlijk volgt daarna mijn field report

Me han dicho que las mujeres de allí son las más guapas del mundo!
    Men heeft mij gezegd dat de vrouwen van aldaar de mooiste van de wereld zijn!

Re: Venezuela: Caracas

Oppassen in Caracas, is een van de gevaarlijkste plaatsen op de wereld.
    Mijn vriend was er in 2002 en durfde zijn flat s'avonds niet uit
    Ga liever na Isla-margarita, daar kun je ook alles vinden, en veilig.

Thei

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bosso
      Colegea,

Alvast mijn dank!

Groetjes,
      Bosso

P.S: tuurlijk volgt daarna mijn field report

Me han dicho que las mujeres de allí son las más guapas del mundo!
      Men heeft mij gezegd dat de vrouwen van aldaar de mooiste van de wereld zijn!
      Dag Collega

Heel veel plezier in Caracas!! Deze Vitamine had graag met je meegewild. Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat je van Caracas vindt. Kijk maar eens even op deze site: www.holacorazon.tk , je ziet prachtige foto's van o.a Caracas! De persoon achter deze website is een echte ''Venezuelaganger'', misschien kan hij je helpen aan tips

Afgelopen oktober was het de bedoeling dat ik vanaf Isla Margarita naar Caracas zou gaan, maar helaas is het er niet meer van gekomen Nu is het mijn bedoeling om er dit jaar wel heen te gaan, met uiteraard IM als thuisbasis

Waarom ga je eigenlijk naar Caracas en niet naar Isla Margarita, of is het de bedoeling dat je het mooie eiland nog aandoet??

Hopelijk kom je met leuke recensies thuis!!

Groeten

Commentaar

Lees de advertenties in de lokale krant of vraag een taxichauffeur.
        Caracas is beslist niet goedkoop, de provinciesteden zijn veel interessanter.Aldaar vraag je best een taxichauffeur naar de lokale striptent. tussen de danspauzes door kun je wel met de dames even naar een nabij motel. Anders moet je een exit fee betalen aan de bar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bosso
          Colegea,

Alvast mijn dank!

Groetjes,
          Bosso
          Voor mij staan de Venezolaanse schonen op hetzelfde hoge niveau als de Brasileiras...

Voor het geval je dit geen culturele tip zou vinden, heb ik nog een taaltip in petto: de enige correcte uitspraak van CaRAcas is die met klemtoon op de middelste lettergreep. Echte cultuur begint met een verzorgde taal (en uitspraak)...

NB voor hispanofiele insiders: Een vriend vroeg ooit eens de weg naar HondarRAbia. Het heeft MINUTEN geduurd voor zijn gesprekspartner doorhad dat mijn vriend eigenlijk Hondarraa bedoelde...

Commentaar

Dag Bosso,

Verblijf je nog in Venezuela? Kortom ik wil graag wat van je avonturen vernemen, maar ik ben vast niet de enige

Groeten

Commentaar

Dag prikkers,

Zijn er de laatste tijd nog mensen richting Caracas geweest?

Groeten, een snelle vitamine

Commentaar

De laatste jaren niet meer in Caracas geweest. Voor de Chavez-tijd wel heel veel. In feite was mijn eerste prosti-ervaring in Caracas. 26 jaar geleden alweer. Het echte leuke centrum van Caracas is Sabana Grande. Dwars daarop loopt een lange straat: de Avenida de Las Acacias (daar staat ook het beroemde Previsora-gebouw). In ieder geval, de hotels bij Sabana Grande zijn een beetje duur en wij gingen toen op zoek in Las Acacias en vonden daar vele goedkope hotelletjes. Bij een daarvan, met een mooie grote bar en paarse verlichting, hebben we ingecheckt. Later zat ik aan de bar waar omheen zo'n 10 meisjes naar mij keken. Toen ik een sigaret opstak (kon toen nog), kwam er een met een vuurtje. Ze zag er schattig uit en we hebben 4 dagen met elkaar gestoeid. Ben zelfs bij haar thuis geweest. Ze heeft me toen 1000 Bolivar gekost, wat toen zo'n 45 (Antilliaanse) gulden was.
                Het wordt tijd dat ik er weer eens ga kijken, hoewel op Curacao nu ook veel schoons te verkrijgen is. En van Caracas hoor ik veel over de onveiligheid.

Commentaar

Hoi allemaal,

Terug van weggeweest. Kan er iemand mij informatie geven over de situatie in Caracas momenteel. 27 maart aanstaande ga ik een vervolg starten op mijn Zuid-Amerika reis. Eerst zal ik naar Caracas gaan dan naar La Isla en vervolgens Colombia en Equador en Peru. Alle informatie is welkom.
                  Groetjes
                  The Girlhunter
                  Alive and kicking !
                  Greetz

Commentaar

Is redelijk te doen, wel een beetje low profile want je wilt geen gedoe met de plaatselijke autoriteiten.
                    Caracas heeft ook mindere wijken die je het beste kunt mijden.
                    Gezien jouw staat van dienst gaat het allemaal wel lukken denk ik.

Arturo.
                    La Espada De Bolivar Por America Latina!
                    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door e-laba Bekijk bericht
                      Lees de advertenties in de lokale krant of vraag een taxichauffeur.
                      Caracas is beslist niet goedkoop, de provinciesteden zijn veel interessanter.Aldaar vraag je best een taxichauffeur naar de lokale striptent. tussen de danspauzes door kun je wel met de dames even naar een nabij motel. Anders moet je een exit fee betalen aan de bar.

Ik snap eigenlijk sowieso niet dat je in Caracas gaat betalen voor seks. Als je de tijd hebt, dan kun je 'n dame wat op sleeptouw nemen en neuk je binnen 48 uur gegarandeerd.

Ben er 4 weken geweest en heb ik die 2 weken een meid of 10 geneukt. Heeft me alleen wat drankjes, rozen, bios-bezoekjes en zo gekost...

Door deze meiden te betalen verpest je eigenlijk alles voor anderen en uiteindelijk ook voor jezelf.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De_Kapitein Bekijk bericht
                        Ik snap eigenlijk sowieso niet dat je in Caracas gaat betalen voor seks. Als je de tijd hebt, dan kun je 'n dame wat op sleeptouw nemen en neuk je binnen 48 uur gegarandeerd.

Ben er 4 weken geweest en heb ik die 2 weken een meid of 10 geneukt. Heeft me alleen wat drankjes, rozen, bios-bezoekjes en zo gekost...

Door deze meiden te betalen verpest je eigenlijk alles voor anderen en uiteindelijk ook voor jezelf.
                        Mmm dit vind ik een beetje kort door de bocht,dit geld evenzeer voor andere
                        plaatsen.
                        Het is toch veel makkelijker om een pro te scoren

Grtz,Dolfie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                          Mmm dit vind ik een beetje kort door de bocht,dit geld evenzeer voor andere
                          plaatsen.
                          Het is toch veel makkelijker om een pro te scoren

Grtz,Dolfie
                          Betalen is altijd makkelijker. Een onbetaalde one night stand scoren kost daar echter veel minder moeite dan in Nederland. Als je er bent, dan zou ik daar ook eens gebruik van maken i.p.v. meteen met de portomonnee gaan rammelen.

Nachtclubs betaal je vaak ook Europese prijzen. Beetje zonde om helemaal naar Caracas te vliegen om daar 150 dollar te betalen voor een wipje.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De_Kapitein Bekijk bericht
                            Betalen is altijd makkelijker. Een onbetaalde one night stand scoren kost daar echter veel minder moeite dan in Nederland. Als je er bent, dan zou ik daar ook eens gebruik van maken i.p.v. meteen met de portomonnee gaan rammelen.

Nachtclubs betaal je vaak ook Europese prijzen. Beetje zonde om helemaal naar Caracas te vliegen om daar 150 dollar te betalen voor een wipje.
                            Hoi Kapitein,je hebt ergens wel gelijk hoor...
                            Ik kan enkel spreken over mijn ervaringen in de DR,met name Sosua.
                            Ik heb daar veel betaalde sex gehad omdat het makkelijk is.
                            Maar ik heb daar ook enkele chica's gescoord omdat ik heel goedde lokale populaire bachata met hun kon dansen.
                            Echter dat kost wel wat energie en daarom prefereer ik profi's

Grtz,Dolfie

Commentaar

Aan het werk...
                            X