Usa: Florida, Tampa

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Usa: Florida, Tampa

ERgens rond 60 N Dale Mabry Hwy werd mijn aandacht getrokken door een mega bord:
    COLD BEER - HOT GIRLS. Het was eind middag en ik besloot even binnen te stappen. Het bier was koud, de dames ook. Waardeloos! Maar de uitbater vertelde de de actie zo rond 7 pm begon en ik besloot terug te gaan.

Sue was half Japans. Ik kocht een biertje vor haar en vertelde dat ik de Marriot logeerde met mijn foon daar. En ja, om 10 werd ik gebeld of ze een biertje mocht komen drinken. Omdat het noodweer was bleef ze slapen ($200 was ook een reden) en werd ik verwend zoals alleen Aziatische meisjes dat kunnen. Jammer dat het m'n laatste avond was.

Ze zegt dat normaal de $200 voor ST is. Het was inderdaad noodweer!

Re: USA: Florida - Tampa

Oorspronkelijk geplaatst door TrickyDicky Bekijk bericht
    ERgens rond 60 N Dale Mabry Hwy werd mijn aandacht getrokken door een mega bord:
    COLD BEER - HOT GIRLS. Het was eind middag en ik besloot even binnen te stappen. Het bier was koud, de dames ook. Waardeloos! Maar de uitbater vertelde de de actie zo rond 7 pm begon en ik besloot terug te gaan.

Sue was half Japans. Ik kocht een biertje vor haar en vertelde dat ik de Marriot logeerde met mijn foon daar. En ja, om 10 werd ik gebeld of ze een biertje mocht komen drinken. Omdat het noodweer was bleef ze slapen ($200 was ook een reden) en werd ik verwend zoals alleen Aziatische meisjes dat kunnen. Jammer dat het m'n laatste avond was.

Help me ff.........ST???

Johnny

Commentaar

ST = Short Time, oftewel niet de hele nacht
      Dit is een term die je vooral in Thailand etc. veel tegenkomt.
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TrickyDicky Bekijk bericht
        Dat zijn echt gang bare prijzen in Amerika, snap het ook niet. De nuchtere wandelaars in de wereld weten wel voldoende

Commentaar

Toch maar even een verduidelijking. Het was, wat de Amerikanen noemen "severe weather". Sue woonde ergens in Pascoe County en daar stonden zelfs de doorgaande wegen onder water en zaten 80.000 huizen zonder stroom. (Zelfs vandaag nog meer dan 1000). Dus eigenlijk kon ze niet naar huis en bleef ze dus bij mij slapen voor het half uur tarief.

Elk nadeel heeft (hebt) z'n voordeel.

Oorspronkelijk geplaatst door oneminuteboy Bekijk bericht
          Dat zijn echt gang bare prijzen in Amerika, snap het ook niet. De nuchtere wandelaars in de wereld weten wel voldoende

Commentaar

Re: Usa: Florida, Tampa

Er is geen staat of land ter wereld waar zoveel toeristen komen als Florida. Meer dan 85 miljoen! En dan verwacht je toch overal in de staat wandelplezier. Dat valt dus vreselijk tegen. Op deze trip Miami en Orlando gedaan en het was allemaal vreselijk onbevredigend.

Gelukkig hebben we in Tampa de Dale Mabry Hwy. En daar zitten opeens een hele serie Aziatische massagesalons. Gewoon rustig rijden en je komt de één na de ander tegen. Vooral voorbij het Football Stadium.

Naar binnen bij Ciao. Niet echt een Thaise naam en de enige mogelijkheid was 30 minuten massage voor $ 30. Hele mooie dame van ongeveer 30 die Mim werd genoemd. Broekje aanhouden dus dat was geen goed begin.

Ik vertelde haar over de traditionele extra's in Nederland. Dat was niet meer mogelijk omdat de politiek zich erop gestort had. Vandaar de eenheidsprijs. Maar ze kon wel naar mijn hotel komen vannacht. Details opgegeven, het was 50km uit de buurt maar dat was geen probleem. Om klokslag 00:00 stond ze voor mijn deur, nadat ze een half uur daarvoor naar de kamer had gebeld om zeker van de zaak te zijn.

Afgemaakt voor $340 voor de nacht en dat was het waard. Samen douchen en vrijen onder de douche, alle standjes op bed, weer onder douche, massage, douche, slapen, wakker gestreeld, heerlijk zoenen, beffen en neuken, onder de douche, ontbijt op de kamer, en weer naar bed. Redelijk uitgeput samen weer in slaap gevallen en om 1:00 PM haastte ze zich om weg te komen. Toen zat een extra beurt er helaas niet meer in.

Commentaar

Re: Usa: Florida, Tampa

Er is geen staat of land ter wereld waar zoveel toeristen komen als Florida. Meer dan 85 miljoen! En dan verwacht je toch overal in de staat wandelplezier. Dat valt dus vreselijk tegen. Op deze trip Miami en Orlando gedaan en het was allemaal vreselijk onbevredigend.

Gelukkig hebben we in Tampa de Dale Mabry Hwy. En daar zitten opeens een hele serie Aziatische massagesalons. Gewoon rustig rijden en je komt de één na de ander tegen. Vooral voorbij het Football Stadium.

Naar binnen bij Ciao. Niet echt een Thaise naam en de enige mogelijkheid was 30 minuten massage voor $ 30. Hele mooie dame van ongeveer 30 die Mim werd genoemd. Broekje aanhouden dus dat was geen goed begin.

Ik vertelde haar over de traditionele extra's in Nederland. Dat was niet meer mogelijk omdat de politiek zich erop gestort had. Vandaar de eenheidsprijs. Maar ze kon wel naar mijn hotel komen vannacht. Details opgegeven, het was 50km uit de buurt maar dat was geen probleem. Om klokslag 00:00 stond ze voor mijn deur, nadat ze een half uur daarvoor naar de kamer had gebeld om zeker van de zaak te zijn.

Afgemaakt voor $340 voor de nacht en dat was het waard. Samen douchen en vrijen onder de douche, alle standjes op bed, weer onder douche, massage, douche, slapen, wakker gestreeld, heerlijk zoenen, beffen en neuken, onder de douche, ontbijt op de kamer en weer naar bed. Redelijk uitgeput samen weer in slaap gevallen en om 1:00 PM haastte ze zich om weg te komen. Toen zat een extra beurt er helaas niet meer in.

Commentaar

Aan het werk...
              X