Argentinie: Mar del Plata

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Argentinie: Mar del Plata

Ik ben nu al weer ruim 2 weken in Mar del Plata, tijd dus voor wat actuele info. De prijzen zijn t.o.v. afgelopen jaar gestegen in pesos maar omdat de peso daalee van bijna 22 eurocent een jaar gelede naar ruim 18 cent nu valt de netto prijsstijging dus nog wel mee. Wel zijn en er een aantal privados die prijsstijgingen hebben doorgevoerd die niet niet meer rede;ijk zijn te noemen, zoals die op calle España en Salta. Geen nood: er zijn voldoende andere privados waar de prijzen zeer acceptabel zijn en waar ook meisjes, hygiene en comfort zeker niet slecht zijn. Voorbeelden: de privado op de Avenida Independencia 1142, apartement B en het filiaal ervan op Rosales 7170 (een kwartier met de taxi vanaf het centrum, kosten taxi ca 22 pesos, dus ca 4 Euro)
    Op deze adressen ben ik heel vaak geweest, zowel afgelopen jaar als tot nu toe dit jaar. De meisjes zijn tussen de 19 en begin 30 jaar en komen uit Argentinie zelf, Bolivia, Paraguay en de Dom Republiek. Voor een uur betaal ik steeds 100 pesos en in dat geval ja je met het meisje naar de 7e verdiepeing waar je dan met haar een appartement kunt gebruiken.
    De "encargada" Pamela (Boliviaanse) kent me inmiddels goed en is vriendelijk en belazert me nooit. Toen er een keer geen mogelijkheid was naar de 7e verdieping te gaan gaf ze me ongevraagd 20 pesos korting. En... een uur is hier ook echt een uur, soms ook wel een kwartier langer. Een aanrader dus!

Mar del Plata Vervolg

Uiteraard heb ik ook minder goede ervaringen gehad in MdP en het kan geen kwaad deze hier even te vermelden.
    Overprijsd zijn nu (200 pesos per uur is echt te veel voor Argentijnse begrippen)
    - Espana 1214
    - Salta 2027
    Onjuiste info en/of bedriegers: (minder meisjes dan gemeld en/of veel ouder dan gemeld door telefoon):
    - 3 de febrero 5436
    - Dorrego 1766 (veel folders van dit adres in de stad maar als je hen belt nemen ze niet op en als z edat eindelijk wel doen dan zijn er nooit meisjes aanwezig...)
    - Falucho 2374 apt 6c: Zeer af te raden: de 2 dames die hier werken veranderen de spelregels zodra je binnen bent: een uur is 45 minuten etc en ze zien er zacht uitegdrukt niet echt aantrekkelijk uit

Een twijfelgeval is zoals ook in de voorgaande jaren Dean Funes 1208 (hier werken 3 tot 5 meisjes, soms goede ervaringen, soms minder: laat de encargada hier wel het licht aandoen als je binnenkomt anders loop je het risico op teleurstellingen als je met het meisje naar de kamer gaat)

Commentaar

Aan het werk...
    X