Caribisch gebied: Trinidad & Tobago

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Caribisch gebied: Trinidad & Tobago

Best collega wanderlaars,

Binnenkort ga ik deze parel van de Caribbean bezoeken....

Waar kan ik terecht???

Re: Caribisch gebied: Trinidad & Tobago

Oorspronkelijk geplaatst door Expat_Fucker Bekijk bericht
    Best collega wanderlaars,

Binnenkort ga ik deze parel van de Caribbean bezoeken....

Waar kan ik terecht???
    Wie heeft een update voor mij over dit eiland?? ga er een paar dgn in november heen. Ws er voor het laatst in 2004.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ben7110 Bekijk bericht
      Wie heeft een update voor mij over dit eiland?? ga er een paar dgn in november heen. Ws er voor het laatst in 2004.
      Vertel eens iets over dat bezoek dan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pants Bekijk bericht
        Vertel eens iets over dat bezoek dan.
        swa is meer dan 4 jaar een een hoop dames geleden... weet dat ik in 2 tenten geweest ben.. maar waar???

Commentaar

Ik bedoelde ook meer over de sfeer op de eiland met betrekking tot dames. Pro's en non-pro's.
          Kun je er een beetje gezellig op stap? Heb je snel contact, prijspeil, dat soort dingen.

Commentaar

Was ooit in club 747, een gezellige tent in Port of Spain, long time ago, leuke sfeer, leuke meiden

Commentaar

TT was geen geweldig sex bestemming en zal het ook niet worden. de enige leuke tent een 3 jaar terug was villa capri.. die was nu helaas gesloten door de politie door wat ruzies tussen de politie en de eigenaar. Villa Capri was echt een verademing in TT maar dat is nu dus voorbij.
              Nog wel 2 avonden bij Copacabana geweest. Een wat ongezellige ruimte met banken / tafels langs beide kanten waar enorm veel meiden zitten. Mooie en mindere als overal. Genoeg te zien en te praten dus, maar ook weer niet zo'n gezellige sfeer door de inrichting.
              Uiteindelijk wel een enorme lekker dame uit Comlombia meer naar achteren genomen en 3 uur van mogen genieten.. een wat kleinere dame, maar met een geweldig kontje en een paar super tieten.
              Meeste dames komen uit Colombia, Venezuela en een enkele van TT zelf en de andere caraibische eilanden. Ze vinden zelf de business ook wat slow op TT en hebben het niet zo naar hun zin. kende een enkele nog van SXM waar ze volgens hun zeggen liever werken

Commentaar

Aan het werk...
              X