Argentinië: Mar del Plata

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Argentinië: Mar del Plata

Over Mar del Plata heb ik tot dusver niest op het forum gelezen. Vreemd, omdat deze grote badplaats voor onze hobby heel veel te bieden heeft. Er zijn erg veel casas met nog veel meer vaak beeldschone jonge dames (ouder dan 25 zijn ze zelden) . Om deze te vinden zijn er wel 2 zaken nodig: Ten eerste Spaans kunnen spreken en ten tweede : Een locale krant kopen (ik raad aan “La Capital”) waar dan per dag meer dan 100 advertenties in staan met adressen en/of telefoonummers van de casa’s.
    Over de casa’s het volgende: Ze zijn in de gehele stad (MdP heeft ongeveer de omvang van Amsterdam) te vinden maar wel het meest in de buurt rond de straten Jujuy, Salta etc. Verder is belangrijk om te weten dat geen enkele casa van buiten af als zodanig is te herkennen, sterker nog ze zijn “gecamoufleerd “ als fysiotherapie-praktijk (ik geef toe niet origineel) , als biljartcentrum of bv zelfs als administratiekantoor. Laat je dus niet in de war brengen wanneer je bij een adres uit de krant aan moet bellen bij een administrratiekantoor. De plaatselijke politie respecteert deze bewuste foutieve aanduiiding tegen betaling van een vaste 2-wekelijkse som van zo’n 250 peso”s = “liefst ca 70 Euro! (tja ik heb heel wat middagen met de dames doorgebracht en heb dus de nodige interesante info over de bedrijfsvoering opgedaan).
    Tot zover de zakelijke kant, nu wat de dames betreft: uiteraard ben ik lang niet in alle casa’s geweest, een jaar zou daarvoor ook niet genoeg zijn en ik was er maar zo’n 10 dagen.
    Zonder uitzondering waren de meisjes vriendelijk en enthousiast. Smaken verschillen, ik weet het, maar naar mijn smaak waren ze vaak erg knap. Meer dan in Buenos Aires komen ze vaker uit Argentinie zelf, maar ook wel uit Uruguay, Paraguay en Bolivia. De prijzen liggen nog iests lager dan in Buenos Aires, terwijl het daar, vergeleken met de prijzen in Nederland, ook al niet bepaald duur is. Voorbeelden: in MdP betaal voor een uur met een meisje in een zeer comfortabel en schoon huis vanaf 50 pesos (ca 14 Euro). De officiele prijs was hier weliswaar 70 pesos maar mij gebeurde het volgende: zoals gebruikelijk worden de meisjes vooraf aan je voorgesteld , het laatste meisje maakte echter zo’n indruk op me dat iik vergat mijn besluit over met wie te melden en men dacht daarom dat ik er helemaal van af wilde zien: gevolg de beheerster van de casa ging zonder dat ik iets vroeg terug in de prijs van 70 naar 50 pesos. Nou, dat werd dus een bezoekje van zo’n 4 uur. Reken maar uit dat dit dus ongeveer gelijk staat aan een uurttje in Amsterdam…
    De meeste casa’s zijn vanaf 10, 11 uur ‘s morgens open tot de 22.00, 23.00 uur ’s-avonds,. Sommige zijn 24 uur open met verschillende ‘turnos’(diensten). In de meeste casa’s zijn minimaal 3 of 4 meisjes die vooraf worden voorgsteld. Daarna kan je alsnog besluiten te vetrekken (In Zuid Amerika is dat laatste niet altijd zonder enige betaling mogelijk)

Van de casas waar ik wel geweest ben noem ik de volgende:

“Encuentros”, adres: Dean Funes 1208 tel (vanuit MdP) 473 8086. Hier trof ik Micaela, de schoonheid waar ik dus 50 per uur voor betaalde. : blond (maar zoals vaak in Lat Amerika bij blonde vrouwen: helaas geverfd, mijn enige bedenking bij haar), prachtig achterwerk , mooie borsten en een geschoren kutje, 23 jaar. Erg lief en vol met het opwindende ideeen…zonder meer een aanrader! In deze casa waren 6 meisjes.

“Casita Verde”, op Espana 1214. Het was een erg koude dag en dit huis heeft geen verwarming , maar gelukkig was daar Bianca, 22 jaar (ik trof haar op haar verjaardag) om me op aangename wijze te verwarmen, 60 pesos per uur en ook Bianca (donker, lang haar, ca 1 m 63, grote borsten ) was geen tegenvaller. Er waren hier 4 meisjes.

“Gerencia” (adres : 20 de septiembre 1317) Ja, dit was het zg administratiekantoor….tja… hier raakte ik enigszins verslaafd aan Maya….24 jaar en heerlijk sensuele stem. Hier waren nog 3 andere meisjes maar daar had ik die dagen even geen oog voor. Heb met Maya 4 middagen doorgebracht en die zijn voor mij onvergetelijk. Ze heeft een prachtig lijf, stevige borsten en was zeer enthousiast. Alleen voor haar zou ik nu al weer naar Mar del Plata terug wiillen gaan.

Chicas de Eclipse (Tel 474-9392): Sol (21 jaar) werkte nog maar kort , logisch ivm haar leeftijd (wettelijk minimum in Argentinie is 21) maar was erg lief en heeft heerlijk strak lijf. 60 pesos per uur.

Abigual (tel 4725481) Hier een middagje met Tamara doorgebracht (60 pesos per uur) . 23 jaar, Kort haar, mooi, strak lichaam en erg vriendelijk/ Hier 55 pesos per uur.

Maar……er waren/zijn vele, vele casa;s meer. Uiteraard zijn er in MdP ook clubs, enkel vanaf ’s-avonds open, maar daar heb ik niet naar getaald: veel duurder en bovendien entree, verplichte drankjes etc en verder konden de meisjes daar niet mooier zijn die ik al in de casa’s had gezien, dus waarom ziou ik?

En o ja…. Het was absoluut geen strandweer die dagen maar dat vond ik helemaal niet erg…..

Re: Argentinie: Mar del Plata

complimenten voor je uitgebreide rapport. voor informatie over lekkere mar del plantense morochas met grote borsten hou ik me aanbevolen.

Commentaar

Re: Argentinië: Mar del Plata

Het is al weer een paar jaar geleden dat ik uitgebreid verslag deed van mijn ervaringen in onder meer Mar del Plata in Argentinie. Inmiddels ben ik 5 maal steeds een aantal maanden in Argentinie geweest en het wordt tijdt om de info te actualiseren, op deze plaats dus m.n. Mar del Plata.

Om met het belangrijkste te beginnen: dames en privados zijn er nog volop in deze badplaats en de meeste "casas" van jaren geleden zijn nog steeds open. De prijzen zijn echter wel gestegen, voornamelijk omdat de waarde van de Peso t.o.v. de Euro de laatste paar jaar nauwelijks is gedaald terwijl onze vrienden uit de VS altijd maar blijven betalen wat "de gek er voor vraagt" en daar heb je als gringo uit een ander land dus wel last van.
      Huidige prijzen in de casa's varieren van 60 pesos per half uur tot 120 per half uur. Per uur heb ik vanaf 100 betaald.
      Nu wat meer specifieke info: de afgelopen jaren is het aandeel Argentijnse vrouwen toegenomen ten koste van de meisjes uit Paraguay. En dat is erg jammer want - uiteraard uitzonderingen daragelaten - de Argentijnse dames in de casas zijn vaak een stuk ouder, minder knap dan hun Par collegas en zijn bovendien vaak slaapverwekkend saai. Maar, er is ook goed nieuws: de casas met de paraguaanse meisjes zijn een stuk goedkoper.
      Enkele praktijkervaringen:
      Dean Funes 1208 (tel. 473-8086); 24 h: hier trof ik eenmaal Sabrina (21 jaar) knap meisje uit (zegt ze ) Puerta Madryn. Erg enthousiast en een heerlijke sensule stem...maar wat blijkt een dag erna was ze er al niet meer en ik was zo dom gebruik te maken van de diensten van een zekere Carla. (ze zei dat ze 27 was maar dat was absolute onzin en toen ze merkte dat ik haar absoluut niet geloofde zei ze dat ze 34 was, ik schat echter tegen de 40)Zij gedroeg zich als de zorgzame (maar wel zeer onapetijtelijke, ontdekte ik toen ik aan het voor deze casa gebruikelijke duister was gewend geraakt) verpleegster en sprak me toe als of ik een patient was die niet geheel meer over zijn gesstelijke vermogens beschikte. Kortom: een ramp en ik kon alleen maar tot een bevredigende afronding komen door heel sterk aan "mijn" Sabrina te denken. Helaas dus een enorme afknapper. Vroeger kwam ik vaak in dit huis maar wil een ieder afraden er nog maar een peso in te steken...Er zijn goede en goedkopere alternatieven, daarover zo meer.
      Salta 1413:
      Dit huis is duurder maar is een van de wienige duurdere huizen met vrouwen uit Paraguay. Zeer aan te raden: de eigenaar is heel vriendelijk en heeft me de eerste keer bij Eliza (25 jaar, blond en slank, erg knap en voor heel veel in, een leuke lieve meid met een heerlijk achterwerk en prachtige borsten) een uur gegeven voor de prijs van een half uur. Prijs half uur is 80 pesos (een uur : 150 pesos, de peso staat nu op 22 Eurocent.
      Espana1214 : prijs 70 p half uur en 120 pr uur. Veel te duur want weer een donker hok en je kiest als je niet uitkijkt snel de verkeerde. Dus had ik een deal met een meisje (Dominicaanse, 26 jaar) om regelmatig met me mee te gaan naar een auberge transitorio voor 100 voor 2 uur. Voordeel voor haar dat de 100 voor haar wasd en voor mij dat we vaak een heerlijke middag hadden zonder op de deur kloppende oudere dames omdat de tijd erop zat.
      Zonder meer voor meer dan 100% aan te raden en voor mij veruit de beste casa: Salta 2027: de eerste keer werd ik binnengelaten door een meisje van 19 (Nati) en ik heb direct gezegd dat ik 2 uur wilde blijven...wat een heerlijkheid. Uiteraard kwam ze uit Paraguay en een heerlijke dondersteen...knap, heerlijk lijf en ik viel ook nog op haar stem.
      De dag erna kwam ik terug maar Nati was voor enkele dagen "indispuesta" en dus kon ik genieten van Laura (ook 19 jaar en ook uit Paraguay) laura is daarna een aantal malen bij me geweest in mijn appartement en ik heb het slapen toen maar uitgesteld tot ik weer in Nederland was want dit was echt een fantastiche meid: slank, lange benen, zwart haar en een prachtige huid en kleine borstjes...oef...
      Tot zover mijn actuele info wat betreft Mar del Plata

Commentaar

Complimenten voor je uitgebreide info.. Zijn die dames ook van de casas ook in voor GFE (Girlfriend Experience) met tongzoenen en gebefd worden?
        Laatst gewijzigd door Arturo; 16-06-09, 06:39. Reden: Quote eruit, te lang.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JamieWalker Bekijk bericht
          Complimenten voor je uitgebreide info.. Zijn die dames ook van de casas ook in voor GFE (Girlfriend Experience) met tongzoenen en gebefd worden?
          GFE: is in Mar del Plata zeker mogelijk, je moet je dan natuurlijk wel in het Spaans kunnen redden. Ikzelf heb elke keer naast de bezoekjes aan de casas ook een meisje gehad die vaak bij me bleef. Bij de argentijnse meisjes zal dat niet snel lukken omdat ze ook al vaak geen prive-vrije tijd hebben en ook bang zijn voor hun privacy. Maar heb nog steeds vriendschap met enkele meisjes uit Paraquay die ik zeker ook in januari weer terug zal zien.
          Beffen: voorzover ik dat zelf wilde waren meisjes er wel voor in maar ik deed dat meestal pas wanneer ik z eiets langer kende.

Commentaar

Aan het werk...
          X