Brazilië: Porto Seguro

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Porto Seguro

Iemand hier al eens naar Porto Seguro geweest ??
    En zo ja... wat zijn de ervaringen ??

Re: Brazilië: Porto Seguro

Ben net terug van een weekje Porto Seguro. Heb deze plaats leren kennen als een familie uitgaansoord. Indien je jong, lang, slank en blond bent heb je een meer dan grote kans om in een van de stranduitgaanstenten, o.a. Toa Toa een gratis sexnachtje met een van de duizenden aanwezige dames door te brengen.
    De z.g. strandfeesten beginnen tamelijk laat in de avond, voor 23.00 uur is niets te beleven en feesten betekent voor een grote groep zich laten vollopen met alcohol. Dames zijn op zo'n 'feest' meestal gekleed in een bikini dus je weet wel wat je uitzoekt. Betaalde sex ben ik totaal niet tegengekomen.
    Een opmerking, het regent hier veel, op 10 dagen verblijf, 1 dag zon (vertrekdag)
    Zou zelf de volgende keer hier niet meer naar toegaan, weinig opwindend.

Commentaar

Te gek he Porto Seguro
      Januairi kan behoorijk regenen
      Vooral Axe Moi vind ik leuk maar ben je ook op de feesten geweest in Arraial D’Ajuda het hippie dorpje Woh nog groter en meer lokals daar

Wat jullie moeten weten !
      Bahianas kunnen het beste dansen in heel Brasilie en heel erg sexy .
      Bahia is niet zo gevaarlijk als b.v Rio
      Bahianas leven voor feesten soms rijd er door de staten een grote pickup truck
      met achterin giantische boxen er loopt een stoet van 300 dansende mensen achteraan.
      Er is niet zoveel keus in vrouwen als b.v in Rio maar wel goedkoper of gratis
      Er woont al jaren een nederlander die in het stadje een reisbureau heeft ( Ton)
      Als je in de verkeerde tijd gaat is het er rustig

Tips

Ga bij Ton langs hij weet wat er te doen is
      Let op bij nederlandse reisbureaus hun bieden vaak hotels kilomers bij Porto seguro vandaan , je kan ook naar Arraial D’Ajuda gaan je hoeft alleen maar een klein riviertje over Let op de pont vaart tot een bepaalde tijd
      Salvador is ook heel erg leuk en meer bekende Brasiliaanse pop sterren die daar optredens geven of daar vandaan komen zoal Olodum ( drummers) iedere dinsdag

Hedusz heeft het niet leuk gehad omdat januari een slechte periode is en omdat hij de weg waarschijnlijk niet weet
      In het geval van opzoek naar sex raad ik aan Rio en Sao Paulo maar neem dan wel meer geld mee wil je goedkoop sex ga naar Azie wil je sex en gezelligheid of iedere keer een andere vrouw blond rood aziatisch blank ga dan naar Brasilie

Commentaar

Porto Seguro en Arraial D’Ajuda , ik heb daar 2 weken gezeten in 1 woord perfect.

Ik zat in een mooie pousada in Arraial, is net wat rustiger en mooier dan Porto Seguro, en inderdaad maar een pontvaart verwijderd van de "grote"stad Porto Seguro, en in tegenstelling tot wat Ronnie D schrijft, vaart de pont gewoon dag en nacht, alleen s'nachts maar 1 x in het uur. Overdag heb ik genoten, van de mooie stranden van Arraial, en s'nachts was het feesten in Porto Seguro...

Ze hebben in Porto Seguro zover ik weet minimaal 1 nachtclub annex bordeel, deze zit aan het einde van de Av.Do Descrobimento, even voorbij een groot mooi hotel (schuin aan de overkant richting de zee).

In deze Nachtclub hebben ze geen kamers, maar alle dames daar zijn prostituees, je kan hier een drankje nemen, de dames natuurlijk wat te drinken geven en dan afspraken maken om ze mee te nemen naar een speciaal [wip] motel, je moet daar dan al betalen om het meisje mee te mogen nemen vervolgens ga je met de taxi naar dit wip motel, waar je na gelang wat je betaald natuurlijk een aantal uren kan gaan spelen......

Al met al heeft dit avontuur mij zo'n 150-200 euro gekost voor 3 uurtjes plezier....

Is Leuk als je met je vrouw of vriendin op vakantie bent, en je kan ze niet mee nemen naar je hotel of pousada

Maar dit was de duurste wip die ik daar dus gemaakt heb (wist ik veel, was er net 1 dag)....

De rest van de vakantie heb ik een stuk goedkoper door gebracht, de volgende dag kwam ik een leuk ding tegen op een terrasje in Arreal, daar heb ik later ff een wip meegemaakt kosten :1 fanta en 5 euro voor de Taxi .....

En daarna begon het feest pas echt

De volgende avond weer eens naar Porto Seguro gegaan, daar hebben ze een Boulevard die langs de kustlijn loopt met allemaal winkeltjes, restaurantjes, barretjes en heeeeel veel kraampjes waar je drank kan kopen de welbekende caparinha en nog vele andere tropische cocktails voor een habbekrats, deze boulevard wordt ook wel de Passarella do Alcool ( oftewel de alcohol straat genoemd)
        Net als op de markt lopen ze je hier te roepen om maar een lekker drankje van hun stalletje te laten kopen, ook de plaatselijke schonen lopen hier rond om op die manier een drankje en meer... te kunnen krijgen.

Al gauw leg je hier contact met de lokale bevolking (zowel vrouwen als mannen) aangezien om 2 uur s'nachts de kraampjes gaan opruimen, wordt je al gauw uitgenodigd om mee te gaan naar 1 van de strandnachtclubs Zoals Toa Toa, Barramares of Axe Moi....

Om een lang verhaal kort te maken, ik op deze manier nog eens 2 dames ontmoet van respectievelijk 21 en 22 jaar oud. de ene is 3 dagen bij me gebleven ( door communicatie stoornis even uit het oog verloren), en de andere een week....

Kosten.... Eten, drinken entree gelden , de ene nieuwe schoenen, de andere een mobieltje en een nieuwe broek

Wereld vakantie geweest...klik hier maar eens voor wat leuke foto'shttp://www.axemoi.com.br/default.asp?id=30

of deze...http://www.bahiafest.net/fotos.php?tipo=balada

Een echte aanrader.......

Commentaar

Zijn daar ook girlfriendy hotels? wou in april eens een kijkje aan nemen in Porto Seguro.alle tips welkom

Commentaar

Bijna alle hotels zijn girl friendly. Alleen Porto Seguro Praia Hotel niet. In het centrum doen ze nergens moeilijk.
            Btw... ben er 3x op vakantie geweest.
            Momenteel komen er alleen Italianen... en héél veel Brazilianen, maar dat zal na de carnaval wel een beetje afgelopen zijn. Dan is in Brazilie de zomervakantie afgelopen.

Commentaar

Wat betaal je in Porto Seguro voor een simpel hotel / pousade per nacht ?

Commentaar

Hoi,

De dames in Porto Seguro zijn goedkoopen gemakkelijk.

Ik woon zelf in Lauro de Freitas en maak vaak gebruik van hun diensten.

Je kunt ze vinden in de beruchte strandtenten en eigenlijk overal in het nachtleven.

Prijzen vanaf 50 Real per uur.

Sponzzzo

Commentaar

Oh ja 50 Real is ongeveer 20 EURO

Commentaar

@Draak,

Pousada kost ca. R$80 per nacht (ongeveer 30 EURO)

Hotel is af te raden, je mag meiden alleen tegen betaling meenemen.

Commentaar

Ik wil weleens gaan kijken in porto seguro, wie kan mij vertellen welke reisorganisaties mij daar kunnen brengen of een luchtvaartmaatschappij

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
                        Ik wil weleens gaan kijken in porto seguro, wie kan mij vertellen welke reisorganisaties mij daar kunnen brengen of een luchtvaartmaatschappij
                        kan met TAP met tussenstops in Lissabon en Salvador.Vanuit iedere Braziliaanse stad te bereiken met binnelandse vlucht.Enkele jaren geleden had Arke deze bestemming nog in hun pakket zitten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
                          Wel een grote paraplu meenemen, het regent daar van de maand 29 dagen. Zou, als je verstandig bent maar een ander oord uitkiezen. Vroeger vloog Arfkefly er naar toe, maar die is ermee gestopt. teveel klachten over het slechte weer.

Commentaar

Aan het werk...
                          X