Colombia: Cali, Clinica Doctor Amor

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Colombia: Cali, Clinica Doctor Amor

Zo even gedouched en van la sexta gelopen naar de Rio Cali Av 2N cll 21 want volgens mijn plattegrond moest daar ergens in de buurt Clinica Dr Amor zitten.

Nou kon het in eerste instantie niet vinden maar in tweede wel . Hahaha, zag een aantal latinos voor een huis staan op een hoek bij een wit huis met een Witte Schuifdeur. Nou gevraagd of dit het was en het was het.

De deur ging open en ik naar binnen. Werd ontvangen door de dame die het allemaal begeleidt en zij legde alles uit aan me. Toen nam ik plaats op een van de comfortabele banken en de Show begon.

Eén voor één kwamen de meisjes zich aan mij voorstellen. Alle soorten en maten sommigen waren waarschijnlijk zo weggelopen van de modellenopleiding. Jezus nou van 6-jes tot 10-en. Kon moeilijk mijn keuze maken. Dus net zolang gewacht dat er weer iemand binnenkwam. Zo kon zien wat voor vlees beschikbaar was want iedere keer kwamen ze een rondje lopen.

Af en toe twijfelde ik echt vrouwen zo perfect (ook veel silliconen) dat ik soms het idee had dat het ts waren. Dus uiteindelijk maar voor een Negerinnetje gekozen met een paar lekkere hangtieten. Haar flink genomen miss/ds/anaal. Kostte me 35.000 pesos voor een 1/2 uur is EUR 14,00.

Eenmaal op de kamer begon het en ze vroeg waarom ik geen uur had geboekt. Nou moest namelijk naar een ander afspraakje (un-paid). Na de daad zij ze dat ik een perro was omdat ik mijn afspraakje had bedrogen, ach shit happens.

Tot slot vroeg ze me nog extra geld. Zag dat ik nog 5.000 pesos had dus die maar gegeven. Achteraf kon ik me wel voor mijn kop slaan, me eerst voor perro uitmaken en daarna geld vragen (sukkel ben ik, ).

Jongens Clinica Dr. Amor is zeker een aanrader als je in de buurt bent. Voor Westerse begrippen betaal je niet te veel (voor daar wel). Maar het zit in een redelijk relaxte omgeving en kan daar rustig overdag naar toelopen.

Voor meer info ze hebben een website. Trouwens in bepaalde winkelcentra lopen 's avond ook pre-pagos! Je herkent ze eenvoudig, te korte kleding en veel rondingen! Heb daar geen ervaring mee, was met mijn afspraakje daar.
Aan het werk...
X