Trans Station voor Noord en Zuid Amerika

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Trans Station voor Noord en Zuid Amerika

Is er interesse om een apart Trans Station te starten waar Trip Reports en Info uitgewisseld kan worden voor Shemales en TS in Noord en Zuid Amerika?

Re: Trans Station voor Noord en Zuid Amerika

Is op zich een goed idee, maar ik ben bang dat er te weinig info beschikbaar is om er een apart topic voor aan te maken.
    Daarnaast is het zo dat de reacties momenteel op grond van regio gerangschikt worden. Als je een trans station topic aanmaakt dan gaat daar alles in ongeacht de regio?

Toch lijkt het me goed om dit even te laten staan bij wijze van experiment, ik hoor graag reacties van meerder leden hoe ze dit zien. Transen zijn de laatste tijd enorm populair.

Arturo.
    La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Ik geef Arturo volkomen gelijk , er zijn hier online maar heel weinig ladyboy lovers die een vliegtuig zullen pakken om effe een ladyboy in Mexico , Chili , Costa Rica of Brazilië te gaan op zoeken om daarna een trip report of een recensie over zijn belevenis met haar hier online te komen plaatsen. Dus die beschikbaar informatie zullen er hellaas niet komen om een apart topic in stand te houden.
      Bij de international Ladyboy forums waar ik lid van bent ken ik wel 3 gasten die de helle wereld over gaan om ladyboy`s op te zoeken en dan hun trip reports online hebben gezet. Was het hier bij ons ook zo.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ik vind zo'n nieuw topic wel degelijk interessant. Ik zou de bijdragen, stukjes en recensies met grote belangstelling lezen en zelf ook meedoen met schrijven als ik wat te melden had. Ik ben idd wel in staat het vliegtuig te pakken, vooral als het Zuid-Amerika betreft, waar ik nog maar kort geleden enige jaren heb gewoond. Alleen wilde ik toen nog geen transen en nu wel. Geografische afstanden zeggen me niet zoveel en ik zal vast niet de enige zijn.
        but the more I grow the less I know

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stealth Bekijk bericht
          Ik geef Arturo volkomen gelijk , er zijn hier online maar heel weinig ladyboy lovers die een vliegtuig zullen pakken om effe een ladyboy in Mexico , Chili , Costa Rica of Brazilië te gaan op zoeken om daarna een trip report of een recensie over zijn belevenis met haar hier online te komen plaatsen.
          Ik juig dit initiatief ook toe
          Wat ik me afvraag en alsook erg in geinteresseerd ben : hoe zij de ladyboy's daarginder?
          Ik heb enkel lekkereervaringen gehad in Thailand met LB's.Ik vond het daar geweldig want zij zijn erg fijn en vrouwelijk,echt moeilijk te onderscheiden van de echte dames...meestal zelfs veel knapper
          Dus hoe is het ginds met de she-males?

Grtz,Dolfie

Commentaar

Loop er al een paar dagen over te piekeren, ik denk dat we gewoon een begin moeten maken en een tweetal topics openen:

1. Topic uitsluitend voor ervaringen met vermelding van locatie etc.
            2. Dit topic als algemeen discussie topic over ladyboys waar dus geen ervaringen gepost worden.

Momenteel zit dit hele gebeuren hier enorm in de lift. Een ware "ladyboys boom".
            Het is natuurlijk begrijpelijk dat er de eerste tijd zeer weinig recensiemateriaal beschikbaar is.
            Daarom heb ik contact gezocht met enkele ladyboys die geen bezwaar hebben om met foto op Hookers te staan. Dit gaat uiteraard conform de privacy regels van Hookers, geen gezicht in beeld.
            Op deze manier kunnen de leden zelf zien dat er in de loop van de jaren enorm veel veranderd is als het gaat om ladyboys.

Niet alleen het uiterlijk komt aan bod. Ook de sex is onvergelijkbaar. Eenmaal met een ladyboy op pad geweest is het gevaar groot dat je nooit meer een normale prostituee bezoekt.
            Mensen die dit ervaren hebben zullen het hiermee eens zijn.
            Stay tuned.

Arturo.
            La Espada De Bolivar Por America Latina!
            Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Arturo Bekijk bericht

Niet alleen het uiterlijk komt aan bod. Ook de sex is onvergelijkbaar. Eenmaal met een ladyboy op pad geweest is het gevaar groot dat je nooit meer een normale prostituee bezoekt.
              Mensen die dit ervaren hebben zullen het hiermee eens zijn.
              Stay tuned.

Arturo.
              Arturo dit klinkt erg spanend. Wat zijn je eigen ervaringen?

Commentaar

Arturo,

Ik kijk er met veel belangstelling naar uit!

Succes ermee!

Commentaar

Wie weet waar je shemales in Cancun kan treffen?

Commentaar

Het is wat stil op dit gedeelte van van het Trans Station. Terwijl het onderwerp toch zo interessant is.
                    Zoals het er nu naar uitziet ga ik as augustus een week naar Natal. Half voor 't werk, half voor 't plezier. Heb een aantal jaren in Brazilië gewoond, spreek vloeiend Portugees. Maar toen ik daar woonde had ik nog geen belangstelling voor shemales. Nu des te meer en de Braziliaanse zijn (vaak) de mooisten.
                    Maar goed, mijn 2 vragen aan medeliefhebbers:
                    1) Is er in Natal een plaats waar je trannies kunt ontmoeten. En dan niet op straat, maar in een bar of disco. Natuurlijk kun je (is ook wel zo veilig) een meisje per internet laten komen, maar echt tegen het lijf lopen, lijkt me ook wel wat.
                    2) Misschien is er iemand die op net zoiets uit is en met me mee zou willen reizen. Zou gezellig kunnen zijn.
                    but the more I grow the less I know

Commentaar

Al een tijdje niet op deze site geweest en nu wil ik naar brazilie over heel wat maandjes.
                      Brziliaanse shemales zijn inderdaad top maar deze thread blijft erg leeg. Voor thailand zou je namen en videos van ze kunnen krijgen. zoek emily op youtube goh wat is ze mooi.

Commentaar

De Dominicaanse Repuliek heeft behalve mooie vrouwen ook mooie Travesti zoals ze daar genoemd worden, je vind ze in alle soorten en kleuren de meesten hangen rond in bepaalde buurten die ze als hun gebied beschouwen in Santo Domingo is de Ave Ortega y Gassette een bekende verzamel plaats (pre-ops en in begin van fase van hormonen) tarief is ongeveer 20.00 euro voor een dik halfuur (letten niet op de klok) verschillende drive-in motels op steenworp afstand GF ervaring gegarandeerd doorgaans goed tot zeer goed geschapen. Zona Oriental zelfde klasse travesti houden zich op in de buurt van Mega Centro (shopping Mall) ben daar zelf nooit geweest. Daarnaast heb je travesti die hormoon behandelding en andere hebben ondergaan die vind je meestal op de website mundo anuncio republica dominicana die vragen ongeveer 40 to 50 euro bloed mooie meiden die zeer functioneel zijn heb zeer goede ervaringen met beide klassen. Verder is er een bekende diso Cha waar de meiden zich ophouden er zijn ook vaak dragshows. Het is wel handig als je een beetje spaans spreekt.
                        Ik hoop dat ik hiermee een aanzet heb gegeven dat er ook ervaringen worden uitgewisseld van andere zuid amerikaanse landen, zelf heb ik ook wel wat gezien in Puerto Rico maar daar kan ik niet veel over vertellen.

Commentaar

Aan het werk...
                        X