Bolivia: Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bolivia: Algemeen

Als latina lover zie ik dat Bolivia er niet tussen stond. Het is een van de armste landen van Zuid Amerika (en de wereld), maar kan uit ervaring vertellen dat er heel wat schoonheden rondlopen.

Link in Bolivia:
    http://www.hookers.nl
    Je kan verder zoeken per stad en regio. Vaak wel telefoonnummers, dus je Spaans moet op het niveau zijn dat je wel een adres uit een gesprek kan halen.

In de grotere steden zijn ook diverse clubs waar je heen kan gaan. Hier zijn de mogelijkheden groot, zeer mooie dames, maar de prijzen zijn ook hoger.

Mijn favoriet in Bolivia -www.hookers.nl
    Laatst gewijzigd door Arturo; 07-04-11, 03:51. Reden: link eruit.

Re: Bolivia: Algemeen

Cochabamba, de derde grootste stad van Bolivië en de uitvalsbasis voor het Toro Toro National Park, heeft verscheidene motels die kamers per uur verhuren voor koppels. Sommige van die motels leveren de dames erbij. Via een ander forum viel ik op Motel Okey even buiten de stad. Het duurde even eer ik een taxi vond die het motel kende. Prijs voor een heenrit: 10 bolivianios (1 euro).

Een rit van een kwartier naar de buitenwijken van de stad. Kom hier niet na valavond en neem een taxi die er betrouwbaar uitziet! Dit is echt middle of nowhere: een kruispunt van vier zandwegen, verlaten kroten en dan een groot gebouw met een zware ijzeren deur. Als je aanbelt koñt een vrouw openen die enkel Spaans spreekt. Kostprijs: 215 bolivianos per uur (21 euro), 20 bolivianos als je enkel de meiden bekijkt en zonder keuze weer vertrekt. Soms zijn er ook mooiere meiden van 300 bolivianos, maar nu dus niet (ik was er op een weekdag om 15 uur).

Voorgesteld aan drie meiden, allen een 5-6 max: ze zaten zeer stevig in het vel. Die gekozen die het spontaanst moest lachen. Dan op het bed met spiegels rondom, ook op het plafond. Eerst wat gebabbeld, dan getongd en gevingerd en vervolgens het echte werk. De meid werd er zelf heet van, ze was alleszins heel nat, maar ik vond het zelf eerder spannend dan geil, dus heb me er snel vanaf gemaakt. Mogelijkheid tot douchen achteraf.

Heb haar een taxi laten bellen gezien er ik daar niet meteen een ging vinden, en dan nog tien minuten over het land zitten babbelen in afwachting van de taxi.

Eerder voor wie een nieuwe ervaring wil dan voor wie echt geil is dus.

Oh ja, geen van de meiden spreekt hier ook maar een woord Engels, dus je moet wel een minimum aan Spaans kunnen. Echt veel heb je echter niet nodig, je kan ook altijd gewoon wijzen natuurlijk ;-)
    Ik kan het niet laten.

Commentaar

Re: Bolivia: Algemeen

Puur voor de sport en dit forum heb ik ook wat veldonderzoek verricht in La Paz Daar valt op het eerste zicht niets te beleven, maar dat klopt meestal niet.

En inderdaad, helemaal bovenaan de calle Figueroa (de straat rechts van de kathedraal in het centrum) zijn er verschillende bordelen. Op het eerste zicht onherkenbaar (geen naam aan de deur), maar je kan ze herkennen doordat de voordeur openstaat, dat er in viltstift op de deur staat geschreven dat je moet kloppen (tocar) of dat er OF. (afkorting van officina) en een nummer op de muur geverfd staat.
      En als je dicht tegen de muur gaat staan, ruik je de camouflerende wierook en zie je de rode lichten door de spleten door de deur.

Bij het eerste huisnummer kreeg ik twee meiden voorgesteld die maximum 15 jaar oud waren. Dat zag ik helemaal niet zitten, dus ben ik weer vertrokken na de boete van 6 Bolivianos (0,6 euro) te hebben betaald. Welk huisnummer dat was, geef ik hier liever niet door om niemand op slechte ideeën te brengen. Dan het tweede adres, Figueroa 615. Daar deed een blondine open, een 6,5 met een dikke kont maar wel vriendelijk. Ze vertelde meteen de mogelijkheden die ze me met de slappe lach moest uitbeelden omdat ik haar Spaans niet snapte. Prijzen: 30 voor een kwartier, 50 voor een half uur en 100 voor een uur. Omdat ik haar niet echt knap vond ben ik voor de 50 gegaan (5 euro).

Overal rond mij keken locals me geamuseerd aan. De meid, die Veronica heette en een jaar of 30 moet zijn geweest, leidde me naar het kamertje dat uit niet meer bestond dan een grote plank als muur en een bijzonder vies matras. Ze begon me daar meteen te pijpen, terwijl één van de andere meiden naar haar riep dat ze het goed moest doen, wat ze bijna met de mond vol beantwoordde. Pijpen was vrij slecht, met de tanden. Dan twee standjes. Ik koos eerst voor cowgirl, wat ons beide nogal verveelde. Ik vond haar namelijk nog steeds niet aantrekkelijk. Dan op z'n hondjes, waar ik zicht had op haar megakont en de sletterige tattoo er net boven. Dat vond ik al beter. Haar kontgaatje vingeren mocht ik niet, maar ze wees het wel vriendelijk af. Op dat ogenblik waren we nog steeds niet echt heet en werd ik het beu, dus dacht ik maar even snel beuken om het sneller af te werken. En zowaar, dat vond ze wel leuk denk ik. Ze begon toch plots te kreunen en mee te bewegen. Toen ik dat door had, ben ik echt hard gegaan en heb haar stevig aan haar geblondeerde haren naar achteren getrokken, waardoor haar kont in de perfecte positie kwam te staan. Rodeo rijdend heb ik haar zo nog even hard doorgeneukt, waarbij zij kleine gilletjes begon te maken en heel erg nat werd. Toen ik klaarkwam en ze zich omdraaide, was ze helemaal rood aangelopen. Alsnog lekker dus. Eén van de andere dames liet me met een veelbetekende glimlach buiten.

De volgende morgen voor de volledigheid Figueroa 617 uitgeprobeerd. Daar zat tussen de line-up van vier meiden zowaar een 7 tussen. Die heeft me naar boven geleid naar een kamertje dat nog smeriger was dan het vorige. De prijzen waren hetzelfde, ik ging weer voor 50. Op de kamer vroeg ze me om 100 als ik gepijpt en meerdere standjes wou. Mooi niet. Waarna ze, en dat heb ik nog nooit gezien, op haar rug op het bed ging liggen, haar knieën optrok met haar harige, droge poes naar me toe en haar ogen hard dichtkneep alsof ze naar een zeer pijnlijk ginecoloogbezoek ging. Ik had het dan moeten aftrappen, maar heb alsnog even geprobeerd mijn slappe stijf te krijgen bij dit afstotelijk zicht en hem naar binnen te duwen. Daarbij kreunde ze afkeurend en perste ze haar ogen nog verder dicht. Op dat punt kon ik er niet meer tegen en ben weg gegaan.

Besluit: Twee afgrijselijk slechte ervaringen en één die met de beste wil van de wereld een heel klein beetje aangenaam kan genoemd worden als je de viezigheid en de lelijke dames erbij wil nemen. Enkel voor de avonturiers dus.

Enkele dagen later zat ik in Santa Cruz, waar in tegenstelling tot de rest van het land de straten plots wel vol liepen met vrouwelijk schoon. Maar de prijzen zijn er ook naar: naar het schijnt kost een snelle wip je hier algauw 150 dollar, zonder garantie dat het leuk is. Misschien moet iemand anders op het forum dat dan maar eens uitproberen.
      Ik kan het niet laten.

Commentaar

Aan het werk...
      X