Colombia: Pereira

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Colombia: Pereira

Even snel Pereira bezocht. Pereira is de hoofdstad van de Provincie Risalda en ligt ongeveer 4 uur rijden van Cali (valle de cauca) en 1 uur van Armenia (quindio).

Wat mij betreft lopen hier de mooiste vrouwen rond. Op alle plaatsen hebben ze de juiste rondingen (personal taste).

Aangekomen daar gelijk mijn telefoon laten opladen zodat ik weer kon bellen. De dame in de belwinkel was uiterst vriendelijk. Dus ik dacht laat ik haar mee uitvragen. Om 20.30 zouden we elkaar ontmoeten. Nou om 21:00 was ze er nog niet en ik had er flink de zeik in . De telefoon werd ook niet opgenomen.

Vervolgens de eerste de beste taxi gepakt. Die bracht me naar Star Club. Zaten enkele dames tussen de 20 en 27 jaar op zich mooie en leuke vrouwen. Maar niets wat ik wilde. Na mijn Poker te hebben afgerekend 8.000 pesos ben ik weer de taxi in gestapt.

Ik gaf aan dat ik niet weer naar een club wilde. Dus hij bracht me naar een casa de citas (een soort privehuis) in een achterbuurt. Daar aangekomen waren er twee vrouwen aanwezig, waaronder Claudia uit Equador. Gelijk terzake gekomen, ze vroeg 100.000 pesos voor het uur incl. kamer. Uiteindelijk 80.000 betaald, veel en veel te veel.

Eenmaal in de kamer aangekomen begon het spel. Toen ik vroeg of ze wilde pijpen, deed ze dat niet. Nou na een half uur had ik het wel gezien. En besloot om het zaakje maar te lozen en af te wikkelen.

Kortom, een klote ervaring! Wat heeft Pereira verder nog te bieden? Op plaza Bolivar kan je wat scoren maar ik zie daar van af evenals van de dames en transsexuelen uit calle 14/15 bij avenida 8.

Wat mij betreft is Pereira voor een dagje leuk als je de termales gaat bezoeken. Maar op ma-do valt er weinig te beleven!

Overigens de lokale vrouwen zijn schitterend!

Re: Colombia, Pereira

Een half uur wachten is niets. Het is vaak de moeite waard.
    Als je tegen een meisje van Pereira zegt ga zitten dan gaat ze liggen....

Commentaar

Aan het werk...
    X