Colombia: Palmira, Love Motels.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Colombia: Palmira, Love Motels.

Leidy.

Net als je denkt dat alles voor elkaar is, dat je de ideale partner gevonden hebt en je de dagen redelijk “wandelvrij” doorbrengt….worden de kaarten opnieuw verdeeld en besef je dat niets in het leven 100% zeker is.
    Op het ene moment ben je een brave kostverdienende vader, op het andere moment overgeleverd aan de passie van een Colombiaanse schone.
    Met andere woorden, het is wederom tijd voor een nieuw hoofdstuk naar aanleiding van enkele recente ontwikkelingen.
    Ditmaal draait het om een jongedame genaamd “Leidy” en wat er voor nodig was om met haar enkele wilde dagen te beleven...
    Even voor de goede orde: Het gaat hier niet simpelweg om “betaalde” sex zoals gebruikelijk op Hookers. Om de dame in kwestie zover te krijgen dient er echter wel in de buidel getast te worden, dus uiteindelijk is dit verhaal toch enigszins Hookers-waardig.
    Daarbij kan dit relaas een nuttige handleiding zijn voor de low-budget wandelaars in Zuid Amerika, omdat er enkele methodes besproken worden die eigenlijk tot nu toe onbekend zijn bij de collega's.

Waarom?

Steeds weer betrapte ik mezelf erop genoegen te nemen met minder mooie latina’s, of met alleenstaande jonge moeders.
    Wellicht becijferde ik mezelf onbewust op grond van m’n leeftijd en uiterlijk, en hoewel je als man in Colombia eigenlijk niets tekort komt, soms aarzel je wel eens bij het zien van een perfecte jongedame die zo op de cover van een tijdschrift kan. Althans, ik wel.
    Toch is dit niet nodig. Het kan anders, en wat daarvoor nodig is, is simpelweg een mentaliteits verandering.
    Met de hulp van enkele locale “perros” (lees: kenners) kwam ik eindelijk los van de Nederlands manier van denken.
    Omhels het “machismo” en let’s do it the Colombian Way, maar allereerst enkele wijze woorden van de professionals:

- Todas las mujeres son perras
    - La mujer es el animal mas cinico del planeta
    - No hay mujer que no lo da, sino man que no sabe pedir
    - El primer objetivo: Comersela
    - Nunca mostrar el hambre

De vertaling laat ik over aan de lezers, hoewel jullie het waarschijnlijk wel aanvoelen.
    Laatst gewijzigd door Arturo; 04-08-10, 10:40. Reden: Typo!
    La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Re: Colombia: Palmira, Love Motels.

Rumba en Diciembre.

Zoals eerder ook al vermeld in diverse reportages, December is in Colombia de feestmaand bij uitstek.
    Niet dat ik plannen had om het bont te maken. Integendeel, de ook in dit land slechte economische situatie laat geen ruimte voor eventuele uitspattingen. En daar waar het om dames gaat, kost ’t geld.
    Toch maakt niet iedereen zich hier zorgen over. Locals met een minimumloon zie je vaak genoeg in het gezelschap van goed ogende meisjes.
    Dikwijls vroeg ik me af waar ‘m de kneep zat. Hoe doen ze dat?
    Deze keer hebben we het dus niet over geld. In tegenstelling tot wat normaal gesproken op Hookers beschreven wordt, gaan we nu op de toer van van een echte Colombiaanse Valentino.
    Mag ik jullie voorstellen: Ferney H., de onbetwiste meester van de romantiek, de “sensei” die mij in deze Decembermaand omvormde tot een kersverse Colombiaanse veroveraar.

Ferney leerde ik kennen via het werk. Arturo werkt namelijk als ingenieur voor een groot bedrijf in de regio. Omdat we dezelfde interesses hebben (vrouwen), raakten we bevriend.
    Ferney is een echte rokkenjager, van het type dat geen enkele mogelijkheid onbenut laat.
    Vaak is meneer nachtenlang afwezig omdat ie elders in bed duikt, en daarbij heeft hij ook nog eens een vaste vriendin.
    De verhalen worden naderhand in geuren en kleuren verteld, leuk om te horen natuurlijk maar zelf wil je ook wel eens wat meemaken.
    Zodoende kreeg Ferney in de gaten dat m’n leven de laatste tijd ietwat “monotoon” was. Tijd om daar verandering in te brengen, zo luidde het advies.

Op een vrijdagavond was ik nog laat aan het werk om voor één van de managers van het bedrijf een systeem klaar te maken.
    Ferney zou die avond de installatie voor z’n rekening nemen. Althans, dat was zo afgesproken.
    Natuurlijk kwam meneer pas om tien uur ’s avonds opdagen, en met het bericht dat ie niet kon want hij zou die avond uitgaan met een meisje van het werk.
    Dus we hadden gelijk al een conflict, persoonlijk wilde ik eerst de klus afmaken terwijl Ferney liever aan de rol ging.
    Ferney bleek echter zeer vaardig in het zoeken naar oplossingen. Of ie de telefoon mocht gebruiken? “Ga je gang maar”, zei ik, in de veronderstelling dat z’n uitstapje afgezegd zou worden.
    Dat had ik echter mis, na enkele minuten op smoezen over de telefoon kwam hij met een brede grijns terug.
    “Weet je wat?” klonkt het voldaan “Helena heeft een zus en die gaat ook mee, dat is dan jouw partner voor vanavond”.
    Uiteindelijk werden we het eens, we zouden samen de installatie van het systeem doen en daarna ook samen uitgaan.

Helena, zo heet het meisje van de afdeling inkoop. Ik kende haar zelf niet, maar volgens Ferney was ze erg gewillig. Negentien lentes jong. Ferney zelf is ergens in de twintig.

We waren al redelijk laat, bijna middernacht toen we uiteindelijk in een mindere wijk van Palmira aankwamen.
    De twee meisjes zouden al klaar staan zodat we gelijk konden vertrekken.
    Ik toeterde twee keer. De straat was totaal verlaten. Op dat uur waagde niemand zich op straat, logisch.
    Wonder boven wonder ging er een deur open, twee Colombiaanse meisjes kwamen naar buiten.
    Ferney, altijd even galant, hielp de dames bij het instappen.
    Helena met Ferney achterin, ik achter ’t stuur en zus naast mij.
    We stelden elkaar voor, en zodoende kreeg zuslief ook een naam: Leidy.

Commentaar

Ik was compleet sprakeloos. Leidy is perfect. Zwart, kort haar naar Frans model, een brede mond en volle lippen, een ontwapenende lach met hagelwitte tanden en een superslank lijfje. Lange, perfect gevormde benen die je maar zelden ziet.
      Onder haar blouse kon ik vaag haar borstjes waarnemen, klein maar stevig.
      Haar ronde kontje en elegante voetjes maakten de eerste indruk compleet; Leidy is het meisje waar menig man van droomt. Ze blijkt 24 jaar oud te zijn.
      Al met al waren we goed op weg, Leidy bleek sinds een jaar vrijgezel en Helena was hopeloos verliefd op Ferney, die dit natuurlijk al voorzien had.

Eigenlijk wilde Leidy niet uitgaan. Ze is erg aan haar moeder gehecht en gaat bijna de straat niet op. Ferney weet echter op de juiste manier binnen te komen. Hij stelt voor een rondje te gaan rijden en daarna iets te eten. Vrij onschuldig en de meisjes vinden dit geen probleem.
      Na zo’n twintig minuten rijden en kletsen stopten we bij een plaatselijk fast food restaurant.
      Op het menu stonden hamburgers, hotdogs en salchipapa. Onder het genot van een colaatje kwam het gesprek op de volgende stop.
      Nu begreep ik dat Ferney door middel van dit etentje vertrouwen wilde wekken. Het was duidelijk dat de meisjes nooit zonder meer naar een discotheek zouden gaan, zeker niet met iemand die ze niet kenden.
      Tip nummer één: Leer je iemand kennen, ga niet gelijk stappen. Neem haar eerst mee uit eten, zo wek je vertrouwen.
      “Wat is de volgende stop?” vraagt Ferney. “Naar huis” zegt Helena. “Ja, naar bed” valt Leidy haar bij.
      Daar gaat tip nummer twee: Als ze zeggen dat ze naar huis willen, is normaal gesproken het tegengestelde waarheid. Ze willen dus stappen!
      En inderdaad, we hoeven weinig aan te dringen en beide meisjes gaan overstag. De volgende stop was een discotheek met “crossover” muziek zoals ze hier zeggen.

Blijkt dat de vrijdagavond “barra libre” is. Je betaald 15000 pesos entree (ongeveer 5 Euro) per persoon en je mag drinken zoveel je wilt. Nou, dat is niet tegen dovemansoren!
      Die avond bleek voor Leidy erg belangrijk, hoewel ik het zelf niet in de gaten had...
      Met z’n vieren gingen we compleet los, we zopen rum-cola bij de vleet en zongen de meest populaire liedjes luidkeels mee.
      De heerlijke Salsa en Merengue muziek werd afgewisseld met Electronica en Vallenatos.
      Vallenato zou je kunnen vergelijken met “slijpen”, is een romatische dans.
      Uiteraard zag ik m’n kans schoon, en met iedere beker rum die ik wegwerkte voelde ik me sterker.
      Ik vroeg of Leidy met mij de laatste Vallenato wilde dansen. Ze knikte instemmend.
      Het was zonder meer een eer om dit heerlijke schepsel te mogen betasten. Ik sloeg m’n armen om haar middel en zachtjes wiegden we op de maat van de muziek heen en weer.
      Gewild of ongewild, haar borstjes drukten tegen mijn borst. Ze had hier geen erg in of het maakte haar niet uit. Of juist wel...
      Ik werd hier beregeil van, en binnen de kortste keren had ik een paal in m’n broek. Ik schaamde me kapot!
      Het was maar goed dat er weinig licht was, anders had Leidy zonder meer m’n rode kop gezien.
      Ik verwachtte dat ze wat meer afstand zou nemen. Tot m’n verbazing deed ze dit niet, maar drukte zichzelf zachtjes tegen m’n harde paal. Het leek wel of ze het opwindend vond!
      Snel werd duidelijk dat latina’s het supergeil vinden om je een stijve te bezorgen.

Toen de muziek overging in iets anders, keerden we terug naar onze zithoek. Ferney had ook al vorderingen gemaakt en vroeg om de sleutels van de auto. Hij zou met Helena in de auto gaan klooien, had ik al snel door.
      Leidy en ik bleven alleen achter. Het was inmiddels al vier uur ’s morgens en de zaak zou weldra gaan sluiten.
      Ik besloot alles op alles te zetten en omhelsde haar ranke lijfje. Zachtjes kustte ik haar op de mond....Leidy sloot haar ogen.
      Zachtjes dron ik m’n tong naar binnen en we zoenden elkaar hartstochtelijk.

Het eerste contact was gelegd, en hier gaat tip nummer drie: De eerste indruk is enorm belangrijk. Wees vriendelijk, niet aandringen, verlegen (timido) is goed, gedraag jezelf als een caballero en probeer over leuke, interessante dingen te praten. Latina’s zijn erg romantisch en geven de voorkeur aan een gevoelig type, ook al weten ze dat het uiteindelijk toch om de sex gaat.

Ferney had helaas weinig succes in m’n auto. De parkeerplaats bleek overbevolkt en het was onmogelijk om enige sexuele handeling te verichten zonder dat iemand dit in de gaten kreeg.
      We besloten de meisjes naar huis te brengen.
      Het eerste contact was gelegd, de eerste indruk gemaakt. Leidy vond me een “respectvolle, serieuze man”.
      Laatst gewijzigd door Arturo; 04-08-10, 11:01.

Commentaar

Conociendo.

De daarop volgende dagen waren perfect om elkaar beter te leren kennen. We maakten enkele bescheiden uitstapjes, en werd ook uitgenodigd om mezelf aan moeders voor te stellen.
        Dat laatste was echter wel iets waar ik me zorgen over maakte, allereerst vanwege m'n leeftijd (17 jaar verschil!) maar ook omdat Leidy de op één na jongste dochter was.
        Tot m'n opluchting werd er niet eens gevraagd naar m'n leeftijd. Ook bij moeders was de eerste indruk goed, en zodoende kreeg ik officieel toestemming om met Leidy op stap te gaan.
        Vergis U niet, beste lezer, dit soort dingen zijn erg belangrijk hier in Zuid Amerika.

Maar goed, ondertussen was m'n crash-course versieren nog niet ten einde, die week zat ik elke avond met Ferney om de tafel om de strategie te bespreken.
        Ferney bleef erop hameren dat het eerste doel de –sex- was. Niets was belangrijker. Ik moest haar in bed zien te krijgen. Tot dan toe leek het een utopie.
        Z'n arsenaal is enorm, ik leerde een stukje poëzie, het telefoneren in de late uurtjes, kleine geschenken zoals knuffelbeesten, de betekenis van rozengeur en maneschijn, het verhaal van “El Principito y el Zorro” tot love letters aan toe... voorheen was dit voor mij klinkklare onzin, maar dit bleek echter bijzonder effectief.

Enfin, hoe effectief dit allemaal eigenlijk was, bleek op de volgende vrijdag. We waren nu precies een week verder en ik beschouwde Leidy inmiddels als m'n novia. Het was laat en we zaten bij Leidy thuis, de rest was al naar bed.
        Leidy was wat stil, ik begreep niet goed waarom maar probeerde te vissen wat er aan de hand was. Ze bleek niet ziek, was niet triest en ook niet boos. Ze zei dat ze zelfs gelukkig was. Toch wilde ze iets.
        “Wat wil je dan?” vroeg ik haar. Geen antwoord. Ferney had mij echter goed voorgelicht, en ik herinnerde de lessen van enkele dagen terug: Niet te direct, en een beetje romantisch verpakken.
        "Tu me deseas?" fluisterde ik voorzichtig. Met haar grote bambi ogen kijkt ze me aan en knikt instemmend.
        Voor mij was de kogel door de kerk, in gedachten hoorde ik trompetgeschal vanwege de zojuist behaalde overwinning.

Nu was het echter zaak om het advies op te volgen van Meester Ferney.
        "Weet je, ik wil nog even wachten met de sex" met moeite kreeg ik het eruit, maar het was van vitaal belang!
        Leidy keek me verbaasd aan.
        "Als we het gaan doen, wil ik graag dat het perfect is" legde ik haar uit. "Als je echt wilt, laten we het dan plannen voor de zondagmiddag".
        Dat zou dus over twee dagen zijn, vanwege het werk had ik eerder toch geen tijd, maar in dit geval was het de bedoeling om de nobele jan uit te hangen.
        En dat lukte. Die nacht zou Leidy weinig slapen, met de gedachte dat ze iemand gevonden had die echt anders was en niet alleen aan sex dacht.....
        Liegen is ook iets wat je leert, en ik moet zeggen ik lieg inmiddels dat het gedrukt staat!

Ik moest de zojuist behaalde overwinning natuurlijk gelijk delen met m'n leermeester Ferney. Het was al bijna één uur ’s morgens toen ik op z’n deur bonkte. Slaperig deed ie open.
        "Marica, vamos de picha el Domingo!" Oftewel: We gaan wippen aanstaande zondag! Marica is letterlijk vertaald “homo” maar wordt hier gebruikt om je vriend aan te spreken.
        Beiden sprongen we een gat in de lucht. In slechts negen dagen tijd het gewenste resultaat, hij kon trots zijn.
        De volgende dag zouden we overleggen hoe of wat.

Nu was het zaak om alles goed voor te bereiden. Dacht je dat we enkel naar zo'n love-motel gingen en aldaar een uurtje zouden seksen? Deze keer niet, Leidy is een meisje wat het beste van het beste verdiend.

Commentaar

La preparación

Zodoende kozen we de plaats van handeling: Aparta Hotel Plentitud te Palmira, hier één van de betere motels. Kosten: 280.000 pesos (ong. honderd euro), Suite Presidencial voor acht uur inclusief garage. Goedkoopste suite zou uitkomen op 60.000 pesos (iets minder dan twintig euro)
          We stelden een compleet draaiboek op, zoals in ’t theater. Ik zou 5 kilo rozenblaadjes meenemen om die over het bed uit te strooien.
          Daarbij een spoor van rozenblaadjes van het bed naar de jacuzi en vanaf het bed naar de deur.
          We kochten tevens een speciale “love oil” voor de masage, deze olie heeft een opwindende werking in combinatie met koude lucht (Airco).
          Ook konden we aan “feromonas” komen, een soort wierook maar met een speciale, opwindende geur.
          Verders nog een heel stel rode kaarsen die ik op strategische punten in het appartement zou plaatsen.
          Voor de jacuzzi kochten we een soort van schuim, het was een bijzonder klein flesje maar het zou een enorme hoeveelheid schuim gaan geven.
          Verders nul nada niets geen drugs. Enkel en alleen een tweetal Sildenafil van het merk Gen-Far, per pil 50 mg. Dat zou ruim voldoende zijn daar ik met een halve pil zo'n acht uur lang kan knuppelen.

Het lijkt allemaal heel wat, en er was natuurlijk ook bitter weinig tijd om de show voor te bereiden, slechts zo'n 10 minuten. Ik moest alles opschrijven en instuderen om het juiste effect te kunnen creëren.
          Nimmer had ik mezelf op dergelijke wijze voorbereid op een date. Ik leerde dat het de bedoeling was om het meisje de beste ervaring van haar leven te bezorgen, dat je je als minaar moet onderscheiden van de rest. Dat je alles uit de kast moet halen om haar enkele verrukkelijke uurtjes te bezorgen.
          Let wel, dit is geen alledaagse "puta", Leidy is zonder meer een apart verhaal.

Commentaar

El objetivo primario.

Nerveus? Tuurlijk. De zondag was daar, en vanuit een typisch Nederlandse pessimistische instelling redeneerde ik dat er vast wel iets zou gebeuren waardoor ons uitje niet door zou gaan. Maar zoals altijd heren, de geilebegeerte is datgene wat je altijd weer de motivatie geeft om door te gaan en was dit keer ook weer bijzonder sterk.
            Kort na twee uur ’s middags stond ik voor de deur bij Ferney. Het was weer eens ongenadelijk warm.
            We hadden afgesproken dat Ferney de verschillende elementen zou bewaren en dat ik deze de dag van handeling bij hem zou oppikken.
            Met een grijns van oor tot oor nam ik alles in ontvangst. Een zak met verse rozenblaadjes, de speciale love-oil, de feromonas, enkele rode kaarsen en het speciale badschuim. Alles werd op een strategische plaats in de 17 jaar oude Mazda coupé verstopt.
            Ferney was bijzonder in z’n nopjes. “Dale como a rata envenenada” hoor ik ‘m nog zeggen.

Next stop: Leidy.
            Het was slecht vijf minuten rijden. Toch was de warmte in de auto niet om uit te houden. De airco was helaas al jaren kapot.
            Gelukkig woonde Leidy in een klein straatje, zodoende kon ik nog net een beetje genieten van de schaduw. Even toeteren.....en bijna onmiddellijk ging de deur open.
            Ze stond waarschijnlijk al te wachten. Dat was in ieder geval een goed teken.

Toen ze in de auto stapte was ik weer net zo sprakeloos als de eerste keer. Gekleed in een strakke spijkerbroek en een wit bloesje, eigenlijk op zich niets speciaals maar verdomme.... Wat een figuur!
            Ik probeerde m’n opwinding een beetje te verbergen en stelde voor eerst wat vruchtensappen te kopen.
            Op de route lag een zogenaamde estanco waar men van alles kon krijgen. Mango, Lulo, Gatorade, Red Bull en wat nog meer. Omdat het kraanwater niet altijd 100% te vertrouwen is kun je beter goed voorbereid zijn.
            Leidy bleek overigens niet warm of koud te worden. Tot in de puntjes verzorgd, elk haartje op de juiste plaats, en geen enkele emotie te bespeuren.
            Ze bleek in de weer met de radio, had een CD van Aventura meegenomen. Geile muziek, dat wel.
            Ongeveer drie uur ’s middags kwamen we bij Aparta Hotel Plentitud aan.

Commentaar

Suite Presidencial, Señor?

Plentitud heeft zoals alle motels een portier. Hier maak je je wensen duidelijk en je krijgt daarop het nummer van ’t appartament plus een uitleg hoe je er komt.
              In dit geval was het de Suite Presidencial, bijna aan de andere kant vant het terrein.
              Eenmaal de poort gepasseerd, is er geen weg meer terug. Nu ben je van mij! Constateerde ik voldaan.
              Het appartement heeft inderdaad een garage. Met gemak past m’n coupé in de ruime parkeerhaven, achter ons gaan de deuren dicht en het lijkt wel of we op een ander planeet zijn aangekomen.

Colombia is een land van tegenstellingen. Je vindt er intense armoede. Sommige mensen leven van één euro per dag of minder. Velen wonen in krotten en eten uit vuilnisbakken.
              Maar Colombia laat zich ook van een andere kant zien. Buitensporige luxe? Jawel, waar dan? Nou hier, in Motel Plentitud dus.
              Een kleine opsomming volgt, allereerst en geheel volgens het draaiboek van Ferney stelde ik Leidy op haar gemak. Ik legde haar uit dat ik eerst een aantal dingetjes moest regelen, het was immers een verrassing en ze moest daarom nog even in de auto wachten.
              Al met al kon ik natuurlijk niet langer dan een tiental minuten wegblijven.

Welnu, ons zeer tijdelijk optrekje was voorzien van alle gemakken die je je maar kunt voorstellen. Met de nadruk op het bedrijven van de liefde. Er is werkelijk aan alles gedacht. Een complete keuken, magnetron incluus, gevulde koelkast, zwembad, jacuzzi, turco, een zonnebank, uiteraard de airco, een enorm bed, televisie LCD, stereo, DVD speler, een speciale love-machine waar je met je partner de meest rare standjes kunt uitproberen.
              Er is tevens een restaurant waar je werkelijk alles kunt bestellen, en een eethoek “estilo campestre” waar je het vervolgens kunt verorberen.
              Het absolute hoogtepunt was echter ‘t dak, dat bleek elektronisch te bedienen en opende zich nagenoeg compleet, de Colombiaanse sterrenhemel is -realmente espectacular- en je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat een intiem samenzijn op deze manier verheven wordt tot een goddelijke aangelegenheid!

Genoeg accommodatie, de klok tikt en we hadden geen minuut te verliezen. Het leek wel een toneelstuk op de basisschool. Eerst de airco aanzetten. Dan de jacuzzi vol laten lopen want dat duurt wel even.
              Daarna de kaarsen op diverse strategische punten plaatsen en de ferromonas (wierook) aansteken.
              Als laatste en klapstuk de rozenblaadjes. Ik strooide een flink deel over het bed uit. Ook de jacuzzi kreeg een lading rozenblaadjes. Daarna net zoals Hans en Grietje maar dan met rozenblaadjes een pad naar de garage gemaakt.
              Dit alles was binnen enkele minuten gereed. Het zag er natuurlijk sprookjesachtig uit, maar de eerste indruk is enorm belangrijk en daarom haalde ik alles uit de kast.

Nog steeds onverschillig luisterde Leidy naar haar Grupo Aventura in de auto. Maar nu was het dan zover. Ik opende het portier en nam haar bij de hand.
              “Cierra los ojos bebe” zei ik en nam haar mee tot de deur van het appartement.
              “Abre los ojos, el camino te lleva a tu destino” Oftewel open je ogen, het pad leidt je naar je bestemming” Ah! Ik kreeg er zelf bijna een stijve van.
              Leidy opende haar grote bambi ogen en bleef enkele tellen roerloos staan.
              Toen ik haar vluchtig aankeek zag ik warme tranen over haar wangen biggelen...

Commentaar

Primer Objetivo: Cumplido.

Op dat moment voelde ik gewoon dat dit de juiste benadering was. Het moest speciaal zijn. Je moet er werk van maken. Hoe moeilijker het is, des te groter de beloning.
                Zij vinden het allemaal geweldig. De aandacht, de bloemen, de telefoontjes, de love-letters, de uitjes....Una persona especial.
                Leidy was zozeer onder de indruk dat ik haar maar naar het bed gedragen heb.
                Hiermee was, op z’n Hollands gezegd, ’t varkentje nog niet gewassen natuurlijk.
                Leidy bleek erg verlegen en onwillig om ook maar één kledingstuk uit te trekken.
                Maar ook daar was een oplossing voor. Het geheime wapen van Ferney, de speciale massage olie!

Ik kreeg haar zover dat ze het bloesje omhoog deed en op haar buik ging liggen. Geduld is een schone zaak amigo's, ik begon met masseren en terwijl de airco op super koud stond.....werd haar rug al warmer en warmer!
                Op een gegeven moment ging het bloesje helemaal uit, en kreeg ik de kans om ook de andere lichaamsdelen in behandeling te nemen.
                Inmiddels was er al een uur verstreken (alleen al de masage), eindelijk ging dan ook de spijkerbroek uit.
                Voor mij lag, enkel gehuld in een wit slipje, de goddelijke verschijning van een perfecte jongedame...
                Ik had zelf inmiddels alleen m’n slip nog aan. Met een stijve van hier tot Tokio, en dat had Leidy snel in de smiezen.
                Terwijl ik haar benen met massage olie onder handen nam, ging ze ontspannen liggen en opende ze beetje bij beetje haar benen.
                Dat was voor mij het signaal om ook eens per ongeluk met een paar vingers onder haar slipje te verdwijnen, al doende.
                Ze liet me begaan zonder klagen. Steeds weer glipte ik onder haar slip, totdat op een gegeven moment m’n vingers onverwacht tussen haar gladde schaamlippen verdwenen; ze was inmiddels klets en kletsnat geworden.

Omdat nu nagenoeg alle schroom verdwenen was, trok ik haar slipje uit. ’t Flesje met olie was nog voor driekwart vol, dus nogmaals gleden m’n handen over de kleine maar stevige borstjes. Verder naar haar slanke middel, toen onder haar verrukkelijke kont...
                “Para ya, para ya” Schreeuwde Leidy ’t uit. “No puedo más!” Verbaasd in de eerste instantie (had ik iets verkeerd gedaan?), doch snel begreep ik de nieuwe situatie.
                Ze duwde me hard op het bed, sprong bovenop en beet me pijnlijk hard in m’n schouder.
                “Te deseo, lo quiero, ahora, damelo” fluisterde ze in m’n oor.
                Ik was nog net in staat om m’n slip uit te trekken. Als een wilde hengst sprong m’n lid naar voren.
                Het was gelijk een schot in de roos...mede door de overvloed aan olie schoof m’n kloppende lul zonder pardon naar binnen.
                Leidy sidderde en draaide, we ontploften bijna van de seksuele energie. Binnen de kortste keren was m’n rug een slagveld (nagels, uiteraard).
                Gelukkig liet de Sildenafil ons ook dit keer niet in de steek.

Commentaar

Toen we na deze eerste sessie uitgeput waren, bedacht ik me dat de jacuzzi onderhand wel bijna zou overlopen. Het was inderdaad net op tijd. Ik zag er inmiddels uit als een holbewoner, rozenblaadjes en massage olie plakten tot in m’n bilnaad dus het was tijd voor een weldadig schuimbad.
                  De jacuzzi is bijzonder ruim, er kunnen makkelijk vier personen tegelijk gebruik van maken.
                  Terwijl ik in de jacuzzi zat probeerde ik Leidy over te halen om mij te vergezellen. Dat lukte inderdaad, en toen ze langzaam met haar lange benen in bad stapte, en bij het aanschouwen van de kleine, perzik-achtige schaamlipjes kreeg ik acuut weer een aanval van geilebegeerte. Leidy keek me lachend aan. “Je laat me ook geen minuut bijkomen hé?” Maar dat was natuurlijk tegen dovemansoren.
                  Ik trok haar bovenop me en terwijl de vier krachtige motoren een enorme hoeveelheid schuim produceerden, verdween m’n immer stijve paal andermaal in haar genotsgrot.
                  Tijd en ruimte waren niet meer belangrijk. Op dat moment was het enkel Arturo, Leidy en de jacuzzi.
                  Uren later stond het schuim bijna twee meter hoog. Het appartement was een bende.

We besloten toch maar te gaan douchen en moesten de jacuzzi noodgedwongen op non actief zetten.
                  Gelukkig was er warm water, iets wat hier niet altijd vanzelfsprekend is.
                  Leidy is bijzonder lenig. Ze blijkt aan fitness te doen. In de douche kwam dit goed van pas, ook daar konden we niet van elkaar af blijven.
                  Het is altijd prettig als je als man het meisje kan wassen. Natuurlijk liet ik ook bij Leidy geen plekje onberoerd.

Toen we eindelijk weer in bed kropen was het inmiddels pikkedonker buiten.
                  Volgens het draaiboek was er nog tijd voor enige poëzie, zodoende activeerde ik het schuifdak en enkele ogenblikken later kon Leidy de schitterende Colombiaanse sterrenhemel aanschouwen.
                  Het juiste moment was daar, en ik zei “Quiero que veas las mismas estrellas pero con los ojos cerrados” Vertalen jullie het zelf maar!
                  Leidy sloot haar ogen en ik gaf haar een ongelooflijke befbeurt. Ze kronkelde terwijl ik m’n tong over haar klit liet gaan en dat maakte me ook weer bloedgeil.

Na haar zoveelste orgasme ging ik bovenop zitten en stopte pielemans tussen de borstjes.
                  Voor mij was het een must om haar onder te kunnen spuiten. Snel werd duidelijk dat ze niet wist dat dit ging gebeuren, waarschijnlijk had ze dit nooit eerder ervaren.
                  Ze begon me zachtjes te masseren en terwijl ik zo bovenop haar zat keek ik haar voortdurend aan.
                  Het duurde niet lang en de ontlading kwam, ze schrok ervan maar ging toch door.
                  Dat was voor mij zo’n beetje de “kroon op ’t werk” zullen we maar zeggen.
                  Inmiddels was het elf uur en we moesten nu het appartement verlaten.

Plentitud heeft een internet site:
                  http://www.apartahotelplenitud.com/
                  Hoewel de informatie niet meer klopt en de foto’s ook niet echt top zijn, krijg je een beetje een indruk hoe het er uit ziet.
                  Lichamelijk had ik tenminste een week nodig om weer bij te komen. En ik ben toch heel wat gewend.
                  Het pijnlijkste gedeelte zat ‘m echter in m’n achterste. Dat kwam door de jacuzzi. Tijdens de wilde neukpartij had ik er geen erg in, maar de volgende dag kon ik met behulp van een spiegel aanschouwen dat m’n stuitje compleet paars geworden was.
                  Jullie zijn gewaarschuwd, doe ’t rustig aan in de jacuzzi.

Arturo.

Commentaar

Destijds was er Jan Wolkers met Turks Fruit. Vandaag is er een nieuw verborgen talent: Arturo ! Je moet je werken publiceren in alle talen ! Doen !!!

Commentaar

Deze schrijver is veeel beter dan J.Wolkers!!!!!!!!!!!10 X beter minimaal!!!!!!

Commentaar

Het is fijn om af en toe feedback te krijgen, zoals jullie weten is het eigenlijk m'n dagboek maar op Hookers heeft iedereen er wat aan.
                        Het is overigens nog niet af, er komt nog een staartje aan maar dat zal eerst even door de keuringsdienst moeten voor 't op Hookers kan.

Bedankt voor de positieve reacties.

Arturo.

Commentaar

ik denk dat elke vrouw gevoelig is voor zo'n super attentie. Het is het verrassings element en de attentie die hen dat speciaal gevoel geeft en hun hart doet smelten. Waar koop je zo'n zak met enkele kilos vol rozeblaadjes en al die andere spullen trouwens ?

Commentaar

Arturo, ik heb genoten van je verhalen.

Prachtig! Ik ben een echte Verre Oosten ganger, maar Columbia heeft me altijd geboeid en niet voor de coca rotzooi, want daar maak ik 0,0% gebruik van, maar Colombiaanse dames geven me altijd een "opgewonden" gevoel...

Als ik Spoorloos bekijk en daar komt weer zo'n heerlijk rondborstig klein mokkeltje in beeld dan krijg ik direct zin om dat land te bezoeken.

Misschien toch maar eens gaan doen ook...

Bedankt voor alle info!

Commentaar

Wegens chronisch tijdgebrek is het helaas niet mogelijk om deze rubriek vol te kliederen, maar misschien komt dat nog. Materiaal is er genoeg.

Besef me opeens dat e-laba een vraag stelde die ik nooit heb beantwoord
                              Niet lachen, maar de zak rozenblaadjes koop ik bij de begrafenisondernemer.
                              De beste man is constant in de weer met bloemstukken en de afgevallen rozenblaadjes worden gewoon verzameld en verkocht.

De massage olie, feromonas en andere attributen kun je hier in dit gehucht niet krijgen maar verderop in Cali is er keuze genoeg. Je hebt er een soort van "bodyshops" waar het merendeel verkrijgbaar is. De massage olie is verreweg het duurste, maar is absoluut onmisbaar.

Arturo.

Commentaar

Man man man, wat kan Arturo mooi schrijven, ik heb genoten van je dagboek ik herkende er heel veel van mijzelf in, vooral de verhalen over Den Haag, ik was daar in die tijd ook niet vandaan te slaan.
                                Maar nogmaals compliment voor hoe je dingen vertolkt, de eerlijkheid en zelfreflectie sieren je.

Commentaar

Aan het werk...
                                X