Suriname - Paramaribo - Torarica

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Suriname - Paramaribo - Torarica

Beste allen,

Ik zit momenteel in de buurt van Torarica en zoek de vrouwtjes op loopafstand, ik ben al geweest bij waterkant en richting chi min maar ik zie geen enkele vrouw, heeft iemand enig idee wat er op loopafstand van Torarica te vinden is? Andere topics zijn al zeer oud dus ik dacht ik start een nieuwe. Hoor graag jullie tips!

Ja wat dacht je van The Diamond! Altijd mooie vrouwtjes daar!

Commentaar

Dat is niet op loopafstand van Torarica, ik zoek iets echt wat te belopen is. In oudere forumposts staan wat plekken, maar daar is niks te vinden nu...

Commentaar

Solo bar , Havanna bar , Tutti frutti bar.

Commentaar

En waar zitten die? Adressen?

Commentaar

Dat waren barretjes waar je ontzettend veel lol kon hebben. Wilhelmina Angelica Adriana Merian Rijburg of te wel de beroemde Maxi Linder zat altijd in de Tutti Frutti bar. Ben bang dat deze barretjes er niet meer zijn.

Commentaar

Ja zoek toch wel iets wat bestaat..echt raar dat er totaal niks is...

Commentaar

Op de hoek Crommelinstraat hoek Lothlaan zijn in de avonduren 21.00-22.00 uur vrij recentelijk door mij een aantaal dvp's gespot dit is 10 min lopen vanuit Torarica (1km). Zijn niet de mooiste maar als je van mollig houd dan kom je aardig aan je trekken Verder neem gewoon een taxi en laat je verwennen bij een "massagesalon" door de huidige koersontwikkeling kost een uurtje nog steeds srd 250 (175 voor een half uurtje). De prijzen op straat zullen ongetwijfeld wel goedkoper zijn. Trouwens Diamond is ook te lopen hoor (+/-3km denk ik).
                I go for a top GFE!!!

Commentaar

Ik was alleen naar diamond. Je kan beter met iemand uit de buurt gaan.
                  De rekening was:
                  Dame 1 half uur 400srd
                  Dame 2 half uur 400srd
                  2 drankje voor mezelf
                  2 voor de dames
                  1 voor de security
                  Fooi: 20 voor dame 2, 50 voor barman, 50 voor security en 40 voor poortwachter.
                  Totaal 1355srd is 170€.
                  Dat is veeeel te duur joh. Dat kan niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 23cmpapi Bekijk bericht
                    Ik was alleen naar diamond. Je kan beter met iemand uit de buurt gaan.
                    De rekening was:
                    Dame 1 half uur 400srd
                    Dame 2 half uur 400srd
                    2 drankje voor mezelf
                    2 voor de dames
                    1 voor de security
                    Fooi: 20 voor dame 2, 50 voor barman, 50 voor security en 40 voor poortwachter.
                    Totaal 1355srd is 170€.
                    Dat is veeeel te duur joh. Dat kan niet.
                    De prijs in diamond is 350 srd.
                    De security, barman, poortwachter etc etc behoren geen fooi te krijgen!

Diamond is niet de juiste plek als je geen spaans spreekt. Dan kan je beter een local zoeken ..

Commentaar

Voordeel van de diamond vind ik dat het "veilig"en laagdrempelig is. Heb niet het idee dat je er Spaans moet spreken, heb me er meermaals zeer goed vermaakt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door the bull Bekijk bericht
                        Voordeel van de diamond vind ik dat het "veilig"en laagdrempelig is. Heb niet het idee dat je er Spaans moet spreken, heb me er meermaals zeer goed vermaakt.
                        Nee, is niet dat 't verplicht is maar als je geen spaans spreekt dan loopt de prijs al snel op.

Commentaar

Dat wel. Fooi is on me. Maar vind 400 srd duur. Misschien omdat het ochtend was of omdat ze wisten dat ik nederlands ben.

Commentaar

Ik vond het jammer dat er alleen vrouwen uit venezuela, colombia enz waren. Het liefst wilde ik een surinaamse. Creools, javaans of chinees.

Commentaar

Ik vond het jammer dat er alleen vrouwen uit venezuela, colombia enz waren. Het liefst wilde ik een surinaamse. Creools, javaans of chinees.
                              ja, dan had je naar een privehuis of een club met lokale dames moeten gaan. Diamond, Marajo en Lapinha zitten vol met latinas.
                              Privehuizen zijn overal. Het enige probleem is dat je niet veel keuze hebt. Er zijn maar 3-4 dames aanwezig. De prijzen liggen wel lager. Zo rond de 150-250.

Maar ja joh, als Hollander krijg je op straat toch wel genoeg aandacht van lokale meiden?? Kost niks

Commentaar

Heb je misschien namen van tenten/plaatsen waar de lokale dames zijn te vinden?
                                Haha, dat kan niet. Op straat is vrouwlief mee.

Commentaar

Heb je misschien namen van tenten/plaatsen waar de lokale dames zijn te vinden?
                                  Haha, dat kan niet. Op straat is vrouwlief mee.
                                  Excellente aan de fajalobistraat. Een groot rood gebouw. Daar zijn lokale dames te vinden. Naast G-sale supermarkt is er een tent met lokale dames.
                                  Verder .. neem een keer een kijkje in Perola. Hmmm stuur me anders een PM. Komt wel goed ..

Commentaar

Thanks man!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PLAYA Bekijk bericht

Excellente aan de fajalobistraat. Een groot rood gebouw. Daar zijn lokale dames te vinden. Naast G-sale supermarkt is er een tent met lokale dames.
                                      Verder .. neem een keer een kijkje in Perola. Hmmm stuur me anders een PM. Komt wel goed ..
                                      Je bent up to date man! Inderdaad hoorde ik dat Excellente verhuisd was naar de Fajalobistraat.
                                      Ook het proberen waard is Omi's aan de Kwattaweg. Lieve lokale dames de hele week door vanaf 10 uur in de ochtend. (vlakbij de hoek Van Idsinga Straat).

I go for a top GFE!!!

Commentaar

Aan het werk...
                                      X