Bonaire

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bonaire

Heeft iemand ervaring met de lady's op Bonaire, ga er binnenkort heen en vroeg me af of hier wat te beleven valt op dat gebied.

Bij voorbaat dank, All4.

Voor een paar jaar terug had je er de black angus.Vanaf de waterkant (karels place) moet je langs het kerkje en dan is het na zo'n kleine twee kilometer aan de linker kant...of het nog bestaat weet ik niet,maar dit is de enige informatie die ik voor je heb.

groetjes Pelikonjoe

Commentaar

Bonaire is Heeeeelllllll klein...

Naast de vele ezels op dit eiland is er niet zoveel vrouwelijk shoon. Op Curacao, Aruba etc is meer te vinden.

Wellicht dat een "native" iets kan toevoegen..

Succes

Commentaar

Hoi, nog een vraagje. Is het mogelijk om over te gaan naar Venuzuela om daar een snoepje voor de vakantie op te halen.

Bij voorbaat dank, medelopers.

All4

Commentaar

Op bonaire heb je de eagle appartments, is een blok met appartementen waarin een barretje zit en daar lopen dus enkel dames van licht zeden rond(spreek van 2000) dus misschien al weer weg of van naam veranderd .
          denk dat pelikonjoe hetzelfde bedoelt,

ps, pelikonjoe ben je een (ex)opvarende van de peli (Curaçao)?

Commentaar

Varuna....Ik denk dat ik wat anders bedoel...Ik bedoel een soort van boerderij aan de linkerkant van de weg.Nadat dit gesloten was,is het verhuist naar de andere kant van de weg...toen ik er was,waren het een soort van containers achter de bar en de open plaats waar je kon zitten.
            wat de ander vraag betreft...ja!!!

groetjes Pelikonjoe!

Commentaar

Varuna...als je meer wil weten...per IM !!!!

groetjes Pelikonjoe!

Commentaar

Heb je inmiddels al een im gestuurd pelikonjoe, zijn er nog meer mensen die hebben gewerkt op curacao, en die dit ook herkennen zou wel leuk zijn, dat je misschien onbewust elkaar al kent enkel en alleen door de schuilnaam en er nooit bij stil staat.

Commentaar

Re: Bonaire

Op Bonaire heb je de pachi bar. Wat ik daar van weet is dat er iets van 6 colombianse vrouwen werken en dat het ongeveer 60 gulden kost. Was zelf laatst op bonaire maar kon er niet naar toe ivm met gezelschap.

Commentaar

Bonaire is prima, op Park Plaza zijn een paar dames die wel zin hebben, melden bij de bar in de hall, dan naar rechts kijken bij de fonteinen, daar saat een tafeltje met documentatie, vandaar naar een klein reisbureautje toelopen de dame die daar werkt kan je bij heerlijke zuid amerikaanse loopse meisjes brengen!

Commentaar

hallo Keltje,

waar is dat Park Plaza en vertel eens wat meer over de dames en prijzen enz. Vertrek as week daar naar toe, dus kan info goed gebruiken. Bedankt op voorhand All4.

Commentaar

Hallo vrienden, net terug van Bonaire en ook in de Pachi geweest. Tjesuz, dit moesten we in nederland ook hebben. Zo'n tien bloedmooie meiden van in begin twintig. Allemaal echt lekkertjes.
                        Voor 75 naf (35 euro) kun je een half uurtje met hun gaan stoeien.
                        Echt een lekker adres in op een super eilandje.

Gr All4

Commentaar

Wandelaars,

Info over Bonaire dateert inmiddels van 2005.
                          Zijn er nog interessante ontwikkelingen te melden?
                          Txs.
                          Krukas

Commentaar

euh
                            nog steeds niemand iets ?

Commentaar

Pachi is nog steeds een goede plek op het eiland. Elke 6 weken komen er weer een stuk of 12 nieuwe dames naar het eiland met een charter vlucht. altid weer leuk.

Commentaar

Aloha Ben,

Wil jij of een andere liefhebber even aangeven waar Pachi te vinden is, aangezien in m'n Tom Tommetje niet meeneem.
                                Dank!
                                Krukas

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door krukas
                                  Aloha Ben,

Wil jij of een andere liefhebber even aangeven waar Pachi te vinden is, aangezien in m'n Tom Tommetje niet meeneem.
                                  Dank!
                                  Krukas
                                  als je Kralendijk uitrijdt richting hotels Dive Flamingo / Hato etc kom je langs de (enige) kerk. iets verderop aan je linkerhand. Als je die kerk niet weet, dichtbij hotel Bonaire Inn

have fun

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door krukas
                                    Aloha Ben,

Dank!
                                    Krukas
                                    en even vergeten.. 50 naf is het standaard tarief.. zeker niet meer betalen. Anders moet ik dat dadelijk ook

Commentaar

he Ben,

Mijn dank is onuitsprekelijk!!
                                      en 50 naffies is helemaal toppie natuurlijk

Txs
                                      Krukas

Commentaar

Ik ga zeer binnenkort naar Bonaire, vrienden van mij hebben daar een huis gekocht. Weet iemand website's van leuke tenten zodat ik mij al een beetje kan verlekkeren??? Ben er zelf nog nooit geweest maar het lijkt mij super en lekker relaxen hoort daar natuurlijk ook bij! Ik hoop snel iets te horen, zou er erg blij mee zijn, alvast bedankt! Groet Sjaakie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjaakie35
                                          Ik ga zeer binnenkort naar Bonaire, vrienden van mij hebben daar een huis gekocht. Weet iemand website's van leuke tenten zodat ik mij al een beetje kan verlekkeren??? Ben er zelf nog nooit geweest maar het lijkt mij super en lekker relaxen hoort daar natuurlijk ook bij! Ik hoop snel iets te horen, zou er erg blij mee zijn, alvast bedankt! Groet Sjaakie
                                          Sjaak.. volgens mij geen websites. voor de clubs zie mijn bericht hieronder. die was gisteren nog perfect.

Commentaar

Ben de afgelopen week op bonaire geweest.
                                            Enkele keren 's avonds Pachi bezocht.
                                            Deze bar ligt in het verlengde van de kerk aan linkse kant na ca. 300m. In de zijstraat herken je de gevel aan de rode lampen, open vanaf ca.18.00 uur.

Er zitten alleen columbiaanse meiden die voornamelijk spaans spreken.
                                            Soms een beetje engels maar veel stelt het niet voor dus als je spaans spreekt is het wat makkelijker.

Bij de deur betaal je 5 naf en hiervoor krijg je nog een gratis drankje aan de bar.

Vind je een vrouw leuk dan betaal je 75 naf aan de barman, de dame krijgt hierna een briefje waarmee ze een patio op kan naar haar kamer.
                                            Voor de 75 naf (ca 30 euro) ben je een half uur op de kamer, PMC en div. standjes.

Ik vond de vrouwen niet echt speciaal en ze komen hier echt alleen voor de pegels. Ze kunnen maar een maand blijven ivm visa dus snel cashen.
                                            Ik heb wel het idee dat ze van het geld niet veel krijgen.

Dus aardig voor het eiland (en de enige) maar er is veel beter te vinden.