Cuba: Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cuba: Algemeen

Heeft er iemand ervaringen op Cuba? Ik ga er binnenkort naartoe en afgaand op verhalen die ik hoor moet er wel het een en ander te beleven zijn. Wat ik mij echter afvraag wat de risico's zijn in dit communistisch paradijs van Fidel Castro want hij verklaart dat prostitutie niet bestaat op Cuba. Dat lijkt mij niet waar maar waar moet je zijn en hoe blijf je uit de problemen met de locale politie? Graag juliie hulp!
    Altijd geil!!!

Nou in Cuba is het erg makkelijk. Je zit waarschijnlijk in een resort dus dan ga je na de dagelijkse 'bonte avond' even in de bar een drankje doen. Ik was in Varadero en had iedere avond een ander grietje die het zaad uit mijn ballen zoog en voor ongeveer 50 us-dollar mag je zo vaak als je wil en hoe je maar wil. Het leukste van het geheel is dat ze net doen alsof ze echt van je houden en ze het geld alleen nodig hebben voor zogenaamde 'expences'(taxis en eten, sure maar doe maar lekker met ze mee...)

Commentaar

hey,

ik ga 26 augustus naar cuba en ik wil graag ook wat meer info van jullie. Dus kunnen jullie misschien mij een pm sturen zodat we wat emailcontact kunnen hebben?
      En hoe zit het met die massagehokjes op de stranden. Is het duur om die massages te hebben en is er nog wat meer actie in die hokjes?

Commentaar

hallo

cuba is top! kom er net vandaan, had alleen mijn vrouw bij me. ook gezellig. maar wat ik er allemaal had kunnen doen is er begrijpelijk niet van gekomen...
        in cuba is het heel makkelijk om een dame op te pikken.
        ik ben overal geweest, van noord naar zuid, west naar oost.
        overal flirten de vrouwen met je. en wat voor een vrouwen (meisjes) het ziet er allemaal erg appetijtelijk uit.
        het is er ook warm, dus topjes en korte rokjes.
        je kunt naar een bar gaan, of gewoon in je hotel. op straat lukt ook wel. zeker in havanna of de andere grote steden.
        neem ze mee uit eten, en voor een dollar of 30 a 50 heb je ze voor de hele nacht.
        de massagehokjes op het strand heb ik alleen masserende mannen gezien. maar ieder zijn smaak. maar ik denk dat daar weinig gebeurt, want die zijn van het hotel.
        in cuba zijn 2 dingen niet gereguleerd door fidel en zijn cornuiten. dat is de muziek en de sex. vraag maar aan de locals.
        veel plezier,
        dmb

Commentaar

hey,

dat klinkt wel goed. Helaas zit ik in Varadero. En ik hoorde dat je daar echt geen mokkels mee naar je kamer kan nemen. Maar in de steden daar in de buurt natuurlijk wel. Zijn er nog geile jongeren meiden en houden ze ook van geil dansen in de disco?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robario
            hey,

dat klinkt wel goed. Helaas zit ik in Varadero. En ik hoorde dat je daar echt geen mokkels mee naar je kamer kan nemen. Maar in de steden daar in de buurt natuurlijk wel. Zijn er nog geile jongeren meiden en houden ze ook van geil dansen in de disco?
            Het is in Varadero geen probleem om vrouwtjes mee naar de kamer te nemen. Moet je gewoon voor je vertrekt eens vragen aan de nachtwaker. Meestal mag je ze wel meenemen voor 5 of 10 dollar. Mijn hotel lag redelijk ver van Varadero centrum, dus ben er een paar keer bij de dames thuisgeweest of een kamertje ergens gehuurd. Ik had al deze dames in de disco opgepikt. Ben de naam van de disco kwijt, maar er was wel cabaret op voorhand. Tot een uur of 11

Commentaar

hey bedankt.
              mooi dat je toch vrouwen mee het hotel in kan krijgen. En komen die meiden dan wel door de grensposten?
              Weet je niet welke tenten je het beste vrouwen op kan pikken. En in welke steden kan dat het beste?
              En vinden die meiden het leuk dat je ze gewoon in hun eigen huis neemt? En vragen ze er nog geld voor of kan een jonge gast als ik ze gratis krijgen? En kan je ze ook pakken als je geen spaans spreekt?

Commentaar

hey bedankt.
                mooi dat je toch vrouwen mee het hotel in kan krijgen. En komen die meiden dan wel door de grensposten?
                Weet je niet welke tenten je het beste vrouwen op kan pikken. En in welke steden kan dat het beste?
                En vinden die meiden het leuk dat je ze gewoon in hun eigen huis neemt? En vragen ze er nog geld voor of kan een jonge gast als ik ze gratis krijgen? En kan je ze ook pakken als je geen spaans spreekt?
                In varadero krijg je ze niet voorbij de grenspost. Maar in Varadero zelf vind je er ook genoeg. Op mijn hotel was zelfs de poetsvrouw gewillig. Ze was wel iets ouder, rond de 40, maar ja...het was een leuk begin van de dag en ik heb haar 10$ gegeven achteraf. De namen van de disco's ben ik kwijt, waarschijnlijk door de overvloed rum, maar je zult die in Varadero wel te weten komen. Zo groot is Varadero ook weer niet. Sommigen vragen geld, anderen niet, maar dan moet je uitkijken of je hebt die de hele tijd rond je hangen. Had mijn vriend aan de hand. Spaans spreken is zeker een voordeel, vooral als je het binnenland intrekt en niet in de grote steden bent.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wodkajunkie
                  hey bedankt.
                  In varadero krijg je ze niet voorbij de grenspost. Maar in Varadero zelf vind je er ook genoeg. Op mijn hotel was zelfs de poetsvrouw gewillig. Ze was wel iets ouder, rond de 40, maar ja...het was een leuk begin van de dag en ik heb haar 10$ gegeven achteraf. De namen van de disco's ben ik kwijt, waarschijnlijk door de overvloed rum, maar je zult die in Varadero wel te weten komen. Zo groot is Varadero ook weer niet. Sommigen vragen geld, anderen niet, maar dan moet je uitkijken of je hebt die de hele tijd rond je hangen. Had mijn vriend aan de hand. Spaans spreken is zeker een voordeel, vooral als je het binnenland intrekt en niet in de grote steden bent.

aha klinkt goed.
                  ik vertrek donderdag. Hoe duur is een avondje stappen? En wat kosten de taxi's daar?
                  ik dacht dat er in varadero weinig vrouwen waren. dus helemaal weinig kans om goed te scoren. Gelukkig kan het dus toch. Jammer dat je geen goede tenten meer weet.

groetjes
                  \barry

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wodkajunkie
                    hey bedankt.

aha klinkt goed.
                    ik vertrek donderdag. Hoe duur is een avondje stappen? En wat kosten de taxi's daar?
                    ik dacht dat er in varadero weinig vrouwen waren. dus helemaal weinig kans om goed te scoren. Gelukkig kan het dus toch. Jammer dat je geen goede tenten meer weet.

groetjes
                    \barry
                    Je zult niet hoeven te zoeken. Ga gewoon in Varadero naar een disco en de kans is heel groot dat je er eentje vind. Als je alleen gaat, of met mannen alleen moet het geen enkel probleem zijn. Gewoon 's avonds in Varadero centrum ergens op terras iets gaan drinken en ze zullen wel naar je toe komen.

Commentaar

dat klinkt wel goed zeg.
                      Maar dat zijn dan vast de betalende vrouwen. En gaan ze makkelijk naar je kamer of gaan ze liever ergens anders heen? En hoe oud zijn die meiden ongeveer, zijn ze wel knap en hoe is hun huidskleur?

Commentaar

Cuba is the place to be. Ik ben een viertal keer geweest. Weet inmiddels van de hoed en de rand. Buiten de steden als varadero en havanna is het vrouwenfeesje zo'n 20 dollar voor een hele nacht !! Wat wil je nog meer. De dames zijn jong, mooi en lekker. Voor meer info; stuur een berichtje (PM-etje)

Commentaar

ik heb je een pm gestuurd maar ik krijg helemaal niks terug. HOe is het eten in het vliegtuig? En weet je nog steeds geen leuke tenten waar ik heen moet?

Commentaar

Het eten in het vliegtuig is een drie gangen menu. Vooraf een cappacio met pijnboompitten. Hoofdgerecht een reerug op een betje van groente en het nagerecht een creme brullee. Tijdens de vlucht kan je gemasseerd worden door diverse stewardessen die na de massage een "happy ending" geven. Bij aankomst in cuba staan de dames klaar met een krans bloemen en voor je het weet .........

;D ;D ;D ;D ;D

Commentaar

Ik stel ook wel de nodige vragen op het forum. Maar vragen zoals 'hoe is het eten op het vliegtuig' of 'welke huidskleur hebben de vrouwen' vind ik echt wel domme vragen hoor.

Commentaar

> geachte gasten, maybe heb ik eroverheen gelezen, maar laat je niks wijsmaken, sex is ook door fidel geregeld en op prostitutie zit iets van 10 jaar cel in cuba, voor de buitenlandse misbruikende dollar toerist zit er een nog zwaardere straf op, wil je jezelf uitkopen dan riskeer je je leven en je goede naam van je land.

ja het berichtje wat ik les over zogenaamde vriendinnen met hun onkosten vergoedingen, ja dat is wel op het randje, dan wordt je ook net niet gepakt. verder is natuurlijk door het gemeenschapsdenken alles spot goedkoop, het eten is goedkoop , de muziek, plezier, vervoer... Pas Op!

Commentaar

ik ga van 26 oktober tot 2 november naar Cuba.
                                  2 nachten havana, 4 nachten varadero.

We zijn met 5 mannen, we gaan dus proberen leut te maken.

Als ik het berichtje van Thailuv lees, moet ik dus beter mijn vriendje binnenhouden en niet te veel speculeren op al dat cubaans vrouwelijk moois...?? ??? ???

of toch een hintje zonder dat ik achter de tralies geraak?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ThaiLuv
                                    > geachte gasten, maybe heb ik eroverheen gelezen, maar laat je niks wijsmaken, sex is ook door fidel geregeld en op prostitutie zit iets van 10 jaar cel in cuba, voor de buitenlandse misbruikende dollar toerist zit er een nog zwaardere straf op, wil je jezelf uitkopen dan riskeer je je leven en je goede naam van je land.

ja het berichtje wat ik les over zogenaamde vriendinnen met hun onkosten vergoedingen, ja dat is wel op het randje, dan wordt je ook net niet gepakt. verder is natuurlijk door het gemeenschapsdenken alles spot goedkoop, het eten is goedkoop , de muziek, plezier, vervoer... Pas Op!
                                    Wat jij hier allemaal ligt te vertellen zijn grote nonsens!!!
                                    Een vriend van me is al 4 keer naar Cuba geweest, neukt daar bij wijze van spreken alles wat beweegt en wat vrouwelijk is, en heeft nog nooit problemen gehad. Als het hotel moeilijk doet als je een meisje mee wil nemen, geef je de portier of nachtwaker een paar dollars en probleem opgelost.
                                    Als toerist hoef je je daar geen zorgen te maken. Prostitutie is daar inderdaad illegaal, maar waar is dat nu niet??? In de meeste landen is er een gedoogbeleid of ziet de politie het door de vingers.
                                    Al die verhalen om je bang te maken zijn meestal van mensen die er nog nooit geweest zijn.
                                    Volgende zomer ga ik mee met men vriend. Ik kan al niet meer wachten

Commentaar

het is daar idd verboden, maar de Cubaanse flikken zijn al bijna even corrupt al de Belgische regering. als ze moeilijk doen, stop dan gewoon een paar dollars in hun handen en er is geen vuiltje aan de lucht. ;D

Commentaar

Ik vind in 't algemeen Cuba niet zo leuk. De prostitutie daar is redelijk en is het enige wat een vliegticket waard is. Voor de rest vind ik de Cubanen gewoon vervelend, arrogant, zelfingenomen, en denkend dat iedereen ze moet helpen omdat zij +/- in het enige communistische land leven en er dus niemand op de wereld is die het slechter heeft als zij. Ik ben wel ergere armoede tegengekomen buiten Cuba hoor. Ik vind Cubanen zelf gewoon een kut volk dus. Mijn mening dan. Maar zoals gezegd de prostituees zijn wel ok.

Commentaar

Beste mede wandelaars.....ikke juist terug uit het paradijs....CUBA LIBRE....
                                          oh boy, kon ik maar onmiddelijk terug vertrekken, :'( :'( maar ik zou het nie volhouden, denk ik.
                                          Fiesta van 's morgens tot terug 's morgens.
                                          Ik heb gemiddeld 3 à 4 uur per nacht geslapen.
                                          Cubanen onvriendelijk en arrogant???? Wij zijn zelfs in real cuban life geweest ( waar geen, niks toeristen komen ) zelfs bij hen privé...
                                          Nu iets over de cubaanse schoonheden en de goeie plekskes ;D
                                          Tot hiertoe voor mij de meest sensuele, erotische speelgoedjes die ik ken. Kunnen die op je gevoelens inwerken zeg..
                                          zij hebben echt niks luxe, geen geld, noppes maar leven enkel op muziek, zang en dans. En alhoewel de meeste straatarm zijn komen ze 'savonds tevoorschijn als een pralinneke uit een doosje....nageltjes verzorgd, tandjes en gebitje om u tegen te zeggen, kleedjes aan waarbij je bloed al sneller gaat stromen...en dan hop Salsa!
                                          eerste dag aangekomen in Havana en 'savond ( op info van taxidriver) naar CASA DE LA MUSICA getrokken.
                                          open vanaf 23.00u.
                                          ( er is er één in het centrum en één in Miramar ( iets netter volk ) wij ( met 6 ) dus naar miramar.
                                          om 22.30u daar.
                                          Onmiddelijk gezelschap van enkele schonen en iets mindere met de vraag of wij ze mee naar binnen namen ( zij mogen alleen nie binnen ) TUURLIJK met plezier.
                                          En....mee aan tafeltje, babeltje en let's dance...
                                          na wat gekeuvel begrepen dat ze echt niks hebben van luxe ( ze vragen dus beleefd een drankje, sigaretten,...) echt zonder aandrang.
                                          Man, man, wat je daar voor terugkrijgt..... ineens is er de 'klik' en wordt het je liefje....daarna beleefd het vraagje of we niet mee willen voor het betere werk, echt zonder veel aandrang ( hoeveel dan?, enkele kennen de prijzen...100 dollar! Allez zotteke... 50 dollar.....ok. en het kan heus voor nog minder maar Havana blijft iets duurder.
                                          next night naar club Jefferez ( open lucht salsa disco )..zelfde verhaal.....
                                          prestaties van de meisjes ok tot vrij goed ( als je lief en teder bent gaan ze uit de bol....geven ze hun telnr. en spreek je volgende dag terug af...zonder geld verplichtingen....( maar je geeft ze met plezier iets, geloof me...liever hun iets gunnen dan 11.11.11, 't is voor het goede doel ;D ;D
                                          volgende 3 nachten Varadero onveilig gemaakt.
                                          te bezoeken: La Rumba, De Mambo, en La Comparsita.
                                          Rumba toffe dancing, Comparsita openlucht show en daarna Salsa waarbij iedereen uit de bol gaat.
                                          Hier overal 5 à 10 dollar inkom en de rest ( drank..) gratis.
                                          Je kan van overal een meisje meepikken, doch hier enkele regeltjes,
                                          Politie overal aanwezig, meisjes mogen normaal geen contact met de toeristen hebben, doch maar een keer probleem gehad( de meisjes, mij lieten ze gerust)
                                          je kan afpingelen op de prijzen, in varadero goedkoper dan in havana. In varadero is er een plaats ( titica)waar vele ballerinas na 3 uur 'snachts ( als de disco toe is) heengaan en kan je ze verwennen voor 20 dollar.
                                          Doch veelal via pooiers en niet echt propere omgeving. ikke dus nie. in hotel smokkelen nie gemakkelijk.
                                          Beter zeeer goed contact maken, echt verliefd doen ( word je toch ) en dan nemen sommigen je mee naar hun thuis of op appartement van vrienden..
                                          Velen hebben werk in fabriek of verpleging of school...maar verdienen iets bij om hun leven wat draaglijker te maken. Maar nie zoals een prostituee hier, meer als een liefje, dat jij naderhand iets geeft om hun te helpen...geeft een heel ander gevoel
                                          Dus mannen, Cuba Libre, Mojito, pina colada, salsa en fiesta.......that's life