Cuba: Havana

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cuba: Havana

Met dank aan een Mexicaanse piloot

DISCO TURKINO: deze discotheek is gelegen op het dak van het Hotel Havana Libre, een van de meest exclusieve, in Cuba in een toeristisch gebied centric genaamd Vedado. De entree kost je $ 10 in elk seizoen en $ 2,5 tot $ 6 per drankje. Binnenin vindt u de meeste toeristen zeer weinig Jineteras en zij vragen u niet minder dan $ 150. Ze zijn beautifil, 25-28 jaar model kijken. Fun hier begint om 11:30 p.m.

DISCO CASA DE LA MUSICA Galeano: Deze discotheek is gelegen in Havana Vieja. De entree kost $ 7 of $ 25 openbar. Fun begint op 10P.M. Binnen deze plek vind je schattige jonge meisjes, slanke lichamen die je kunt hebben voor $ 30 - $ 50. Elke drank is van $ 2 naar $ 4.

DISCO CASA DE LA MUSICA MIRAMAR: Naar mijn mening is dit een zeer goede plaats om meisjes te vinden De plaats ligt in Miramar, een van de "high society buurten" in Havana. de entree van deze plek is elk seizoen $ 10 of $ 25 als er een bekende band te spelen. Elk drankje gaat van $ 2,5 tot $ 6. Fun begint om 12 uur Meisjes zijn hier prachtig. Zij vragen $ 100, maar u kunt af bieden tot $ 50 - $ 70.

DISCO EL DIABLO TUN TUN: Deze discotheek ligt vlak naast de deur van Casa DELA Musica de Miramar. De entree kost € 5 voor laag seizoen en $ 10 in het hoogseizoen. Dranken hier kost $ 1.5. voordeel van deze plaats is dat ze sluiten 6 AM dus als de rest van de discos sluiten de deuren om ongeveer 3 uur, meisjes die niets gevonden hebben voor de nacht gaan naar deze plaats, daarom is het zo leuk, begint op 3 AM Dit is een goede plek voor lage budgetten, goedkope drankjes, goedkope entree en goedkope meisjes. Het betekent niet dat ze lelijk zijn. Het is gewoon dat tegen die tijd, zijn ze desperate en verlagen hun tarieven, je kunt een hete schoonheid hebben voor $ 30 - $ 50.

DISCO JHONYS: Deze discotheek ligt ook in Miramar. Entree kost € 6 elk seizoen en drankjes $ 1 tot $ 4. Dit is niet de beste plaats om meisjes te vinden. Cubanen hebben aangenomen dat deze club hun eigen plek is. Cubaanse meisjes komen naar deze plek om te voldoen aan andere Cubanen of reeds met hun Cubaanse vriendjes. Geen meisje zal u benaderen in deze club.

DISCO DEL Morro: Deze discotheek is gelegen aan de andere kant van de baai. Entree kosten $ 5 in het laagseizoen en $ 7 - hoogseizoen. Goedkope drankjes en een paar Jineteras. Ik zou zeggen te vergelijken met Casa DELA Musica de Galeano.

DISCO CHEVERE: Deze plaats is vol Jineteras. De meeste van hen zijn schattige jonge meisjes van 18 tot 23 jaar oud. Zij zullen je benaderen zodra je de deurbinnen komt. U kunt rekenen 5 meisjes voor elke toerist, dus het is er gek vol Jineteras. De plaats ligt in Nuevo Vedado, een beetje uit de buurt van het centrum. Entree kost € 6 elk seizoen en drankjes gaat van $ 1,5 tot $ 4. Plezier begint hier op $ 11 p.m. Betaal nooit meer dan $ 60 voor een meisje op deze plek.

DISCO MACUMBA: Deze plaats is een beetje weg van de stad, gelegen in een toeristisch complex ongeveer 30 minuten van het stadscentrum. Entree kost € 10. DISCO DEL Tunel: Dit is een mix tussen Disco Jhonys en Disco Chevery cuz er hebben veel Cubanen plezier. Maar er zijn ook veel Jineteras voor toeristen. Een beetje uit de buurt van het centrum, zodat u beter kunt vragen voordat u gaat. Entree kost € 6 laag seizoen en $ 8 hoogseizoen. Goedkope drankjes en meisjes vragen $ 70 - $ 80. Nou, er zijn heel veel andere plaatsen Enkele andere disco: Disco Bar Amor, Discotheek La Zorra y El Cuervo, Disco Papas - Marina Hemingway, Brindis Disco, Disco Tropicana --- erg duur. $ 100 omvat Ballet Cubano en diner. Het is de moeite waard voor $ 100 alleen voor de show, niet voor de meisjes.

Re: Havana waar naar toe!

Hola Omer,

Thanks voor deze waardevolle info...ik ben van plan om eind 2009 naar Havana
    te reizen en kan zulke tips wel waarderen

Grtz,Dolfie

Commentaar

Re: Cuba: Havana

Dank voor dit goede overzicht.
      De prijzen voor de meisjes zijn die per uur of langer ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wplas1 Bekijk bericht
        Dank voor dit goede overzicht.
        De prijzen voor de meisjes zijn die per uur of langer ?
        De meisjes uit de disco's zijn veelal profs en proberen zo snel mogelijk weg te zijn, voor de volgende klant, je kunt echter van te voren afspreken,dat het een uur of een nacht moet zijn!

Commentaar

Voor mensen die een beetje Spaans spreken en van minder professioneel houden:

Heradura (Boyeros volgen tot net na de afslag vliegveld, aan de rechterkant) is een openlucht disco/cultureel centrum waar bijna geen toeristen komen. (30-40 cuc) entre 3 cuc, drankje 1

La Palma (hele foute tent, om de haverklap gesloten wegens vechtpartijen, maar de hemel op aarde qua vrouwen als open. Niet te veel geld meenemen, mobieltje thuis laten) ligt in Vibora (20-30 cuc) entre 1 cuc drankje ook

Overdag Pasterleria Francesa aan Parque central in Hav. Veilla... buiten zitten de echte pro's, binnen studentes die ook eens een buitenlander willen ontmoeten. (30-40 cuc) geen entre, koffie 75cnt.

Commentaar

DISCO CHEVERE: Deze plaats is vol Jineteras. De meeste van hen zijn schattige jonge meisjes van 18 tot 23 jaar oud. Zij zullen je benaderen zodra je de deurbinnen komt. U kunt rekenen 5 meisjes voor elke toerist, dus het is er gek vol Jineteras. De plaats ligt in Nuevo Vedado, een beetje uit de buurt van het centrum. Entree kost € 6 elk seizoen en drankjes gaat van $ 1,5 tot $ 4. Plezier begint hier op $ 11 p.m. Betaal nooit meer dan $ 60 voor een meisje op deze plek.

Heb het rijtje doorgenomen, wil er zeker een aantal bezoeken volgende maand en zeker CHEVERE. Ik neem aan dat het deze is:
            http://www.hookers.nl
            Club "Salseando Chévere
            Street Cabaret Copa Room.
            Paseo No-1
            e/ 1ra y Malecón. Vedado
            La Habana 10600
            Cuba

Weet iemand of het deze is?
            Laatst gewijzigd door Arturo; 04-01-11, 04:25. Reden: Geen externe links.

Commentaar

Cuba: Havana adres El Chevere

Salón El Chévere - CLUBS - Salsa
              Calle 49C, esquina 28A, Kohly
              Tel. 204 4990

iedere taxi chauffeur brengt je er zo naar toe.

laat eens weten hoe het was?

gr.Omer

Commentaar

Kent er nog iemand een leuk strand bij Havanna, met meiden van plezier,
                Of bv echt de place to be waar het strandleven is.
                Daar lees ik nml niets over. Het zal er zeker zijn, maar waar.

Als voorbeeld: Fortaleza heeft Boavida en CocoBeach voor de kenners, zoiets bedoel ik dus ben benieuwd of iemand deze info heeft.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjerpa... Bekijk bericht
                  Kent er nog iemand een leuk strand bij Havanna, met meiden van plezier,
                  Of bv echt de place to be waar het strandleven is.
                  Daar lees ik nml niets over. Het zal er zeker zijn, maar waar.

Als voorbeeld: Fortaleza heeft Boavida en CocoBeach voor de kenners, zoiets bedoel ik dus ben benieuwd of iemand deze info heeft.
                  Je kan Cuba echt niet met Brazilie vergelijken. Op het strand is er geen enkele actie. Fidel heeft daar zeker ogen.

Commentaar

Strandleven zoals in Brazilie heb ik daar nog nooit gezien.
                    Dat heeft volgens mij een aantal redenen.
                    sommige stranden zijn voor Cubanen domweg verboden terrein.
                    Alleen toegankelijk voor toeristen.
                    Daarnaast is er de al eerder genoemde controle elders waardoor al te uitbundig contact met toeristen al snel in de kiem wordt gesmoord.
                    Verder kunnen de meeste Cubanen zich geen auto veroorloven, dus om bij het strand te komen moet je veel moeite doen. En als ze daar zijn, kunnen ze op het zand gaan zitten en naar de zee turen. Geen parasols, geen stoelen, geen handdoek, geen eettentje, geen drankjes. Behalve waar het voor toeristen bedoeld is.
                    Er is gewoonweg geen actief strandleven voor de cubanen zelf.
                    Tenminste niet in de streken waar ik was.
                    Misschien is het in het oosten van het eiland anders.
                    Maar voor extravert vertier op het damesvlak, is Cuba geen goede bestemming.

Commentaar

Komende weken zal ik havanna leren kennen. Voor de nacht zal ik de disco lijst hanteren van onze mexicaanse piloot. Voor overdag ben ik dus wel benieuwd wat er zoal te doen is. Mocht er nog iemand iets leuks te binnen schieten overdag dan houd ik mij aanbevolen voor die info

Commentaar

dat weerhoudt mij ook steeds om naar cuba te gaan.
                        er is blijkbaar geen strandleven zoals in brasil,venezuela etc.
                        het fijne in brasil is dat het strand uitgaan eten etc te belopen is.tenzij je naar byzondere stranden wilt gaan.
                        (de afstanden in cuba is mij nog steeds niet duidelijk.moet je 2 uur in taxi voor een bar?)

ik zou niet weten wat je zonder strand 2 weken moet doen.
                        alleen maar knallen is ook niks.
                        dus ga ik maar voor het zekere,vrouwen zijn er overal zat daar hoef je niet speciaal voor naar cuba te gaan.

Commentaar

Naar Cuba gaan de meeste mensen omdat het een uniek land is.
                          Buiten Noord-Korea en misschien nog wat paranoia staten, is het een van de weinige landen met een totaal afwijkend politiek, economisch, cultureel en maatschappelijk systeem. Elke dag val je weer van je stoel van wat je nu weer meemaakt.

Dit gekoppeld aan de vriendelijkheid van de mensen, de schoonheid van het landschap en de kust en het wel zeer relaxte tempo, maken Cuba tot zo'n bijzondere reisbestemming.

En de dames zijn er ook anders dan elders. Soms van een onbeschrijfelijke schoonheid.
                          Daarnaast denk ik niet dat er veel landen zijn waar je naar een prachtige show met veren, salsa, pracht en praal kijkt, en waar je 3 uur later met de leading lady van het ballet in bed ligt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pants Bekijk bericht
                            Buiten Noord-Korea en misschien nog wat paranoia staten, is het een van de weinige landen met een totaal afwijkend politiek, economisch, cultureel en maatschappelijk systeem. Elke dag val je weer van je stoel van wat je nu weer meemaakt.

Dit gekoppeld aan de vriendelijkheid van de mensen, de schoonheid van het landschap en de kust en het wel zeer relaxte tempo, maken Cuba tot zo'n bijzondere reisbestemming.

En de dames zijn er ook anders dan elders. Soms van een onbeschrijfelijke schoonheid.
                            Daarnaast denk ik niet dat er veel landen zijn waar je naar een prachtige show met veren, salsa, pracht en praal kijkt, en waar je 3 uur later met de leading lady van het ballet in bed ligt.

Ok of je met de leading lady in bed kan liggen, daar heb ik geen ervaring mee.

Maar veel mooie chicas heb je niet op Cuba. Sorry, misschien zijn ze mijn type niet. Ben je weleens in Colombia of Venezuela geweest? Wel val je elke dag van je stoel van verbazing, daar ben ik het wel mee eens. Alleen is dat niet van de schoonheid van de chicas of de goede sex, maar van de manieren waarop ze dollars uit je machine proberen te halen (dit natuurlijk zonder pincode!!!).

Cuba is inderdaad een bijzondere reisbestemming: je kan de normale taxis en het normale openbare vervoer niet gebruiken. De mooiste stranden zijn niet toegangelijk voor Cubanen en je word overal in de gaten gehouden.
                            Pas als je getrouwd ben kan je je vrij met je Chica over het eiland vergeven.

Mij advies: er zijn zo veel leukere landen om heen te gaan, met een veel vriendelijkere bevolging

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pants Bekijk bericht

Inderdaad "Pants", Cuba is uniek!

Dus ga naar Cuba voor het te laat is! Dit bijzondere land zal niet eeuwig blijven zoals het nu is. De Castro's zijn behoorlijk op leeftijd en hun macht zou al geruime tijd tanende zijn.

Ben je niet of matig cultureel/historisch/politiek/maatschappelijk geïnteresseerd, en is je doel om puur te genieten van een "Luilekker Strand & Stap Vakantie" met mooie vrouwen, dan zijn er inderdaad wel interessantere landen dan Cuba.

groet,

HL 69.
                              In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjerpa... Bekijk bericht
                                Komende weken zal ik havanna leren kennen. Voor de nacht zal ik de disco lijst hanteren van onze mexicaanse piloot. Voor overdag ben ik dus wel benieuwd wat er zoal te doen is. Mocht er nog iemand iets leuks te binnen schieten overdag dan houd ik mij aanbevolen voor die info
                                Hoi "sjerpa...",

Er staat op internet info genoeg over wat er op Cuba te doen is. Kijk bijvoorbeeld op:

www.hookers.nl

Je kunt hier allerlei info opdoen, maar ik wil je met name even wijzen op het "prikbord". Hier kun je veel info opdoen door vragen en antwoorden van anderen te lezen of eventueel zelf vragen te stellen.

Fijne vakantie!

groet,

HL 69.
                                Laatst gewijzigd door Arturo; 24-02-11, 10:42. Reden: Link.
                                In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Het laatste nieuws vanuit Havanna:

Met 4 vrienden net terug gekomen wij hebben de volgende ervaringen met Cuba opgedeaan

In de clubs waar wij zijn geweest werd er later op de avond van Salsa overgeschakeld op House en Trance. Dus voor ieder wat wils.

Op het strands is er wel degelijk actie, maar alles stiekem, maar de meiden zijn zeer vindingrijk.
                                  Ook op straat is er actie, maar zodra er politie is duiken de meiden weg. Is de politie daarna weer weg dan zijn ze er weer, dit was ook op het strand zo.

Prijzen op straat 10-20 CUC voor een een schoonheid(nooit meer dan 20 CUC)
                                  Prijzen in TUMTUM en beide CASA de la Musicas voor een schoonheid: 30 CUC.
                                  Een tip: de meiden hebben meestal de volgende smoezen na 1x SEX: hoofdpijn, buikpijn, moe, moeten met spoed weg, baby, enz. Spreek gewoon af 1x SEX 30 CUC dan heb je ook geen heisa ginder in je CASA
                                  Neem een CASA waar je blijft slapen. Let wel op dat je er 1 hebt waarbij de eigenaar wil meewerken aan vrouwelijk bezoek. Slapen blijven mag volgens mij nooit, maar 1 uurtje mee is geen probleem bij vele CASA'S

Dus ga je voor de echte Sex, ga niet naar Cuba veel te moeilijk allemaal en het aantal meiden valt ook wel tegen. Ga je voor meer dan alleen Sex en ook voor een mooi land en wat cultuur, dan is Cuba : Havanna wel een aanrader.

Tip: De meiden stelen als de raven. Laat niets slingeren ze jatten zelfs je tandpasta en Gel mee.

Verder ginder alles veilig. Snachts overal geweest zelfs in oude centrum op straat gelopen. Nergens een probleem. Ow ja snachts moet je wel opletten op de boulevard voor de grote gaten, putdeksels zijn allemaal weg. Als je hierin valt denk ik dat je er niet meer levend uitkomt.

Volgende keer wil ik de echte Cubaanse tentjes met Locals ontdekken, wil wel eens zien wat daar ginder te scoren valt. Mogelijk is het daar zeer goed. Gratis Chicks, Maar dat komt de volgende keer. Ik denk dat er genoeg te ontdekken valt in Cuba

Commentaar

Cuba is echt een fantastisch land, mits je van avontuur houdt en er mee om kan gaan dat niet alles hap-snap op een presenteerblad naar je toe komt.
                                    En dan heb ik het over alles: goede slaapplaats, eten, uitgaan en dames.

De gekste dingen meegemaakt.
                                    Maar in the end komt het bij Cubanen toch wel heel vaak neer op geld.
                                    En dat kun je ze nauwelijks verwijten in hun toestand.

Havana is mooi, maar ook 'hard'.
                                    Andere steden en stadjes zijn vaak een stuk vriendelijker en je hebt daar meer kans om door een local mee genomen te worden. Die wil weliswaar ook wat verdienen, maar je hoeft wat minder op je hoede te zijn.
                                    Ook is alles wat minder duur, dus je kunt nog wat meer feest bouwen.
                                    Ik heb wel eens een feest gesponsord met lokale modellen die een modeshow liepen in een redelijk hotel.
                                    Een rondje in de kroeg in Amsterdam had me meer gekost.
                                    En het feest met de meiden was 10 x beter.

Commentaar

Ik ben van plan om deze zomer naar Havana te gaan, na 't zien van dit filmpje...

http://vimeo.com/33851895

Commentaar

Aan het einde van dit jaar wil ik naar Cuba op vakantie gaan. Ik ga daar niet rondreizen. Ik ga alleen naar Havana. Dit wordt voor mij de eerste keer naar Cuba. Mede door veel op dit forum te kijken ben ik al heel veel wijzer geworden. Iedereen bedankt daarvoor!

Ik heb al vele keren gelezen dat je beter in een casa particular kunt overnachten dan in een hotelkamer, omdat je anders steeds de portier moet omkopen als je met een dame naar binnen wilt. Nou verwacht ik dat niet iedere verhuurder van een casa particular er gerust op is als je keer op keer met een lokale schoonheid naar binnen komt. Op de sites havanacasaparticular.com en cubaccommodation.com zie ik verschillende casa's waarbij staat vermeldt: Note: Hotels in Havana Do Not allow locals to be there and share with you. When you Rent a Private House, Locals are Welcome! Het lijkt mij een niet verkeerd te begrijpen tekst of heb ik het toch niet goed en wordt hiermee iets anders bedoeld? Cuba kent een totaal andere maatschappij, dus je weet maar nooit. Wie heeft hier ervaring mee?

Verder vraag ik me af of de Cubaanse dames zich wel netjes tussen hun benen scheren. Houden ze doorgaans wel geld over voor scheermesjes of kan zelfs dat er niet van af?
                                        Ik loop hier gewoon mijn pik achterna. En jij mag me daarbij volgen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Tijssie Bekijk bericht
                                          When you Rent a Private House, Locals are Welcome! Het lijkt mij een niet verkeerd te begrijpen tekst of heb ik het toch niet goed en wordt hiermee iets anders bedoeld? Cuba kent een totaal andere maatschappij, dus je weet maar nooit. Wie heeft hier ervaring mee?
                                          Geen ervaring mee maar dit zetten ze er echt niet voor niets neer. Het is helemaal geen preutse maatschappij alleen is sex voor geld verboden. Dus gewoon doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Tijssie Bekijk bericht
                                          Verder vraag ik me af of de Cubaanse dames zich wel netjes tussen hun benen scheren. Houden ze doorgaans wel geld over voor scheermesjes of kan zelfs dat er niet van af?
                                          Ik hoorde dat de dames het ZICHTBARE deel van de benen netjes scheerden. Helaas zelf niet kunnen controleren. Maar dit "probleem" is heel goed op te lossen; breng gewoon scheerspullen mee, daar doe je ze ook een plezier mee (luxe toiletartikelen en ondergoed etc ook)